تیرداد نیوز

کد خبر: ۳۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - 23:11 - 05 January 2022

درمانگاه شبانه روزی گیشا

درمانگاه شبانه روزی گیشا واقع در ابتدای گیشا و تلفن درمانگاه گیشا با آدرس درمانگاه گیشا و خدمات درمانی درمانگاه شبانه روزی گیشا.
درمانگاه شبانه روزی گیشا
موقعیت مکانی
گیشا کوی نصر نبش کوچه دوم پلاک 28
فکس
88277577
اطلاعات تماس
88269640 - 88274330

درمانگاه شبانه روزی گیشا کجاست

درمانگاه شبانه روزی گیشا واقع در ابتدای گیشا و تلفن درمانگاه گیشا با آدرس درمانگاه گیشا و خدمات درمانی درمانگاه شبانه روزی گیشا.کلینیک و درمانگاه شبانه روزی گیشا با خدمات مدرن و بهترین تجهیزات درمانی و کادری مجرب ارائه دهنده انواع خدمات پزشکی تخصصی و از جمله مراکز درمانی مطرح در درمانگاه های شبانه روزی غرب تهران است.

وب سایت تیرداد نیوز با هدف افزایش کاربرد و بهره وری کاربران اطلاعات تماس و معرفی خدمات و امکانات درمانگاه شبانه روزی گیشا که در منطقه کوی نصر واقع شده را در اختیار قرار داده است و امید است که با قرار گیری اطلاعات در فضای مجازی کمک شایانی در دسترسی سریع تر به درمانگاه ها و بخصوص درمانگاه شبانه روزی گیشا برای عموم مردم فراهم گردد.

درمانگاه شبانه روزی گیشا کجاست

آدرس و تلفن درمانگاه گیشا

درمانگاه شبانه روزی منطقه گیشا در ابتدای ورودی به خیابان کوی نصر از سمت جنوب و خیابان جلال آل احمد واقع شده است.این ذرمانگاه در ابتدای ورودی کوچه دوم خیابان گیشا قرار داردو به صورت شبانه‌روزی به مراجعه‌ کنندگان خدمات ارائه می‌دهد.از کلینیک درمانی گیشا با توجه به امکانات و مراجعه کنندگان بسیاری که دارد می‌توان یکی از درمانگاه‌ های خوب این منطقه نام برد.این مرکز درمانی در راستای خدمت به اهالی گیشا و سایر محله های اطراف آماده خدمت رسانی است و مهمترین هدف آن تـلاش شبانه روزی و ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد رضایت مندی در بیماران می باشد.اطلاعات تماس کامل این مجموعه در بالای صفحه برای دسترسی آسان تر شما قرار گرفته است.

لیست خدمات کلینیک شبانه روزی در گیشا

درمانگاه شبانه روزی گیشا کلینیکی در زمینه تمام تخصص های پزشکی ( عمومی ) است.انواع ویزیت سرپایی تخصصی و فوق تخصصی و همچنین تمامی خدمات پانسمان، بخیه، تزریقات، شستشو زخم، بانداژ کردن و غیره، توسط پزشکان و پرستاران در این درمانگاه به خوبی انجام می شود.

اورژانس

داخلی

آزمایشگاه تشخیص طبی

زنان

دندانپزشکی

جراحی

قلب و عروق ( اکو - تست ورزش )

فوق تخصص کلیه ( اورولوژی )

اطفال

تزریقات و پانسمان

آدرس و تلفن درمانگاه گیشا

درمانگاه شبانه روزی منطقه گیشا کوی نصر

درمانگاه شبانه روزی گیشا کوی نصر طرف قرارداد با بیمه هایی همچون بیمه ایران، دانا، سینا، آتیه سازان، بانک های (صادرات، کشاورزی، تجارت، سپه ، مرکزی) است.ارائه خدمات درمانی و امکان برقراری تماس با درمانگاه به صورت شبانه روزی و حتی روزهای تعطیل از ویژگی های درمانگاه گیشا کوی نصر است.

خدمات کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی گیشا

کلینیک دندانپزشکی درمانگاه گیشا همه روزه با خدماتی از جمله جراح دندانپزشک، ایمپلنت (انواع سیستم ها) درمان ریشه (عصب کشی) زیبایی، ترمیم، انواع روکش و دست دندان به همراه دندانپزشکی تخصصی آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان محترم می باشد.این کلینیک با بهره گیری از چندین دندانپزشک مجرب خانم و آقا به ارائه انواع خدمات از جمله دندانپزشکی زیبایی می پردازد.

خدمات کلینک دندانپزشکی گیشا یکی از مهمترین خدمات درمانی قابل انجام در این درمانگاه شبانه روزی است.درمانگاه شبانه روزی محدوده کوی نصر با کادری مجرب آماده ارائه کلیه خدمات درمانی با بالاترین کیفیت به مراجعین گرامی می باشد.

لیست خدمات کلینیک شبانه روزی در گیشا

درمانگاه شبانه روزی گیشا کوی نصر

اطلاعات تماس درمانگاه گیشا

معرفی درمانگاه شبانه روزی در گیشا

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

برای تحویل سال بهشت زهرا باز است

نمایندگان کارفرمایی روی حداقل قیمت ها در سبد معیشت متمرکز شده اند

هشدار هواشناسی برای استان های ساحلی در شمال و جنوب کشور

قیمت برخی از شرکت های لوازم خانگی افزایش یافت

جدال بر سر دستمزد 1403 ادامه دارد

طی 3 روز آینده شرایط جوی برای سفر مناسب نیست

چرا دولت رقم 19 و نیم میلیون تومان سبد معیشت را نمی پذیرد