تیرداد نیوز

کد خبر: ۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 22:24 - 12 May 2023

قالیشویی فیروزکوه

قالیشویی فیروزکوه بهترین خدمات قالیشویی در فیروزکوه با مجهزترین و بروزترین تجهیزات قالیشویی و شستشوی فرش با کادری مجرب در شهر فیروزکوه.
شستشو فرش خوشنام فیروزکوه
اطلاعات تماس
44631818 - 021
وب سایت
khoshnamcc.com
قالیشویی فیروزکوه

کارخانه معتبر قالیشویی در فیروزکوه

قالیشویی فیروزکوه بهترین خدمات قالیشویی در فیروزکوه با مجهزترین و بروزترین تجهیزات قالیشویی و شستشوی فرش با کادری مجرب در شهر فیروزکوه. شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت در تمامی ابعاد و متراژ با دستگاه های تمام اتوماتیک و مکانیزه مخصوص شستن فرش در قالیشویی فیروزکوه امکان پذیر است.

حتی اگر به صورت مرتب فرش و قالی های خود را جارو برقی بکشید، فرش‌ های ما در فواصل زمانی معین نیاز به شستشو و تمیز کردن کامل را خواهند داشت. مواد چربی و گرد و غبار انباشته شده در طول زمان، ریختن لکه های نوشیدنی مانند چای و قهوه روی آن می تواند عواقب منفی برای ظاهر فرش را داشته باشد و با کثیفی فرش خانه نیز ظاهر زیبای خود را از دست می دهد.با تماس گرفتن به قالیشویی فیروزکوه و شعب دیگر آن مانند قالیشویی گیلاوند به راحتی فرش های خود را در خانه برای تمیز کردن تحویل ما دهید و سپس در کوتاه ترین زمان قالی های خود را شسته و درب منزل کاور شده تحویل بگیرید.

کارخانه معتبر قالیشویی در فیروزکوه

چه خدماتی در قالیشویی فیروزکوه ارائه می شود

همواره برای بسیار از مشتریان این ذهنیت وجود دارد که یک مجموعه قالیشویی تنها به شستن فرش ها می پردازد، در حالی که اینگونه نیست و در ادامه با ما در قالیشویی فیروزکوه همراه باشید تا هم پاسخ را دریافت کنید و هم به شما توضیح دهیم که ما خدمات بسیار در حوزه های مختلف شستشو و ترمیم و ریشه زنی انواع فرش های ماشینی و دستباف و شستن تخصصی با ترفندهای تخصصی پاک کردن فرش چه خدمات شایان و در خوری را برای شما عزیزان ساکن شهر فیروزکوه ارائه می کنیم.

تعدادی از خانم های خانه دار به دلیل مشغله کاری زمان لازم را برای شستن فرش ها و در مواردی اطلاعات کمی در مورد تمیز کردن فرش خانه و یا تخصص لازم را در شستشوی قالیچه های خود را ندارند. به همنی دلیل کراخانه قالیشویی منطقه فیروزکوه با اعزام نیرو‌های آموزش دیده و کاربلد و با تجربه به منازل شما عزیزان بهترین و با کیفیت‌ ترین خدمات قالیشویی را هم در محل و هم در کارخانه قالیشویی ارائه می‌ دهد. اگر در فیروزکوه سکونت دارید، فقط با یک تماس کلیه امور شستن و ریشه بافی و رفوکاری فرش را از ما بخواهید. مجموعه قالیشویی مجهز و مدرن و سر پوشیده فیروزکوه خدمات ممتاز را برای شما ایجاد کرده است، کنار شما هستیم و مایلیم در تمیز کردن آسان فرش به شما کمک کنیم.

پرسنل کاربلد و آشنا به وظایف خود را در اختیار قرار داده ایم و بزرگترین قالیشویی در فیروزکوه و سایر محله های پایتخت هستیم. شعبه های مختلف ما در تمام شهر تهران قرار دارند و هر گونه مراجعه یا ثبت تقاضا بطور حضوری و تلفنی را بصورت خدمات قالیشویی در مناطق تهران برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

قالیشویی فیروزکوه یکی از بزرگترین و معتبر ترین قالیشویی های محدوده است که خدمات خود را در این ناحیه ارائه می دهد. علاوه بر قالیشویی برای این منطقه در شعب مهم و نزدیک خود یعنی قالیشویی نیز این خدمات را انجام می دهد. تا همین اواخر، قالی‌ شویی فعالیتی بود که با خانواده ها و حتی همسایه‌ ها در زمان های خاصی از سال مانند عید نوروز و شروع فصل تابستان در خانه و کوچه ها انجام می دادند و در آن بچه‌ ها با آب بازی شادی و تفریح ​​می‌ کردند. اما امروزه با زندگی شهرنشینی دیگر این امکان مانند گذشته وجود ندارد زیرا نیاز به شستشوی تخصصی و حتی عمیق فرش است. گروه قالیشویی محدوده شهر فیروزکوه از ماشین های قالیشویی استفاده می کند و ما مفتخریم که به یاری خدا و لطف مشتریان عزیز توانسته ایم با راه اندازی خط شستشو نانو و خدمت عالی روز به روز در حال بروز رسانی، ارتقا و گسترش خدمات خود در زمینه شستشو حرفه ای فرش های گران قیمت شما باشیم. اعتماد شما باعث دلگرمی ما و حمایت های مشتریان در این راه همواره راهگشای ما خواهد بود.

مرکز قالیشویی خوب فیروزکوه در راستای سهولت شما و تمیز شدن فرش هایتان،‌ این خدمت را با بهترین کیفیت و در زمان ممکن ‌به شما ارائه خواهد داد، کلیه نیرو های ما در حوزه فرش شویی و قالیشویی در کار خود استاد و با تجربه هستند و تمامی آموزش‌ های لازم عملی و تئوری به آنها داده شده است. شما می‌ توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید و از خدمات استثنایی تیم ما بهره مند شوید.

همواره فرش به علت نور آفتاب و هم گرد و غبار جمع شده در طول زمان، هم لکه های چای و قهوه و یا به هر دلیل دیگر نیاز به شستشو خواهند داشت و این بخشی از نگهداری فرش می باشد که برای طول عمر آنها باید جدی گرفته شد. توصیه مشاوران قالیشویی فیروزکوه به شما عزیزان دریافت مشاوره خوب است در غیر این صورت، فرش ها بر اثر ماندگاری کثیفی محیطی را ایجاد می کنند که گرد و غبار و باکتری ها عاشق تجمع و تکثیر هستند. این امر می تواند باعث ایجاد مشکلات پوستی و حتی آلرژیک در افراد مبتلا به آسم شود. در قالیشویی و شستشو تخصصی فرش این مجموعه از بهترین مواد شوینده و پاک کننده برای شستشو که دارای بالاترین سطح کیفیت هستند استفاده می شود.

شهر فیروزکوه در غرب پایتخت واقع شده که جاده معروف فیروزکوه نیز از آن عبور می کند. شهری با وسعت ندین کیلومتر و پر خانه ویلایی زیبا که هدف و مقصد گردشگران بسیاری است. فیروزکوه در کوهستان البرز قرار دارد و عموما در اکثر روزهای سال هوای خنکی را تجربه می کند. همسایگی این شهر با شمال کشور و حضور آن در دامنه های کوهستانی شمال باعث شده تلفیقی از آب و هوای بارانی و سرد را همیشه در فیروزکوه مواجه باشیم. این توصیف خود کار شستشو وسایلی مانند فرش و قالی ها را برای ساکنان کمی دشوار کرده اما جای نگرانی وجود ندارد زیرا کارخانه قالیشویی فیروزکوه با تجهیزات بروز و گرمخانه حرفه ای بهترین خدمات شستشو انواع قالی و قالیچه و پادری و تمام فرش های گران قیمت را بصورت فوری ارائه می نماید. 

شستن اصولی فرش در قالیشویی فیرزکوه به صورت اصولی موجب می‌ شود که فرش ها و تابلو فرش های صدمه‌ ای نبیند و در سریعترین زمان و با سلامت کامل شسته شده و به دست شما برسد. کارگران اعزام شده برای هر نوع خدمات چه شستشو فرش و قالی در محل و چه برای تحویل دارای آمادگی و تخصص کامل و کافی و اخلاق خوب هستند و این مورد مهم ترین علت رضایت مشتریان ماست.

خدمات خوب قالیشویی فیروزکوه

شستشو ویژه قالیشویی محدوده فیروزکوه

شستشوی اصولی فرش و قالی های منزل از اهمیت زیادی برخوردار است، چون به محض ورود به هر خانه ای، اولین چیزی که به چشم ما می‌ آید، فرش و قالیه های منزل می باشد، در صورتی که قالیشویی به صورت منظم و دوره ای انجام نشده باشد، باعث آسیب های بسیار جدی به فرش های شما در طول زمان خواهد شد که سبب می شود فرش شما در طول مان فرسوده و رویه و رنگ های آن از بین برود. این موضوع قطعا باعث آزار افراد خانواده می شود، بنابراین شستشوی فرش های خود را در الویت قرار داده و جدی بگیرید.

این روزها با وجود قالیشویی های زیاد پیدا کردن یک قالیشویی معتبر مانند قالیشویی منطقه فیروزکوه که در نزدیک محل مورد نظر واقع باشد بسیار سخت شده است. با توجه به اینکه نمی توان به هر قالیشویی اعتماد کرد کار بسیار پیچیده می شود ولی شستشو قالی فیروزکوه کنار شما است تا خدماتی ویژه و به صرفه به شما عزیزان ارائه دهد که شامل:

قالیشویی به صورت حرفه‌ ای و شستن تمامی قسمت های فرش و باقی نگذاشتن لکه ای کوچک رو فرش

تمیز کردن متر به متر قالی و ریشه های آن

شستشوی موکت، قالیچه، پادری، پتو ملحفه، پرده، گلیم، روفرشی و مواردی همچنین

شستشو فرش با استفاده از بهترین مواد های شوینده اورجینال مخصوص فرش

لکه بری و رفوع فرش و پرزگیری به صورت تخصصی و کامل

استفاده از دستگاه های آبگیر پیشرفته و دستگاه های مکانیزه و تمام اتوماتیک شستشو

ارائه خدمات در تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل

تمامی خدمات قابل ارائه قالیشویی فیروزکوه با ضمانت نامه کتبی به مشتری ارائه می شود

به همین منظور در صورت مشاهده علائم همچون خشک شدن و پرز دادن رویه فرش یا ایجاد شدن لکه های کوچک و بزرگ بر روی فرش و موکت های خود ضروری است که اقدامات لازم را برای سپردن آن به یک قالیشویی معتبر را انجام دهید تا مثل روز اول آن را تحویل گرفته و استفاده نمائید. شرکت قالیشویی محدوده فیروزکو آماده است تا خدمات قالیشویی را برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن با بیشترین کیفیت انجام بدهد.

نرخ خدمات قالیشویی در شهر فیروزکوه

یکی از عناصر همیشگی خانه‌های ایرانی که نقش پررنگی را در دکوراسیون منزل ایفا می‌ کند، فرش و قالیچه های زیبای ایرانی است. فرش ایرانی از اصیل‌ ترین انواع فرش بوده و از گذشته به‌ عنوان یکی از ارزشمند ترین و وسایل گران بهای خانه محسوب شده است. معمولا با نزدیک شدن به سال جدید و پایان یافتن سال و شروع خانه تکانی ها، نیاز به قالیشویی و شستن فرش هم افزایش می یابد و افراد به دنبال بهترین مراکز قالیشویی برای خدمات شستشوی فرش و قالیچه های خود می‌ گردند که خدمات قالیشویی را با قیمتی مناسب و عادلانه انجام دهد.

ارائه خدمات قالیشویی با مناسب ترین قیمت در فیروزکوه از متمایز ترین خدمات قالیشویی و شستشو فرش و تابلوفرش در نزدیک فیروزکوه محسوب می‌ شود. با استفاده از این سرویس، برای دریافت خدماتی مانند شستن موکت، شستن فرش و غیره می توانید به مجموعه ما مراحعه نمایید.

بطور کلی قیمت قالیشویی بر اساس متر مربع محاسبه می شود ولی در برخی موارد عواملی نیز در قیمت شستشوی آن تاثیر می گذارد و باعث تفاوت می شود. یکی از مهم‌ ترین عاملی که بر قیمت شستشوی فرش تاثیر می‌ گذارد نوع فرش و جنس آن می باشد. فرش‌ هایی رویه نازک و لطیفی دارند باید با دقت بیشتری شسته شوند که این امر باعث بیشتر شدن هزینه قالیشویی می شود. همچنین در شستشوی فرش دستباف باید به نوع الیاف و بافت آن نیز توجه کرد، بنابراین قیمت شستشوی فرش های ماشینی با قیمت شستشوی فرش های دستباف متفاوت بوده و نوع و جنس فرش بر قیمت قالیشویی موثر خواهد بود. در این میان اما خارج از مسئله قیمت شستن صحیح فرش از مهم ترین نکاتی است که قالیشویی ما در فیروزکوه به آن توجه ویژه ای دارد. استفاده صحیح از مواد شوینده خوب نیازمند مهارت و تخصص در این زمینه و استفاده از دستگاه حرفه ای و فرچه های مرغوب  بخشی از خدمات ما می‌ باشد.

پس چه بهتر که شستشوی فرش های خود را به متخصصین قالیشویی فیروزکوه که سالها است در این زمینه به صورت حرفه ای فعالیت می کنند بسپاریم، که با اعتماد به این مجموعه از هزینه خدماتی که ارائه می‌ دهد از قبل اطلاع داشته و در سرمایه و زمان خود صرفه جویی کرده باشید. تمامی پرنسل و نیروهای مشغول به کار در قالیشویی منطقه فیروزکوه از سابقه کاری بسیار عالی برخوردار هستند و می توانند در این زمنه به شما کمک های لازم را انجام دهند.

از آنجایی که بیشتر کارهای قالیشویی کاری بسیار تخصصی است نمی توان تنها با دیدن یک یا دو فیلم آموزشی شستشو نسبت به شستن دستی فرش خود اقدام کرد. در نتیجه اگر دانش تخصصی کافی در خصوص نمواد شوینده متناسب با قالیشویی را ندارید، بهتر است خودتان به تنهایی دست به کار نشده و از متخصصین قالیشویی در فیروزکوه کمک بگیرید. خبر خوب این است که مجموعه قالیشویی فیروزکوه در ایام و مناسبت های مختلف نیز تخیفیفات ویژه ای برای شستشوی فرش ارائه می کند که همین امر سبب تمایز مجموعه ما با سایر شرکت های قالیشیویی شده است.

شستشو ویژه قالیشویی محدوده فیروزکوه

چرا می گوییم قالیشویی فیروزکوه ؟

گاهی اوقات لکه‌ های چربی، چای، و خوراکی ها فرش های شما را کثیف می کنند و لکه بری و شستشوی فرش و قالی نیز به آسانی انجام نمی شود و نیاز به تخصص، مهارت و وقت کافی دارد. خصوصا اگر بچه‌ های کوچک در منزل داشته باشید و یا جنس فرش شما حساس و گران باشد. امر قالیشویی را برای شما سخت تر خواهد کرد.

اگر برای از بین بردن لکه فرش نیازمند سفارش اعلاشویی فرش هستید، آدرس و تلفن شعب ما در صفحه تماس بالا قرار داده شده است و قالیشویی فیروزکوه در خدمت شما است تا که خدمات شستشوی فرش و قالی شما را با استفاده از مواد شوینده مخصوصی و دستگاه های مناسب شتشوی و خشک کردن فرش با دقت زیادی برای شما فراهم کند.

شستشوی فرش ها نیز یکی از خدمات مهم و کاربردی مانند شستشوی دیگر وسایل محسوب می‌ شود. همان قدر که تمیزی و زیبایی ظاهری دکوراسیون خانه برای افراد مهم است به همان اندازه نیز تمیزی و پاکیزگی فرش و موکت ها نیز حائز اهمیت می باشد. در همین حین نیرو های مرکز قالیشویی در محدوده فیروزکوه ویژگی هایی را دارا هستند که باعث تمایز آن ها با سایر شرکت ها شده :

حرفه‌ ای بودن تکنسین در زمان شستشو

داشتن افرادی با تجربه و خبره

داشتن سابقه چندین ساله در زمینه قالیشویی

وقت شناس بودن پرسنل تیم ما

استفاده از تجهزیات پیشرفته و مدرن در شستشو

ارائه خدمات در سراسر محله های فیروزکوه 

در اصل شستشوی فرش های شما توسط قالیشویی فیروزکوه با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مواد شوینده استاندارد صورت می گیرد. این ابزار شامل دستگاه تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک مکانیز شستشوی و مکنده آب برای خشک کردن رطوبت فرش می باشد. تیم ما برای فرش های شما از مواد شوینده نانو که مخصوص هر جنس از فرش است استفاده می کنند.

برترین قالیشویی فیروزکوه کجاست

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد