تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - 19:07 - 12 July 2023

غبارگیر PVC

غبارگیر PVC دستگاهی پیشرفته مجهز به فن سانتریفیوژ است و غبارگیر PVC پی وی سی در زدودن و غبارگیری فرآیند تولیدات PVC بکار می رود.
غبارگیر PVC گروه رونقی
موقعیت مکانی
جاده ساوه کیلومتر 32 - شهرک صنعتی سبلان - سوله دوم دست راست
اطلاعات تماس
56392315 - 021
همراه
بازرگانی : 09122284174 - 09022284174 مدیرعامل : 09121200584
غبارگیر PVC

مشخصات دستگاه غبارگیر PVC

غبارگیر PVC دستگاهی پیشرفته مجهز به فن سانتریفیوژ است و غبارگیر PVC پی وی سی در زدودن و غبارگیری فرآیند تولیدات PVC و UPVC بکار می رود. کارخانه ها و واحد های تولیدی دارای ضایعات مختلفی در زمینه های گوناگون با توجه به نوع محصول تولیدی خود هستند، اما در این میان واحدهای تولید محصولات پی وی سی یا پلی وینیل کلراید به علت مواد شیمیایی زیاد موجود در محصولات PVC دچار هوای آلوده در خط تولید خواهند بود و دستگاه های تهویه غبارگیر PVC ما به عنوان حرفه ای ترین تجهیزات ضد آلایندگی هوا برای صنایع مختلف از جمله صنعت تولید PVC کاربرد فراوانی دارد. 

استفاده از دستگاه تهویه مناسب و قوی در هر واحد تولیدی و بخصوص یک کارخانه محصولات پی وی سی همیشه جزو مهم فرآیند تولید و در ترکیب با این روند است. گروه ما در کنار تولید محصولات تهویه و پاک سازی متنوع هوا از جمله غبارگیر صنعتی برای تمام صنایع کشور، بطور تخصصی تولید کننده انواع دستگاه های غبارگیر PVC پی وی سی پر قدرت و پر بازده برای این صنعت است.

سازنده انواع غبارگیر PVC

نقش غبارگیر PVC در فرآیند تولید 

تهویه صحیح برای کنترل آلاینده ها و غبارهای موجود در سالن خط تولید پی وی سی نقش بسزایی در افزایش محصول نهایی خواهد داشت. استفاده از غبارگیر پی وی سی برای تصفیه و سلامتی هوای واحد تولیدی بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل ما دستگاه های غبارگیر PVC با ویژگی های منحصر به فرد را برای رفع غبار و گردگیری سالن تولید انواع محصولات PVC طراحی کرده ایم که با سرعت بسیار بالای مکش و جمع آوری و فیلتراسیون گرد و غبار موجب بازده کل فرآیند تولید خواهد شد.

یک سیستم تهویه بسیار قوی پارامتر های متنوعی مانند کیفیت هوا، دمای هوا، رطوبت هوا و کشش مناسب را پوشش می دهد و دستگاه غبارگیر پی وی سی ما با فیلترها و فن ها و کیسه های کاملا متناسب با ذرات آلاینده تولیدات PVC که می توانند برای سلامتی انسان خطرناک باشند، بهترین بازدهی را برای محیط کارخانه شما به ارمغان می آورد.

دستگاه های غبارگیر پی وی سی گروه رونقی در ابعاد مختلف و با مشخصات متنوع و مناسب با نیاز و فضای کارگاه و کارخانه شما تولید می شود و ما همواره تلاش خود را بر این اساس استوار کرده ایم تا با ارائه بهترین تجهیزات غبار روبی هوا نهایت رضایت شما عزیزان را جلب کنیم. 

نصب سیستم غبارگیر پی وی سی

سیستم های تهویه مطبوع دستگاه های غبارگیر پی وی سی قادر هستند با ایجاد مکش و جذب بسیار بالا بریا ذرات معلق در محیط کارگاه و غبارزدایی زدایی فضایی شرایط هوای مطبوع و عاری از غبارهای ناشی از فرآیند تولید با کیفیت متناسب ایجاد کنند و مانع از کاهش بهره وری نیروی کار و دستگاه های تولید محصولات PVC شوند. در سال های اخیر استفاده از محصولات پتروشیمی و بخصوص پی وی سی و جایگزینی این تولیدات با محصولات سنتی بسیار بالا رفته است. پس قطعا با افزایش این تقاضا علاوه بر افزایش سطح کیفی محصولات، بهبود سطح کیفی و بهداشت محیط کارگاه نیز باید در اولویت قرار بگیرد. سلامت هوای هر کارگاهی از اولویت های بهداشتی محیط آن مکان می باشد و این امر در جهت افزایش تولید و کارایی تجهیزات و حتی کاهش هزینه ها نیز بسیار موثر است. 

دستگاه های غبارگیر پی وی سی ما با ایجاد شبکه ای از آمد و شد هوا یا باد و استفاده از فیلتر های تخصصی سطح آلایندگی هوای کارخانه تولیدات PVC را به حداقل رسانده و باعث افزایش بهره وری انرژی تیز خواهد شد. حتما اطلاع دارید که راه اندازی خط تولید upvc، نیاز به مقدماتی جهت شروع کار دارد. سیستم مناسب و قوی تهویه هوا محیط از جمله ایم مقدمات است و گروه رونقی با پشتوانه ای حرفه ای و تخصصی بهترین خدمات و تجیهزات این تهویه مطبوع را در قالب دستگاه های تخصصی تصویه هوای کارگاه یا کارخانه تولیدات درب و پنجره پس وی سی فراهم آورده است.

دستگا های تهویه و غبارگیر پی وی سی ما حاصل سال‌ ها پژوهش، تجربه و برگرفته از تخصص روز اروپا و جهان می باشد. در این تجهیزات فیلترینگ بسیار پیشرفته و متانسب با مواد معلق حاصل از خط تولید PVC تعبیه و در نظر گرفته شده است تا موجب بهره مندی از هوای مرطوب در کنار هوایی پاک و تصفیه شده باشد.

با توجه به اجزای تشکیل دهنده دستگاه تصفیه غبار پس وی سی، عملکرد آن را به این صورت است که پس از روشن کردن دستگاه سنسور های مربوطه با اندازه گیری میزان آلاینده های هوای محیط، سرعت فن را تنظیم کرده و هوای محیط را به داخل دستگاه غبارگیر PVC هدایت می کنند و پس عبور هوا از فیلتر ها ذرات معلق حذف شده و هوای پاک را به سالن تولید انتقال می کند.

سفارش غبارگیر پی وی سی PVC

بهترین غبارگیر پی وی سی در کشور

همانطور که اطلاع دارید خطوط تولیدات صنایع، آلوده ترین محیط ها برای تنفس هوا و کار کردن کارگران هستند. در این میان خطوط تولیدات پی وی سی و بخصوص درب و پنجره PVC به علت وجود غبار و گرد و خاک بسیار آلوده هستند و این موضوع یکی از جدی‌ ترین خطرات برای سلامتی کارکنان و کارگران کارخانه می باشد. دستگاه های غبارگیر پی وی سی ما با تکنولوژی مدرن و کارایی بالا تضوینی برای سلامت و تهویه محیط کارگران شما خواهد بود.

خدمات و پشتیبانی دستگاه غبارگیر PVC پی وی سی

سیستم های تهویه مطبوع نیز مانند هر سیستم دیگری به مرور زمان ممکن است کارایی خود را از دست داده و دچار ایراداتی شوند و سطح کیفی عملکرد آنها کاهش یابد. مجموعه گروه رونقی دارای تیم متشکل از مهندسین خبره و مسلط برای رفع هر نوع ایراد و سرویس های مورد نظر شما برای دستگاه های غبارگیر PVC پی وی سی خریداری شده از مجموعه ما است. همچنین مشاوره و نیاز سنجی های ابتدایی برای تعیین حجم و ابعاد متانسب دستگاه توسط این تیم صورت گرفته و بهترین گزینه با بالاترین کارایی را برای شما به ارمغان می آوریم. از دیگر مزایای رقابتی محصلات تهویه پی وی سی ما قیمت بسیار مناسب دستگاه و تجهیزات تهویه PVC نسب به کارایی آن است. 

در همین راستا، گروه ما تخصصی ترین مرکز ساخت، نصب و راه اندازی دستگاه های غبارگیر پی وی سی در کشور است که با تکیه بر کادری مجرب و توانمند در عرصه ساخت و نصب سیستم های تهویه مطبوع، آماده ارائه انواع خدمات و حتی سرویس های تعمیرات و تامین قطعات با استانداردهای روز در انواع ابعاد می باشد.

ما تجهیزات و دستگاه های با قابلیت اطمینان و عملکرد عالی می سازیم که با تامین هوای تازه به طور مداوم و وارد کردن هوای تازه از محیط خارجی به محیط داخلی با حفظ دما و رطوبت در یک سطح مناسب و مساعد موجب کاهش خطرات آسیب های آلاینده های معلق پی وی سی در کارخانه شما خواهد شد و دستگاه غبارگیر PVC با حذف و رقیق سازی یا کاهش آلاینده ها بترین هوای مطبوع را برای محیط کارگاه ایجاد خواهد کرد.

بهترین دستگاه غبارگیر PVC

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
شناسایی و معرفی ظرفیت های مغفول مجموعه های دانش بنیان

شناسایی و معرفی ظرفیت های مغفول مجموعه های دانش بنیان

فرصتی برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان به بخش کشاورزی

فرصتی برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان به بخش کشاورزی

نقش آفرینی گروه های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم

نقش آفرینی گروه های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم

رسالت مالکیت فکری شناسنامه دار کردن نوآوری هاست

رسالت مالکیت فکری شناسنامه دار کردن نوآوری هاست

حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری

حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری

پیشنهاد روز