کارگزاری آگاه به عنوان یکی از کارگزاری های پیشتاز در ارائه خدمات مفید با خط مشی مبنی بر پیاده سازی نظام مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد 2008 : ایزو 9001 و در جهت جلب رضایتمندی مشتریان و ذینفعان به ارائه خدمات موثر به آنها می پردازد.
تضمین کیفیت در ارائه خدمات از جمله خط مشی های کارگزاری آگاه به شمار می رود.
در همین راستا کارگزاری آگاه با خط مشی در زمینه های زیر به ارائه خدمات می پردازد :
شناسایی و اولویت بندی ارزش های بهبود و نوآوری با هدف ارتقاء خدمات.
توسعه، ارائه و نوآوری در خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات.
ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان با شناسایی و درک نیاز و انتظارات آنها و بالا بردن تعداد مشتریان با افزایش کیفیت و تنوع در ارائه خدمات و حفظ ارتباط مستمر با آنها.
توسعه ارزش پایدار برای ذینفعان با مدیریت بهینه منابع مالی و اعتباری به منظور افزایش سودآوری.
توسعه کیفی منابع انسانی و بهبود زندگی کاری کارکنان از طریق نگاه کاربردی به نیروی انسانی به عنوان سرمایه محوری و الزام به اصل شایسته سالاری.
تلاش برای بهبود مستمر فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت از طریق توسعه فرهنگ کیفیت و برقراری مشارکت کارکنان.
حفظ و ارتقای کیفیت خدمات ، مسئولیت مشترک کلیه همکاران در تمام سطوح سازمانی است و نماینده مدیریت بر تسریع در روند طراحی و استقرار نظام فوق الذکر و نظارت مستمر بر اجرا ، حفظ و بهسازی آن به صورت منظم و اثر بخش نظارت خواهد داشت.
مشتریان بطور کلی به دو دسته "مشتریان خرد" و "مشتریان بزرگ" تقسیم می شوند که هرکدام از خدمات ویژه ای برخوردار خواهند بود.
تدوین و کنترل استراتژی مارکتینگ سازمان با توجه به مقتضیات بازار هدف توسط کارشناسان خبره و متولیان اجرای برنامه های واحد استراتژی.
واحدهای کارگزاری آگاه :
معاملات اوراق بهادار
معاملات آنلاین اوراق بهادار
بورس کالا
آتی سکه
بورس انرژی
صندوقهای سرمایهگذاری
تامین سرمایه
آموزش