تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21:22 - 07 May 2023

قالیشویی سوادکوه

قالیشویی سوادکوه بهترین خدمات قالیشویی در سوادکوه با مجهزترین و بروزترین تجهیزات قالیشویی و شستشوی انواع فرش با کادری مجرب در سوادکوه.
کارخانه قاليشويی خوشنام در سوادکوه
اطلاعات تماس
44631818 - 021
وب سایت
khoshnamcc.com

خدمات قالیشویی تخصصی در سوادکوه

قالیشویی سوادکوه بهترین خدمات قالیشویی در سوادکوه با مجهزترین و بروزترین تجهیزات قالیشویی و شستشوی انواع فرش با کادری مجرب در سوادکوه. اگر به دنبال قالیشویی خوب در سوادکوه هستید، کارخانه قالیشویی سوادکوه بهترین انتخاب شما می تواند باشد. تخصص ما شستشوی انوع فرش های دستبافت و ماشینی است که با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و بهترین مواد شوینده، این کار را برایتان انجام می دهیم.

سرویس تخصصی ما در قالیشویی سوادکوه شامل شستشو، لکه بری، رفوگری، رنگرزی، رفع سوختگی، ترمیم، پرداخت، شیرازه و ریشه زنی است تا با کمترین هزینه بتوانید با شستشوی به موقع قالیچه ها و فرش ها مدت زمان بیشتری از آنها استفاده کنید. تمام خدمات با استفاده از مرغوب ترین و بروز ترین مواد و ماشین آلات صورت می پذیرد تا بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان آورد.

خدمات قالیشویی تخصصی در سوادکوه

قالیشویی خوب منطقه سوادکوه را بشناسید

کارخانه شستشوی فرش در شهر سوادکوه با هدف تمیز کردن یکی از مهم ترین وسایل خانه شما که فرش و قالی هایتان می باشد، توانسته است با بهره گیری از کادر مجرب و متعهد و همچنین وسایل و ایزار مخصوص و به روز دنیا، جهت رفاه هموطنان گرامی، سلامت فرش های شما را تضمین کرده و رضایت شما را جلب نماید. 

دیگر نگران شستشوی فرش های زیبای منزلتان نباشید. مجموعه قالیشویی سوادکوه این کار را با تضمین بالا، برایتان انجام می دهد. قالیشویی ما در منطقه سوادکوه با بالاترین کیفیت شستشو و رفو و با منصفانه‌ ترین قیمت، در اسرع وقت، فرش های شما را می شورد و رفو می کند. همچنین برای راحتی شما سرویس شستشوی فرش در دو نوع فوری و اقتصادی ارائه می‌شود. در قدیم و حتی این روزها، بعضی از هم وطنانمان، فرش های خود را در منزل می شویند که این کار می تواند باعث شود رنگ فرش تغییر کند و یا به خوبی خشک نشود و همچنین سلامت فرد به دلیل سختی این کار به خطر بیافتد. بهترین کار برای جلوگیری از این احتمالات استفاده از یک قالیشویی معتبر است که در مجموعه قالیشویی سوادکوه امکان شستن آنها را خواهید داشت.

ما در این مرکز با ارائه خدمات متنوع و حرفه ای در زمینه قالیشویی فرش و قالیچه توسط کادر متخصص شستشوی انواع فرش های ماشینی را بدون ایجاد شکستگی و با تضمین در تعهد کیفیت شستشوی انواع فرش دستبافت را بدون تغییر رنگ انجام داده و جالب است بدانید در صورت نیاز و ثبت تقاضای شما خدمات ترمیم و باز سازی فرش  نیز توسط استادکاران مجرب صورت می پذیرد. قالیشویی محدوده سوادکوه مجموعه فرش شویی بسیار معتبری است که عمده ترین کارش شستشوی فرش های دستبافت و ماشینی است. این مجموعه با اتکا به کادر مجرب و با تجربه و دستگاه های جدید، حتی می تواند اعلا شویی کند و بدون اینکه آسیبی به تار و پود فرش وارد شود این کار را برای خانم های خانه داری که همیشه درگیر پاکیزگی فرش ها هستند به خوبی انجام دهد.

کارشناسان تیم قالیشویی سوادکوه به خانه یا محل کار شما می‌ آید و بر اساس نوع فرش های شما و ابعاد و نوع سرویس مورد نظر شما، هزینه کار قالیشویی را به شما اعلام می کنند و در صورتی که با این کار موافق باشید، فاکتور به شما می دهد و فرش های شما را به خوبی رول کرده و به مجموعه انتقال می دهند پس می توانید با کمال راحتی خیال با ما تماس گرفته و تیم ما را در منزل خودتان بیاورید و کارتان را به ما بسپارید.

ما قالی های شما را با بهترین دستگاه ها و مواد شوینده، می شوییم و اگر لازم بود لکه برداری هم می کنیم. ما هر آنچه شما لازم بدانید را نیز لحاظ کرده و انچام می دهیم و فرش های زیبای شما را، زیبا تر تحویلتان می دهیم. پس از انجام خدمات شستن فرش ها قابیشویی در نزدیک سوادکوه فرش ها کاملا تمیز و در بسته بندی های مخصوص و رول شده تحویل خواهد داد. پیشنهاد ما به شما این است که درنگ نکرده و قالیشویی سوادکوه را انتخاب کنید و با ما تماس بگیرید.

قبل از اینکه قالیشویی بوجود بیاید، مردم سعی می‌ کردند که خودشان فرش هایشان را بشویند. اما این کار بسیار سخت بود. از این رو آنها به قالیشویی مراجعه کردند تا با دادن فرش به قالیشویی مطمئن شوند که فرش هایشان را تمیز و خوش بو تحویل می‌ گیرند. شستن قالی در قالیشویی از نظر اقتصادی مناسب است و استفاده از آب شهری نیز قابل کنترل است.

شهر زیبا و بزرگ سوادکوه از مقصدهای مهم و جدید برای سفر گردگران در پایتخت است این شهر در اوج تابستان هم هوای شرجی ندارد و معمولا همواره هوایی خنک و سردسیر را دارا می باشد. با این توضیح شستشوی فرش در این آب هوا به علت سردسیر بودن منطقه کمی دشوار خواهد بود. اما پیشنهاد ما به ساکنان عزیز منطقه این است که شستشوی فرش ها و حتی قالی و قالیچه های خود را به قالیشویی بزرگ سوادکوه بسپارند و از طبیعت دست‌ نخورده محدوده این شهر زیبا که هر گوشه و کنار آن و بکر باقی مانده‌ لذت ببرند. کارخانه ما با دارا بودن گرمخانه بسیار حرفه ای فرش ها پس از شستشو در سریع ترین زمان ممکن به شما خشک و اتو شده درب منزل و هرجا که شما تعیین کنید تحویل خواهد داد. ویژگی دیگر خدمات قالیشویی خوب و بزرگ شهر سوادکوه تحویل و ارسال به موقع فرش وخوش قولی با چاشنی کیفیت برای جلب رضایت حداکثری است و این اصل مهم باعث محبوبیت همواره ما در بین مردم بوده است.

قالیشویی خوب منطقه سوادکوه

هزینه خوب شستشو با فرش شویی سوادکوه

هزینه شستشوی فرش بر اساس نوع فرش از قبیل دستبافت بودن یا ماشینی بودن و جنس فرش بطور مثال، ابریشمی یا پشم و یا غیره متفاوت است. اتحادیه قالیشویی این قیمت ها را اعلام می کند و ما بر اساس این قیمت ها هزینه شستشوی قالی ها را اعلام می کنیم. تیم قالیشویی سوادکوه در کنار ارائه خدمات شبانه روزی و استفاده از مواد شوینده خارجی تمام تلاش خود را دارند که قیمت ها را طبق نرخ مصوب برای مشتریان اعلام کنند. برای آگاهی از این مورد فقط کافی است تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید. دیگر موارد مهم خدمات ما استفاده از بیمه معتبر برای فرش های شما است و با تمام موارد یاد شده قالیشویی سوادکوه به یک کارخانه شستشوی فرش و موکت با قیمت مناسب و پایین ترین نرخ خدمات را برای شما فراهم کرده است.

قیمت قالیشویی باید طبق دریافت اطلاعاتی محاسبه و ارائه گردد، بهترین و سریع ترین روش جهت اطلاع از قیمت شستشوی فرش ها تماس و ارسال تصویر فرش به یکی از شماره تلفن های شرکت است تا کارشناسان ما قیمت دقیق خدمات را اعلام کنند. در قالیشویی سوادکوه فرش های شما با بهترین دستگاه های مکانیزه و به روز شسته می شوند و شکسته نمی شوند. همواره در راستای رضایت هرچه بیشتر مشتریان گرامی می کوشیم و این را وظیفه اصلی خود می دانیم.

این مورد را در نظر بگیرید که اولین نکته در انتخاب یک کارخانه قالیشویی که خدمات خوب و ارزان را بطور معتبر ارائه می کند دریافت ضمانت و رسید تحویل فرش به مشتریان است. تنها کارخانه های دارای مجوز قابل اعتماد هستند که این ضمانت را به شما می دهند تا فرش شما را سالم شستشو دهند. این امر یکی از بارز ترین ویژگی های یک قالیشویی قابل اعتماد است. همچنین موارد دیگر خدمات مانند آب گیری فرش ها بوسیله دستگاه های مخصوص مهم  می باشد  که در این مجموعه در کنار خدمات یاد شده لکه برداری نیز صورت می پذیرد. پس می توانید به راحتی به قالیشویی در سوادکوه اعتماد کنید.

امروزه بسیاری از افراد نگران آسیب رسیدن به فرش های خود در هنگام شستشو هستند. قالیشویی های بسیاری هستند که افراد با تخصص و مجرب در این زمینه دارند که با ارائه خدمات تخصصی دیگر جای نگرانی باقی نمی ماند. اگر به دنبال بهترین فرش شویی در سوادکوه هستید با ما همراه شوید تا با بررسی خدمات متنوع بتوانید بهترین کارخانه قالیشویی را با دید بازتری انتخاب کنید. تضمین حفظ سلامت فرش و قالیچه ها مهمترین تعهدی است که ما به شما خواهیم داد.

تخفیفات ویژه از قالیشویی محدوده سوادکوه

امروزه، هزینه های زندگی بسیار بالاست و یکی از دشوار ترین و سخت ترین کارها، هزینه های مربوط به تمیز کردن فرش ها است. ولی شما می توایند از تخفیفات ویژه ما برخوردار شوید. چرا که ما می خواهیم به تمامی عزیزان، در این روزگار سخت کمک کنیم تا همچنان بتوانند از پس هزینه های جانبی خود بر بیایند.

با قالیشویی در محله سوادکوه می توانید قالی های خود را اعلا شویی نیز بکنید. بیشتر عزیزان از شستشوی فرش های اعلا و عتیقه و قدیمی خود هراس دارند به این علت که شاید قالیشویی توجه به نوع بافت و تار و پود و جنس فرش نکند و فرش دچار مشکل شود. در صورتی که با انتخاب مجموعه قالیشویی حرفه ای سوادکوه می توانید استرس نداشته باشید و فرش های خود را کاملا سالم دریافت کنید.

در مجموعه ما هزینه‌ کاملا درست و بر اساس نوع شستشوی فرش اعلام و گزارش می‌ شود و با توجه به مبنای تعهد در حسابداری هزینه‌ ها هنگام دریافت فرش در منرل شناسایی و تعیین می‌ شوند، نه لزوما هنگام پرداخت نهایی در نتیجه می توانید کاملا آگاهانه تصمیم به انجام کار بگیرید. با این حال اگر هزینه‌ ها بیش از حد کاهش یابند، می‌ تواند تاثیر نامناسبی نیز در روند کار داشته باشند. به عنوان مثال کاهش هزینه شستشو، فرش ممکن است در بعضی مجموعه ها باعث شود که ار مواد شوینده و شامپوهای خوبی برای شستشو استفاده نکنند. ولی در مجموعه قالیشویی در سوادکوه این اتفاق نخواهد افتاد، چرا که ما به دنبال کیفیت کار هستیم و جلب رضایت شما عزیزان اولویت ما است.

قیمت عالی با قالیشویی سوادکوه

پشتیبانی مشاوران قالیشویی شهر سوادکوه از شما

امروزه قالی و فرش یکی از لوازمی است که در تمامی خانه ها، علی الخصوص خانه های ایرانی وجود دارد که بعلت پاخوردن زیاد، کثیفی ها را زیاد به خود می گیرد و در نتیجه شستشوی فرشها از موارد بسیار مهم است که حداقل سالی یکبار باید انجام شود که قالیشویی سوادکوه با شستشوی عالی آنها حتی کمک به حذف باکتری، ویروس و گرد و غبار و همچنین لکه برداری از آنها خواهد شد و تضمین می دهد که فرش های شما را تمیز و بدون لکه و مرتب به دست شما برساند. شما می توانید از پشتیبانی مجموعه ما استفاده کنید که شامل پیگیری ارسال فرش و تحویل فرش است.

پشتیبانی قالیشویی محدوده  سوادکوه از صفر تا صد مسیر تحویل درب به درب فرش ها در کنار شما خواهد بود و شما می توانید بدون دغدغه با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید و مراحل شستشوی فرش های خود را بدانید و همچنین قبل از انجام کار از تیم ما سوالات خود را در خصوص نحوه شستشو و زمان بندی و هر آنچه مد نظرتان است بپرسید.

زمانی که به روزهای عید نزدیک تر می شویم یکی از دغدغه های خانم های محترم، در کنار خانه تکانی عید تمیزی فرش ها خواهد بود. به خوبی می دانید که به طور میانگین همه ما زمان زیادی را صرف تمیز کردن خانه می کنیم که یکی از این کارها شستشوی فرش های خانه است که می توانید با این مجموعه قالیشویی استرس شستشوی فرش ها و موکت ها را نداشته باشید و به موقع آنها را تحویل بگیرید.

از مزایای انتخاب مجموعه کارخانه شستن فرش ها در منطقه سوادکوه هزینه شستشوی قالی ها است که کاملا منصفانه و بر اساس نرخ اتحادیه خواهد بود (هماهنگی حدود قیمت با شما، قبل از تحویل فرش ها در منزلتان ). قالیشویی با هر برند و با مدل های مختلف، قالیشویی در زمان و مکان مورد نظر شما (پس از ثبت سفارش و هماهنگی )، خدمات شستشو با تضمین و بسیاری از موارد دیگر را در حین سفارش به این گروه تجربه خواهید کرد.

اگر بدنبال یک مرکز تخصصی برای شستشوی فرشهای خود هستید و می‌ خواهید قالی و تابلو فرشش توسط مجموعه قالیشویی سوادکوه که مجرب و حرفه‌ ای هستند انجام شود، می‌ توانید با ما تماس بگیرید و در سریع ترین زمان ممکن متخصصین ما در کنارتان هستند تا کلیه خدمات قالیشویی و رفو گری را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن با قیمت بسیار مناسب انجام دهند.

مشتریان درباره قالیشویی سوادکوه چه می گویند

فرقی ندارد که قالی یا فرش یا قالیچه شما از چه نوع جنس است، حجم آن چقدر است و برای چه مکانی از آن استفاده می‌کنید. این کارخانه قالیشویی تنها مرکز تخصصی شستن، تمیز کردن و ترمیم فرش ها در سوادکوه است که دارای بیش از ندین متخصص با تجربه قالیشویی برای تمام انواع فرش است.

فرش، از لوازم پر مصرف در خانه می باشد و در تمام فصول سال از آن استفاده می‌ شود. این استفاده مداوم به مرور تمیزی و پاکیزگی فرش ها را کم می‌ کند و بیشتر به شستشو نیاز پیدا می‌ کنند. همچنین وجود خاک مخصوصا در هوای شهرهای صنعتی باعث ایجاد ناپاکی در سطح و تار و پود قالی و فرش شما خواهد شد. برای نگهداری صحیح و طولانی مدت از فرش باید به صورت کاملا ماهرانه و با اصول خاص، فرش را بشویید که ما در کارخانه قالیشویی نزدیک سواد کوه در خدمت شما هستیم تا با خیال راحت این کار را انجام دهید.

تمام شستشوی فرش و قالی ایرانی و خارجی و حتی فرش های مورد استفاده در محل کار با اعزام فوری نفرات با سرعت عمل بالا به محل برای دریافت فرش صورت می گیرد. ارائه تمام انواع خدمات شستشو و رفوگری با نخ های درجه یک و ارائه تضمین کیفیت و گارانتی برای تمام انواع موارد شستشو از جمله خدمات قالیشویی سوادکوه است.

نظرات مشتریان درباره قالیشویی سوادکوه

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

پیشنهاد روز

هشدار هواشناسی برای 10 استان

حقوق کارگران 15 درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت

سامانه بارشی از امشب در این استان ها فعال می شود

افزایش تعطیلات آخر هفته منتظر تصمیم مجلس است

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی شد

استعلام تخلفات حجاب تاریخچه پلاک و دریافت کروکی الکترونیک

هفته ای بارانی در پیش روی استان های کشور