تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - 18:32 - 14 October 2020

مرکز مشاوره مکث

مرکز مشاوره مکث واقع در شریعتی جنب مترو قلهک خ کدوئی تقاطع باغانی روبروی آزمایشگاه قلهک س قلهک پ 16 ط 3 و 11 و مرکز مشاوره مکث مرکز تخصصی مشاوره و روان درمانی.
مرکز مشاوره روانشناسی مکث ( دکتر سهیلا عیسایی )
موقعیت مکانی
خیابان شریعتی جنب مترو قلهک خ کدوئی تقاطع باغانی روبروی آزمایشگاه قلهک ساختمان قلهک پ 16 ط 3 واحد 11
اطلاعات تماس
22914887 - 22914883
همراه
09351671664

آدرس و تلفن مرکز مشاوره مکث

مرکز مشاوره مکث واقع در تهران خیابان شریعتی جنب مترو قلهک خ کدوئی تقاطع باغانی روبروی آزمایشگاه قلهک ساختمان قلهک پ 16 ط 3 واحد 11 و مرکز مشاوره مکث مرکز تخصصی مشاوره و روان درمانی.کلینیک روانشناسی و مرکز مشاوره مکث از جمله بهترین کلینیک روانشناسی دز تهزان است و بروز ترین خدمات دکتر روانشناس را در این مرکز دریافت خواهید کرد.

معرفی مرکز مشاوره مکث

درباره مرکز مشاوره مکث

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند.

مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است.

با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

تمامی خدمات روانشناسی و مشاوره در بخش های مختلف مرکز مشاوره مکث دارای اهمیت فراوان است و درمانگران این مجموعه با حساسیت بالا در تلاش هستند با خدمات دلسوزانه مراجعه کنندگان را تا حل کامل انواع مشکلات و اختلالات روحی و روانی خود همراهی نمایند. مشاوران و روانشناسان این مرکز همواره این پیشنهاد را دارند که اگر مشکلات فرد ریشه در گذشته داشته باشد، بیمار باید برای برطرف کردن آنها به یک روانکاو حرفه ای مراجعه کند. روانشناسان مجموعه مکث با سال ها تجربه درمان و بررسی رفتار و جریان روان بیماران بهترین مشاوره را در جهت کنترل و مراقبت از رفتارها و تفکرات نامناسب به شما ارائه خواهند نمود. 

کلینیک روانشناسی مکث کجاست

خدمات کلینیک مشاوره مکث

دکتر روانشناس بالینی با داشتن تخصص برای درمان انواع اختلالات فردی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، انواع فوبیا، انواع مشکلات جنسی و بسیاری از موارد دیگرمی تواند به شما راهکارهای درمانی مفیدی بدهد. از این رو مرکز مشاوره مکث با داشتن دکتر روانشناس بالینی، روانسنج، مشاور و روانپزشک با دقت بیشتری روند ارزیابی و درمان مراجعه کننده را پیش می برد. دکتر روانشناس بالینی کلینیک مشاوره مکث با تمرکز بسیار زیاد بر روی فرآیند ارزیابی و تشخیص، بهترین رویکرد درمانی را برای شما بعد از جلسه اول انتخاب می کند. همچنین دکتر روانشناس بالینی مکث سعی کرده است تا روند درمان را تسریع کنند که همین موضوع باعث می شود مراجعین نیاز به زمان کمتری برای روند درمان خود داشته باشند.

سکس تراپی و درمان مشکلات جنسی به مشاوره ای گفته می شود که به درمان یا مدیریت اختلالات جنسی یا انحرافات جنسی می پردازد. سکس تراپیست ها معمولاً در کلینیک سکس تراپی یا مراکز مشاوره فعالیت می کنند. سکس تراپی از رویکردهای مختلف درمان مانند تحلیلی، شناختی، رفتاری و یا ترکیبی از چند رویکرد درمانی تشکیل می شود. همچنین در بعضی از موارد درمان به صورت دو نفره همراه با روانپزشک و روانشناس انجام می گردد. برای کمک گرفتن از سکس تراپیست مرکز مشاوره و روانشناسی مکث، شما می توانید به تنهایی و یا به همراه زوج خود به ما مراجعه نمایید تا به کیفیت زندگی جنسی خود را افزایش دهید.

درمان قطعی اضطراب یا درمان اضطراب عصبی، اصطلاحی است که به طیف وسیعی از روشهای مختلف روان درمانی و دارو درمانی برای درمان اختلالات اضطرابی اشاره می شود. به طور کلی، طبق آمار انستیتوی ملی بهداشت روان 18٪ از بزرگسالان و 25٪ از نوجوانان 13 تا 18 ساله با اضطراب زندگی می کنند. علاوه بر این، 4٪ از بزرگسالان و 6٪ از نوجوانان دارای یک اختلال اضطراب قابل تشخیص هستند.

آدرس و تلفن مرکز مشاوره مکث

درباره مرکز مشاوره مکث

کلینیک تخصصی روان درمانی مکث

افسردگی بیماری روحی و روانی است که معمولا در اثر سطح بالایی از اضطراب به وجود می آید و به مرور تبدیل به افسردگی می شود. از این رو باید با دقت بسیار بالایی روند ارزیابی اولیه انجام شود تا نوع افسردگی فرد مشخص شود. همچنین در بسیار دیگری از موارد طرحواره ها، آسیب های محیطی و آسیب های فیزیولوژیک می تواند باعث به وجود آمدن افسردگی شود.

افسردگی، شایع ترین بیماری روحی عصر ما است، بطوری که آن را ﺳﺮﻣﺎﺧﻮردﮔﯽ ﺑﯿﻤﺎریهای خلقی نیز می نامند. این اختلال یا بیماری در تمام جهان روندی رو به افزایش دارد. این در حالی است که حدود نیمی از افراد مبتلا به افسردگی یا از ابتلای خود به این بیماری بی خبرند یا بیماری آن ها چیزی دیگر تشخیص داده شده است.

سایر خدمات مرکز مشاوره مکث

مشاوره ازدواج

آموزش و درمان کودک

مشکلات خلقی

انگیزه و موفقیت

مشکلات جنسی

تمرکز و بیش فعالی

مهارت ارتباطی

اعتیاد

خدمات کلینیک مشاوره مکث

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

برای تحویل سال بهشت زهرا باز است

نمایندگان کارفرمایی روی حداقل قیمت ها در سبد معیشت متمرکز شده اند

هشدار هواشناسی برای استان های ساحلی در شمال و جنوب کشور

قیمت برخی از شرکت های لوازم خانگی افزایش یافت

جدال بر سر دستمزد 1403 ادامه دارد

طی 3 روز آینده شرایط جوی برای سفر مناسب نیست

چرا دولت رقم 19 و نیم میلیون تومان سبد معیشت را نمی پذیرد