تیرداد نیوز

کد خبر: ۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - 16:37 - 18 November 2019

کابینت سازی رشت

کابینت سازی رشت تولید و تعمیر انواع مختلف کابینت با بهترین خدمات و کادری مجرب در شهر رشت با ارائه بروزترین مدل های کابینت سازی.

کابینت سازی رشت

کابینت سازی رشت مجری طراحی و ساخت و تعمیرات انواع کابینت با استفاده از بهترین و مدرن ترین متریال با کیفیت در اجرا و ساخت کابینت است.مراحل اجرای کار کاینت توسط گروه کابینت سازی رشت شامل سه مرحله طراحی، ساخت و اجرای انواع کابینت می باشد.تولیدکننده کابینت آشپزخانه و دکور آشپزخانه با بروزترین طراحی ها روز جهان.

دکوراسیون هر منزل از جمله موارد موثر در زیبایی هر منزل به شمار می رود.در این میان دکوراسیون آشپزخانه نقش بسزایی در جذابیت فضای خانه دارد.انتخاب کابینت های مناسب هر آشپزخانه از نظر طرح، رنگ و نوع آن و در کنار هماهنگی با وسایل مدرن تکمیل کننده زیبایی هر آشپزخانه خواهد بود.خانم های خانه دار در طول روز بیشتر اوقات خود را در آشپزخانه سپری می کنند به همین دلیل طراحی مناسب کابینت در آشپزخانه خود موجب احساس راحتی و دسترسی آسان به وسایل و مواد غذایی باعث آزادی عمل در آشپزی خواهد بود.کابینت سازی رشت با بهره گیری از کارشناسان باتجربه و خلاق در امر طراحی و ساخت کابینت شما را در این امر یاری می کند.طراحی مناسب با اصول صحیح و اجرای اسکلت مقاوم و همراه با ابتکار لمس زیبایی را به آشپزخانه شما می بخشد.نوع کابینت می تواند زمینی، دیواری، روی اپن آشپزخانه و انواع مدل های دیگر باشد.ما با مشاوره مناسب شما را در انتخاب بهترین و لوکس ترین مدل و نوع کابینت همراهی می کنیم.

زمان ساخت و نصب کابینت ها بسته به متراژ و طرح کار متفاوت است.اما گروه کابیت سازی رشت پس از تایید نهایی طرح کار توسط مشتری، بین ۷ تا ۱۰ روز کاری موارد ساخت و اجرا را به مشتریان خود تحویل خواهند داد.

شرح خدمات کابینت سازی رشت :

اجرا انواع دکوراسیون داخلی آشپزخانه

اجرا کابینت ام دی اف معمولی

اجرا کابینت وکیوم ممبران

اجرا کابینت هایگلاس ترک و ایرانی

کابینت آشپزخانه کلاسیک تمام چوب

اجرا کابینت فرامید

اجرا کمددیواری ریلی طبقه بندی

تعمیرات و طراحی انواع مدل های کابینت معمولی و لوکس

تعمیر نماهای کابینت، رگلاژ درب ها و تعویض انواع یراق آلات

کابینت سازی رشت

به طور کلی قیمت کابینت با توجه به تعداد کشو ها، ریلی بودن درها، تعداد و عمق قفسه‌ ها متغیر است و قیمت نهایی پس از بازدید کار و تایید طرح مشخص می‌شود.همچنین میزان قیمت ارتباط مستقیمی با قیمت صفحه متریال دارد و با توجه به شرایط اقتصادی، ممکن است در بازه‌ های زمانی مختلف دستخوش تغییرات شود.کابینت سازی رشت بهترین مشاوره و پیشنهاد را با توجه نوع نیاز، بودجه و متراژ آشپزخانه به شما خواهد داد.در حالت کلی یک متر کابینت شامل یک متر کابینت هوایی (۴۰ درصد هزینه) به علاوه‌ یک متر کابینت زمینی (۶۰ درصد هزینه) است.حال اگر کابینت شما خارج از ابعاد استاندارد باشد، نوع محاسبه تغییر می‌کند و با اعمال ضریب محاسبه می‌شود. در واقع اضافه شدن عمق و ارتفاع است که باعث به میان آمدن پای این ضریب می شود.

قیمت‌ های اعلام شده برای کابینت، هزینه صفحه رویه‌ شرکتی ۳ سانتی‌ متری با عرض ۶۰ سانتی‌ متر است.در صورت تمایل مشتری به استفاده از صفحات دیگر یا عرض بیشتر از ۶۰ سانتی‌ متر، مابه‌ التفاوت قیمت صفحه به صورت جداگانه محاسبه می‌شود.

قیمت‌ های عنوان شده توسط کابینت سازی رشت با فرض ساخت کابینت ساده با یراق آلات معمولی هستند و در صورت اضافه شدن مواردی مثل پاخور، تاج، یراق آلات خاص و غیره به قیمت‌های فوق افزوده خواهد شد.میزان این افزایش با توجه به جنس و برند موارد اضافه شده متغیر خواهد بود.

قیمت کابینت ممبران با توجه به طرح تزئینات ستون و گل‌ها متغیر است.قیمت‌ های اعلام شده حداقل قیمت ساخت کابینت ممبران هستند.

قیمت کابینت با روکش چوب کاملا به نوع جنس استفاده شده (بلوط، گردو، راش و غیره)، ضخامت رویه، طرح مورد نظر، تزئینات احتمالی و موارد این‌چنینی بستگی دارد.

در صورت نیاز به تعویض صفحه رویه به تنهایی، دستمزد نصب به صورت درصدی نخواهد بود و به صورت توافقی بین متخصص و مشتری تعیین می‌شود.

قیمت اعلام شده برای صفحات ۳ و ۵ سانتی‌متری و همچنین صفحات کورین و کوارتز، تنها قیمت متریال است و هزینه نصب پس از بررسی شرایط کار تعیین و به آن اضافه خواهد شد.

هزینه تهیه طرح به صورت توافقی بین مشتری و طراح کابینت سازی رشت تعیین می‌شود.در صورتی که عملیات ساخت و نصب توسط متخصص انجام شود، هزینه‌ ای بابت طرح ارائه شده دریافت نمی‌شود.اما در صورت به توافق نرسیدن برای اجرای کار، هزینه‌ ای بابت طراحی و دیزاین دریافت می شود.

هزینه ایاب و ذهاب برای کارشناسی و بازدید از فضا به صورت توافقی محاسبه می‌شود.

کابینت سازی رشت

آشنایی کلی با انواع کابینت ها

تفاوت ام دی اف های گلاس با ام دی اف معمولی تنها در جنس رویه آن است و مغزی اصلی این دو تفاوتی یا یکدیگر ندارند. این رویه‌ ها در کیفیت‌ ها و قیمت‌ های مختلف وجود دارند اما براق بودن مهم‌ ترین شاخصه‌ آنها است که ظاهری مدرن و جذاب به کار می دهند.کابینت ممبران یا وکیوم از ورق ام دی اف با روکش PVC ساخته می‌شود.مشخصه‌ی اصلی این کابینت، طرح‌های برجسته و فرو رفته‌ زیبایی است که روی آن به کار می‌رود.نوع روکش و جنس چسب استفاده شده از مهم‌ترین موارد در تعیین کیفیت این نوع کابینت‌ ها هستند.معمولا برای طرح‌های کلاسیک از کابینت ممبران استفاده می‌شود.کابینت PVC از پلاستیک PVC ساخته می‌شود و کاملا ضدآب است.به دلیل قیمت نسبتا بالا و محدودیت در رنگ تنها در قسمت‌ های خاص در تماس با رطوبت مثل زیر سینک و یا محل‌ هایی مثل استخر و سرویس‌ های بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.انواع روکش های براق موجود در بازار شامل روکش پلی گلاس یا پلی لاک، ملامینه براق، آکرولیک، یو وی، پی وی سی براقف رنگ و پولیش براق و روکش های گلاس است.همچنین در حال حاضر پنج نوع صفحه کابینت در بازار موجود است که شامل صفحه کابینت، نئوپان و روکش، MDF، روکش ملامینه و روکش HPL و صفحه سنگ مصنوعی تمام اکریلیک است.

طراحی صحیح کابینت توسط طراحان کابینت سازی رشت در آشپزخانه، موجب می‌شود تا فضای مفید و قابل استفاده آن آشپزخانه و سطح رفاه کاربر جهت پخت‌ و پز و شست‌ و شوی ظروف افزایش یابد.لازم به ذکر است جنس بدنه کابینت ها با روکش ملامینه و لبه بدنه با نوار پوشیده می شود.کیفیت در مراحل ساخت همانند پیکره بندی و نحوه مونتاژ و ساخت اسکلت ها و نصب آنها کاملا حرفه ای و تضمین شده با عمر مناسب است.همچنین مواد اولیه مانند ام دی اف،‌ ورق آهن، ورق‌ های نازک آلومینیوم و چسب های مخصوص همه از مرغوب ترین نوع و برند های اصل بکار گرفته می شود.آمادگی انجام پروژه در تمام نقاط تهران تنها با یک تماس در خدمت شما هستیم.

کابینت سازی رشت

تعمیرات کابینت رشت

طراحی کابینت رشت

برچسب ها: کابینت سازی رشت
مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

پیشنهاد روز

هشدار هواشناسی برای 10 استان

حقوق کارگران 15 درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت

سامانه بارشی از امشب در این استان ها فعال می شود

افزایش تعطیلات آخر هفته منتظر تصمیم مجلس است

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی شد

استعلام تخلفات حجاب تاریخچه پلاک و دریافت کروکی الکترونیک

هفته ای بارانی در پیش روی استان های کشور