تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - 17:07 - 05 April 2023
مدیرعامل ایساکو:

افزایش سرعت و کیفیت دستاورد مهم طرح خدمات نوزوزی ایران خودرو

طرح خدمات نوروزی سال ۱۴۰۲ ایران‌خودرو که از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود در پایان روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از ایکو - مدیرعامل ایساکو گفت: طرح خدمات نوروزی که طی آن ۳۰۶ نمایندگی مجاز کشیک و ۲۵۰۰ اکیپ شیفت امدادی در سراسر کشور به هموطنان خدمت‌رسانی کردند، پس از ۲۰ روز تلاش شبانه‌روزی مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در حالی به پایان رسید که ۹۹.۷ درصد از خودروهای پذیرش شده گارانتی در ایام کشیک، پس از دریافت خدمات از نمایندگی‌های مجاز ترخیص شده‌اند.

بابک سلاجقه افزود: پیش‌بینی شده بود در نمایندگی‌های کشیک به صورت متوسط ۱۵ خودرو به صورت روزانه پذیرش شود و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص تامین قطعه و تامین تجهیزات لازم و حضور کارکنان، مراجعه‌کنندگان در اسرع وقت از خدمات نمایندگی‌های سراسر کشور بهره‌مند شدند.

وی در این خصوص اظهار کرد: پیش از آغاز طرح، قطعات مورد نیاز، پیش‌بینی و برای نمایندگی‌های کشیک ارسال شده بود و در زمان اجرای طرح نیز تدابیر و آمادگی لازم برای تامین و ارسال قطعاتی که در برخی نمایندگی‌ها موجود نبود یا موجودی آن به اتمام رسیده بوده، صورت گرفت.

مدیرعامل ایساکو با بیان این که با توجه به تعطیلی ناوگان حمل و نقل و لجستیک در ایام نوروز، تامین و ارسال قطعات مورد نیاز نمایندگی‌ها احتمالا با کندی مواجه می‌شد، تصریح کرد: در این زمینه نیز از قبل برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد، تا متعاقب پایان موجودی برخی قطعات، تا حد امکان، خودرویی در نمایندگی‌ها متوقف نشود.

سلاجقه افزود: با توجه به حساسیت بالای شبکه خدمات پس از فروش، ستادی به منظور پشتیبانی و نظارت بر حسن انجام کار در شرکت ایساکو، تحت عنوان «ستاد مرکزی خدمات نوروزی ایران‌خودرو» تشکیل شد و در تمام مدت اجرای طرح، معاونان، مدیران و کارکنان ستاد در تهران و دفاتر منطقه‌ای، نمایندگی‌ها و ناوگان امدادی تمام کوشش خود را به کار بستند که هم وطنان و مسافران نوروزی بهترین خدمات را با کیفیت و سرعت بالا دریافت کنند.

وی یادآور شد: در طول اجرای طرح، علاوه بر چند نوبت بازدید مدیران ارشد حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از نمایندگی‌های مجاز، ناوگان امداد در جاده‌های کشور و مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران خودرو، که به منظور پایش و نظارت بر اجرای بهینه طرح صورت گرفت، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز راسا با حضور در مرکز تماس امدادخودرو ایران، بر روند پاسخ‌گویی و ثبت درخواست‌های امداد نوروزی نظارت به عمل آورد.

سلاجقه در خصوص میانگین زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی در سال جاری گفت: این مدت زمان در طرح امسال به ۲۴ دقیقه رسید و در این طرح خدمات ایاب و ذهاب به محل درخواست مشتریان به صورت رایگان صورت پذیرفت.

مدیرعامل ایساکو گفت: کارکنان مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو که همواره به صورت شبانه‌روزی به تمامی تماس‌های مردمی پاسخ می‌دهند نیز در طرح مذکور توانستند با اعزام نیروهای امدادی به محل مورد نظر امدادخواهان و ارایه خدمات امداد بالینی سریع، مشکل ۷۵ درصد خودروها را بدون نیاز به حمل به تعمیرگاه و حدود پنج درصد را با مشاوره تلفنی رفع کنند. از این میزان تماس حدود ۲۰ درصد نیز منجربه حمل خودرو شد.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
انعقاد توافق نامه با سه شرکت دانش بنیان به منظور آبادانی و پیشرفت

انعقاد توافق نامه با سه شرکت دانش بنیان به منظور آبادانی و پیشرفت

استمرار رویداد مانوین در قالب برنامه های استانی و بین المللی در سال

استمرار رویداد مانوین در قالب برنامه های استانی و بین المللی در سال

گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین المللی در اینوتکس 2024

گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین المللی در اینوتکس 2024

مشارکت 50 درصدی کمیته امداد در تامین مالی و طرح معطوف به مددجویان

مشارکت 50 درصدی کمیته امداد در تامین مالی و طرح معطوف به مددجویان

امکان سنجی حمایت بیمه ای از محصولات دانش بنیان حوزه توان بخشی

امکان سنجی حمایت بیمه ای از محصولات دانش بنیان حوزه توان بخشی

پیشنهاد روز

ساخت 150000 واحد مسکونی در تهران از ماه آینده آغاز می شود

ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

رگبار باران صاعقه و وزش باد شدید در تهران

چرا سود سهام عدالت کامل واریز نشد

آغاز اولین فروش خودروهای برقی از عصر امروز

همسان سازی حقوق بارنشستگان از چه زمانی اجرایی می شود

قطعی گاز در این استان برای روز چهارشنبه