تیرداد نیوز

کد خبر: ۶۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 21:29 - 06 May 2024

گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین المللی در اینوتکس 2024

همزمان با نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2024، ذیل همکاری راهبردی میان سازمان جهانی تبلیغات، رویداد فارس اواردز در پارک فناوری پردیس و با حضور فعالان رسانه و تبلیغات از کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری اینوتکس 2024، امسال شاهد برگزاری رویدادهای متنوع با حضور گروه‌های اثرگذار و نقش آفرین در حوزه‌های فناوری و نوآوری، صنایع خلاق و دانش‌بنیان است. فعالان عرصه رسانه و تبلیغات با توجه به نقش راهبردی و کلیدی این عرصه در ترویج و توسعه فناوری و نوآوری، امسال در پارک فناوری پردیس گرد هم می‌آیند و به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

رویداد «فارس اوراردز»، جایزه‌ای با محوریت شناسایی و معرفی برترین‌های حوزه رسانه و تبلیغات، پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری، از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در استیج اینوتکس، با حضور و سخنرانی استادان برجسته‌ و چهره‌های شاخصی از کشورهای هلند، استرالیا، روسیه، چین، ترکیه، مالزی، لبنان و شماری از اعضای هیئت مدیره سازمان جهانی تبلیغات (IAA) برگزار می‌شود. در قالب جایزه فارس، فعالان این عرصه، گرد هم می‌آیند و ضمن بیان دستاوردها و تجربیاتشان، راه را برای تعامل، گفت‌وگوهای بیش‌تر و همکاری‌های چندجانبه هموار می‌کنند.

این رویداد با نام «فارس ابراهیم ابوحمد» به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فعالان نقش آفرین در حوزه رسانه و تبلیغات در قرن بیستم، شناخته شده است و جایزه‌ای که به نام وی هرساله به برترین‌های این حوزه اعطا می‌شود، در حوزه‌ مسئولیت اجتماعی و پرورش ستارگان آینده، بر معرفی افرادی تمرکز دارد که برای تعالی نسل بعدی و تمهید شرایط رشد استعدادهای جوان نقش ویژه‌ای ایفا کرده‌اند. به مناسبت ۵۰ سالگی حضور ایران در سازمان جهانی تبلیغات، اعضا و فعالان حوزه رسانه و ارتباطات بازار در سومین روز از برگزاری نمایشگاه اینوتکس گردهم می‌آیند تا به بررسی آخرین وضعیت فعالیت‌های این سازمان بپردازند.

نشست پنجاه سالگی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) در ایران، علاوه بر استفاده از تجربیات اساتید و خبرگان بین‌المللی این حوزه، به بررسی شرایط و زمینه‌های رشد و پیشرفت نسل آینده از منظر اندیشمندان ایرانی می‌پردازد.

گفتنی است سازمان جهانی تبلیغات به عنوان نهاد بین المللی حوزه ارتباطات و بازار (MARCOM) از سال ۱۹۳۸ (هفت سال قبل از شکل گیری سازمان ملل متحد) به استانداردگذاری، طراحی، نظم‌بخشی و تنظیم‌گری، آموزش، انتقال فناوری، ترویج و توسعه دانش، خلاقیت و نوآوری در عرصه بین‌المللی توجه دارد و ایران یکی از ۸۶ عضو این سازمان جهانی است.

هدف این رویداد، توسعه دامنه تاثیر حوزه رسانه، بازاریابی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی به کمک جوانان خلاق و نوآور، دانش آموختگان و متخصصان این حوزه است. 

نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۵۰ مجموعه شرکت‌کننده و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ خواهد بود.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
ضرورت تخصیص منابع یارانه ارزی حوزه سلامت به مصرف کننده نهایی

ضرورت تخصیص منابع یارانه ارزی حوزه سلامت به مصرف کننده نهایی

رونمایی از 16 محصول دانش بنیان در حوزه تجهیزات و اقلام مصرفی پزشکی

رونمایی از 16 محصول دانش بنیان در حوزه تجهیزات و اقلام مصرفی پزشکی

فعالیت 400 شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت

فعالیت 400 شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت

تجمیع منابع ستادهای سلول های بنیادی و زیست فناوری و بنیاد ملی علم

تجمیع منابع ستادهای سلول های بنیادی و زیست فناوری و بنیاد ملی علم

راه اندازی نخستین مدرسه و شبکه اجتماعی فریلنسری ایران

راه اندازی نخستین مدرسه و شبکه اجتماعی فریلنسری ایران

پیشنهاد روز

پیش بینی وزش باد شدید و افزایش دما تا سه شنبه

سن معاینه فنی خودروها کاهش می یابد

جزئیات ثبت نام لاستیک دولتی اعلام شد

ثبت نام خودروهای وارداتی 29 اردیبهشت به پایان می رسد

افزایش قیمت نفت پس از سه هفته

محدودیت های ترافیکی جاده های شمالی کشور اعلام شد

مبلغ کالا برگ الکترونیکی افزایش می یابد

کوچه باغ فرهنگ و تاریخ