تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - 21:53 - 18 April 2023
تقدیر مدیرعامل ایران خودرو از امدادگران برتر طرح نوروزی

ارسال قطعات به امدادخواهان تسریع شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: حیات تولیدکنندگان و خودروسازان به رضایتمندی مشتریان گره خورده و ایران خودرو تمام تلاش خود را برای دستیابی به این امر به کار می بندد.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از ایکو - علیمردان عظیمی در مراسم تقدیر از امدادگران برتر در طرح نوروزی شرکت امدادخودرو ایران، ضمن تاکید بر خدمات رسانی صادقانه و مسوولانه به مشتریان، گفت: خانواده ایرانی باید با خیال آسوده سفر کند و از دریافت خدمات مناسب در طول سفر اطمینان داشته باشد.

وی در نظر گرفتن خدمت ایاب و ذهاب رایگان برای امدادخواهان طرح نوروزی را اقدامی در جهت تکریم و ارج نهادن به مشتریان به عنوان ولی نعمتان ایران خودرو دانست و با تاکید بر آموزش نیروی انسانی شبکه امدادی و به روز رسانی دانش فنی آنان گفت: بهره مندی از کارکنان متخصص و مهارت افزایی آنان در طول خدمت برای ارایه خدمات با سرعت به مشتریان یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد، چه بسا وجود قطعات مکفی در شبکه، به دلیل نبود نیروی متخصص کارایی لازم را نداشته باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که نیروی انسانی متخصص باید ابزار و امکانات کافی در اختیار داشته باشند، گفت: هدف گذاری امدادخودروایران باید تجهیز و تامین قطعات در شبکه نمایندگی باشد، تا در مواقع ضروری قطعات مورد نیاز با سرعت بیش تری در دسترس امدادگر قرار بگیرد.

وی عملکرد امدادگران را عامل مهمی در رضایت مشتریان عنوان و بر رفتار و برخورد مناسب و همدلانه آنان با مشتریان تاکید کرد.

در ادامه این مراسم مدیرعامل امدادخودروایران گفت: طرح امداد نوروزی پس از هماهنگی لازم با نهادها و ارگان های ذیربط، با پیش بینی تعداد ناوگان مورد نیاز، برنامه ریزی مسیرها و همچنین نحوه استقرار امدادگران، از ۲۴ اسفند ماه به مدت ۲۰ روز اجرا شد.

عباس میرحسینی با بیان این که اجرای طرح مشترک با شرکت سایپا باعث ایجاد ارزش افزوده برای دو هر دو شرکت شد، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برای افزایش رضایت مندی مشتریان، دو هزار و ۵۰۰ اکیپ شیفت در سراسر کشور با ایاب و ذهاب رایگان برای ارایه هرچه بهتر خدمات و جلب رضایت مشتریان در نظر گرفته شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و استقرار اکیپ‌های امدادی در محورهای پرتردد، موفق به ثبت رکورد جدیدی از ارایه خدمات به غیرمشترکان و محصولات غیرایران خودرویی در طول طرح شده‌ایم.

میرحسینی افزود: کنترل و نظارت برخط از دیگر برنامه هایی بود که در طرح نوروزی امسال باعث کاهش هزینه در بازدیدهای میدانی شد.

مدیرعامل شرکت امدادخودروایران گفت: در طرح نوروزی امسال می توان افزایش خدمات امدادی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و همچنین سرعت حضور امدادگران در محل و کاهش زمان انتظار را از نتایج مثبت بر رضایتمندی مشتریان در این طرح برشمرد.

وی افزود: با توجه به ارتقای کیفیت محصولات ایران خودرو، ارایه خدمات به خودروهای دارای گارانتی این شرکت کاهش و از سوی دیگر خدمات به خودروهای غیر از محصولات ایران خودرو ۴۶ درصد افزایش داشت.
گفتنی است، امدادگران برتر طرح نوروزی براساس شاخص های عملکردی در چهار بخش امدادگر حمل، سرویس در محل، امدادگر واگذاری و امدادگر پلاس از میان امدادگران سراسر کشور انتخاب شدند که با اهدای لوح از خدمات آنان قدردانی شد.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
انعقاد توافق نامه با سه شرکت دانش بنیان به منظور آبادانی و پیشرفت

انعقاد توافق نامه با سه شرکت دانش بنیان به منظور آبادانی و پیشرفت

استمرار رویداد مانوین در قالب برنامه های استانی و بین المللی در سال

استمرار رویداد مانوین در قالب برنامه های استانی و بین المللی در سال

گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین المللی در اینوتکس 2024

گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین المللی در اینوتکس 2024

مشارکت 50 درصدی کمیته امداد در تامین مالی و طرح معطوف به مددجویان

مشارکت 50 درصدی کمیته امداد در تامین مالی و طرح معطوف به مددجویان

امکان سنجی حمایت بیمه ای از محصولات دانش بنیان حوزه توان بخشی

امکان سنجی حمایت بیمه ای از محصولات دانش بنیان حوزه توان بخشی

پیشنهاد روز

تکذیب خبر ترخیص روغن های آلوده از سوی دادستان هرمزگان

آغاز ثبت نام پشت کنکوری های متقاضی ترمیم نمره با جزئیات و هزینه

ثبت نام کلاس اولی ها حضوری و الکترونیکی انجام می شود

تهران تا پنجشنبه بارانی است

آخرین جزییات از تغییر سن بازنشستگی

تعیین کف و سقف اجاره بها

ساخت 150000 واحد مسکونی در تهران از ماه آینده آغاز می شود