تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 23:52 - 10 May 2023
از ابتدای سال تا ۱۸ اردیبهشت ماه محقق شد

رشد ۸۶ درصدی تولید در گروه صنعتی ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد از ابتدای امسال تا روز ۱۸ اردیبهشت ماه با تولید بیش از ۵۹ هزار دستگاه خودرو، رشد ۸۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم بزند.

تیرداد نیوز - افزایش تولید در گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای امسال، نویدبخش تحقق هدف تولید ۹۰۰ هزار دستگاهی است که این گروه صنعتی با همراهی قطعه سازان و مجموعه کارکنان در دستور کار قرار داده است.
آغاز واگذاری و تحویل خودروهای فروش رفته در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو از نتایج افزایش تیراژ تولید است که افزایش عرضه سبب ایجاد روند کاهشی در بازار خودرو شده و این موضوع با استقبال بالای مشتریان واقعی روبه رو شده است.

براساس این گزارش، در حال حاضر برنامه تولید و فروش گروه صنعتی ایران خودرو به گونه ای طرح ریزی شده که نسبت به ایفای تمامی تعهدات در موعد مقرر اقدام شود.

افزایش تولید در شرایطی صورت گرفته که هم زمان، با اجرای پروژه های بهبود و ارتقای کیفیت، نظارت های کیفی در زنجیره تامین و تولید در گروه صنعتی ایران خودرو بیش از پیش اعمال می شود تا به این ترتیب خودرویی با کیفیت به دست مشتریان برسد.

از سوی دیگر نظارت بر فرآیند خدمات پس از فروش محصولات نیز با حساسیت بالایی دنبال می شود تا رضایتمندی مشتریان از ارایه خدمات با کیفیت و مناسب حاصل شود.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

برای تحویل سال بهشت زهرا باز است

نمایندگان کارفرمایی روی حداقل قیمت ها در سبد معیشت متمرکز شده اند

هشدار هواشناسی برای استان های ساحلی در شمال و جنوب کشور

قیمت برخی از شرکت های لوازم خانگی افزایش یافت

جدال بر سر دستمزد 1403 ادامه دارد

طی 3 روز آینده شرایط جوی برای سفر مناسب نیست

چرا دولت رقم 19 و نیم میلیون تومان سبد معیشت را نمی پذیرد