تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 12:53 - 06 May 2023

قالیشویی زرافشان

قالیشویی زرافشان بهترین خدمات قالیشویی در زرافشان با مجهزترین و بروزترین تجهیزات قالیشویی و شستشوی انواع فرش با کادری مجرب در زرافشان.
قاليشويی خوشنام خیابان زرافشان
اطلاعات تماس
44631818 - 021 - 91008687 - 021
قالیشویی زرافشان

معرفی خدمات قالیشویی منطقه زرافشان

قالیشویی زرافشان بهترین خدمات قالیشویی در زرافشان با مجهزترین و بروزترین تجهیزات قالیشویی و شستشوی انواع فرش با کادری مجرب در زرافشان. مجموعه قالیشویی زرافشان با برخورداری از تکنسین ها و نیروهای متخصص، ماهر و با تجربه که آشنایی کامل و بروز با انواع روش های شستشو فرش و قالی را دارند آمادگی خدمت رسانی فوری به عزیزان ساکن محله زرافشان را دارند.

کادر منظم و دقیق این مجموعه در همه زمینه های خدمات شستشو فرش چه ماشینی و چه دستباف با مجهزترین دستگاه های قالیشویی روز دنیا آماده سرویس دهی به سراسر پایتخت و بخصوص ساکنان محله زرافشان را دارند. با قالیشویی زرافشان خدمات یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زمینه فرش شویی را تجربه کنید.

خدمات قالیشویی منطقه زرافشان

ویژگی های قالیشویی خوب در زرافشان

ما می دانیم که فرش ها برای یک خانواده و بخصوص خانم های خانه دار بسیار مهم است و به همین دلیل انتخاب یک قالیشویی حرفه ای که تمام خدمات را با بهترین کیفیت انجام دهد کار بسیار دشوار می باشد. اما ما امروز در اینجا هستیم تا قالیشویی در منطقه زرافشان را معرفی کنیم که بیش از چندین سال سابقه درخشان در امر شستشوی انواع فرش را با استفاده از بهترین شوینده های درجه یک را دارند و به همین دلیل در این منطقه زبانزد خاص و عام است.

با دریافت خدمات در قالیشویی محله زرافشان برای اولین بار در شستشوی فرش تفاوت را احساس خواهید کرد.

در اکثر مواقع پیدا کردن یک کارخانه قالیشویی مورد اطمینان مقداری سخت به نظر می‌ رسد. به همین خاطر  پیشنهاد می‌ شود از کارخانه های با سابقه کاری زیاد و معتبر برای این کار استفاده شود. گروه قالیشویی منطقه خیابان زرافشان یکی از مجموعه هایی است که خدمات شستشوی فرش، موکت، روفرشی، قالیچه، پادری و غیره را با حداکثر کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می کند.

گروه قالیشویی در محدوده زرافشان با نیرو‌هایی که تجربه بالایی در این امر دارند همکاری دارد که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه‌ های شما می‌ شود. خدمات قالیشویی محله زرافشان با ارائه خدمات تخصصی در زمینه شستشوی فرش ها به صورت اصولی به کمک پرنسل حرفه ای و متخصص آماده است، که به بهترین نحو شستشوی فرش های منازل را انجام دهد. شما عزیزان می توانید هم اکنون با یک تماس تلفنی از طریق کارشناسان ما نیرو های تیم ما را انتخاب کنید تا ما در سریع ترین زمان نیروی انتخاب شده را به محل شما اعزام نماییم.

یکی از ویژگی های مهم ما ارائه تخفیف های بسیار عالی برای افراد و خانواده ها است. بطور مثال خانواده های مستاجری که نیاز به تغییر محل زندگی دارند و در پایان مدت قرارداد اجاره نامه منزل مجبور به تغییر مکان می شوند و در این میان فرش های آنها نیاز به شستشو پیدا می کند. همواره می توانند از تخفیف های قالیشویی زرافشان استفاده کنند و برای شستن فرش ها با قیمت ارزان از خدمات ما بهره مند شوند. با وجود تنوع زیاد قالیشویی در سطح شهر انتخاب اینکه کدام قالیشویی خوب است از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. همچنین ویژگی ها و خدمات در قالی شویی که از جمله آن استفاده از بهترین مواد شوینده و دستگاه های قالیشویی روز دنیا برای امجام بهترین خدمات رسانی به مشتریان است حائز اهمیت می باشد.

کلیه خدمات خشکشویی و آبگیری در زمینه فرش ها را به طور شبانه روزی و بی وقفه می توانید از قالیشویی خیابان زرافشان بخواهید. ما در تلاشیم تا خدمات رسانی به مشتریان محترم را توسط پرسنل آموزش دیده و با دستگاه و با حداکثر کیفیت ارائه کنیم. پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی ساعات مناسب و بررسی اطلاعات مربوط فرش خانه شما کارشناس مورد نظر را ارسال می کنند تا فرش ها را تحویل بگیرند.

جالب است بدانید همکاران ما در تمامی محله‌ های شهر حضور دارند از جمله خیابان زرافشان، پس کا کنار شما هستیم تا در شستن انواع فرش خدمات را انجام دهیم. همچنین این مجموعه توانایی خدمات در زمینه شستشوی انواع مختلف فرش را در ابعاد متنوع دارد که باعث شده است  خدمات و سرویس دهی به مردم، بدون هیچگونه محدودیتی صورت پذیرد. از خدمات قالیشویی در زرافشان استفاده کنید تا هزینه ببینید قیمت شستشو فرش و قالی برایتان تا چندین درصد کاهش یابد.

ویژگی های قالیشویی خوب در زرافشان

قالیشویی حرفه ای در خیابان زرافشان

همکاران ما در مجموعه قالیشویی خیابان زرافشان در انتظار تلفن شما هستند پس اکنون تماس بگیرید. مشاوره رایگان و قیمت را دریافت کنید و در صورت تمایل سفارش دهید. در گذشته قالیشویی به روش سنتی و دستی انجام می شد که لوازم مورد نیاز آن تنها آب، جارو و صابون رختشویی بود که آسیب بسیاری به فرش ها میزد و باعث خشکی فرش می شد. اما امروزه این امر با دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود که مجموعه شستن فرش در زرافشان از جمله پیشگامان استفاده از این تجهیزات است. کارخانه قالیشویی ما طی سالها تجربه و با بیش از چند سال سابقه فعالیت در زمینه شستشوی انواع فرش های ماشینی، دستبافت و موکت است و مزایای خدمات ما شسته شدن قالی های ارزشمند خانه با استفاده از دستگاه های مدرن جهت شستشو و خشک کردن می باشد چرا که شستن به موقع فرش علاوه بر تمیزی، باعث افزایش عمر مفید آن هم خواهد شد.

ما در تمام مناطق فعالیت داریم و اگر هر موقع بر اثر ریختن چای بر روی فرش، خودکار و یا ماژیک کشی کودکان بر روی قالی و ریختن جوهر، کثیفی ناشی از گذر زمان، کثیفی ناشی از باد کولر و باز بودن پنجره ها، سیاه شدن کناره های فرش به علت پاخوری زیاد و دلایل مختلف، دور رنگ و یا کدر شدن فرش و قالیچه های دستباف نیاز به خدمات شستشو داشتید می توانید از خدمات متمایز قالیشویی زرافشان استفاده کنید و برای همیشه مشتری ماندگار ما بمانید.

در مجموعه ما برای تمیز کردن فرش ابتدا تمام سطح را با استفاده از جاروبرقی صنعتی تمیز کرده تا گرد و خاک روی آن باقی نماند. سپس مرحله آبگیری اولیه با استفاده از تجهیزات حرفه ای است که باعث زدودن خاک های مانده در ریشه فرش می شود. نکته اینجا است که کلیه اقدامات فرش شویی در مجموعه شستشو فرش زرافشان، از زمانی که آغاز می شود تا زمان خروج، زیر نظر متخصص کاربلد مجموعه تحت نظارت است. در ادام هروند شستشو فرش ها با دستگاه های تمام مکانیزه قالیشویی  کف زنی وشسته خواهد شد. مرحله آخر کار نیز آبگیری فرش ها با دستگاه مخصوص و کاور کردن آنها است. لازم به ذکر است پیش از شستشوی فرش ها سطح آن توسط کارشناس بررسی می شود و اگر لکه های خاصی بر روی آن وجود داشته باشد به صورت کلی، پیش از آغاز روند قالیشویی ابتدا لکه‌ های خاص و واضح روی قالیچه و فرش را پاک می کنند.

قالیشویی زرافشان با دقت فراوان در لکه یابی فرش و قالیچه های شما بدون هیچ گونه آسیب دیدگی موارد کثیفی را رفع خواهد کرد. این مجموعه یکی از گسترده ترین خدمات دهندگان قالیشویی با نیروهای تخصصی در سطح است. همواره در تلاش هستیم بهترین خدمات را به تفکیک  نوع فرش برای قالیشویی به شما عزیزان ارائه کنیم.

خدمات باورنکردنی کارخانه قالیشویی زرافشان

تعدادی از مردم از روش های قدیمی برای شستن فرش و قالی های خود استفاده می کنند مانند استفاده از شامپو، صابون و مواد شوینده نامناسب با فرش که باعث پوسیده شدن و از بین رفتن ریشه و رویه فرش های شما خواهد شد. شرکت خدمات قالیشویی زرافشان با استفاده از دستگاه های مدرن روز دنیا در زمینه شستشوی فرش و بهره گیری از روش های مخصوص شستشوی قالیچه و فرش آماده ارائه خدمت به مشتریان جهت شستشوی سریع فرش یا دادن مشاوره تخصصی در استفاده از بهترین شوینده های خارجی و داخلی برای شستشوی فرش می باشد.

یکی از مواردی است که همه ما در طول سال با آن سرو کار داریم شستن قالی و فرش های خود است. همچنین انتخاب کردن یک قالیشویی خوب برای شستشوی عالی و دقیق بسیار مهم است. مراکز قالیشویی های بسیاری در سطح پایتخت فعالیت دارند اما داشتن تمامی ویژگی های کمی و کیفی در شستشوی فرش، قالیشویی زرافشان را از سایر رقبا متمایز می کند.

قالیشویی منطقه زرافشان با اعزام نیروهای مجرب و کاردان فرش ها تحویل گرفته و با شستشوی حرفه ای فرش های ماشینی و دستبافت شما را مانند روز اول تمیز کرده و به شما تحویل می دهند. مراحل شستشوی فرش در قالیشویی نزدیک زرافشان زیر نظر متخصصین و کارشناسان تیم ما بوده و با استفاده از برس‌ و دستگاه های مخصوص به صورت حرفه ای انجام می‌ شود تا کلیه آلودگی‌ ها و لکه های فرش بدون هیچ آسیبی از سطح آن پاک شوند. ما در مجموعه قالیشویی خوب خیابان زرافشان برای شستن انواع فرش و موکت و روفرشی های شما، ابتدا گرد و خاک موجود بر روی آن را تمیز کرده و سپس قالی های شما را با استفاده از بهترین متدها و پیشرفته‌ ترین تجهیزات روز دنیا می شوییم. برای شستشوی فرش‌ ها از مواد شوینده درجه یک، استاندارد و متناسب با هر مدل فرشی استفاده می‌ شود و مراحل آبکشی فرش نیز با دقت و روشی استاندارد توسط نیرو های این گروه انجام می شود.

خدماتی که قالیشویی در زرافشان به مشتریان ارائه می دهد :

شستشوی فرش و لکه بری آن

رفوگری و ترمیم فرش های ماشینی و دستبافت به صورت حرفه ای

شستن فرش ها با دستگاه های تمام مکانیزه

شستشوی انواع فرش های ماشینی، دستباف، ابریشم، قالیچه های گران بها

شستشوی موکت، فرش، قالی، قالیچه، پرده،پتو، ملحفه و غیره

از بین بردن لکه ها و رنگ های ریخته شده روی فرش

یک کارخانه قالیشویی معتبر که اعتبار خود را از مشتریان وفادار خود بدست آورده است، نباید هیچ مشکلی با توسعه و گسترش در ارائه خدمات خود داشته باشد. قالیشویی زرافشان مفتخر است که توانسته‌ است خدمات قالیشویی خود را در محله زرافشان و محدوده های اطراف آن هم گسترش دهد تا بتواند رضایت حداکثری مشتریان را کسب کند.

برترین کارخانه قالیشویی در زرافشان

اعزام فوری برای خدمات قالیشویی محدوده زرافشان

همه ما تقریبا با شرایط زندگی مدرن آشنایی داریم. دیگر مثل گذشته، کم پیش می‌ آید که یک خانم خانه دار وقت شستن فرش های بزرگ منزل را نیز داشته باشد و همینطور به تمامی امور خانه نیز بپردازد. به این دلیل گروه های بزرگ قالیشویی راه اندازی شده اند تا به کمک خانم های خانه دار و افرادی که نیاز به خدمات قالیشویی دارند به بهترین نحو آن را انجام دهند. قالیشویی زرافشان با داشتن کادری مجرب و آموزش دیده خدماتی از جمله شستشوی انواع فرش های موجود در بازار، انواع موکت و پادری ها، قالی و قالچیه های منزل، پتو و ملحفه را انجام می دهد.

از نظر کارشناسان قالیشویی در منطقه خیابان زرافشان بهترین تایم برای شستشوی فرش ها در ایام تابستان می باشد، چرا که با وجود نور خورشید و بسیار گرم بودن هوا، نور خورشید در کمترین زمان رطوبت موجود در فرش ها را خشک کرده و هیچ گونه خیسی در فرش باقی نمی ماند. اما با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن زندگی انسان شما هر زمان که بخواهید می توانید نسبت به شستشوی فرش های خود توسط مرکز قالیشویی زرافشان اقدام نمایید. نیرو های مجموعه ما آماده خدمت رسانی به شما در تمامی ایام هفته حتی روز های تعطیل هستند.

با توجه به اهمیت فرش ها در خانه که یکی از عناصر مهم در زیبایی خانه به شمار می روند، درخواست خدمات برای امر قالیشویی، روز به روز بر تعداد آن افزوده می‌ شود. مواردی مانند تکنسن قالیشویی حرفه‌ ای یا داشتن سابقه شرکت در حوزه قالیشویی و البته قیمت و تعرفه شستشو نیز از مواردی هستند که برای گیرندگان این سرویس همواره سوالاتی ایجاد می‌ کند. قالیشویی معتبر محدوده زرافشان برای مشتریان خود ارزش بسیاری قائل است و می‌داند که برای ادامه‌ فعالیت خود وابسته به اعتماد مشتریان می باشد. برای همین سعی بر این دارد، با استخدام افراد خبره و باتجربه در این کار خدمات قالیشویی را به بهترین نحو ممکن به مشتریان خود ارائه دهد.

راه های ارتباط با قالیشویی محله زرافشان

حضور در منزلی که فرش های آن پاکیزه و تمیز باشد احساس بسیار مطلوبی را به انسان منتقل خواهد کرد. اما آیا برای کسب چنین احساسی باید وقت و انرژی خود را صرف شستشوی فرش به صورت دستی کرده و از انجام کارهای مهم تر روزانه خود اجتناب کنیم؟ قطعا در زندگی ما کارهای مهم تری داریم تا صرفه نیمی از روز خود را به شستن فرش های خود به صورت دستی اختصاص دهیم. با توجه به مسئولیت‌ های مختلفی که بر عهده داریم، بهتر آن است که تا حد ممکن در وقت خود صرفه‌ جویی کنیم. نیروهای شرکت قالیشویی زرافشان به همین منظور خدمات قالیشویی را ارائه می دهند  تا شما آسایشی را بدست آورید که لایق آن هستید و وقت خود را صرف کارهایی کنید که برایتان ضروری تر می باشد.

همچنین می‌ توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق‌ تر از نحوه انجام گرفتن مشاوره و قیمت شستشو، با شماره های ما که در همین سایت درج شده است تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید برای مشاوره گرفتن درباره استفاده مواد شوینده و هر نیاز دیگر با پشتیبانی قالیشویی زرافشان ارتباط برقرار کنید تا بهترین راهنمایی لازم توسط پرسنل ما به شما انجام گردد. پشتیبانی قالیشویی ما اماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما است.

تماس با شرکت قالیشویی در محدوده زرافشان یکی از بهترین گزینه‌ های سپردن فرش های شما برای شستشو است. ما در قالیشویی خوب و با سابقه خیابان زرافشان با داشتن نیرو‌های متخصص در حوزه شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت توانسته ایم تمام مراحل شستشوی فرش و قالیچه را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. مثلا نیرو‌های مشغول به کار در این شرکت کلیه دوره ها آموزشی عملی و تئوری را در زمینه قالیشویی گذرانده اند و به راحتی به کار خود مسلط هستند و از پس تمامی لکه و کثیفی های و مواری این چنینی برخواهند آمد.

شاید اطلاع نداشته باشید که تیم قالیشویی زرافشان با دارا بودن مجوز رسمی جهت شستشوی فرش و همچنین ارائه ضمانت نامه به مشتیران محترم، به ارائه خدمات قالیشویی می‌ پردازد. بنابراین با انتخاب قالیشویی ما در منطقه زرافشان با خیالی آسوده می‌ توانید فرش های خود را به آنها بسپارید تا در صورت روی دادن موردی، بتوانید آن را پیگیری کنید.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد