تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - 23:24 - 03 February 2023
به دنبال رضایت ۸۷ درصدی مشتریان از خدمات سیار

امداد خودرو ایران خودروهای متفرقه را جا گذاشت

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتریان از خدمات سیار این مجموعه ۸۶.۸ درصد است که خدمات‌رسانی به مشتریان در کمتر از ۲۵ دقیقه شده است که از بهبود دو دقیقه و ۴۵ ثانیه‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد.

به گزارش ترداد نیوز به نقل از ایکو - سید عباس میرحسینی مدیرعامل امدادخودرو ایران با اشاره به عملکرد این مجموعه از ابتدای سال تا پایان دی ماه، بیان کرد: این شرکت دارای رتبه اول خدمات امدادی در حوزه خدمات پس از فروش در ارزیابی وزارت صنعت، معدن و تجارت است و در راستای عمل به طرح تحول کیفیت ایران خودرو، از ابتدای سال اقدامات متعددی انجام داده که منجر به کسب دستاوردهای چشم گیری در ۱۰ ماهه سال شده است.

وی افزود: از جمله این دستاوردها، می‌توان به کسب ۲۷درصد از سهم بازار خدمات امدادی و افزایش امتیاز ارزیابی وزارت صمت (ISQI) اشاره کرد.

میرحسینی با اشاره به این که تنها مرکز پاسخ گویی مکانیزه هوشمند و دارای استاندارد جهانی ISO۱۸۲۹۵، متعلق به شرکت امدادخودرو ایران است، اعلام کرد: شش میلیون و ۶۰۰ هزار تماس ورودی در ۱۰ ماهه امسال با پاسخ گویی ۹۱درصدی و رشد ۲۱درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و همچنین دو میلیون و ۵۰۷ هزار و ۳۲۷ تماس خروجی با رشد ۳۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از سوی این مرکز با مشتریان برقرار شده است.

وی تصریح کرد: امدادخودروایران توانسته است با ارایه خدمات به بهترین نحو ممکن به آمار قابل توجهی در حوزه مشتریان دست یابد، کسب رضایتمندی مشترکان خدمات طلایی به میزان ۸۰ درصد، کاهش نرخ شکایت به خدمات و ارایه خدمات و رسیدگی به شکایات در کمترین زمان ممکن و به طور متوسط در ۱.۴۶روز، از جمله شاخص‌های مورد پایش در حوزه مشتریان است.

گفتنی است، شرکت امدادخودرو ایران از طریق سامانه تماس ۰۹۶۴۴۰ با پوشش سراسری از طریق ۱۱ دفترمنطقه‌ای و ۱۲۸۴ ناوگان مجهز و خدمت‌رسانی به صورت شبانه روزی، ماموریت ارایه خدمات امدادی به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو را برعهده دارد.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
سرمایه گذاری سه میلیون دلاری معاونت علمی در حوزه کوانتوم دانشگاه ها

سرمایه گذاری سه میلیون دلاری معاونت علمی در حوزه کوانتوم دانشگاه ها

جزئیات حمایت های بیمه ای و شناسایی چالش های شرکت های دانش بنیان

جزئیات حمایت های بیمه ای و شناسایی چالش های شرکت های دانش بنیان

سیاست گذاری هوش مصنوعی در ایران بر عهده معاونت علمی است

سیاست گذاری هوش مصنوعی در ایران بر عهده معاونت علمی است

حمایت از تولیدات راهبردی در صنعت خلاق پویا نمایی

حمایت از تولیدات راهبردی در صنعت خلاق پویا نمایی

تحقق وعده معاون علمی رئیس جمهور در توسعه زنجیره های ارزش راهبردی

تحقق وعده معاون علمی رئیس جمهور در توسعه زنجیره های ارزش راهبردی