تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - 18:24 - 23 June 2019
سخنگوی دولت:

تامین کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی انجام می شود

سخنگوی دولت گفت: سیاست تأمین کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومان در سال ۱۳۹۸ ادامه دارد و تغییری در تصمیم دولت رخ نداده است.

تیرداد نیوز - علی ربیعی ضمن رد شایعات مطرح شده درخصوص ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: این روزها برخی گمانه زنی های اقتصادی، می تواند به جای آرامش در بازار، التهاب بی دلیل ایجاد کند. البته ما به تحلیل و کارشناسی و رایزنی اقتصادی مستمر نیاز داریم ولی اینها همه با سیاست گذاری و تصمیم اقتصادی متفاوت است.
سخنگوی دولت در ادامه تاکید کرد: سیاست تأمین کالاهای اساسی با ارز به نرخ ۴,۲۰۰ تومان در سال ۹۸ ادامه دارد و تغییری در تصمیم دولت رخ نداده است.
"عبدالناصر همتی" رئیس کل بانک مرکزی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به ایرنا درباره ادعای برگزاری جلسه‌ای در روز پنجشنبه برای تصمیم گیری درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اعلام کرده بود که چنین بحثی را نداشته‌ایم و نمی‌دانیم که چه کسی چنین بحثی را مطرح کرده است.
رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: ارز واردات برخی کالاها همچنان ۴,۲۰۰ تومان است که همچنان برای آنها گشایش اعتبار انجام می‌شود و اتفاق خاصی هنوز رخ نداده و بحثی هم نشده است، اما کارشناسان نظر خود را مطرح می‌کنند. دولت هر زمان که تصمیم بگیرد اعلام می‌کنیم.
مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

برای تحویل سال بهشت زهرا باز است

نمایندگان کارفرمایی روی حداقل قیمت ها در سبد معیشت متمرکز شده اند

هشدار هواشناسی برای استان های ساحلی در شمال و جنوب کشور

قیمت برخی از شرکت های لوازم خانگی افزایش یافت

جدال بر سر دستمزد 1403 ادامه دارد

طی 3 روز آینده شرایط جوی برای سفر مناسب نیست

چرا دولت رقم 19 و نیم میلیون تومان سبد معیشت را نمی پذیرد