تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 23:07 - 10 May 2023

قالیشویی آبسرد

قالیشویی آبسرد بهترین خدمات قالیشویی در آبسرد با مجهزترین و بروزترین تجهیزات قالیشویی و شستشوی انواع فرش با کادری مجرب در آبسرد.
شبعه قاليشويی خوشنام در آبسرد
اطلاعات تماس
44631818 - 021
وب سایت
khoshnamcc.com
قالیشویی آبسرد

معرفی قالیشویی خوب در منطقه آبسرد

قالیشویی آبسرد بهترین خدمات قالیشویی در آبسرد با مجهزترین و بروزترین تجهیزات قالیشویی و شستشوی انواع فرش با کادری مجرب در آبسرد. شستشوی خوب فرش در آبسرد فعالیت اصلی و تخصصی مجموعه قالیشویی آبسرد محسوب می‌ شود که به واسط تجربه بسیار زیاد و تجهیزات شستشوی پیشرفته فرش و فعالیت مداوم در این حیطه امکان ارائه خدمات قالیشیی انواع فرش و موکت و قالیچه ها را به صورت تخصصی داریم.

از چالش های شما عزیزان بعد از کثیفی و یا خرابی قالی، قالیچه و فرش پیدا کردن یک قالیشویی مناسب و قابل اعتماد در منطقه برای شستشوی فرش و قالی ها است که ما برای تمیزی فرش در منطقه آبسرد به شما قالیشویی آبسرد را پیشنهاد می کنیم زیرا کادر با تخصص بسیار بالا برای قالیشویی تمامی برندها فرش های شما را با تضمین و هزینه مناسب، رفو و شستشو می کند.

قالیشویی خوب در منطقه آبسرد

مزایای شستشوی فرش در قالیشویی آبسرد

فرشها دو نوع هستند. دستبافت و ماشینی و در این میان فرشهای دستبافت همانند طلا ارزشمند هستند. زیرا به زیبایی منزل و محل کار می افزایند بنابراین باید به آنها رسیدگی بیشتری شود. البته فرش های ماشینی هم این روزها به علت نقش و نگارهای بسیار زیبایی و همچنین قیمت مناسبی که دارند، مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. برای حفظ و نگهداری فرش ها باید کوشا باشیم چرا که خریدن فرش این روزها بسیار سخت شده است.

بهترین خدمات شستن قالیچه در آبسرد و حل موارد رنگ پریدگی و کثیفی آنها موارد شایعی است که خانواده ها در زندگی شهری و به خاطر وجود آلودگی های با آن مواجه هستند. برای ارتباط سریع و دریافت مشاوره مناسب برای شستن فرش در شهر آبسرد می‌ توانید از شماره تماس بالا استفاده کنید.

ما در مجموعه قالیشویی آبسرد با دقت فراوان و کادری مجرب و عاشق فرش و همچنین دستگاه های مکانیزه و مواد شستشو بسیار مرغوب، کار را برای شما عزیزان راحت کرده ایم. تنها با یک تماس می توانید در سریع ترین زمان، متخصصین مجرب و فرش شناس ما را در منزل و یا محل کارتان داشته باشید و پس از اعلام هزینه ها و در صورت تمایل، فرش ها لول شده و توسط کارگران ما به مجموعه آورده می شوند و در سریع ترین زمان ممکن، شسته شده و با کاور تمیز به محل کار و یا منزلتان ارسال خواهد شد. پس شما مشتریان محترم در شهر آبسرد می توانید خدمات قالیشویی که توسط نیروهای قالیشویی محدوده آبسرد ارائه می شود را در هر ساعت از شبانه روز در دسترس داشته باشید و برای این امر با سامانه خدمات ما تماس حاصل کنید.

قبل از اعزام کارشناس به صورت تلفنی اطلاعات فرش مانند نوع و ابعاد آن از شما توسط کارشناسان ما گرفته می شود تا به صورت کامل نیاز شما بررسی گردد. سپس هماهنگی جهت تحویل فرش ها در محل مورد نظر صورت گرفته و نیروی های قالیشویی آبسرد برای دریافت فرش ها و ارائه رسیده به منزل یا محل کار اعزام می شوند. با توجه به تجهیزات و دستگاه های شستن پیشرفته در کارخانه قالیشویی نزدیک آبسرد امکان شستشو، رفوگری و ریشه بافی انواع قالی و فرش ماشینی و دستباف در تمام ابعاد فراهم شده است. در این میان، کارشناسان تخصصی قالیشویی ما با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، قادر به رفع و حل تمامی موارد رنگ پریدگی و لکه برداری و اعلاشویی و رفع سایر نواقص ایجاد شده در فرش های خانه شما هستند و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز شستشو را به متقاضیان ارائه می دهند.

تجربه بیش از چندین سال فعالیت در زمینه شستشوی انواع فرشش و تابلو‌فرش با تثبیت رنگ و بدون بروز ایرادات احتمالی با شرایط نگهداری و مراقبت و ارائه تضمین شستشو حاصل تجربه مجموعه بزرگ و حرفه قالیشویی آبسرد از است که با استفاده از جدید ترین دستگاه های روز دنیا، شستشوی فرش های ماشینی دستبافت و ابریشم را با بهترین کیفیت و صد درصد تضمینی و بدون چروکی و پارکی ارائه می کند. گروه قالیشویی معتبر در محدوده آبسرد همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات با کیفیت و با تمیز ترین شکل ممکن در شیتن فرش موجبات رضایتمندی شما عزیزان را فراهم آورد. خدمات ما بسیار تخصصی است زیرا ارزش انواع فرش دستبافت، ابریشمی و ماشینی و اهمیت آنها را برای شما می دانیم. افتخار  ما رضایتمندی مشتریان در تمام خدمات انجام شده است.

شهر آبسرد در نزدیکی مرکز پایتخت واقع شده است و ویلا سازی در سال های اخیر به شکل چشمگیری در این منطقه افزایش یافته است. با توجه به حضور عزیزان ساکن پایتخت در این شهر گروه قالیشویی آبسرد برای رفاه حال شما عزیزان خدمات ویژه خود را در مورد تحویل و شستشو فرش و قالیچه ها در ایام تعطیل نیز ارائه می کند تا شما دغدغه ای از جهت یافتن یک کارخانه قالیشویی معتبر را درشهر  آب سرد نداشته باشید.

شستشوی فرش در قالیشویی آبسرد

انواع خدمات در قالیشویی محدوده آبسرد

قالی و قالیچه ها در انواع مختلفی به تولید می رسند و در تولید و بافتشان از مواد مختلف استفاده می شود بنابراین هر یک دارای تار و پود و جنس منحصر به فرد بوده و در مدل های جدید نیز پیشرفته و خاص هستند که یا دستبافت هستند و یا ماشین بافت یا ماشینی. بنابراین یک مجموعه مناسب برای شستشو و ترمیم آنها، باید بتواند انواع مدل های برند های فرش را در اندازه های مختلف مورد شستشو و رفو قرار دهد.

این مجموعه خدمات بسیار عالی را ارائه می کند و می توانید طی تماس با این مجموعه از خدمات بی نظیر مرکز قالیشویی آبسرد تماس حاصل کنید. مجموعه قالیشویی عالی در محله آبسرد یکی از مراکز معتبر و تخصصی در زمینه ارائه خدمات شستشو و ترمیم انواع فرش و قالیچه می باشد که یکی از خدمات بسیار عالی این مجموعه، خدمات انواع خشکشویی و شستشو استاندارد می باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

تمام کارشناسان شستن فرش در آبسرد از دانش فنی و مهارت بالایی در زمینه شستشو و ترمیم انواع فرش و قالیچه های دست بافت و ماشینی و حتی ابریشمی و معمولی و غیر معمولی برخوردارند و برای اثبات این امر پس از شستشو و ترمیم فرش و قالیچه، برگ گارانتی ارائه می دهند. از این رو در صورتی که پس از شستشو و ترمیم، مشکل فرش و قالیچه شما باقی مانده باشد مسئولیت آن با تکنسین نمایندگی قالیشویی آبسرد خواهد بود.

فرش و قالی از لوازم بسیار مهم در خانه است که وجود آن برای هر خانه ای لازم است. چرا که باعث می شود سرما در زمستان به بدن وارد نشود و باعث زیبایی منزل نیز می شود. اگر فرش و قالی خراب شود و نیاز به تعمیر فرش داشته باشید باید سریعا برای تعمیر آن اقدام نمایید تا بیشتر خراب نشود و یا کثیف تر نشود و شستشوی فرش بیشتر موثر باشد.

فرش زمانی سالم و مرغوب می ماند که در کنار استفاده درست به تمیزی آن نیز اهمیت داده شود. فرش ها به دلیل استفاده مداوم عملکرد و طول عمرشان کاهش پیدا می کند، برای جلوگیری از خرابی و کثیفی فرش و قالیچه، توصیه می کنیم که هر 6 ماه یکبار شستشو انجام دهید و از طریق شستشو و عیب یابی فرش و قالیچه مشکلات احتمالی قالی شما بر طرف شده و خیال تان راحت باشد. پس با قالیشویی آبسرد تماس بگیرید و در کنار دریافت مشاوره های عالی برای نگهداری صحیح از فرش خدمات شستشوی بسیار مرغوب را با بهترین شامپوهای خارجی و دستگاه و فرچه های حرفه ای دریافت کنید.

همانطور که گفته شد ترمیم و رفو فرش و قالیچه نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد بهتر است که شستشو و رفو فرش خود را به یک تکنسین ماهر بسپارید، از آنجا که مشکلات فرش و قالی عمدا به دو دسته مشکلات غیر تخصصی و تخصصی تقسیم می شود که مشکلات غیر تخصصی شامل مشکلاتی هستند که ما با کمی آشنا بودن با اجزا فرش می توانیم از بروز اینگونه مشکلات جلوگیری و یا در صروت بروز این مشکلات را برطرف کنیم. ولی باز هم بهتر است از متخصصین کمک بگیریم تا بطور مثال، لکه ایجاد شده در فرش و قالی بدتر نشود. اما مشکلات تخصصی مشکلاتی هستند که برطرف کردن آنها نیاز به تخصص بالایی دارد بطور مثال، رفو فرش که نیاز به تخصص در رفو کردن و شیرازه کشی و درست کردن تار و پود فرش دارد.

در صورتیکه تخصص بالا در رفو و شستشو فرش و قالیچه ندارید اصلا نگران نباشید. در صورت بروز مشکلات تخصصی می توانید به نمایندگی قالیشویی آبسرد مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید.

معمولا شستشو فرش و دیگر موارد مانند پادری و رو فرشی ها لطافت و تخصص بالایی می خواهد. بویژه اگر ابریشمی و دستباف و جدید باشد. با وجود مدل‌ های دستبافت و ماشینی دانش لازم برای رفو و شستشو فرش ها حتی از گذشته هم بیشتر شده است. برای اینکه مطمئن شوید مجموعه ای که برای شستشو و رفو فرش و قالیچه انتخاب می‌ کنید همین خصوصیات را دارد، روی قالیشویی در نزدیک آبسرد حساب کنید.

خدمات در قالیشویی محدوده آبسرد

شستشوی صحیح فرش با قالیشویی آبسرد

ما در این مجموعه انواع شستشوی فرش و قالیچه های شما را انجام می دهیم از قبیل معمولی که برای فرشهای دستبافت ساده و ماشینی است و اعلا شویی که شامل شستشوی فرش های عتیقه و قدیمی و بسیار مرغوب دستبافت است و سه عمل بر روی فرش ها انجام می شود. تثبیت رنگ برای اینکه رنگ قالیچه ها و فرش، ثابت بماند و خراب نشود، چرا که رنگ فرش های دستبافت بسیار حساس هستند و امکان تغییر رنگ دارند اگر با مواد خوب و دستگاه های خوب و کادر مجرب انجام نشوند.

دومین حالت از اعلاشویی برای فرش های با رنگ روشن انجام می شود که به اصطلاح سفیدشویی گفته می شود و باید از مواد و متریال بسیار عالی و مخصوص استفاده شود تا رنگ فرش ها کدر و چرک موت نشود که قالیشویی محله آبسرد این کار را به خوبی انجام می دهد.

سومین حالت در اعلاشویی فرش، لکه برداری است که با مواد مخصوص، لکه های بجود آمده روی فرش ها را از بین می بریم. پس برای اعلاشویی فرش و قالی های خود، به ما در مجموعه قالیشویی آبسرد اعتماد کرده و با مشاوران ما تماس بگیرید.

یافتن رک ها و لکه ها و در اصل عیب یابی فرش و قالیچه یکی از مهم ترین مراحل در شستشو و رفو فرش محسوب می شود. توجه کنید که عیب یابی فرش و قالی را تنها به تکنسین های متخصص و آموزش دیده بسپارید. چرا که در صورتی که فرد تخصص کافی در زمینه عیب یابی و تعمیرات فرش نداشته باشد مشکل فرش برطرف نشده و احتمال آسیب به تار و پود و رنگ فرش و طرح قالیچه وجود دارد که می توانید در شهر آبسرد، از ما کمک بگیرید.

تکنسین های مجرب ما در قالیشویی آبسرد شستشوی فرش در تمامی برندهای بازار را با بهره گیری از تخصص خود به بهترین شکل رفو و شستشو کرده و همواره تکنسین های این مجموعه سعی دارند به بهترین نحو ممکن، قالیشویی در را انجام دهند.

مرکز قالیشویی منطقه آبسرد نمایندگی مجاز و معتبر و دارای گواهی های اتحادیه در شهر آبسرد است که از طریق همکاری با تکنسین های متخصص و آموزش دیده به تعمیر و شستشو انواع فرش های دستبافت و ماشینی می پردازد. از آنجا که شستشن فرش و قالیچه نیاز به تخصص بالایی دارد بهتر است که شما این کار را به تکنسین ماهر در قالیشویی در آبسرد تحویل دهید.

فقط تماس بگیرید قالیشویی آبسرد به محل شما می آید

با این مزیت نیازی به حمل فرش و قالیچه به کارخانه وجود ندارد و کارگران تنها با یک تماس به محل اعزام شده و در کوتاه ترین زمان ممکن فرش ها را دریافت می کنند و به شما مشاوره می دهد که چه کاری برای فرش و قالی شما لازم است و بهتر است انجام شود. مشاهده و نظارت بر عملکرد تکنسین از دیگر مزایای مجموعه قالیشویی آبسرد می باشد. فرش و قالیچه از حیاتی ترین وسایل منزل به شمار می رود زیرا که تمام طول روز از آن استفاده و همواره زیر پای ما است. از این رو کثیفی و خراب شدن آن می تواند معضلی بزرگ برای یک خانواده باشد و آلودگی آن نیز می تواند باعث ایجاد بیماری شود. در نتیجه، حتما نسبت به شستشو و رفو فرش ها اقدام کنید و قالیشویی محدوده آبسرد را انتخاب کنید.

شستشوی صحیح فرش با قالیشویی آبسرد

هزینه شستشو در قالیشویی آبسرد چند است

خدمات تعمیر، رنگبرداری، لکه گیری، رفوگری و رفع سوختگی فرش و همچنین شستشو فرش و قالیچه با قیمت های مختلفی ارائه می‌شود. در واقع یکسری فاکتورهای موثر بر قیمت این موارد و شستشوی فرش ها و قالی ها وجود دارند و می توانید در همان ابتدای کار از قیمت ها مطلع شوید.

هزینه ها و تعرفه های در نظر گرفته شده در مجموعه قالیشویی آبسرد بسیار مناسب بوده و این مجموعه با در نظر گرفتن کمترین دستمزد، خدمات قالیشویی در منطقه آبسرد را ارائه می کند. به طور کلی هزینه شستشوی قالی به تعداد خدمات مورد نیاز شما وابسته است به طور مثال هزینه لکه برداری با رفو گری فرق دارد.

ممکن است فرش و قالیچه شما، با یک شستشوی ساده مشکلش برطرف شود و هزینه کمتری برای شستشوی فرش های شما در نظر گرفته شود اما ممکن است فرش شما نیاز به شستن و خدمات جانبی بیشتری داشته باشد به طور مثال ریشه زنی، شیرازه، پرداخت، دارکشی، رفع سوختگی، رفو گری و سایر موارد که در نهایت هزینه های برآورد شده با توجه به نوع خدمات و موادی که که استفاده می شود در نظر گرفته می شود.

یکی از مواردی که در هزینه موثر است ایرانی یا خارجی بودن و همچنین دستبافت یا ماشینی بودن و همچنین جنس فرش می باشد. بطور مثال، فرش اعلا که نیاز به اعلاشویی دارد و یا فرش ابریشمی و یا فرش از جنس کرک و پشم و غیره باعث می شوند هزینه شستشو و رفو فرش، متغیر باشد ک کارشناسان متبحر ما در قالیشویی آبسرد این هزیه ها را به شما اعلام می کنند و می توانید با خیال راحت کار را به مجموعه ما بسپارید.

قالیچه های کوچک که نام تخصصی آنها ذرع و نیم است به علت طراحی زیبا و کم جا بودن طرفداران زیادی پیدا کرده اند، در صورتی که فرشهای شما دچار کثیفی و خرابی شده است، رفو و لکه گیری و شستشو آنها را به تکنسین های قالیشویی آبسرد بسپارید تا کاملا درست شده و مانند روز اول بشوند و از آنها همچنان لذت ببرید و در منازل، مجالس کاری و شرکت های خود لذت ببرید.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد