تیرداد نیوز

کد خبر: ۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - 10:10 - 23 June 2019
با پایان مهلت دو هفته ای؛

آذری جهرمی: توجیهات شرکت های خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی درباره لزوم بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی، به پایان مهلت در نظر گرفته شده برای این شرکت ها اشاره کرد و نوشت که توجیهات مدیران شرکت ها در این خصوص قابل قبول نیست.

به گزارش تیردادنیوز به نقل از ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی شنبه شب افزود: مهلت دو هفته ای برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی تمام شد و توجیهات مدیران شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست.
وی تصریح کرد: آنها باید بیشتر تلاش کنند و هنوز با مطلوب فاصله معناداری دارند، چون خودشان جدی وارد گود اصلاح روالها شدند و ما هم در وزارت ارتباطات کمکشان می کنیم.

وزیر ارتباطات پیشتر مهلتی دو هفته‌ای به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سرویس‌دهندگان اینترنت داده بود تا در این مدت وضعیت بخش پشتیبانی مشتریان در شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت بهبود پیدا کند.

آذری جهرمی در یک رشته توئیت از تماس خود با پشتیبانی مخابرات (شماره تلفن ۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر خبر داده و از کیفیت پاسخگویی پشتیبانی این شرکت‌ها انتقاد کرده بود: «پاسخ‌گویی اصلاً خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم.»
جهرمی در ادامه توئیت خود تاکید کرده بود که فقط دو هفته به سازمان رگولاتوری و شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت مهلت می‌دهد تا وضع را اصلاح کنند وگرنه شخصاً به این موضوع ورود پیدا خواهد کرد. او این ضرب الاجل را با تاکید خاصی بیان کرده و تاکید کرده بود که در زمینه حق‌الناس هیچ تعارف و خط قرمزی وجود ندارد.
گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکین رگولاتوری نشان می‌دهد که فراوانی شکایات ثبت شده حوزه اینترنت شرکت مخابرات در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ به عدد ۶۲۹ می‌رسد و بیشترین دلیل شکایات کاربران را همین موضوع پشتیبانی تشکیل می‌دهد. بر اساس همین گزارش با اینکه تعداد ۸۳۹ شکایت رسیدگی شده ولی مجموعاً ۱۳۸ شکایت در مراحلی چون بازبینی و سایر موارد باقی مانده است.
با نگاهی کلی‌تر به گزارش رگولاتوری می‌توان دریافت که شکایت از اکثر شرکت‌های ارائه دهده اینترنت در حیطه پشتیبانی مشتریان بیشترین سهم مجموعه شکایات کاربران را در بر می‌گیرد و به نظر می‌رسد این بخش مهم در شرکت‌ها چندان سامان نیافته است.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
توانمندی های شرکت های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه نفت و گاز روسیه

توانمندی های شرکت های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه نفت و گاز روسیه

انتصاب سرپرستان دبیری دو ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان

انتصاب سرپرستان دبیری دو ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان

برگزاری جام برنامه سازی رایان به میزبانی پنج دانشگاه کشور

برگزاری جام برنامه سازی رایان به میزبانی پنج دانشگاه کشور

بررسی نقش آفرینی فناوری های شناختی در علوم اعصاب

بررسی نقش آفرینی فناوری های شناختی در علوم اعصاب

توید کلاه درمان لهیدگی جمجمه نوزادان با چاپ سه بعدی در کشور

توید کلاه درمان لهیدگی جمجمه نوزادان با چاپ سه بعدی در کشور

پیشنهاد روز

بلوکه کردن بخشی از وام ممنوع است

دیدار صمیمانه سرپرست معاونت توسعه مدیریت وزارت تعاون با همکاران روشندل

یارانه ماه مهر واریز شد

گشایش نمایشگاه بین المللی گردشگری در تبریز

برکناری مدیر مدرسه برای نظافت کلاس توسط مادر دانش آموز

تکلیف پروازهای باطل شده ایران به اروپا چه می شود

زمان تحویل پروژه مسکن ملی مشخص شد