تیرداد نیوز

اقتصادی - اقتصادی
چالش حقوق و دستمزد کارگران در میدان بهارستان
حقوق و دستمزد کارگران سال‌هاست توسط شورای‌عالی کار تعیین می‌شود، اما پس از حواشی تقریبا عجیب غریب امسال، دولت مایل است مسئولیت را گردن مجلس بیندازد و خودش را راحت کند.
سکه در کانال 43 میلیون تومان باقی ماند
هر قطعه سکه طرح جدید امروز (یکشنبه، دوم اردیبهشت) در بازار طلای تهران با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.
خانه سیاه است
دود آتش گرانی فقط چشم مستاجران را می سوزاند!
ثبت نام وام ودیعه مسکن چگونه است
نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: طرح افزایش وام ودیعه مسکن با توجه به نزدیک شدن فصل جابه جایی و نقل و انتقلات نیاز به بازنگری دارد و این تسهیلات باید متناسب با شرایط متقاضیان پرداخت شود.
قیمت طلا و سکه اول اردیبهشت چند شد
1 اردیبهشت 1403؛
بازار سکه و طلا امروز (یکم اردیبهشت) با کاهش قیمت همراه بود، در حالیکه سکه تمام بهار آزادی با نرخ ۴۳ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان در بازار داد و ستد شد.
هاوینگ بیت کوین فرا رسید
هاوینگ مورد انتظار بیت‌کوین رخ داد و ارتفاع بلوک بیت‌کوین به ۸۴۰هزار رسید.
عاقبت بخیری دلار
با وجود کنترل شدن قیمت ارز آیا آرامش به دنبال کاهش قیمت دلار به بازار برمی‌گردد؟
یارانه 600 هزار تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد
دولت سیزدهم ادامه تلاش خود برای ارتقا امنیت غذایی جامعه، با اجرای «طرح یسنا» یارانه مضاعف ۶۰۰ هزار تومانی در قالب اعتبار خرید رایگان بسته‌های حمایتی برای مادران باردار و دارای فرزند زیر ۲ سال در نظر گرفته که از ۳۰ فروردین آغاز شده است.
جهش بی سابقه قیمت طلا به کانال 2400 دلار
قیمت طلا در بازار جهانی با رشدی عجیب، در نزدیک مرز ۲۴۰۰ دلار قرار گرفت.
زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.