تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 20:21 - 24 May 2023

مبل شویی جلالیه

مبل شویی جلالیه خدمات مبل شویی مبل ها با تجهیزات در منطقه جلالیه با کادری مجرب به همراه مبل شویی و ترمیم مبل در شهرک جلالیه.
شستشو مبل بانو در جلالیه
اطلاعات تماس
خط ویژه : 34118 - 026
مبل شویی جلالیه

با گروه مبل شویی در جلالیه آشنا شویم

مبل شویی جلالیه خدمات مبل شویی مبل ها با تجهیزات در منطقه جلالیه با کادری مجرب به همراه مبل شویی و ترمیم مبل در جلالیه. به دلیل شرایط اقتصادی سخت و قیمت های بالا مبلمان اداری و منازل نگهداری درست و تمیز نگهداشتن این وسایل مهم و ضروری در هر خانه و اداره ای بسیار مهم است. پس آشنایی با یک نمایندگی شستشو مبلمان مانند مبل شویی شهرک جلالیه بسیار اهمیت دارد.

اگر در این محله سکونت دارید و نیاز به شستن و تمیز کردن مبل و میز و صندلی اداره و شرکت و همچنین مبلمان منزل دارید ما به شما نمایندگی مبل شویی جلالیه را که از برترین و بهترین گروه های شستن مبل در محل و برق انداختن بدنه و پارچه مبلمان است را معرفی می کنیم. جهت اطلاعات بیشتر ادامه متن را بخوانید و سپس با ما تماس بگیرید تا مشاوران متخصص ما شما را راهنمایی کنند.

مبل شویی نخصصی در جلالیه

غبار زدایی با مبل شویی منطقه جلالیه

پیشگیری از خراب شدن مبلمان بهتر است از خراب شدن و خرید مجدد در این زمانه سخت و قیمت های بالای مبل و صندلی و میز اداری و خانه ها است. پارچه های به کارگرفته شده در مبلمان و صندلی ها از الیافت مقاوم هستند و طوری طراحی می شوند که تا مدتها استفاده خراب و پاره نشوند ولی در بعضی مواقع به دلیل آب و هوای آلوده و گرد و غبار موجود در هوا و همچنین لباس های کثیف سطح آنها دچار غبار و کثیفی و کدری می شوند و به علت هزینه بالای تغییر پارچه و تعویض مبلمان و صندلی ها راه های متعددی به منظور نگه داری صحیح  مبلمان وجود دارد که یکی از آنها استفاده از خدمات مبل شویی خوب مانند شرکت شستشو مبل و صندلی جلالیه است.

بطور مثال می توان از شامپوهای مخصوص الیاف همان پارچه استفاده و پارچه مبل و صندلی را تمیز کرد. ولی در بسیاری از مواقع هرچقدر هم که تمیز کنیم باز هم پارچه به مرور زمان کثیف می شود. پس بهتر است از متخصصین این کار و با دستگاه های مخصوص کمک بگیریم.

به منظور تمیز کردن گرد و غبار بهتر است از غبار روبی که عملیاتی نظافتی است و باید به صورت دوره ای انجام پذیرد استفاده کنیم. ما در مبل شویی جلالیه با استفاده از دستگاه‌ های تخصصی نظیر مکنده‌ ها و جارو برقی‌ های صنعتی این کار را برای شما انجام می دهیم و می توانید با خیال راحت به ما اعتماد کنید و مبلمان خود را به کارگران حرفه ای و مجرب ما بسپارید.

یکی از مهمترین مسائلی که برای ما حائز اهمیت است خرید و تهیه دستگاه های خارجی و فوق پیشرفته است و همچنین کارگرانی که دوره می بینند تا هم بتوانند با این دستگاه ها درست و اصولی کار کنند و هم مراقب پاکیزگی منزل و محل کار شما در حین انجام کار باشند. برای ما در مبل شویی منطقه جلالیه رضایت شما از کار بسیار مهم است و بهترین شستشوی مبل و غبار زدایی را به بهترین روش برای شما انجام می دهیم.

سطح آلوده به گرد و غبار برای سلامتی پوست و ریه ها نیز خوب نیست و امکان ابتلا به بیماری های پوستی و ریوی وجود دارد. پس برای سلامتی پوست و ریه خود حداقل هر شش ماه یک بار غبار زدایی را انجام دهید و از ابتلا به این بیماری ها جلوگیری کنید.

در مجموعه مبل شویی محدوده شهرک جلالیه این کار را انجام می دهیم و برای ما سلامت شما بسیار مهم است و تمام تلاش خود را برای تمیز کردن مبلمان ادارات و منازل شما می کنیم تا استفاده از مبلمان و صندلی های تمیز را تجربه کنید. پس با شماره های ثابت ما تماس بگیرید تا بعد از مشاوره و در صورت تمایل شما عزیزان کارگران خود را به محل شما بفرستیم و کار غبارزدایی و شستشو مبل و صندلی های شما را انجام دهیم.

شستشو با رعایت موازین شرعی و کاملا بهداشتی توسط نیروهای مودب و با تجربه را از ما دریافت خواهید کرد. مجموعه ما متخصص در شستشوی انواع صندلی های سالن و اداری نیز است. در مبل شویی جلالیه خدمات خوب و حرفه ای شستشو با مواد نانو، شامپو و شوینده خارجی جهت لطافت و نرمی پاره مبل و صندلی به همراه رعایت تمامی اصول آبکشی اسلامی انجام می گردد و هرگونه دریافت وجه بعد از اتمام کار کردن و تحویل تمیز مبل و رضایت کامل مشتری انجام می گیرد. در صورت که مشتریان رضایت داشته باشند خدمات دستگاه بخارشویی مبل در خانه نیز صورت می پذیرد که می‌ تواند مبلمان را از وجود هر گونه کثیفی تمیز کند. استفاده از این دستگاه نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد و انجام این موارد توسط کارگران ما بسیار مهم است.

اگر به دنبال یک مبل شویی خوب و معتبر در محله شهرک جلالیه هستید که صندلی های شما را با رعایت کلیه اصول بهداشتی و شرعی و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت شسته و خشک شده تحویل شما دهد بهتر است فرصت را از دست ندهید و همین حالا با مشاوران شستن مبل خود در جلاله تماس بگیرید.

نیاز ادارات به مبل شویی اطراف جلالیه چیست؟

صندلی ادارات و سازمان ها برای کارمندان و روسا بسیار مهم است و در محیط اداری یا شرکت این صندلی ها بسیار نقش موثری در کار کارمندان دارد. چرا که ساعت ها باید روی این صندلی ها بنشینند و  فعالیت پشت میز داشته باشند. پس چه صندلی گردان و چه ثابت باید استاندارد باشد هم از لحاظ ارگونومیکی و هم نشیمن باید راحت باشد و همچنین تمیز. ولی به دلیل استفاده زیاد و نشستن طولانی مدت پارچه و یا چرم این صندلی ها کثیف و کدر می شود و باید تمیز شوند. پس بهتر است هر چند ماه یکبار این صندلی ها شسته شوند تا از خرابی و خرید مجدد جلوگیری شود که ما در مبل شویی جلالیه این کار را می توانیم با دستگاه های فوق تخصصی خود برای شما انجام دهیم.

صندلی و مبل ها یکی از پرکاربرد ترین و اصلی ترین لوازم هر محیطی به شمار می روند همین امر باعث می شود که در معرض زیاد آلودگی باشند. افراد کمی به قضیه ارتباط بهره وری کار با صندلی های اداری توجه می کنند ولی این مورد بسیار مهم است و صاحبین شرکت ها و ادارات باید به این موضوع اهمیت بدهند و برای کارمندان خود بهترین و تمیز ترین صندلی را تهیه کنند و چون قیمت این صندلی های استاندارد برای ستون فقرات و نشیمن گاه بسیار بالا است باید در جهت نگهداری و حفظ سلامت صندلی ها با شستشو مرتبط کوشا باشند.

مرکز شهر به دلیل تراکم بالای جمعیتی و وجود سازمان ها ، وزارتخانه ها و شرکت ها و همچنین سکونت بسیاری از مردم ، همواره سرشار از گرد و غبار و آلدگی است و این موضوع کار را برای نیروهای خدماتی دشوار کرده است. بیشتر مردم امکان اینکه وقت خود را برای انجام مواردی مانند شستن مبل و صندلی صرف کنند را ندارند و هم از لحاظ هزینه و هم از لحاظ کیفیت خدمات و صرفه جویی زمانی بهتر آن است که این خدمات را به شرکت های تخصصی بسپارید. گروه مبلشویی جلالیه با بهره گیری از جدیدترین سیستم ها و ابزار تمیزکاری مبل و صندلی در هر نوع ابعاد و مدل به راحتی شما را پشتیبانی می نماید. ناگفته نماند که کارگران و پرسنل ما بسیار سریع و دقیق وظابف خود را بدون کوچکترین کاستی انجام می دهند.

همچنین میزهای مدیریتی و کارمندی بسیار مهم هستند چه از لحاظ نظافت و یا براقی و پاکیزگی باید استاندارد باشند و برای روسا نیز میزهایی با ظاهر زیبا که در نگاه مشتری ها و مراجعین زیبا باشند مهم است. پس ظاهر این میزها نیز باید همیشه مرتب و سالم باشد و پاک بودن پارچه رویه آنها باید برای مدیران مهم باشد. یکی از بهترین نمایندگی های شستشو صندلی اداری نمایندگی مبل شویی جلالیه است. این شرکت که از چندین کارگر حرفه ای و مجرب و دستگاه و جارو برقی های صنعتی تشکیل شده است تمامی خدمات خود را به صورت حرفه ای و مطابق با استاندارد انجام می دهد و از برترین مزایای ما کار حرفه ای و هزینه مناسب نسبت به رقبا است.

پس اگر شرکت و اداره شما در شهرک یا خیابان جلالیه یا است حتما با ما تماس بگیرید و تیم پشتیبانی ما به شما مشاوره خواهد داد و در سریع ترین زمان کارگران مجرب و حرفه ای ما به محل شما اعزام شده و با مواد شوینده درجه یک که مناسب پارچه و یا چرم صندلی های اداری شما هستند آنها را شستشو می دهند. مبلمان و صندلی زیبا از ملزومات  به همین دلیل نیاز به تمیزی و شستشوی بیشتری دارند چنانچه ایم مبلهای سلطنتی و حتی صندلی های راحتی اصولی و درست سشته نشوند می تواند به بافت پارچه  بدنه آنها و همچنین سلامت کلی مبل آسیب وارد کرده و در نتیجه علاوه بر از دست دادن زیبایی باعث کم شدن طول عمر آن نیز شود. 

خدمات شستشو مبل منطقه جلالیه 

اصلی ترین خدمات شستشو مبل جلالیه 

انتخاب یک مبلشویی معتبر برای شستن کاناپه و مبل که علاوه بر شستشوی دقیق با استفاده از دستگاه ها و مواد شوینده مناسب بتواند سلامت و تمیز شدن آنها را تضمین کند اهمیت زیادی دارد. یک شرکت شستشو میز و صندلی خوب باید هنگام شستن همه نوع مبل و میز مانند میز تلویزیون و ناهارخوری کلیه نکات بهداشتی و شرعی را رعایت کرده و همچنین با شستشوی اصولی و صحیح مبل بخصوص مبل های سلطنتی و گران مانع از آسیب رسیدن به آن شود.

خدمات تمیز کردن در مبل شویی جلالیه به سه روش بخارشویی صندلی، کف و شستشو کامل بصورت خیس کردن و آبگیری با دستگاه مکنده و در روش سوم خشکشویی مبلمان با مواد نانو است که به خواست و انتخاب شما هرکدام از روش های یاد شده برای شستشو مبلمان شما سروران بطور تخصصی انجام می شود. البته لازم به ذکر است که این روش ها بستگی به نوع مبلمان شما نیز دارد که مشاوران مبلشویی در محدوده شهرک جلالیه بهترین روش را در هنگام حضور برای انجام کار به شما توصیه خواهند نمود.

بهترین روش تمیز کردن مبل یا هر نوع صندلی و میز، روش شستشو با دستگاه بخار است. در این روش با استفاده از بخار حتی کثیفی های پنهان و گیر کرده بین الیاف صندلی نیز تمیز و رفع می شود. صندلی ها مثل روز اول نو خواهند شد و برق می زنند زیرا کاملا تمیز شده اند.

در فرآیند شستشو خیس و مرطوب، صندلی و مبل ها پس از جاروبرقی کشیدن با مواد شوینده مخصوص آغشته می شوند. مواد شوینده بصورت یکنواخت به تمام نقاط مبل و صندلی ها پاشیده می شوند، سپس از یک برس مخصوص دستی که برروی دستگاه نیز نصب می شود با سرعت کار شستن مبل آغاز می شود تا مواد شوینده را بطور کامل با پارچه آغشته کند و در پایان با اسفنج مواد را جذب و از روی مبل پاک می کنند. بنابراین، صندلی ها از آلودگی پاک می شوند و بوی خوشی می گیرند.

علاوه بر این خدماتی مانند شستن انواع میز و صندلی قدیمی، میز تلویزیون، کوسن و کنار مبلی و غیره را نیز ارائه می دهیم تا سرویس های مبلمان شما کاملا تمیز شوند.

قیمت شستشو در مبل شویی شهرک جلالیه

یکی از مهم‌ترین وسایل در هر خانه و اداره ای مبلمان آن است که متناسب با میزان استفاده روزانه از این مبل و صندلی و میزها ممکن است در معرض آلودگی‌های متفاوتی قرار بگیرد. برخی از این آلودگی‌ها از قبیل غبار گرفتگی پارچه و سطوح آلوده به لک های چای لاک چربی هستند که در صورتی که به درستی تمیز نگردند موجب بروز خرابی می‌گردند. به همین منظور نمایندگی مبل شویی جلالیه مجهز است به دستگاه‌های متفاوت و جارو برقی های صنعتی تا در ایمنی کامل این آلودگی های آسیب زا را تمیز نماید.

همچنین ممکن است این مبل و صندلی و میز ها دچار خرابی شده باشند بطور مثال پارگی و پوسیدگی پارچه و یا خرابی چوب میز و صندلی ها و همچنین مبلمان منازل یا ادارات که باید ترمیم شوند. این گونه عمر مفید مبلمن افزایش می یابد و نیزای به دور انداختن و خرید مجدد مبلمان نخواهد بود. 

مبلمان منازل و ادارات وسایلی مهم هستند که برای هر قشری از جامعه لازم ستند مخصوصا برای خانم های خانه دار که به زیبایی محل زندگی خود اهمیت می دهند اهمیت بالایی دارند و همیشه تلاش می کنند تا مبلمان خود را تمیز و مرتب نگه دارند. اگر رنگ مبلمان روشن باشد یا روی میل ها کاور پلاستیکی می کشند و یا همیشه با دستمال و مواد شوینده آن ها را تمیز می کنند که امرزوه دیگر زیاد مد نیست استفاده از کاور پلاستیکی. پس بهتر است هر چند ماه یکبار این مبلها را شستشو دهند که این کار باید توسط یک تیم خبره و دستگا های پیشرفته صورت پذیرد.

هزینه شستشو مبل و میز و صندلی ها باید مناسب باشد تا مشتریان بتوانند از عهده پرداخت آن بربیایند و برایشان به صرفه و اقتصادی باشد. ما در نمایندگی مبل شویی جلالیه با نرخ اتحادیه کار می کنیم و در بعضی مواقع برای مشتریان دائمی خود تخفیفات ویژه در نظر می گیریم. پس با ما تماس بگیرید تا خیلی سریع و فوری به محل شما بیاییم و شستشوی مبلمان شما را با ضمانت انجام دهیم.

 تمیزی مبلمان در هر ساعت با مبل شویی جلالیه

شستشو و ترمیم مبلمان معمولی و مبلمان سلطنتی، مبلمان راحتی، صندلی و میز نهارخوری و مبلمان ادارات و شرکت ها و باغ های تشریفات برای هر کدام از عزیزان بسیار مهم هستند و برای حفظ سلامت و نگهداری آنها باید اهمیت قائل بود. اگر هر چند ماه توسط یک تیم حرفه ای این کار انجام شود از خرابی و پوسیدگی پارچه و چرم و چوب مبلمان جلوگیری می شود.

در فصل تابستان و بخصوص در زمانی که بدن عرق می کند پارچه مبل و صندلی ها زودتر کثیف می شوند مخصوصا اگر مجبور باشید در اوج گرما از منزل یا محل کار خارج شوید و در برگشت نتوانید حمام کنید و با تماس بدن با مبلمان ذرات عرق به پارچه ها می چسبند و بعد از مدتی بوی مبلمان بد شده و پارچه ها کدر می شوند. در نتیجه هر چفدر هم که با دستمال آن ها را بشویید باز هم نیاز به شستشو با مواد شوینده مخصوص و دستگاه صنعتی وجود خواهد داشت که ما در نمایندگی مبل شویی جلالیه دستگاه های صنعتی و مواد شوینده بسیار مرغوب را داریم.

شستشوی مبلمان در تابستان مزیت‌ خاص خودش را دارد که با وجود اینکه می شود در هر فصل سال این کار را انجام داد بهتر است. در پایان فصل تابستان حتما مبلمان و میز و صندلی ادارات و منازل را شستشو دهید،  البته مبل‌ هایی که کمتر استفاده می شوند را می توان سالی یکبار تمیز کرد. ولی برای جلوگیری از ماندن لکه و بو بهتر است مبلمان و صندلی های منازل و شرکت ها را حداقل هر شش ماه یک‌ بار و یا در پایان هر فصل بشویید.

ما در نمایندگی مبل شویی محله جلالیه این کار را بوسیله کارگران زبده و فرچه های مخصوص و دستگاه های نانو و مواد شوینده درجه یک خارجی برای شما انجام می دهیم. پس با ما تماس بگیرید تا مبلمان زیبای شما همچنان تمیز و خوش بو بماند. پس با مشاورین مجرب خود تماس بگیرید تا به صورت رایگان به شما مشاوره بدهند و کارگران مجرب را به منازل و یا ادارات منطقه جلالیه بفرستیم.

مبل شویی معتبر شهرک جلالیه

تخفیف مشتریان دائمی مبل شویی حومه جلالیه

در زمان‌ های متفاوت انواع مبلمان معمولی سلطنتی و کاناپه نشیمن و پشتی صندلی منازل و ادارات در معرض آلودگی‌ هایی نظیر آلودگی های محیطی و گرد و غبار قرار می گیرند و بهترین کار جهت داشتن مبلمان تمیز و عاری از هرگونه آلودگی شستشوی دوره ای است. بهترین زمان برای انجام این کار حداقل در انتهای تابستان و ابتدای بهار است. البته عزیزانی که دچار آلرژی های فصلی هستند بهتر است در انتهای هر فصلی که آلرژی دارند نیز این کار را انجام دهند.

هزینه شستشو مبلمان بر اساس نرخ اتحادیه صورت می گیرد که ممکن است برای شستشو در پایان هر فصل این هزینه زیاد باشد برای عزیزانی که شستن دوره ای انجام می دهند. ولی ما در نمایندگی شستن مبلمان جلالیه برای این عزیزان راه کاری داریم تا هزینه برایشان کمتر باشد.

مشتریان دائمی ما در مبل شویی جلالیه که همیشه و بصورت دوره ای این کار را انجام می دهند از تخفیفات ویژه ما برخوردار خواهند شد و هزینه شستشو و ترمیم مبل و میز و صندلی ها برایشان کمتر خواهد شد تا بتوانند همیشه این کار را انجام دهند. در مجموعه مبل شویی جلالیه منتظر تماس شما عزیزان هستیم تا در سریع ترین زمان ممکن شستن مبلمان اداری و منزل را برایتان به بهترین نحو انجام دهیم.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر