تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - 12:54 - 07 November 2022

خانه سالمندان یارین

خانه سالمندان یارین آسایشگاه و مرکز توانبخشی سالمندان است و سرای سالمندان یارین از جمله بهترین مراکز نگهداری سالمندان در تهران می باشد.
آسایشگاه و سرای سالمندان یارین
موقعیت مکانی
خیابان پاسداران خیابان دروس خیابان یار محمدی بن بست نامدار پلاک 5
ایمیل
info@yarinhome.com
اطلاعات تماس
22764191 - 22561956 - 22764225 - 22561957 - (داخلی 101)
همراه
09124470936
وب سایت
yarinhome.com
خانه سالمندان یارین

توانبخشی و نگهداری سالمندان یارین

خانه سالمندان یارین آسایشگاه و مرکز توانبخشی سالمندان است و سرای سالمندان یارین از جمله بهترین مراکز نگهداری سالمندان در تهران می باشد.مرکز توانبخشی و خانه سالمندان یارین به لطف و یاری خداوند و بابکارگیری کادری زبده، متخصص و جوان در سال 1394 آغاز به فعالیت کرد و امروز خانه سالمندان یارین در کنار استفاده از بروز ترین خدمات در حوزه سالمندان که با هدف افزایش سطح سلامت و نگهداری این عزیزان می باشد به یکی از برترین مراکز توانبخشی سالمندان در کشور بدل گردیده است.

مرکز نگهداری سالمندان یارین دارای تمامی امکانات تخصصی از جمله آی سی یو برای پرستاری از سالمندان عزیز است تا بتوانند دوره نقاهت پس از بیمارستان را با شرایط ایده آل سپری کنند که این نگاه از مخالفت جدی این مجموعه با نگهداری سنتی سالمندان محترم در منزل نشات گرفته است، که خود باعث شده تا با گردآوری برترین تجهیزات و خدمات در حوزه توانبخشی سالمندان راهی روشن را برای بازگشت این عزیزان به کانون خانواده و جامعه فراهم نماید.

آسایشگاه و خانه سالمندان یارین

امکانات خانه سالمندان یارین

خانه سالمندان یارین با خدمات و امکانات ویژه یکی منحصر بفردترین مراکز نگهداری و توانبخشی سالمندان در کشور است.خدمات و امکانات رفاهی در کنار بهره گیری از کادر متخصص و همنچنین رضایت کامل مراجعه کنندگان تاییدی بر این موارد است. سرای سالمندان یارین با داشتن کلینیک های تخصصی از جمله خدمات مراقبت های ویژه ICU آی سی یو - سی سی یو، کلینیک فیزیوتراپی، کلینیک تخصصی prp یارین، کلینیک تخصصی مغز و اعصاب و همچنین بخش ها متنوع و امکانات رفاهی و ورزشی مدرن در خدمت و پذیرای مراجعه کنندگان محترم است.

سرای سالمندان یارین تنها مرکز دارای کلنیک آب درمانی زیر نظر مستقیم پزشک متخصص طب فیزیکی در کشور است.

مرکز سالمندان یارین دارای سوئیت های مجهز به تمامی امکانات رفاهی پذیرای سالمندان عزیز است، اتاق های VIP برای سامندان با خدمات ویژه درمان نیز از جمله موارد دیگر خدمات این مرکز  می باشد.لازم به ذکر است که این مرکز در باغی به وسعت 2000 متر بصورت طراحی فضای سرسبز و دلنشین برای پیاده‌ روی و برگزاری جشن و مهمانی در مناسبت‌ های مختلف برای سالمندان عزیز می باشد که این مرکز را به بهترین ویلای سالمندان در کل کشور تبدیل کرده است. در این مرکز کلیه امکانات لازم را برای ارائه هرچه بهتر خدمات به سالمندان، فراهم کرده است و تمام موارد پذیرایی در این مجموعه طبق نظر کارشناس تغذیه و با رزیم های متانسب برای هر یک از بیماران و مراجعه کننده گان متفاوت است. غذاهای تبخ شده در این خانه سالمندان با مواد اولیه تازه و به صورت کاملا بهداشتی و صنعتی تهیه می شود. همچنین در طول روز سالمندان عزیز با میان وعده های مختلف نظیر انواع کیک ها، شیرینی و دسر های ایرانی و غیره پذیرایی می شوند.

از دیگر امکانات رفاهی مجموعه سالمندان یارین باشگاه ورزشی ویژه و مناسب برای سالمندان است که بستری را جهت سلامتی هرچه بیشتر سالمندان فراهم کرده است. استخر، سونا، جکوزی نیز از دیگر امکانات رفاهی مرکز برای مراجعه کنندگان است که عزیزان همراه می توانند از تمامی این امکانات تحت نظر پزشک و مربی حرفه ای بهره مند شوند.

توانبخشی و نگهداری سالمندان یارین

بخش های سرای سالمندان یارین

مرکز توانبخشی و نگهداری خانه سالمندان یارین با تکیه بر اصول نوین توانبخشی و درمانی، در کنار جمعی از متخصصین، پزشکان، روانپزشکان، پرستاران مجرب و کادری حرفه ای، آماده خدمت گذاری است.

خدمات پزشکی درمانی

مرکز سالمندان یارین دارای خدمات درمانی متشکل از تجهیزات درمانی تخصصی، کادر درمانی شامل پزشکان متخصص داخلی، طب فیزیکی، گوارش، قلب، نورولوژی - جراحی اعصاب، اعصاب و روان و سایر تخصص ها است و همچنین تمامی آزمایشات در آزمایشگاه های معتبر دارای CE اروپا انجام می شود. در مجموعه یارین این امکان فراهم گردیده تا تمامی اقدامات درمانی بیماران از پایه نظیر درمان عفونت تنفسی تا نیاز به مراقبت های ویژه نظیر ICU و عفونت های ادراری خطیر در قابل ارائه باشد و نگرانی در مورد سطح خدمات یارین با بیمارستان وجود نخواهد داشت.

خدمات مراقبت های ویژه ICU آی سی یو - سی سی یو

مجموعه سالمندان یارین به عنوان یک مرکز پیشرفته در نگهداری از سالمندان علاوه بر بخش های عمومی درمانی دارای بخشهای مراقبت های ویژه نظیر ICU و CCU می باشد تا برخی از سالمندان عزیز که بر اثر بیماری هایی نظیر انواع سکته های مغزی و قلبی دچار اختلالاتی می شوند بهترین خدمات را بدون نیاز به بستری در بیمارستان دریافت نمایند.ما با گردآوری امکانات یک ICU کامل مانند ونتیلاتور + ساکشن + اکسیژن ساز، تخت های بیمارستانی در کنار کادر پزشکی و پرستاران متخصص و مجرب شرایطی را فراهم کرده ایم تا سالمندان حاضر در مجموعه با هزینه های بسیار پایین تر نسبت به بیمارستان همان امکانات درمانی، توانبخشی و نگهداری را دریافت نموده و از این امکان بهره مند شوند.

تور های تفریحی گردشی

سرای سالمندان یارین برای آرامش هرچه بیشتر مراجعه کنندگان خود برگزار کننده تورهای گردشگری داخلی و جذاب برای میهمانان و خانواده های همراه است تا عزیزان سالمند در کنار خانواده شرایط بهتری را تجربه کنند.

باشگاه سالمندی

این بخش شامل باشگاه ورزشی اختصاصی و ایمن شده برای سالمندان محترم با هدف افزایش سطح سلامت و روحیه میهمانان مرکز فعالیت دارد و دارای تجهیزات بروز مانند تردمیل - شولدرویل، پارالل و دستگاه های چند منظوره است که عزیزان می توانند در محیطی صمیمی و تخصصی برای ورزش از این مکان استفاده نمایند.

خدمات بالینی و توانبخشی یارین در منزل

بخش دیگری از خدمات مرکز سالمندان یارین خدمات بالینی و توانبخشی در منزل برای سالمندانی که دچار شکستگی های مفصل ران و سایر شکسنگی ها شده اند است. این مجموعه پس از عقد قرار داد تمام خدمات از جمله فیزیوتراپی کار درمانی و مدد کاری و ویزیت پزشکان متخصص را برای سالمند در منزل فراهم می سازد. این خدمات توسط همکاران کارآزموده برای مراقبت و حمایت شبانه روزی از عزیزان سالمند ارائه می گردد.

مهد سالمندان یارین

این مرکز مفتخر است که اولین مهد سالمندان کشور را با این سطح امکانات و توانبخشی تاسیس کرده است. در مهد سالمندان یارین، عریران توسط خانواده صبح به مرکز سپرده و در پایان مهد از مرکز به منزل بازگردانده می شوند. آنچه در طول یک روز متفاوت در مرکز می گذرد شامل، پذیرایی صبحانه، دادن وعده داروهای صبح، برای وضعیت سلامتی شامل کنترل فشار خون، درجه حرارت و قند خون است و سپس سالمند بر طبق نیاز تعیین شده که قبلا توسط پزشکان مرکز مشخص گردیده از کلینیک فیزیوتراپی - آب درمانی و یا باشگاه سالمندان بهره مند می شود.

از دیگر برنامه های مهد سالمندان یارین این مورد است که عزیزان می توانند پس از صرف وعده نهار در محل استراحت سالمندان استراحتی مختصر داشته و برای بعد از ظهر آماده شرکت در کلاس های روانشناسی و مدد کاری شده و با روش های آرام سازی از اضطراب ها و دغدغه های سالمندان کاسته می شود و از محیط حیاط و باغ بهره مند می شوند.

مطالعه روزنامه و شاهنامه خوانی و تماشای فیلم های سینمایی و پیاده روی در مسیر سلامتی نیز از دیگر بخش های خدمات روزانه مرکز است و ادامه وعده شام و سپس پس از گذراندن یک روز هدفمند همراه با آرام سازی و سلامتی بر محیط خانواده بازگردانده می شوند. بدین ترتیب سالمندان و خانواده های عزیزشان هیچ نگرانی نداشته و با آرامش خاطر به فعالیت های روزانه خود می پردازند.

کلینیک فیزیوتراپی یارین

با توجه به اهمیت توانبخشی در خانه سالمندان یارین کلینیک فیزیوتراپی این مرکز با تجهیزات کامل و تخصصی زیر نظر بهترین پزشکان متخصص تمامی خدمات توانبخشی علمی سالمندان را ارائه  می نماید.در کلینیک یارین 5 کابین تخصصی فیزیوتراپی با دستگاه های پیشرفته TeNS، Vacum، Faradic و وسایلی نظیر shoulder wheel ، پارالل و … انجام می شود و اصول اصلی الکتروتراپی رعایت شده و هیچ سالمندی از این امکانات یارین بی بهره نیست.

همواره تلاش ما با ارائه  بهترین خدمات این است که پایانی برای درد های مزمن و مشکلات جسمانی سالمندان عزیز باشد. فیزیوتراپ و کار درمان در مرکز یارین با نظر مستقیم طب فیزیکی فعالیت کرده تا نتایج بهتری حاصل شود. مرکز یارین در این کلینیک قصد دارد بسیاری از سالمندانی که با شکستگی ها و جراحی های تعویض مفصل ران و زانو به مرکز مراجعه می کنند را به طور تخصصی توانبخشی کرده و راهی منزل نماید و دوباره به سطح قبلی توانمندی بازگردانده شود.

کلینیک تخصصی مغز و اعصاب

مرکز و سرای سالمندان یارین دارای کلینیک تخصصی مغز و اعصاب می باشد. تشخیص و درمان انواع سردرد و میگرن ، کمردرد و دردهای عصب سیاتیک، انواع تشنج و صرع، پارکینسون و اختلالات حرکتی، اختلالات خواب و آلزایمر، ام اس ‌و میاستنی گراویس از جمله خدمات این بخش است که زیر نظر متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات ارائه می شود.

تزریق بوتاکس در میگرن و تزریق بوتاکس در پرش پلک و صورت به همراه تزریق بوتاکس در اسپاسم ها و سفتی عضلانی در بیماران ام اس و فلج مغزی ‌و سکته های مغزی از جمله دیگر خدمات این کلینیک است.

امکانات خانه سالمندان یارین

آدرس و تلفن خانه سالمندان یارین

مرکز و خانه سالمندان یارین راهی دوطرفه به سمت منزل و بیمارستان قرار داده است بطوری که حد فاصل میان بیمارستان تا منزل بوده است و به این ترتیب که بیماران ترخیصی از بیمارستان که دوره نقاهت خود را سپری می کنند به جای سکونت در منزل در آسایشگاه سالمندان یارین از تمامی امکانات توانبخشی بهره برده و آماده ی بازگشت به کانون خانواده می شوند. شما می توانید در قسمت بالای همین صفحه آدرس و تلفن سرای سالمندان یارین را در دسترس داشته باشید. همکاران و پرسنل سرای سالمندان یارین تمام تلاش خود را بکار گرفته اند که با فراهم آوردن محیطی امن و آرام میزبان عزیزان شما به صورت شبانه روزی باشند، تلاش این مجموعه در راستای ایجاد محیطی صمیمی برای برخورداری سالمندان عزیز از سلامت روحی و جسمی و نشاط و شادابی با تلفیقی از فضای مسکونی و درمانی می باشد.

لازم به ذکر است تمامی پرسنل از جانب این مرکز دارای گواهی سوء پیشینه، سابقه کار مرتبط، مدد کاری و بهیاری بوده و حسن خلق و رفتار آنها توسط مرکز یارین تائید می شود. شایان ذکر است این مرکز حتی قادر به ارائه سرویس به بیماران ICU در منزل نیز هست و در مورد تجهیز منزل به ICU نیز سابقه درخشانی دارد.

آدرس و تلفن خانه سالمندان یارین

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی