تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - 16:36 - 18 September 2023

رویداد فناوری داروی نوترکیب برگزار می شود

در راستای اعتلای سهم داروهای نوترکیب در صنعت داروسازی، رویداد علمی فناورانه با عنوان "فناوری داروی نوترکیب" برگزار می شود.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این رویداد علمی فناورانه توسط شرکت دانش بنیان پلاسما سرو سپید و با همکاری پارک فناوری نورا و مرکز تحقیقات علوم میکروبی 27 مهرماه امسال برپا خواهد شد.

طرح های برگزیده اول تا سوم در این رویداد، تا مبلغ 400 میلیون تومان گرنت و جوایز نقدی دریافت خواهند کرد. همچنین به 10 طرح منتخب هم لوح تقدیر و تندیس افتخار اعطا خواهد شد. ورود طرح و ایده به دوره های رشد و شتاب دهی، حمایت مالی برای پرورش ایده و تولید محصول، منتورینگ و مشاوره تخصصی و تکمیل و تجاری سازی طرح از دیگر حمایت های رویداد فناوری داروی نوترکیب خواهد بود.

محورها و سرفصل های اصلی مورد توجه در این رویداد، درمان سرطان و بیماری های خون، درمان بیماری های پوستی و ترمیمی، درمان بیماری های عفونی و درمان بیماری های خود ایمنی است. در همین راستا شرکت دانش بنیان پلاسما سرو سپید از کلیه اساتید، دانشجویان و ایده‌پردازان جهت شرکت در رویداد فناوری داروی نوترکیب دعوت به عمل آورده است.

ایده‌های ارائه شده در این رویداد پس از داوری و انتخاب در معرض دید سرمایه‌گذاران، شتاب‌دهنده‌ها و شرکت‌های متقاضی قرار خواهد گرفت.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

تمهیدات اورژانس برای روزهای گرم پایتخت

ادارات کدام استان ها پنجشنبه 4 مرداد تعطیل اعلام شد

رقابت تنگاتنگ هریس و ترامپ در نظرسنجی ها

ساعت کاری برای 20 روز تغییر کرد

تعطیلی ادارات این استان ها در روز پنجشنبه 4 مرداد

چانگان CS55 به خط تولیدسایپا می آید

ساعت آغاز سی و نهمین حراج شمش طلا مبادله ای

کوچه باغ فرهنگ و تاریخ