تیرداد نیوز

کد خبر: ۶۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - 19:46 - 09 July 2024

بومی سازی سیستم های پشتیبانی کسب و کار با کمترین قیمت نمونه مشابه خارجی

یک شرکت دانش بنیان موفق به بومی سازی سیستم های پشتیبانی کسب و کار به عنوان راهکاری برای مدیریت بازاریابی، فروش و ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان شده است که تا پیش از این از سوی شرکت های خارجی ارائه شد.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، مریم حیدرنیا، مسئول مارکتینگ شرکت بهسا، محصول دانش بنیان و بومی سازی شده این شرکت را سیستم های جامع مدیریت کسب و کار دانست و در توضیح آن گفت: سیستم های  BSS و  OSSکه راهکار جامع مدیریت کسب و کار  را در سطوح خرد و کلان صنایع ارائه می کند، در سال های گذشته از سوی شرکت های خارجی در داخل ایران انجام می شد، این محصول پشتیبانی توسعه کسب و کار را انجام می دهد و برای اپراتورهای مخابرات اول کاربرد دارد.

وی ادامه داد: رویکرد امسال ما این است که برای اپراتورهای خارج از مخابرات از جمله انرژی، بانک ها، صنایع و معادن هم این محصول را ارائه  و  به مدیریت مصرف شرکت ها کمک کنیم.

به گفته او، سیستم نسبت به نمونه های مشابه خارجی از لحاظ هزینه ریالی صد درصد توجیه پذیر است و چیزی یک چهارم نمونه های مشابه خارجی قیمت دارد و دیگر نیازی به لایسنس و تحریم ها ندارد. چرا که مجوزها این جا همه بومی سازی شده، دسترسی ها راحت تر بوده و پشتیبانی انجام می شود.

وی در توضیح کاربست این محصول تصریح کرد: محصول BSS  شامل 30 تا 40 ماژول است این ماژول ها می توانند در شرکت هایی که IT BASE هستند  و سازمانشان ای تی دارند، کاربرد دارد و بسته به فعالیت شرکت برای آنها کارآمد است.

حیدرنیا با اشاره اینکه راهکار جامع مدیریت کسب و کار بهسا مزایای متعددی را در سطوح خرد و کلان صنایع  فراهم می کند، افزود:  در بخش BSS مزایایی همچون تسهیل و تسریع فرآیند ورود به بازار، بهبود تجربه مشتریان، تجاری‌سازی و توسعه خدمات دیجیتال، کاهش طول چرخه فروش خدمت/محصول و تحلیل داده هوشمندسازی فرآیندها و در بخش OSS مانیتورینگ متمرکز و شبانه روزی، مدیریت بهینه منابع زیرساختی و فناوری اطلاعات، خودکارسازی حداکثری فرآیندها، مدیریت موثر تراکنش‌های حجیم و ارتقای چابکی عملیاتی را ارائه می‌شود. 

به گفته او، بقا و حیات در دنیای دیجیتال مستلزم تجهیز سازمان به ابزارهای لازم برای اداره کسب و کار در این فضا است. سیستم های پشتیبان کسب و کار به عنوان راهکاری برای مدیریت، بازاریابی، فروش  و ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان و مدیریت جریان درآمدی مطرح شده اند و BSS ابزاری فناورانه در خدمت کسب و کار در عصر دیجیتال است.

وی با بیان اینکه مدیریت کسب و کار در صنایع مختلف، شباهت ها و تفاوت های متعددی دارد، تصریح کرد: پوشش فرآیندهای مشابه و حتی متفاوت، مستلزم به کارگیری راهکار پلتفرمی است که ضمن اتکا بر ساختاری نظام مند و استاندارد، قابلیت سفارشی‌سازی و پیکربندی خاص هر صنعت را داشته باشد. راهکار XBSS بهسا، امکان سفارشی سازی راهکار XBSS برای تمامی صنایع بر حسب نیازها و استاندارهای مختص به آن صنعت را فراهم کرده است.

مسئول مارکتینگ شرکت بهسا ادامه داد: سیستم پشتیبان کسب و کار بهسا، تمامی فرآیندهای کسب و کاری را از ثبت سفارش تا تحویل خدمت /محصول از طریق کانال های تعریف شده پوشش می دهد. این سیستم شامل مدیریت ارتباط با مشتریان خرد و سازمانی برای بازاریابی هدفمند، بهبود فروش، پردازش سفارشات و افزایش وفاداری مشتریان است. همچنین راهکارهای مدیریت شارژ و صدور صورتحساب برای مدیریت جریان درآمدی، تراکنش های مالی و پرداخت ها ارائه می دهد.

به گفته او، امکانات دیگر این سیستم عبارتند از مدیریت فروش شارژ، بسته های محصولات و خدمات، ایجاد کوپن و کدهای تخفیف و همچنین پلتفرم فروش محصولات و پشتیبانی از مشتریان سازمانی.

وی همچنین تاکید کرد: به کارگیری یکپارچه کلان داده ها و مدل های هوش مصنوعی در XBSS، درک و بینش عمیقی از مشتری، فرآیندهای کسب و کار، زیرساخت فناوری اطلاعات  و عملیات روزمره فراهم می کند. این سیستم شامل مدیریت لاگ و مانیتورینگ متمرکز از سطح شبکه تا تعامل با مشتریان است. علاوه بر این، پلتفرم کلان داده از تحلیل، شخصی سازی تجربه مشتری، سفارشی سازی پیشهادها و پیشگیری از تقلب و نشست درآمد پشتیبانی می‌کند.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
برگزاری رویداد هوش مصنوعی و برنامه سازی رایان با مشارکت 57 کشور

برگزاری رویداد هوش مصنوعی و برنامه سازی رایان با مشارکت 57 کشور

لازمه تثبیت جایگاه شرکت های ایرانی ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

لازمه تثبیت جایگاه شرکت های ایرانی ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

صادرات مکمل های دارویی یک شرکت بنیان به اوراسیا

صادرات مکمل های دارویی یک شرکت بنیان به اوراسیا

صادرات دستگاه های آزمون مواد تولیدی یک شرکت دانش بنیان به 20 کشور جهان

صادرات دستگاه های آزمون مواد تولیدی یک شرکت دانش بنیان به 20 کشور جهان

نخستین رویداد ایده پردازی علوم جوی و اقیانوسی برگزار می شود

نخستین رویداد ایده پردازی علوم جوی و اقیانوسی برگزار می شود

پیشنهاد روز

امکان پرداخت سریع کمک ها به مردم لبنان فلسطین و جبهه مقاومت فراهم شد

موجرانی که قرارداد اجاره سه ساله منعقد کنند از مالیات معاف هستند

کسورات بیمه و اضافه کاری واریز می شود

احتمال کاهش دما و بارش برف در 5 استان

زمان ثبت نام سنجش کلاس اولی ها مشخص شد

تهران سرد و بارانی می شود

برای ثبت نام در دانشگاه آزاد چه مدارکی نیاز است