تیرداد نیوز

کد خبر: ۶۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - 21:02 - 19 July 2024

گروه تحقیق و توسعه افرا

گروه صنعتی تحقیق و توسعه افرا در زمین طراحی و ساخت اتاق های اتوبوس برقی در استان سمنان فعالیت دارد. تحقیق و توسعه افرا از جمله شرکت های دانش بنیان پیشرو در این صنعت است.
مرکز توسعه افرا
موقعیت مکانی
استان سمنان، شهرستان سمنان، بخش مرکزی، دهستان حومه، آبادی پارک جنگلی سوکان، میدان استاندارد، بلوار جوان، پلاک 0، طبقه همکف
اطلاعات تماس
-
گروه تحقیق و توسعه افرا

شرکت دانش بنیان تحقیق و توسعه افرا

شرکت و گروه بزرگ تحقیق و توسعه افرا با بیش از ده سال سابقه درخشان خدمت رسانی به مردم و در این راستا به موفقیت های زیادی نیز دست پیدا کره است. این مجموعه از زمان تاسیس شرکت که سال 1399 می باشد با پرسننل و تیمی قوی این کار را آغاز نموده و تا به امروز جزو بهرتین شرکت های دانش بنیان می باشد.

شرکت تحقیق و توسعه افرا در سال ۹۹ به ثبت رسیده و با ۴۷ نیروی انسانی متخصص با مدارک دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناس با هدف بررسی و مشاوره فنی و توسعه‌ای برای علم افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی، گسترش و کاربرد بازرگانی و غیره در مرکز خدمات فن آوری کسب و کار شهرک صنعتی سمنان مشغول به فعالیت گردیده.

گروه تحقیق و توسعه افرا از واحد های تحقیق و توسعه عقاب افشان تشکیل شده است، همچنین در این شرکت دانش آموختگان نخبه کشور برای بومی سازی صنعت اتاق سازی خودروهای تجاری کشور در این شرکت دور هم‌ گرد آمده اند.

اطلاعات شرکت توسعه افرا

درباره فعالیت های شرکت تحقیق و توسعه افرا

مرکز دانش بنیان تحقیق و توسعه افرا رابین ارتباط کوشا به فعالیت خود را از سال  ها قبل آغاز نموده است. این گروه با تجربه با تکیه بر تلاش، مهارت، دانش فنی و تجربه نیروهای متخصص خود که حاصل سال ها حضور در پروژه های بزرگ ملی در حوزه های مختلف  صنعتی ، زیرساختی و IT/ICT می باشد، به منظور ارائه خدمات فنی و مهندسی بصورت EPC و در جهت تامین نیاز سازمان ها و صنایع مختلف و کمک به رشد و اعتای صنعت کشور تاسیس گردیده است.

شرکت دانش بنیان افرا توانسته است با گردآوری و مدیریت تخصص های مختلف صنعتی در جهت پوشش حداکثری نیاز مشتریان، تلاش در جهت بروز نمودن دانش و امکانات خود و همچنین تکیه بر اصل مشتری مداری پروژه های مختلف را با موفقیت به اتمام رسانیده و رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

آدرس و تلفن گروه تحقیق و توسعه افرا 

مرکز توسعه افرا در استان سمنان، بخش مرکزی، پارک جنگلی سوکان،  میدان استاندارد، بلوار جوان، پلاک 0، طبقه همکف فعالیت دارد.

دستاورد های دانش بیان گروه تعحقیق و توسعه افرا

شرکت  تعحقیق و توسعه افرا با دانشگاه هایی از انگلستان، سوئد، ایتالیا، مرکز تحقیقات اسکانیا و دانشگاه های امیرکبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر و شارجه امارات  همکاری دارد همچنین باید گفت که در یک ماه‌ گذشته با اقدامات انجام شده و کامل بودن فرآیند طراحی، این گروه توانسته است برای چهار محصول شرکت تولیدی صنعتی عقاب افشان، استانداردهای روز اروپا را اخذ کند.

تلاش جهت حضور مستمر در بازار از طریق ارتقا کیفیت خدمات، ارائه مشاوره به منظور انتخاب راه حل های بهینه و همچنین ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان و جلب رضایت ایشان از اهداف اصلی شرکت دانش بنیان تحقیق و توسعه افرا می باشد.

کیدران و پرسنل این شرکت بر این باور هستند که پیشرفت و توسعه هر صنعتی بیش از اینکه نیازمند سرمایه مادی باشد، نیازمند سرمایه انسانی دانش محور، با تجربه و متعهد است. با این باور، خود را برای اجرا و پیاده سازی پروژه های مهم ملی – صنعتی آماده کرده اند و راستا هدفشان این است  که بتوانند با استفاده از تلاش، دانش، تجربه و امکانات خود گامی کوچک در راستای توسعه، پیشرفت و افزایش بهره وری صنعت کشور بردارند.

موسسه تحقیق و توسعه افرا با شماره ملی 14009316282 می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت های بیشتر شرکت تخقیق و توسعه افرا می‌‌توانید با شماره تماس این مجموعه تماس حاصل نمایید.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
بازدید معاون رئیس حمهور درامور زنان و خانواده از خانه نوآوری و فناوری ایران

بازدید معاون رئیس حمهور درامور زنان و خانواده از خانه نوآوری و فناوری ایران

میزبانی پانزدهمین نمایشگاه فناوری نانو از سرمایه گذاران و تجار خارجی

میزبانی پانزدهمین نمایشگاه فناوری نانو از سرمایه گذاران و تجار خارجی

تعهد ارزی شرکت های دانش بینان به 80 درصد کاهش یافت

تعهد ارزی شرکت های دانش بینان به 80 درصد کاهش یافت

روانشناسی رسانه های اجتماعی منتشر شد

روانشناسی رسانه های اجتماعی منتشر شد

فراخوان شرکت در نهمین نشست بین المللی دانشمندان جوان بریکس

فراخوان شرکت در نهمین نشست بین المللی دانشمندان جوان بریکس