تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - 11:49 - 10 August 2019

طرز تهیه سوپ پیاز

دستور العمل طرز سوپ پیاز یکی از ساده ترین و ظریف ترین سوپ های یک آشپز خانگی.طرز تهیه سوپ پیاز فرانسوی غذایی دلچسب و مقوی با پیاز.

طرز تهیه سوپ پیاز

دستور العمل کامل طرز تهیه سوپ پیاز فرانسوی یکی از ساده ترین و ظریف ترین سوپ های یک آشپز خانگی.سوپ پیاز یکی از محبوب ترین سوپ ها در میان مردم اروپا خصوصا فرانسوی ها است.سوپ پیاز یکی از مقوی ترین سوپ های جهان است و در عین سادگی غذایی مجلل نیز محسوب می شود.در فرانسه سوپ های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما سوپ پیاز فرانسوی بهترین غذای راحت وبا بودجه مناسب است.

در طرز تهیه سوپ پیاز همراه با مایع گوشت گاو و فقط پیاز یک سوپ کامل و دلچسب با یک قاشق پنیر گریوره می تواند غذای کاملی برای وعده های غذایی خانواده باشد.به خاطر داشته باشید برای تهیه بهترین طعم ها از پیاز با کیفیت خوب شروع کنید.برای پخته شدن پیاز ها مدت زمان مناسبی در نظر بگیرید تا طعم شیرین آنها آزاد شود و مطمئن شوید که آنها به طور یکنواخت طلایی و نرم هستند.

طرز تهیه سوپ پیاز

طرز تهیه سوپ پیاز فرانسوی

مواد لازم جهت پخت سوپ پیاز فرانسوی :

مواد لازم برای ۴ نفر

پیاز 500گرم

کره 50گرم

آب گوشت 3/4لیتر

پنیر گودا 100گرم

نان باگت 1عدد

1 - پیاز را پوست کنده حلقه حلقه کنید و بعد آن را در ظرف مناسب بریزید، کره را تکه تکه کرده روی پیاز ها قرار دهید.در ظرف را ببندید و به مدت ۱۶ دقیقه با توان ۶۰۰ وات بپذیرد یکی دوبار پیازها را هم بزنید.

2 -در این مرحله از پخت سوپ آب گوشت را اضافه کنید کمی تیمو و فلفل روی آن بپاشید ابتدا به مدت ۳ دقیقه با توان ۶۰۰ وات و بعد ۱۰ دقیقه با توان ۳۶۰ با توجه به پختن ادامه دهید.ادویه ها را اضافه کنید.

3 - در این بین پنیر گودا را رنده کنید نان باگت را حلقه حلقه برش دهید و پنیر رنده شده را روی حلقه های نان بپاشید نان ها را به شکل دایره در بشقاب چینی در مدت ۵ دقیقه با توان ۶۰۰ وات بگذارید تا پنیر آب شود آنها را به همراه سوپ سرو کنید.

نکته : آبگوشت سوپ پیاز فرانسوی باید یک رنگ کارامل و حالتی شفاف داشته باشد.

زمان لازم برای پخت سوپ پیاز : 35 دقیقه

سوپ پیاز غذا برای هر نفر دارای : کیلوژول ۳۸۲ = ۱۵ / ۹۶ کیلو کالری

13 گرم پروتئین

19 گرم چربی

سوپ پیاز

در طرز تهیه سوپ پیاز همواره با پنیر مزه دلچسب تری پیدا خواهد کرد.پنیر گریوره اغلب به دلیل داشتن عطر و طعم ملایم و نحوه ذوب شدن کامل آن روی نان، در سوپ پیاز فرانسوی بیشتر استفاده می شود.البته هیچ قانون خاصی برای گزینه پنیر سوپ پیاز فرانسوی وجود ندارد و بسیاری از افراد از ترکیبی از پنیر موزارلا و پارمسان نیز استفاده می کنند.

سوپ پیاز فرانسوی آسان، ساده و در عین حال آه بسیار دلچسب است.

طرز تهیه سوپ پیاز

طرز تهیه سوپ پیاز

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

برای تحویل سال بهشت زهرا باز است

نمایندگان کارفرمایی روی حداقل قیمت ها در سبد معیشت متمرکز شده اند

هشدار هواشناسی برای استان های ساحلی در شمال و جنوب کشور

قیمت برخی از شرکت های لوازم خانگی افزایش یافت

جدال بر سر دستمزد 1403 ادامه دارد

طی 3 روز آینده شرایط جوی برای سفر مناسب نیست

چرا دولت رقم 19 و نیم میلیون تومان سبد معیشت را نمی پذیرد