تیرداد نیوز

کد خبر: ۶۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - 14:39 - 19 September 2024
از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام شد؛

نتایج اولیه فراخوان انتخاب رئیس سازمان بهزیستی کشور

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای، نتایج اولیه فراخوان این وزارتخانه را در خصوص انتخاب رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد.


به گزارش تیرداد نیوز به نقل از امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این اطلاعیه آمده است: پس از خاتمه مهلت شرکت در فراخوان، ۲۶۶ نفر در مهلت مقرر تا (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) سوابق‌شان را ارسال کردند و ۲۸ نفر دارای شرایط عمومی و تأیید شده برای ورود به مرحله دوم تشخیص داده شدند.

در این گزارش، اطلاعات شرکت‌کنندگان فراخوان به این شرح اعلام شده است:

در مجموع ۲۶۶ مورد شامل ۵۵ زن ( ۷/۲۰) و ۲۱۱ مرد (۳/۷۹ درصد ) مشخصات شخصی، تحصیلی، سابقه فعالیت و... را برای این فراخوان ارسال کردند. ۲۰۷ نفر از افراد ارسال‌کننده مشخصات از گروه سنی بالای ۱۳۴۰ تا بعد از گروه سنی ۱۳۷۶ بودند.

مدرک تحصیلی شرکت‌کنندگان در فراخوان، به این شرح است: از تعداد ۲۶۶ نفری که اطلاعات خود را ارسال کردند ۱۰۱ نفر ( ۳۸ درصد) در مقطع کارشناسی ارشد، ۱۲۳ ( ۴۶ درصد) دکتری تخصصی، ۴ نفر (۵/۱ درصد) در دکتری حرفه‌ای، ۱۵ نفر ( ۶/۵ درصد) پزشک عمومی، ۱۲ نفر ( ۵/۴ درصد) پزشک متخصص، ۲ نفر ( ۷۵/۰ درصد) پزشک فوق تخصص، ۵ نفر ( ۹/۱ درصد) در مقطع پست دکتری هستند.

اطلاعات شرکت‌کنندگان بر حسب رشته تحصیلی نشان می‌دهد که ۵۵ نفر ( ۶۸/۲۰ درصد) رشته مدیریت با انواع گرایش، ۲۱ نفر ( ۹/۷ درصد) جامعه‌شناسی با انواع گرایش، ۴۰ نفر (۱۵ درصد) روانشناسی با انواع گرایش، ۳۱ نفر ( ۷/۱۱ درصد) پزشک، ۱۳ نفر ( ۹/۴ درصد ) رشته‌های توانبخشی، ۱۱ نفر ( ۱۴/۴ درصد) مددکاری اجتماعی، ۵ نفر ( ۹/۱ درصد) علوم اجتماعی با انوع گرایش و ۵ نفر (۹/۱ درصد) رشته مشاوره بودند.

بر اساس این اطلاعیه ارسال ‌ایمیل برای افراد احراز صلاحیت شده مرحله اول به منظور دریافت رویکرد‌های علمی و برنامه‌ای خود با توجه به تشکیلات و ماموریت‌های سازمان بهزیستی و همچنین، جایگاه سازمان در نظام رفاه اجتماعی، توانبخشی، سلامت اجتماعی و ارتباطات بین‌المللی تا روز دوشنبه ۲۶ شهریور صورت گرفت.

همچنین دریافت رویکرد‌های علمی و برنامه‌ای نامزد‌های ریاست سازمان سازمان بهزیستی کشور، بررسی در کمیته و دعوت از نامزد‌ها بلافاصله آغاز و بر اساس زمان‌بندی پیش‌بینی شده و در طول مدت حداکثر ۱۵ روز صورت گرفته و در اختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار خواهد گرفت.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
ارائه طرح جامع اقدام مشترک ملی برای هوش مصنوعی در مهرماه

ارائه طرح جامع اقدام مشترک ملی برای هوش مصنوعی در مهرماه

ضرورت تسریع در اجرای تکالیف برنامه هفتم پیشرفت

ضرورت تسریع در اجرای تکالیف برنامه هفتم پیشرفت

غنی سازی برنامه های آموزشی دانشگاه در حوزه هوش مصنوعی

غنی سازی برنامه های آموزشی دانشگاه در حوزه هوش مصنوعی

بازیافت غبار فرآیند ذوب سرب برای تولید محصولات کاربردی با ارزش

بازیافت غبار فرآیند ذوب سرب برای تولید محصولات کاربردی با ارزش

معرفی گروه جدیدی از آنالوگ های جهش یافته انسولینی

معرفی گروه جدیدی از آنالوگ های جهش یافته انسولینی

پیشنهاد روز

اعمال ممنوعیت تردد به سمت میدان ولیعصر فردا از ساعت 15

تعطیلی پنجشنبه شامل کدام بخش ها نمی شود

وام یک میلیاردی ویژه معلمان و فرهنگیان

وام 200 میلیونی بانک ملت بدون نیاز به مراجعه حضوری

قفل مسکن ملی در بورس باز می شود

تهران تا چهارشنبه بارانی است

حساسیت مراجع در طرح تعطیلی آخر هفته را در نظر می گیریم