تیرداد نیوز

کد خبر: ۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - 19:06 - 25 July 2019

دکتر آزاده ایمانی

دکتر آزاده ایمانی دکترا نوروساینس و کارشناس ارشد ادیولوژی ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک و اطلاعات تماس دکتر آزاده ایمانی متخصص شنوایی.
دکتر آزاده ایمانی متخصص شنوایی سنجی
موقعیت مکانی
خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد خیابان زیبا پلاک 58 طبقه سوم واحد 6
اطلاعات تماس
228549750 - 021
همراه
09125495229

تلفن و آدرس دکتر آزاده ایمانی

دکتر آزاده ایمانی دکترا نوروساینس و کارشناس ارشد ادیولوژی ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک و اطلاعات تماس دکتر آزاده ایمانی متخصص شنوایی.دکتر آزاده ایمانی دکترا نوروساینس و کارشناس ارشد ادیولوژی، ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک می باشند.

مطب شنوایی سنجی دکتر آزاده ایمانی با بروزترین تجهیزات در مورد کم شنوایی و بیماری های شنوایی گوش به صورت ویژه انواع خدمات بررسی مشکلات شنوایی و نیز درمان آن را ارائه می نماید.

تلفن و آدرس دکتر آزاده ایمانی

نوبت دهی دکتر آزاده ایمانی

دکتر آزاده ایمانی، فارغ التحصیل رشته شنوایی شناسی از دانشگاه تهران و دکترای نوروساینس از پژوهشکده علوم شناختی عضو انجمن شنوایی شناسان ایران دارای سابقه آموزشی در دانشگاه شهید بهشتی دارای مدارک بین المللی تخصصی در زمینه های تجویز سمعک، ارزیابی شنوایی اطفال و بزرگسالان، توانبخشی وزوز و ارزیابی شنوایی مرکزی و سرگیجه.

خدمات مطب شنوایی سنجی دکتر آزاده ایمانی

مطب دکتر آزاده ایمانی با محیط کاملا آرام و منظم خدماتی همچون ارزیابی شنوایی برای همه سنین، پارگی پرده گوش، شیپور استاش، تجویز سمعک برای همه سنین به همراه تنظیم سمعک های تجویزی، ارزیابی و درمان وزوز گوش با سمعک و توانبخشی شنوایی برای همه افراد با کم شنوایی و ارزیابی تعادل و سرگیجه و همچنین ارزیابی اختلالات مرکزی شنوایی و تدوین توانبخشی شنوایی مرکزی ارائه می گردد.

بهترین خدمات وسیع در حوزه شنوایی سنجی بخصوص تشخیص انواع و درجات مختلفی از مشکلات شنوایی به همراه خدمات تخصصی تجویز سمعک در این مطب به مراجعه کنندگان ارائه می گردد و مطب ما یکی از معتبرترین مراکز تخصصی در این زمینه می باشد.مشاوره انتخاب و استفاده از مدل‌ های مختلف سمعک که در بازار موجود است و شناخت انواع سمعک و خصوصیات آن با توجه به نیاز بیماران در مطب خانم دکتر آزاده ایمانی ارائه می شود.

بالاترین تکنولوژی های دنیای سمعک همراه با امکان انتخاب سایز مناسب برای هر کاربر، امکان تجویز سمعک های ضدآب، سمعک های وایرلس، سمعک های نامرئی داخل گوشی، سمعک های قابل اتصال و قابل تنظیم با تلفن های همراه هوشمند و غیره در کلینیک شنوایی سنجی دکتر ایمانی با بهترین خدمات مشاوره و درمان.

شنوایی یکی از مهمترین حس ها در زمینه ارتباط با محیط اطراف است و به نحوی که بدون بهره‌ مندی از آن توانایی افراد در ایجاد ارتباط با پیرامون خود بطور محسوسی کاهش خواهد یافت.در این مطب بهترین خدمات در درمان بیماری ها و ارزیابی وضعیت کلی سیستم شنوایی ارائه می گردد.

نوبت دهی دکتر آزاده ایمانی

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

برای تحویل سال بهشت زهرا باز است

نمایندگان کارفرمایی روی حداقل قیمت ها در سبد معیشت متمرکز شده اند

هشدار هواشناسی برای استان های ساحلی در شمال و جنوب کشور

قیمت برخی از شرکت های لوازم خانگی افزایش یافت

جدال بر سر دستمزد 1403 ادامه دارد

طی 3 روز آینده شرایط جوی برای سفر مناسب نیست

چرا دولت رقم 19 و نیم میلیون تومان سبد معیشت را نمی پذیرد