تیرداد نیوز

کد خبر: ۶۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 22:02 - 30 June 2024

مدیریت جامع هزینه ها و امور رستوران ها و کافی شاپ ها با نرم افزار ایرانی

یک شرکت دانش بنیان، موفق به طراحی و راه اندازی نرم افزاهای متنوع اداری و رستورانی شده است که هم به صورت سامانه تحت وب و هم سامانه داخلی قابل دسترسی است.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری،  این نرم افزارها که در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ هم ارائه شده است، کمک می‌کند تا همه فودکورت ها یکپارچه شده و منوی دیجیتال رایگان و وب سایت شخصی رایگان داشته باشند.

شرکت نرم‌افزاری آدا یکی از شرکت‌های فعال در زمینه فناوری اطلاعات و نرم‌افزار در ایران است که به طور عمده در زمینه توسعه و ارائه‌ راهکارهای نرم‌افزاری برای شرکت‌ها و سازمان‌ها  از جمله اتوماسیون اداری، بایگانی، دبیرخانه، نرم افزارهای رستورانی و مالی حسابداری، CRM، استارتاپ، راهکارهای ابری طراحی و توسعه‌ی نرم‌افزارهای سفارشی و … فعالیت دارد. توجه به استفاده از فناوری‌های روز و ارائه‌ی راهکارهای نوآورانه، از ویژگی‌های برجسته‌ی فعالیت این شرکت محسوب می‌شود.

نرم افزار بایگانی اسناد، اتوماسیون اداری مایسا(تحت وب)، نرم افزار CRM آدایار، نرم افزار جامع SOL، نرم افزار رستورانی کلاژ و استارتاپ خرمشهر از جمله محصولات و فعالیت‌های این شرکت هستند.

حامد شفیع زاده، مدیر تحلیل و توسعه شرکت نرم افزاری آدا در خصوص محصولات این شرکت گفت: شرکت نرم افزاری آدا، ارائه کننده نرم افزارهای اداری و رستورانی، هم به صورت سامانه تحت وب و هم سامانه داخلی است.

وی ادامه داد: از فواید این نرم افزاها، می توان به افزایش بهره وری اشاره کرد، چرا که نرم افزارهای اداری مانند اتوماسیون، بایگانی و دبیرخانه فرآیندهای کاری را ساماندهی کرده و از اتلاف وقت جلوگیری می کنند. بهبود مدیریت منابع از دیگر مزایای این نرم افزاها  است برای مثال نرم افزارهای رستورانی کمک می کنند تا موجودی مواد اولیه، سفارشات مشتریان و زمان بندی کارکنان به صورت موثرتری مدیریت شود.

به گفته شفیع زاده، نرم افزارهای کاهش خطای انسانی در ثبت و پردازش اطلاعات، نقش مهمی در ارتقا دقت و کاهش خطاها دارد و نهایتا بهبود تجربه مشتری، صرفه جویی در هزینه ها، گزارش دهی  و تحلیل داده ها  به ویژه در نرم افزارهایی که امکان جمع آوری و تحلیل داده های مختلف را فراهم می کنند از دیگر مزایای این جنس از نرم افزارها هستند.  

وی با بیان اینکه نرم افزاهای رستورانی بزرگترین پروژه این شرکت است که برای اولین بار در کشور توسط شرکت نرم افزاری آدا ارائه شده است، تصریح کرد: این نرم افزارها، کمک می‌کند تا همه فودکورت ها یکپارچه شده و منوی دیجیتال رایگان و وب سایت شخصی رایگان داشته باشند. نرم افزار رستوران کلاژ یک نرم افزار کترینگ قدرتمند و همه کاره جهت مدیریت هزینه‌ها و درآمد‌های روزانه در رستوران‌ها، کترینگ‌ها، سفره خانه‌های سنتی، طباخی، کبابی، فود کورت و … است که به کاربر اجازه می دهد به امور مشتریان و امور مالی خود رسیدگی منظم و دقیق داشته باشد. نرم افزار مدیریت رستوران کلاژ در حال حاضر در بسیاری از رستوران ها و سفره خانه ها در حال استفاده است.

وی افزود: شرکت نرم افزاری ادا اولین و تنها صادرکننده نرم افزار به خارج از کشور است که به شش زبان دنیا ترجمه شده و در اوتوماسیون اداری این شش زبان را قابل مشاهده است و از آن جمله می توان به  زبان ازبکی، انگلیسی، ترکی، عربی و.... اشاره کرد. همچنین، قابلیت یکپارچه سازی از دیگر مزیت های این نرم افزارها نسبت به نمونه های مشابه است که تمام این امکانات را به صورت جداگانه ارائه می کنند و اکثرا این ها با هماهنگ نیستند، اما در نرم افزار ادا تمام ویژگی ها با هم تلفیق شده است.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
ضرورت تنظیم و تکمیل زنجیره ارزش در حوزه تعمیر و احیای تجهیزات پرشکی

ضرورت تنظیم و تکمیل زنجیره ارزش در حوزه تعمیر و احیای تجهیزات پرشکی

راه های تعامل و توسعه روابط اقتصادی با ازبکستان در حوزه زیست بوم صنایع خلاق

راه های تعامل و توسعه روابط اقتصادی با ازبکستان در حوزه زیست بوم صنایع خلاق

کاهش آلاینده های زیست محیطی با تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته

کاهش آلاینده های زیست محیطی با تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته

بومی سازی کیت های تصفیه آب فوری با یک چهارم قیمت نمونه مشابه خارجی

بومی سازی کیت های تصفیه آب فوری با یک چهارم قیمت نمونه مشابه خارجی

حمایت و اجرای 50 پروژه تحقیقاتی و فناورانه شناختی

حمایت و اجرای 50 پروژه تحقیقاتی و فناورانه شناختی

پیشنهاد روز

وضعیت بارش ها در کشور طی هفته دوم تیرماه

شرایط فروش فوق العاده سایپا اعلام شد

جزئیات برگزاری و توزیع کارت نوبت دوم کنکور اعلام شد

استقلال میلیاردی محکوم شد

سی و ششمین حراج شمش طلا لغو شد

پزشکیان تغییر را به نفع ملت ایران رقم می زند

ثبت نام دومین آزمون صلاحیت حرفه ای روانشناسان و مشاوران آغاز شد

کوچه باغ فرهنگ و تاریخ