تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - 14:13 - 29 July 2023

مبل شویی کوی بهروز

مبل شویی کوی بهروز ارائه خدمات مبل شویی مبل ها با تجهیزات در شهرک بهروز با کادری مجرب به همراه مبل شویی و شستن صندلی و مبل در منطقه کوی بهروز.
مبل شویی بانو در کوی بهروز
اطلاعات تماس
خط ویژه : 34118 - 026
وب سایت
banoocc.com
مبل شویی کوی بهروز

ثبت درخواست مبل شویی در کوی بهروز

مبل شویی کوی بهروز ارائه خدمات مبل شویی مبل ها با تجهیزات در شهرک بهروز با کادری مجرب به همراه مبل شویی و شستن صندلی و مبل در منطقه کوی بهروز. چنانچه در مبلمان خانه و یا محل کار خود با کثیفی و لکه های عمیق روبرو شدید و یا متوجه لکه های کوچک و بزرگ بر روی سطح پارچه ای صندلی و مبلمان خود شده اید، می‌ توانید از خدمات مبل شویی کوی بهروز که قادر به شستشو انواع مبلمان و صندلی ها در هر نوع مختلف، چوبی، استیل، پارچه ای و مخمل هستند بهره مند شوید. نیروهای این مرکز به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل در خدمت شما مشتریان در اطراف محله کوی بهروز می‌ باشند.

برای شستشوی مبلمان اداری و منزل خود در کوی بهروز می توانید با ما تماس بگیرید. اگر مبلمان شما کوچک و فانتزی است می توانید از خدمات شستشوی مبل در منزل استفاده کنید. مشاوران گروه مبل شویی منطقه بهروز بر اساس نوع مبلمان، تعداد صندلی و نوع پارچه به کار رفته در وسایل شما تعداد نیروی مورد نیاز و مواد شوینده متناسب را به خانه یا دفتر کار اعزام می کنند.

بهترین مبل شویی کوی بهروز

معرفی خدمات مبل شویی محدوده بهروز

بهترین خدمات را از مبل شویی کوی بهروز بخواهید. شستشو مبل، غبارروبی و لکه بری، تمیزکاری میز و صندلی ادارات و منازل، اعلاشویی مبل های گران قیمت و قدیمی و هر آنچه از یک شرکت معتبر انتظار دارید را شستشو مبلمان در منطقه کوی بهروز فراهم آورده است. پس بدون هیچ گونه تعللی با ما تماس بگیرید!

خدمات مبل شویی و شستشوی انواع مبل و خشکشویی مبلمان را در سرتاسر محدوده محله شهرک بهروز ارائه می­ دهیم. شستشوی مبلمان در مبلشویی کوی بهروز شامل مراحلی همچون جارو کشیدن، شستشو با تجهیزات و فرچه های مخصوص، استفاده از مواد شوینده و شامپوی متناسب با نوع لکه و آلودگی و خشک کردن توسط دستگاه های خشک کن است. مبلمان خانگی از پر تماس‌ ترین وسایل دکوراتیو منازل است. با هر نشست و برخاست بر روی مبل، ذراتی به سطح آن منتقل می‌ شوند. بخار غذا و ذرات چربی، گرد و غبار محیط و از همه مهم‌ تر اثر انگشتان و لکه‌ هایی که بعد از هر بار بازی‌ های کودکانه بر مبل‌ ها نقش می‌ بندد را نیز نباید نادیده گرفت.

همه این موارد که با چشم قابل دیدن و یا رفع  شدن می باشد در کنار آلودگی‌ ها و ذرات گرد و غباری که به راحتی  روی میز و صندلی قرار می گیرد و دیده نمی‌ شوند به‌ مراتب خطرناک‌ ترند، موادری مانند ویروس‌ و باکتری‌، مبل‌ ها را به یک شستشوی اساسی و دوره‌ ای نیازمند می‌ کند. اما به دلیل مشغله کاری و ترافیک های سنگین و طاقت فرسا افراد بخصوص خانم های خانه دار فرصت یا حوصله انتقال مبلمان به بخارشویی یا کارگاه‌ های ویژه این کار را ندارند.

در مبل شویی کوی بهروز از دستگاه مبل شویی جهت شستشوی عمیق مبلمان و بصورت مکانیزه بهره گیری می شود و استفاده از این نوع دستگاه با توجه میزان بالای کف تولید شده موجب پاک شدن سریع و کامل هرگونه لک و یا آلودگی که به الیاف پارچه و یا مابین درزها که قابل دیدن نیستند است. رعایت پاکیزگی محل شستشو از اصلی ترین وظایف کارگزان مبلشویی منطقه بهروز است و کارگران موظف هستند تا تمامی تلاش خود را جهت رعایت تمیزی محل انجام دهند.

مبل شویی معتبر در منطقه کوی بهروز تمام مراحل شستشو با دستگاه های تمام اتوماتیک و مواد شوینده نانو را انجام می دهد. استفاده از نیروهای ماهر و ورزیده در زمینه شستن و خشک کردن مبل و مواد کاملا خارجی و ضد حساسیت، ارائه ضمانت نامه کتبی در زمان شستن مبل ها در منزل این اطمینان را به مشتریان می دهد که این وسایل گران بها را همانطور که سالم و بدون هیچ پریدگی و یا پارگی در کناره ها تحویل می گیرند و به همان صورت و حتی زیباتر و با شکوه تر از قبل در منزل شستشو و به مشتری تحویل می دهند.

یکی از خدمات ویژه و منحصر به فردی که مبل شویی ما به مشتریان خود ارائه می دهد این است که در صورت تمایل و با اجازه و نظارت خود مشتری انجام چیدمان مبل و راحتی و حتی صندلی های ناهارخوری را انجام می دهند. این سرویس دهی فقط در مجوعه شستشو میز و صندلی در کوی بهروز ارائه می گردد. به همین دلیل کسانی که ساکن این منطقه هستند و شناخت کافی به نیروها و این مجموعه دارند به راحتی خدمات تمیز کردن مبل و صندلی خود را به این مبل شویی می سپارند. باید متذکر شویم چنانچه می خواهید از این خدمات ویژه استفاده کنید در زمان تحویل حتما به گروه پشتیبانی ما اطلاع دهید که خواهان چنین سرویس دهی هستید تا همراه با نیروی اعزامی به منزل شما یک کارشناس هم همراه آنها باشد تا قبل از شروع به شستشو از نظر کارشناسی استفاده کرده و در نهایت با نظارت مشتری مبلمانی زیبا و تمیز از گروه ما به یادگار داشته باشید. 

اگر به تازگی این متن را مطالعه می کنید و یا نقل مکان کرده و در فکر دریافت خدمات شستن مبلمان با تجهیزات بروز هستید بدون هیچ درنگی از طریق تلفن ثابت با نزدیک ترین شعبه مبل شویی سهیلیه که در همین مکان قرار دارد و به محل زندگی شما در شهرک بهروز نزدیک است تماس گرفته تا با اولین تماس از مشترکان همیشگی ما شوید و هم از این خدمت منحصر به فرد بهره مند شوید. در انتها باید متذکر شویم که نیروهای ما برای انجام خدمات خود هیچ هزینه ای با عنوان انعام از مشترکان خود دریافت نمی کنند. بلکه هدیه ایی از طرف مدیریت مبل شویی برای مشتریان جدید خود می باشد تا با ذهنیتی زیبا از این خدمات ما یاد کنند.

خدمات مبل شویی منطقه کوی بهروز

بهترین روش شستشو با مبل شویی کوی بهروز

یکی از پر استفاده ترین وسایل در اکثر منازل، مبل ها هستند که به دلیل استفاده زیاد بیشتر در معرض آلودگی و چرک شدن قرار دارند. اگر با نگاهی وسواس گونه به مبل و صندلی های خود نگاه کنید، لکه های کوچک و بزرگی را روی آن می بینید. به خصوص اگر رنگ پارچه مبل و رویه راحتی و کاناپه روشن باشد. کثیف و چرک شدن ظاهر مبل باعث می شود یک خانه تمیز و مرتب، نامنظم و کوچک به نظر برسد. از طرفی پاک کردن لکه مبل با شامپو فرش و یا شستن آن با آب و یا استفاده از دستمال مرطوب معمولی نه تنها به تمیز شدن مبلمان کمک نمی کند، بلکه گاهی موجب می شود که تار و پود پارچه مبل آسیب ببیند. پس چطور لکه هایی مانند لاک، چای و نسکافه را از روی مبل پاک کنیم؟ بهترین راه استفاده از خدمات مبل شویی کوی بهروز می باشد که علاوه بر شستشو برای اینکه ست میز و صندلی و ناهارخوری شما بر اثر مرطوب بودن بوی نامطبوع نگیرد آنها را برای شما خشکشویی کرده تا با ظاهری زیباتر از قبل بتوانید از این وسایل فانتزی و پر زحمت استفاده کنید.

گاهی مبل ها از قسمت های مختلفی مانند کوسن، پشتی، پنل دسته و بخش های داخلی تشکیل شده اند که شست و شوی آنها نیازمند مهارت و ظرافت و در عین حال زحمت زیادی است. در صورتی که مواد شوینده مناسب نباشد و یا آب به داخل کوسن های و فوم مبل نفوذ کند، باعث آسیب دیدن بدنه اصلی مبل و حتی ستون های چوبی و فلزی می شود.

گاهی لکه های روی بدنه و یا پارچه بر اثر بی توجهی مدت زیادی برروی مبل باقی مانده اند و از بین بردن آنها با مواد شوینده معمولی امکان پذیر نیست و حتی با این روش پاک کردن آنها باعث می شود که رنگ پارچه مبل در ناحیه شستشو و تمیز کردن چند رنگ به نظر برسد. باید متذکر شویم که درزهای مبل نیز دارای چرک و لکه می شوند که پاک کردن آن بدون داشتن تخصص دشوار است. بنابراین برای این کار با مبل شویی محدوده کوی بهروز در تماس باشید تا شما را از شر این همه مشکل و کثیفی نجات دهیم.

شستشو و خشکشویی مبل در منزل توسط افراد حرفه ای و با تجربه باعث می شود که نتیجه مطلوب و اصولی تری را دریافت کنید و مبل ها شما بدون هیچ گونه آسیبی مانند روز اول تمیز و مرتب شوند.

در این مجموعه خشکشویی مبل به کمک دستگاه های مدرن و تجهیزات قوق حرفه ای انجام می شود و چون این کار بدون استفاده از آب انجام می شود به همین دلیل به پارچه مبل، فوم و بدنه اصلی که ممکن است از چوب بوده و نسبت به آب حساس هستند هیچ گونه آسیبی وارد نشود. مبلمان اداری و صندلی های خانه ها جزو وسایل گران قیمت محسوب می شوند. به همین دلیل توصیه می کنیم که به سراغ راحت ترین روش برای پاک کردن لکه ها نروید زیرا نه تنها کمکی به تمیزی و پاکیزگی آنها نمی کنید بلکه ممکن است هزینه های زیادی را برای خود به همراه آورید. پیشنهاد می کنیم که کار شست و شوی مبل ها را به کارشناسان گروه معتبر مبل شویی کوی بهروز بسپارید و با انتخاب بهترین شستشوی مبل نتیجه رضایتمندی تری را دریافت کنید.

هزینه های منصفانه مبلشویی کوی بهروز

مبل شویی ارزان تبلیغاتی است که این روزها اکثر شرکت ها و گاهی مبل شویی ها برای جذب بیشتر مشتری انجام می دهند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ ارزانی بی دلیل نخواهد بود. بکارگیری ماده شوینده ارزان و غیر استاندارد و دستگاه های غیر استاندارد موجب آسیب به بافت پارچه مبلی می گردد. بنابراین هرگز با شعارهایی همانند مبل شویی ارزان برای خود هزینه ای اضافی و سنگین درست نکنید.

با مبل شویی نزدیک محله شهرک بهروز می توانید بهترین سرویس دهی را با کیفیت بالا و پایین ترین قیمت دریافت کنید. چنانچه هزینه دریافت خدمات تمیزی مبل و صندلی شرکت برای شستسو پر هزینه است می توانید از خدمات شستشو در منزل استفاده کنید. بدون هیچ نگرانی و با حضور و نطارت خود شما نیروهای ما به منزل شما اعزام شده و بدون هیچ کثیف کاری و یا آسیب به دیگر وسایل منزلتان مبل و صندلی را در حضور خودتان شسته و خشک شده مانند روز اول به شما تحویل می هند.

تیم حرفه ای به منزل یا محل کار شما اعزام شده و بعد از بررسی های لازم تمام کارهایی را که باید برای مبل های شما انجام دهند به صورت پیش فاکتور به شما ارائه می گردد. در صورتیکه قبل از آن با کمی سرچ در گوگل قیمت ها را مقایسه کنید متوجه خواهبد شد تمام قیمت ها و هزینه های این مبلشویی با سابقه حتی پایین تر از قیمت مصوبه اتحادیه می باشد. چون برای مبل شویی کوی بهروز رضایتمندی مشتریان از هزینه ای دریافتی بسیار با ارزشتر است.

خشکشویی مبل اگر توسط تیم با تجربه انجام شود، نتایج بسیار قابل قبولی دارد و روح تازه ای به خانه یا محل کار شما می بخشد. از مهم ترین مزایای شست و شوی مبلمان توسط بهترین مبل شویی در منطقه بهروز می توان به موارد زیر اشاره کرد :

از بین بردن لکه ها و چرک مبل بدون آسیب زدن به پارچه و فوم

شست و شوی حرفه ای مبل و صندلی در هر تعداد در کوتاه ترین زمان

صرفه جویی در وقت و انرژی به خصوص در زمان خانه تکانی

باقی نماندن هیچ گونه بوی نامطبوع و بوی نم روی مبل ها به دلیل استفاده از مواد شوینده مناسب 

کیفیت بالای مواد شوینده مبل و غیر و حساسیت زا نبودن آنها برای پوست

افزایش طول عمر میز و صندلی و کاناپه

خدمات با روش های استاندارد و نحوه صحیح شستن مبل در منزل یا محل کار

توصیه می کنیم که اگر شما هم می خواهید از مزایایی که به آن اشاره کردیم بهره مند شوید، با مبل شویی اطراف کوی بهروز تماس گرفته و فقط نظازه گر تمیزی و زیبایی دوچندان صندلی خود باشید.

مبل شویی حرفه ای در شهرک بهروز

کارگر متخصص شستشو مبل کوی بهروز

بهترین نیروهای متخصص در مبل شویی محله شهرک بهروز در اسرع وقت بعد از تماس مشتریان و صحبت با مشاوران ما و دادن اطلاعات مورد نیاز از مبلمان و میزان کثیفی و لکه های موجود بر روی سطح مبلمان به محل مورد نظر اعزام می شوند و بعد از بررسی دقیق نوع لکه ها و نوع الیاف پارچه و چرم بکار گرفته شده در مبل، میز و صندلی های راحتی، سلطنتی و یا معمولی با کمک تجهیزاتی و دستگاه های متناسب جهت شستشو و همچنین مواد شوینده درجه عالی که مبل ها را به خوبی تمیز می کنند کار مبل شویی را با سرعت بالا و مقابل مشتریان انجام می دهند.

نیروهای مجموعه مبل شویی در کوی بهروز با تضمین کار می کنند. هدف جلب رضایت مشتریان عزیز است. تا به امروز هیچ مورد شکایت و نارضایتی ای در مورد کار شستشو مبلمان توسط نیروهای خبره ما وجود نداشته و ندارد. به لطف آموزش های همیشگی و بروز که برای نیروهایمان ترتیب می دهیم این عزیزان زحمت کش کار بسیار باکیفیت و تضمینی انجام می دهند.

خدمات شستن میز و صندلی چه اداری باشد و یا خانگی با لیست قیمت مصوبه جزو ارزان ترین مبل شویی ها در محدوده کوی بهروز به‌ حساب می‌ آید. کارگر برای تمیز کردن مبلمان شما از فرچه خشکشویی استفاده می کند تا بافت اصلی مبلمان دچار آسیب نشود. بعد از اتمام کار شستشو، سطح مبل ها کم آب می‌ گردد و نم و رطوبت درون مبل ها باقی نمی ماند. پروسه شستن مبل با دستگاه و شامپوی های خارجی و ضد بو و خیلی سریع و با بهترین کیفیت برای شما انجام می شود. با مقایسه لیست قیمت ها بهترین گزینه شستشو صندلی در کوی بهروز برای دوستداران پاکیزگی با ازرانترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب است.

مبل شویی کوی بهروز از ماده های شوینده سکویک برای شستن مبل و صندلی های رویه چرم یا پارچه استفاده می کند. مبل های شما را به طوری تمیز و براق می کنیم که مانند روز نخست درخشان شده و زیبایی بیشتری برای خانه هایتان به ارمغان آورند.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

ثبت مجوزهای نظام روانشناسی از اول خرداد لازم الاجرا می شود

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اول تا 8 خرداد آغاز شد

ادامه بارش رگبار تا جمعه

دلار در بازار غیر رسمی وارد کانال 58 هزار تومان شد

کارت آزمون استخدامی دبیری و هنر آموزی منتشر شد

مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان به 20 ساعت در هفته

صدور کارت سوخت از ابتدای خرداد یک هفته طول می کشد

کوچه باغ فرهنگ و تاریخ