تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - 16:50 - 12 February 2024

درمان زگیل تناسلی میبد

درمان زگیل تناسلی میبد برترین خدمات اورولوژی و عفونی به همراه مشاوره تخصصی انواع درمان های زگیل تناسلی در شهر میبد و بیماری اچ پی وی در میبد.
خدمات مشاوره زگیل تناسلی در میبد
اطلاعات تماس
09126480034 - 09301464279
درمان زگیل تناسلی میبد

درمان تخصصی زگیل تناسلی میبد

مجموعه درمان زگیل تناسلی میبد به عنوان کلینیک متخصص پیشگیری و درمان بیماری های آمیزشی منطقه میبد تخصصی ترین و بزرگترین مرکز تشخیص و فروش بهترین داروهای درمانی برای زگیل تناسلی در شهرستان میبد است که خدمات ارزیابی و درمان بیماری های مقاربتی و همچنین مشاوره جهت درمان انواع زگیل های تناسلی را با همکاری جمعی از پزشکان حاذق و مجرب را در بالاترین کیفیت ممکن تحت نظر پزشک متخصص اورولوژی باتجربه در میبد ارائه می دهد. 

واحدهای درمانگاه تخصصی زگیل تناسلی محدوده میبد شامل واحدهای تشخیص تخصصی، واحدهای تخصصی بالینی و جراحی بصورت کاملا حرفه ای در حال حاضر ارائه خدمت به مراجعان می باشد. منتظر حضور گرم شما در کلینیک درمان HPV میبد هستیم.

مشاوره و درمان زگیل تناسلی میبد

بهترین دکتر زگیل تناسلی منطقه میبد

مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی عفونت های آمیزشی در میبد بر مبنای رسالت خود و در چارچوب قوانین بهداشت و درمان کشور مسئولیت خود را با مرکزیت دادن به مشتریان و بهره گیری از پزشکان متخصص بر پایه آخرین پیشرفت های علمی، براساس تخصص و زمینه فعالیت اقدامات تشخیصی و درمان را منطبق بر جدیدترین متدهای روز دنیا انجام می دهند.

کلینیک درمان بیماری های آمیزشی و اچ پی وی میبد از جمله زگیل تناسلی می باشد که خدمات گوناگونی از جمله انجام تست پاپ اسمیر، دارو درمانی و مشاوره را انجام می دهد. در این مرکز همچنین خدمات پزشکی از جمله اورولوژی تخصصی و حرفه ای نیز ارائه می گردد. با حضور در این مرکز درمانی شما می توانید تست های لازم را پس از مشاوره با پزشک متخصص زنان و آزمایش های لازم برای تشخیص سریع ویروس HPV انجام داده و بالافاصله در درمانگاه اچ پی وی محدوده میبد تحت معالجه قرار بگیرید. 

همواره عوامل میکروبی بسیاری ممکن است مانند ویروس‌ها، باکتری‌ ها و قارچ‌ ها در محیط اطراف ما موجب بروز آلودی هایی از طریق مختلف شوند و منجز به انتقال بیماری هایی مانند اچ پی وی شده و باعث بروز عفونت واژن و در برخی موارد سایر قسمت های دستگاه تناسلی باشند که البته این امر بسیار نادر است. در این میان ویروسی با نام اچ پی وی وجود دارد که از جمله علائم ویروسی آن در سراسر دنیا بروز زگیل های ناحیه تناسلی است که بسیار نیز  رایج هستند و می‌ توانند هر فردی را آلوده کنند. گر از هر طریقی با این بیماری درگیر شده اید می توانید با مراجعه مرتب به مرکز درمانی و تخصصی بیماری های عفونی اچ پی وی در میبد می تواند در روند درمان و پیشگیری بسیار کمک کننده باشد.

زگیل تناسلی، یک بیماری عمومی است ک هم در زنان و هم در مردان پس از آلودگی ممکن است ایجاد شود. بروز تب خال هایی مانند زیل از علائم وجود عفونت مقاربتی HPV در ناحیه تناسلی افراد به شمار می رود. به آن "Condyloma acuminata" نیز می گویند. بیش از 200 نوع ویروس اچ پی وی (ویروس پاپیلومای انسانی) وجود دارد که 40 نوع از آنها باعث ایجاد زگیل تناسلی می شوند.

مشکلات زنان و زایمان بیشتر اوقات گریبان گیر بانوان بوده و برای رفع این بیماری ها باید به پزشکی حاذق و متخصص رجوع کرد. بهترین دکتر زنان زایمان در مرکز پزشکی ویروس اچ پی وی منطقه میبد جهت پیشگیری و غربالگری بیماری های مقاربتی در نظر گرفته شده و بهتر است برای حفظ سلامت خود پزشکی مجرب را جهت معاینات دوره ای در نظر بگیرید.

زگیل تناسلی به صورت برجستگی های قهوه ای روشن یا تیره و گاهی لکه هایی روی پوست ظاهر می شود. در حالی که ممکن است به صورت مجزا هم دیده شوند، گاهی اوقات زگیل با خال اشتباه گرفته می شود یا اصلا به آن توجه نمی شود. اگر برآمدگی هایی که ایجاد شده باعث ناراحتی نشوند، ممکن است نیاز به درمان نداشته باشید. اما اگر علائمی  شامل خارش، سوزش و درد هستید یا زگیل های تناسلی قابل مشاهده باشند و باعث ایجاد تنش روانی در شما گردند، پزشکان مجموعه تخصصی درمان زگیل تناسلی میبد می توانند با دارو یا جراحی به از بین بردن زگیل تناسلی کمک کنند.

مرکز درمان زائده های زگیل تناسلی در میبد

از آنجایی که سرطان اولیه دهانه رحم خاموش می باشد و هیچ علائمی ندارد، بسیار مهم است که زنان به صورت منظم آزمایش غربالگری را انجام دهند، تا هر نوع تغییر پیش‌ سرطانی در ناحیه دهانه رحم تشخیص داده شود؛ تغییراتی که ممکن است بعدا باعث سرطان شوند.

برای تشخیص زودتر پزشکان متبحر کلینیک با سابقه بیماری های مقاربتی شهر میبد با انجام آزمایشاتی مانند پاپ اسمیر و بررسی تیپ های مختلف ویروس HPV امکانپذیر می باشد. در معاینه زنان از ورودی واژن با برس یا کاردک مخصوص نمونه برداری می شود. این یک روش بدون درد است. مشخص می شود که آیا تغییرات سلولی در دهانه رحم وجود دارد یا خیر. اگر تست پاپ اسمیر غیرطبیعی باشد، احتمال ایجاد سرطان HPV بررسی می شود. البته آزمایش اسمیر به تنهایی برای تشخیص سرطان کافی نمی باشد.

برای درمان اچ پی وی دهانه رحم، پزشکان مطرح درمان زگیل تناسلی میبد احتمالا از روشی تشخیصی به نام کولپوسکوپی (Colposcopy) استفاده می‌ کند تا سلول‌ های غیر طبیعی را پیدا کند و بردارد. کولپوسکوپی در اصل  آزمایشی است که در آن با افزایش سایز دهانه رحم، واژن و فرج برای بررسی و تشخیص وجود بافت های  سلولی سرطانی یا پیش سرطانی صورت می گیرد.

اگر در طول کولپوسکوپی، ناحیه غیر عادی از سلول‌ ها توسط پزشکان مجموعه مشاهده شود، نمونه‌ ای از بافت‌ ها را می‌ توان به عنوان نمونه آزمایشگاهی جمع‌ آوری کرد.

با استفاده از راه های پیشگیری از زگیل تناسلی می توان به پایبندی به اصول اخلاقی در خانواده، عدم ارتباط جنسی ناسالم و پرخطر و استفاده از تجهیزات محافظ در هنگام رابطه جنسی به جلوگیری از شیوع زگیل تناسلی کمک کننده باشد.

درمانگاه پیشرفته اچ پی وی منطقه میبد برای تشخیص زودتر انجام غربالگری Co-Test که از تست های HPV و پاپ اسمیر را با هم استفاده می کند و توصیه می شود خانمها از سن 30 سالگی این آزمایشات به صورت منظم را هرساله یکبار آزمایش پاپ اسمیر انجام دهند. حتی اگر واکسن سرطان دهانه رحم تزریق شود، برنامه های غربالگری باید ادامه یابد. اگر هر دوی این نتایج خوب باشند، میزان ابتلا به سرطان دهانه رحم یا ضایعات پیش سرطانی در عرض پنج سال به 0.08 درصد کاهش می یابد.

خدمات درمان زگیل تناسلی شهر میبد

خدمات مشاوره زگیل تناسلی میبد

خوشبختانه در کلینیک تخصصی HPV در شهر میبد تیمی از متخصصین بسیار با تجربه و متبحر در این زمینه فعال هستند که می‌ توانند شما را به طور کامل ارزیابی کرده و از هر جهتی تحت نظر داشته باشند و با تشخیص علت بروز بیماری زگیل تناسلی نسبت به درمان اقدام شود.

ویروس HPV در همه جنسیت ها دیده می شود و از طریق تماس جنسی از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. علاوه بر مقاربت واژینال و مقعدی، HPV می تواند از طریق تماس پوستی در ناحیه تناسلی که با کاندوم پوشانده نشده است نیز منتقل شود. اگرچه زگیل تناسلی قابل مشاهده نیست، اما تماس پوست آلوده به اچ پی وی با ناحیه تناسلی برای انتقال ویروس کافی است.

بنابراین نمی توان تعیین کرد که ویروس HPV چه زمانی و از چه کسی منتقل شده است. هر چه زگیل تناسلی زودتر توسط تخصصی ترین پزشکان بیماری های جنسی محدوده میبد تشخیص داده شود، درمان آن نیز آسان تر خواهد شد. 

اچ پی وی می تواند سال ها پس از عفونت در بدن خاموش بماند و در همه افراد ایجاد زگیل تناسلی نمی کند. در بسیاری از افراد، زگیل ممکن است چند ماه یا چند سال بعد ظاهر شود یا این ویروس در برخی افراد توسط سیستم دفاعی بدن خنثی می شود اما در این دوره فرد ناقل می شود و می تواند بیماری را به دیگران منتقل کند.

انتخاب راه درمان مناسب از طریق مشاوران کلینیک درمان اچ پی وی میبد می توانید بهترین راه درمانی را انتخاب کنید، دکتر مجرب مجتمع پزشکی ما در منطقه میبد می توانند در این زمینه به شما عزیزان کمک کنند. 

طبق تحقیقات انجام شده توسط پزشکان متخصص زگیل تناسلی با بوسیدن، استفاده از حوله، کارد و چنگال، لیوان منتقل نمی شود. بلکه رابطه محافظت نشده جنسی واژینالی، مقعدی یا دهانی، انتقال از مادر آلوده به ویروس هنگام زایمان، تماس مستقیم پوست به پوست، هم از دلایل انتقال این بیماری می باشد.

نمی توان تعیین کرد که زگیل تناسلی از کدام شریک منتقل شده است و این ویروس چه مدت در بدن فرد آلوده به ویروس بوده است. در صورت ابتلابه اچ پی وی از دستکاری و کندن زگیل ها به شدت خودداری کنید و در اسرع وقت به متخصصین و مشاوران درمانگاه بیماری های مسری آمیزشی محدوده میبد مراجعه کنید.

فروش داروهای درمانی HPV منطقه میبد

زگیل تناسلی از نظر ظاهری بسیار معمولی است. افراد معمولی نمی توانند به خوبی تشخیص دهند بهتر است برای پی بردن به این بیماری با متخصص زنان و اورولوژی که با استفاده از ابزار های پیشرفته خاص و بروز خود به نام کولپوسکوپ برای بررسی بهتر استفاده می‌ کند مراجعه شود. اگر تست پاپ اسمیر شما نتایج غیر عادی داشته باشد، ممکن است دکتر زنان و زایمان، کولپوسکوپی رحم را پیشنهاد کند.

درمانگاه تخصصی درمان اچ پی وی نزدیک میبد این امکان را برای شما فراهم کرده تا برای معاینه نزد پزشک متخصص از طریق سیستم نوبت‌ دهی تلفنی این مجموعه نوبت رزرو کنید. همچنین می‌ توانید از طریق امکان مشاوره آنلاین با دکتر زنان یا مشاوره با متخصص اورولوژی از دکتر مورد نظر خود راهنمایی کسب کنید.

واکسن HPV که در سراسر جهان استفاده می شود و از دوران کودکی در برخی کشورها تزریق می شود، محافظت در برابر ویروس HPV 16 و 18 که شایع ترین نوع سرطان زا هستند بیمارانی که در معرض عوامل خطر برای ابتلا به ویروس اچ پی وی هستند، می‌ توانید با معاینه نزد پزشکان متخصص زنان و اورولوژیست کلینیک بیماری های عفونی میبد از عدم وجود زگیل‌ های تناسلی مطمئن شوید. اگر مشکوک به ویروس HPV هستید، تا زمانی که درمانتان به پایان نرسیده است، رابطه جنسی نداشته باشید و به همسرتان اطلاع دهید.

نشانه های وجود ویروس زگیل تناسلی که باید اهمیت زیادی دهیم. چون تشخیص زود هنگام کمک بزرگی در درمان سریع و عدم انتقال به شخص دیگر می باشد. در اوایل دوران بیماری، زگیل تناسلی به اندازه سر سوزن است، ساختاری تاول دار و خشن دارد. هنگامی که آنها چندتایی هستند، می توانند ترکیب شوند و شبیه گل کلم شوند. معمولا هیچ احساس درد وجود ندارد. با این حال، خارش ممکن است رخ دهد. احتمال خونریزی خفیف در طول رابطه جنسی شود. عرض چند هفته یا چند ماه پس از تماس جنسی با فردی که زگیل دارد ظاهر می شود. عفونت HPV که باعث ایجاد زگیل تناسلی می شود، در صورت تماس دهان با ناحیه تناسلی به ندرت می تواند باعث ایجاد زگیل در گلو شود. چنانچه هر یک از موارد یاد شده را مشاهده کزدید می توانید با مشاوران درمان زگیل تناسلی میبد تماس داشته باشید.

بهترین دارو درمان زگیل تناسلی در میبد

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
شناسایی و معرفی ظرفیت های مغفول مجموعه های دانش بنیان

شناسایی و معرفی ظرفیت های مغفول مجموعه های دانش بنیان

فرصتی برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان به بخش کشاورزی

فرصتی برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان به بخش کشاورزی

نقش آفرینی گروه های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم

نقش آفرینی گروه های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم

رسالت مالکیت فکری شناسنامه دار کردن نوآوری هاست

رسالت مالکیت فکری شناسنامه دار کردن نوآوری هاست

حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری

حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری

پیشنهاد روز