تیرداد نیوز

کد خبر: ۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21:50 - 14 May 2023

قالیشویی گیلاوند

قالیشویی گیلاوند بهترین خدمات قالیشویی در شهر گیلاوند با مجهزترین و بروزترین تجهیزات قالیشویی و شستشوی انواع فرش با کادری مجرب در گیلاوند.
قاليشويی خوشنام در گیلاوند
اطلاعات تماس
44631818 - 021
وب سایت
khoshnamcc.com
قالیشویی گیلاوند

ثبت درخواست قالیشویی منطقه گیلاوند

قالیشویی گیلاوند بهترین خدمات رفو و شستشو فرش و قالیچه را در گیلاوند و محله های اطراف گیلاوند که با بهترین تجهیزات و بالاترین کیفیت شستشوی فرش و قالی را انجام می دهد. ما همواره خدمات خود را با تخفیف به مشتریان ثابت ارائه می کنیم و چنانچه تمایل دارید از تخفیف قالیشویی استفاده کنید کافیست با ما تماس بگیرید.

اینجا کارخانه شستشو مجاز و تخصصی فرش در گیلاوند می باشد و ارائه ضمانت نامه در کنار تخفیف عالی ویژه برای تمام مشتریان از جمله مواردی است که قالیشویی منطقه گیلاوند برای خدمات شستن فرش ها ارائه می دهد. مشاوران فعال در واحد پشتیبانی شستشو قالیچه در گیلاوند با مهارت و دانش بسیار بالا در زمینه شناخت انواع فرش و نیازهای شستشوی آنها قادر به ارائه انواع مشاوره های ریز و درشت برای دریافت خدمات فرش های دستباف و ماشینی در ابعاد مختلف هستند.

قالیشویی خوب در گیلاوند

قالیشویی گیلاوند چه خدماتی دارد

اگر ساکن محدوده شهر گیلاوند هستید و اکنون که وارد این صفحه شده اید، حتما نیاز است در همین روزها فرش های خود را شستشو دهید. کارخانه های زیادی در پایتخت وجود دارند که خدمات تخصصی قالیشویی را انجام می دهند اما ممکن است با مشکل یافتن یک قالیشویی معتبر و دارای مجوز در محدوده گیلاوند مواجه شده باشید. اما جای نگرانی نیست و خدمات تخصصی شستن و تمیزی فرش های منزل را در محدوده خود می توانید از طریق قالیشویی گیلاوند با کیفیت مد نظرتان انجام دهید. گفتنی است هریک از انواع فرش، قالیچه، پادری، تابلوفرش، موکت، فرش های قدیمی و غیره در واحدی مجزا توسط نیروی های متخصص ما و زیر نظر کارشناس شستشو شده و به این ترتیب، تمرکز نفرات به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. برای آشنایی بیشتر با خدمات این کارخانه شستشوی فرش همراه ما باشید.

اگر در گیلاوند سکونت دارید، فقط با یک تماس کلیه امور مشاوره فرش و شستن آنها را از ما بخواهید. ناوگان مجهز ما برای دریافت فرش های شما در درب منزل حضور پیدا کرده و پرسنل کاربلد و آشنا به وظایف خود را در اختیارتان قرار می دهیم. بزرگترین شعبه ما در شهر در منطقه شما عزیزان قرار دارد و هرگونه مراجعه یا ثبت سفارش شستشو فرش چه حضوری و چه تلفنی را فراهم کرده ایم. در مجموعه معتبر و معروف قالیشویی گیلاوند شستشوی فرش های دستبافت و ماشینی اداری و خانگی بوسیله دستگاه های فوق حرفه ای و مکانیزه  انجام می شود. این امر برای از بین بردن گرد و غبار که در بطن تار و پود فرش باقی مانده است. از آنجایی که می دانید وجود گرد و غبار و خاک در فرش باعث پوسیدگی می شود که می تواند خیلی کم و یا زیاد باشد و شاید شرکت هایی این ادعا را داشته باشند که در زمینه شستیشوی فرش و قالی تخصص کافی را دارند ولی ما در قالیشویی نزدیک گیلاوند این کار را به بهترین نحو انجام می دهیم.

اگر هنگام راه رفتن بر روی فرش و قالیچه احساس کردید که فرش شما کثیف شده و یا قسمتی از آن دچار آسیب شده است از طریق شماره های بالا با پشتیبانی ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا نزدیکترین نیروی مجرب و با تبحر قالیشویی به محل مورد نظر شما اعزام شده و بررسی و نیازسنجی فرش و قالیچه شما را انجام دهد.

یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت های قالیشویی هستیم که خدمات خود را در این ناحیه ارائه می دهیم و کادر مجرب قالیشویی شهر گیلاوند فرش ها و قالیچه های زیبای شما را چک می کنند و اگر نیاز به شستشوی معمولی و یا اعلاشویی داشته باشد به شما می گویند و چنانچه نیاز به رفو داشته باشند نیز به شما در محل اطلاع می دهند و پیش فاکتور داده و درخواست شما را ثبت نهایی می کنند و فرش ها و قالیچه های شما را به نمایندگی فوق تخصصی قالیشویی می برند.

بدون نگرانی از بابت آسیب دیدن فرش ها و با خیال راحت با ما تماس بگیرید زیرا مشکلات دیگری همچون رفوگری، لکه گیری، رفع سوختگی فرش هایی که بر اثر مواد آتش زا سوخته اند و رنگبرداری از فرش هایی که به دلیل ماندن در آب، دچار خرابی رنگ شده اند، از کارهایی است که ما در مجموعه قالیشویی گیلاوند انجام می دهیم و می توایند به ما اعتماد کنید.

خدمات بدون محدودیت و جمع آوری فرش از تمام سطح شهر برای ما وجود دارد زیرا ما دارای شعبه رسمی و فعال قالیشویی در مناطق تهران با امکان سرویس دهی رایگان و منظم هستیم که خدمات این نواحی را انجام می دهد. ما مفتخریم که به یاری خدا و لطف مشتریان عزیز توانسته ایم بزرگ ترین شعبه های شستشو فرش را نیز در گیلاوند اندازی کنیم و روز به روز در حال بروز رسانی، ارتقا و گسترش خدمات خود هستیم. در این راه همواره حمایت های مشتریان محترم راهگشای ما بوده است.

آدرس و تلفن شعب ما در همین صفحه قرار داده شده است. شما عزیزان می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. خدمات شستن فرش و قالی دیگر مثل سابق نیست چرا که امروزه شستشوی کاملا مکانیزه با بروزترین دستگاه ها و مواد نانو صورت می پذیرد. مجموعه قالیشویی گا افشان بیش از سال ها سابقه مستمر و درخشان را دارد و این را مدیون حمایت و همراهی مشتریان قبلی، کارگران متعهد و با اخلاق و مجرب خود است.

دیگر شستشوی فرش درخانه را فراموش کنید زیرا در زندگی مدرن امروز شرایطی وجود ندارد که خودتان اینکار را انجام دهید. به همین دلیل قالیشویی گیلاوند برای رفاه و آرامش هر چه بیشتر مشتریان و ساکنان منطقه گیلاوند، با داشتن تصفیه خانه و گرمخانه مدرن و مجهز به خشک کن های سانتریفیوژ ضد چروک و شکستگی فرش خدمات متنوع و متعددی را در قالب خدمات شستشو مانند موکت شویی و شستشوی قالی‌ های دستباف و یا ماشینی را ارائه می‌ کند. از جمله خدمات کارخانه قالیشویی در شهر گیلاوند و در این نواحی می‌ توان به شستشو تخصصی فرش های گران بها و دارای ارزش بالا و عتیقه مانند فرش ابریشم اشاره کرد.

خدمات قالیشویی محدوده گیلاوند

چرا قالیشویی در گیلاوند را انتخاب کنیم ؟

برای اطمینان از انجام کلیه خدمات شستشو و رفوگری اطراف محدوده گیلاوند شامل فرش منازل، قالی های سالن های همایش و زیبایی، تالارها، ادارات و شرکت های مختلف به صورت کاملا حرفه ای و با کادر مجرب، می توانید کارخانه قالیشویی نزدیک گیلاوند را انتخاب کنید چرا که تمامی کارها در این کارخانه اعم از شستشوی فرش و قالیچه و رفو، بصورت کاملا حرفه ای و با حساسیت بالا صورت خواهد گرفت.

قیمت گذاری تمامی خدمات ارائه شده توسط متخصصان قالیشویی گیلاوند فی ما بین مشتری و متخصص توافق می گردد و هزینه های دقیق خدمات پس از بازدید مشخص می گردد که متخصصین ما فرش های شما را با دقت بالا می بینند و هر خدماتی که لازم باشد را به شما می گویند و در نهایت با هم به توافق می رسید و اگر مطابق میل شما بود، فرش ها را به کارخانه انتقال می دهند. این انتقال توسط کارگران حرفه ای ما انجام می شود که فرش ها را خیلی خوب رول می کنند و داخل ماشین های حمل ما می گذارند و شما نیاز نیست هیچگونه کمکی کنید.

متنوع ترین و حرفه ای ترین رنگرزی را از ما بخواهید. چرا که رنگ رزی فرش ها بسیار مهم است و اگر رنگ فرش شما رفته باشد و یا دچار آمیختگی رنگ شده باشد، در کارخانه قالیشویی معتبر گیلاوند این کار به درستی انجام می شود و رنگ فرش ها دوباره مانند روز اول خواهد بود. پس با خیال راحت به ما اعتماد کنید و با مشاوران ما تماس بگیرید.

علاوه بر رنگ رزی فرش ها خدمات دیگری هم انجام می دهیم. بطور مثال، ریشه های فرش شما ممکن است دچار مشکل شده باشند و نیاز به ریشه بافی یا ریشه زنی داشته باشند که جدیدا ریشه های آماده در بازار موجود شده اند ولی باید بدانید که این کار درست نیست و فرش باید به درستی ریشه زنی شود چرا که باعث طول عمر و استحکام فرش می شود. ریشه زنی یکی از کارهای بسیار سخت و مهم است که بهتر است متخصصین با تجربه این کار را انجام دهند و از پوسیدگی ریشه ها و از ریخت افتادن فرش هایتان جلوگیری شود که ما این کار را برای شما انجام می دهیم.

فرقی نمی‌کند که فرش شما دستبافت باشد و یا ماشینی، باید همیشه از زیبایی و سلامت فرش خود مطمئن باشید و اگر با کثیفی فرش و قالیچه روبرو شده باشید یا به ترمیم و رفو برای بهبود آن نیاز داشته باشید می توانید به کارخانه قالیشویی گیلاوند اعتماد کرده و متخصصین ما آماده و مشتاق حل مسئله شما هستند.

قالیشویی در گیلاوند را انتخاب کنیم

انواع شستن فرش با قالیشویی محدوده گیلاوند

فرش از جمله صنایعی است که هنوز هم به عنوان یک کالای مهم و لوکس در بین خانواده های ایرانی محسوب می شود. مجموعه قالیشویی گیلاوند دارای تیم تخصصی برای شستشو فرش های کهنه، فرش نیمه عتیقه و فرش عتیقه یا آنتیک را دارا می باشد. در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در ارتباط با تعرفه‌ ها و نرخ قالیشویی، ترمیم و نگهداری این نوع فرش گران قیمت و دیگر خدمات‌ برای سایر قالی و قالیچه های معمولی می‌ توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. تمامی سفارشات شما را در کمترین زمان ممکن ثبت و در کمتر از چند ساعت از تحویل گرفته خواهد شد.

ما متناسب با فرش و جنس قالی های شما که قصد شستشو و رفو آنها را دارید، با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌ های مدرن و مواد شوینده عالی با ضمانت نامه کتبی جهت شستشو و حفظ سلامت فرش خدمات را ارائه می کنیم. خدمات ما بطور دقیق و با استفاده از نیروهای مجرب انجام می شود.

قالیشویی گیلاوند برای قالیشویی و خدمات تخصصی شستن فرش های گران بها دارای کارخانه ای اختصاصی و مجهز، شستشو بدون واسطه و زیر نظر کارشناسان مسلط به انواع جنس فرش می باشد. در کنار همه این موارد سرویس دهی فوری در سراسر محله های مختالف را برای قالیشویی از ما بخواهید.

قالیشویی گیلاوند یک قالیشویی تخصصی می باشد که دارای با کیفیت ترین خدمات متمایز است و خدمات قالیشویی اتوماتیک را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. ما تمام خدمات خود را در راستای رضایت مشتری انجام می دهیم و بطور دائم در حال بهبود خود هستیم تا قالیشویی فرش های شما عزیزان را با سریع ترین و بهترین کیفیت به مشتریان خود تحویل دهیم. با جدیدترین دستگاه های قالیشویی در کارخانه ما در گیلاوند به حداکثر نظافت در فرش دست پیدا می کنید.

برای شستشو فرش و قالی آنها را باید به یک قالیشویی معتبر و با تجربه سپرده تا فرش در اثر آلودگی یا شستشوی غیراستاندارد آسیبی نبیند. ما خدمات قالیشویی را در منطقه گیلاوند و مناطق اطراف آن بدون افت کیفیت شستن فرش ها ارائه می دهیم. مردم اغلب به اولین قالیشویی که در تبلیغات می بینند مراجعه می کنند. به همین دلیل بسیاری از افراد مجبور به شستشوی مجدد فرش های خود هستند. اما از بین این همه شرکت های قالیشویی در شهر، چگونه بهترین را انتخاب می کنید؟ ما یکی از مدرن ترین کارخانه های قالیشویی را داریم. خدمات ما به این دلیل تخصصی و حرفه ای است که استفاده از دستگاه قالیشویی اتوماتیک، دستگاه گردگیری و اتو کردن فرش، دستگاه حرارتی و اتاق خشک کن در روند شستشو قالیچه ها و فرش از جمله آنها است. علاوه بر این، ما رضایت مشتری را در بالاترین سطح با حداقل نرخ سود حفظ می کنیم.

گردگیری فرش فرآیندی است که قبل از شستشو در قالیشویی گیلاوند انجام می شود. کارشناسان ما معتقد هستند که با حذف گرد و غبار از روی فرش ها مرحله شستشوی راحت تر و نتیجه کار تمیز تر انجام می شود.

کارخانه قالیشویی گیلاوند از بدو تاسیس برای تبدیل شدن به قالیشویی حرفه ای تلاش کرده است. هدف ما ایجاد کارخانه قالیشویی بود که ساکنان منطقه و شهر گیلاوند بتوانند با خیال راحت فرش و قالیچه های خود را بدون تردید برای شستشو به امانت بسپارند و تا حد زیادی در این امر با ارائه خدمات عالی موفق شده ایم. شما می توانید هر زمان که خواستید به ما مراجعه کنید و ببینید که چگونه فرش ها را در حین کار می شوییم. پس از دیافت خدمات از این مجموعه شما با خیال راحت از فرش های خود می توانید مانند روز نخست استفاده کنید، ما در تلاش هستیم تا بهترین عملکرد شستشو و تمیزی فرش را برای شما به ارمغان بیاوریم.

برترین قالیشویی نزدیک گیلاوند

ثبت سفارش در کارخانه قالیشویی گیلاوند

قالیشویی گیلاوند با دستگاه های پیشرفته و تیم قالیشویی مجرب خدمات شستشو، خشکشویی و پرداخت انواع فرش ماشینی و دستبافت را به شما ارائه می دهد. در قالیشویی ما کلیه خدمات مربوط به فرش با استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته و با کادری متخصص انجام می گیرد. در ادامه برای برای شما بخشی از فرآیند شستشو را در کاخانه قالیشویی معتبر ارائه می کنیم که به شرح زیر است :

بخش کنترل کیفیت قالیشویی گیلاوند : زمانی که برای شستشو فرش و قالیچه های خود که به بهترین شرکت قالیشویی در شهر گیلاوند مراجعه می کنید، کارشناسان ما پیش از شستشو از قبل فرش ها بررسی و لکه های ایجاد شده را پیش اشستن تشخیص می دهند، اگر مورد دیگری نیز باشد در صورت نیاز به مشتری اطلاع داده می شود. فرش هایی که پس از شستشو از بخش از خشک کن ها بیرون می آیند، مجددا توسط نیروی های ما مورد کنترل کیفی قرار می گیرند و آنهایی که مشکلی ندارند برای تحویل به انبار ارسال می شوند. فرش هایی که از کنترل عبور نمی کنند برای شستشوی مجدد باز ارسال می شوند.

استفاده از شامپو طبیعی برای قالیشویی : یکی از مهم ترین جزئیات در شستشوی فرش و قالی ها شامپو است. اگر چه تصور می شود شامپوهایی با تراکم شیمیایی بالا و غیر طبیعی به خوبی فرش را تمیز می کنند، امااین مواد شوینده به مرور زمان باعث آسیب دائمی به نخ و ریشه های فرش می شوند. در مجموعه کارخانه قالیشویی منطقه گیلاوند از بهترین مواد شوینده خارجی استفاده شده و شامپو های طبیعی حتی حساس ترین فرش ها را نیز بدون هیچ مشکلی تمیز خواهند کرد.

سرویس سریع : ما با ناوگان وسایل نقلیه خود به موقع به هر نقطه از منطقه شهر گیلاوند می رسیم، پس از سفارش فرش را تحویل می گیریم و فرش های شسته شده را به موقع تحویل می دهیم. ما با خدمات خوب خود توانسته ایم به یک قالیشوی پرطرفدار در منطقه تبدیل شویم.

از دیگر خدمات ویژه ما تمیز کردن پرده ها در هر ابعاد است و دیگر لازم نیست خود را برای شستشو پرده های خود خسته کنید. قالیشویی ما با شستن عالی بصورت مکانیسم پیشرفته پس از تمیز کردن و آویزان کردن پرده ها را اتو کرده و درب منزل تحویل خواهند داد.

فرش های خود را در هر آدرس که باشید می توانید به قالیشویی گیلاوند سپرده و فرش های شما با ضمانت توسط ما شسته می شود.

شستن قالی در تمام سال با قالیشویی گیلاوند

در تمام روزهای سال و حتی در روزهای تعطیل و روزهای بارانی کارخانه شستشوی فرش نزدیک گیلاوند با تجهیزات کاملا مکانیزه و گرمخانه هوشمند شستشن فرش های خانه و یا محل کار را انجام می دهد و فرش ها کاملا خشک می شوند و داخل کاورهای مخصوص قرار داده می شوند و با ماشن های سقف دار به محل شما فرستاده می شوند که در نتیجه استرس نخواهد داشت از اینکه فرش های شما خوب خشک نشده باشند و بپوسند و یا بوی بد بگیرند و همچنین در هنگام حمل به محل کار و یا منزلتان خیس شوند.

البته بطور معمول و سنتی مردم عزیز ما فرش ها را نزدیک ایام عید می شویند که خانه تکانی کامل شود که در بعضی مواقع به دلیل تعداد بالای فرش ها برای شستشو و رفو باعث می شود که این کار به خوبی انجام نشود ولی ما در کارخانه قالیشویی گیلاوند به دلیل دارا بودن تجهیزات اتوماتیک و مدرن و تعداد بالای کارگران و رفوگران این کار را به خوبی انجام می دهیم که مخصوصا برای فرش های دستبافت با تراکم بالا بسیار مناسب است.

گروه کارخانجات قالشویی ما با هدف ارتقای سیستم خدمت رسانی به شهروندان اطراف شهر گیلاوند حضور خود را اعلام کرده و اقدام به ایجاد بهترین سامانه ارائه خدمات نموده که شما مشتریان عزیز می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس گرفته و از خدمات ما استفاده کنید.

سفارش در کاخانه قالیشویی گیلاوند

بیشترین درخواست تمیزی قالی نزدیک گیلاوند

تقاضاهای متفاوتی در قالیشویی گیلاوند ثبت می شوند که ما در اسرع وقت، به آنها پاسخ می دهیم و در سریع ترین زمان ممکن آنها را انجام می دهیم. بیشترین سفارش ها شامل شستشوی فرش دستبافت، شستشوی فرش ماشینی، لکه بری، رنگ رزی، ریشه زنی فرش، پرداخت فرش، دارکشی، رفوگری، ترمیم سوختگی، رفع سفت شدن فرش می باشد.

ما به فرش های شما زیبایی دوباره می بخشیم و در این زمانه که قیمت فرش دستبافت و ماشینی بسیار بالا رفته و قدرت خرید کم شده استقامت و پاکیزگی فرش و قالی را بالا میبریم و دیگر نیاز نیست هزینه زیادی برای تغییر فرش و قالیچه های خود بدهید. حتی می توانید آنها را پس از اینکه از ما تمیز و سالم دریافت کردید با قیمت خوبی بفروشید و فرش جایگزین را به راحتی بخرید.

وقتی می خواهید یک قالیشویی خوب را برای شستشوی فرش های خود انتخاب کنید بهتر است در مورد مزایای خدمات رسانی آن خبر داشته باشید. یکی از بزرگ ترین قالیشویی های اطراف گیلاوند که بهترین خدمات را می دهد قالیشویی گیلاوند است که با کادری مجرب این کار را انجام می دهد و مزایای استفاده از این کارخانه صرفه جویی در وقت و زمان، صرفه جویی در مصرف آب شهری، سلامت بدن و استخوان ها که پس از شستشوی سنتی حتما ایجاد درد خواهد شد، هرینه ی پایین، انتقال فرش ها به کارخانه در سریع ترین زمان است.

جهت انجام شستشو و رفو فرش با قالیشویی در گیلاوند تماس بگیرید. ما فرش های شما را با بهترین نرخ و ارزان ترین قیمت ممکن برایتان می شوییم و رفو می کنیم.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی