تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - 16:48 - 09 January 2023

ایساکو رکودهای سال ۱۴۰۰ را طی 9 ماه پشت سر گذاشت

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در پایان آذرماه امسال رکورد عرضه قطعات یدکی و ارایه خدمات پس از فروش در حوزه وارانتی سال ۱۴۰۰ را پشت سر گذاشت تا با این رشد چشم‌گیر، دسترسی مشتریان و دارندگان محصولات ایران‌خودرو به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی را ممکن سازد.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از ایکو- مدیر عامل ایساکو درخصوص گذر از رکورد عرضه قطعات یدکی گفت: این شرکت در حالی از ارزش عرضه قطعات یدکی سال قبل گذر کرد که در ۹ ماهه امسال ضمن تحقق برنامه فروش ۱۰۱ درصدی، رشد ۴۷ درصدی در تعداد قطعه فروش رفته نسبت به دوره مشابه سال گذشته را نیز به ثبت رسانده است.

بابک سلاجقه ادامه داد: افزایش روزافزون سهم بازار که نتیجه آن بهبود دسترسی مشتریان به قطعات اصلی و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار قطعات و لوازم یدکی است، باعث ایجاد رابطه‌ برد-‌برد بین مشتریان و شرکت می‌شود و با این رویکرد، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به صورت مستمر در راستای بهبود و ارتقای دسترسی ذی‌نفعان به قطعات کوشش می‌کند. 

وی درباره خدمات ارایه شده در شبکه خدمات پس از فروش نیز تشریح کرد: شرکت ایساکو با توسعه کمی و کیفی شبکه خدمات پس از فروش در کشور موفق شد، در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری به حدود ۱.۹ میلیون مشتری گروه صنعتی ایران‌خودرو در نمایندگی‌های مجاز خدمات وارانتی (غیرگارانتی) ارایه دهد که این رقم تقریبا معادل تمامی پذیرش‌های غیرگارانتی در ۱۲ ماه سال گذشته است.

سلاجقه یادآور شد: استفاده مشتریان از خدمات پس از فروش در مدتی که خودرو دارای گارانتی است، یکی از فرهنگ‌سازی‌های مهمی است که در صنعت خودرو کشور روزبه‌روز بیش‌تر جا می‌افتد و مراجعه مشتریان به نمایندگی‌های مجاز در دوران وارانتی، نشان‌گر وفاداری دارندگان محصولات ایران‌خودرو به شبکه خدمات پس از فروش و یکی از دستاوردهای مهم مجموعه است.

وی ادامه داد: دارندگان محصولات ایران‌خودرو در حال حاضر بیش از گذشته به اهمیت مراجعه به نمایندگی‌های مجاز آگاهند و این اطمینان در آن‌ها ایجاد شده که وجود ابزار مخصوص در نمایندگی‌ها، کارشناسان و استادکاران مجرب و آموزش دیده، رعایت استانداردهای تعمیراتی، استفاده از قطعات باکیفیت و استاندارد، تضمین قطعات و خدمات ارایه شده و در نهایت نظارت دقیق بر شبکه خدمات پس از فروش توسط نهادهای مرتبط در داخل و خارج مجموعه، بیش از پیش زمینه‌ساز ارایه خدماتی باکیفیت و متمایز در حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو شده است.

گفتنی است، شرکت ایساکو علاوه بر تلاش در راستای افزایش عرضه قطعات یدکی اصلی و باکیفیت، در مسیر اجرای مسوولیت‌های اجتماعی خود نیز اقدامات مهمی در خصوص فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی خرید قطعات اصلی و مشکلات ناشی از به‌کارگیری قطعات تقلبی، بی‌کیفیت و غیر اصل صورت داده و با کشف چندین مرکز تولید، توزیع و فروش قطعات، بسته‌بندی، هولوگرام و نشان تقلبی، دست سودجویانی که جان و مال مردم را به بازی گرفته بودند را با کمک مراجع قضایی از این بازار کوتاه کرده است.

همچنین این مجموعه با اطلاع‌رسانی در خصوص مسایل ناشی از استفاده از قطعات غیراصل باعث شد دارندگان محصولات ایران‌خودرو، بیش از پیش نسبت به مزایای خرید لوازم یدکی اصل از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز ایساکو آگاه و نسبت به تهیه این محصولات ترغیب شوند.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
انعقاد توافق نامه با سه شرکت دانش بنیان به منظور آبادانی و پیشرفت

انعقاد توافق نامه با سه شرکت دانش بنیان به منظور آبادانی و پیشرفت

استمرار رویداد مانوین در قالب برنامه های استانی و بین المللی در سال

استمرار رویداد مانوین در قالب برنامه های استانی و بین المللی در سال

گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین المللی در اینوتکس 2024

گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین المللی در اینوتکس 2024

مشارکت 50 درصدی کمیته امداد در تامین مالی و طرح معطوف به مددجویان

مشارکت 50 درصدی کمیته امداد در تامین مالی و طرح معطوف به مددجویان

امکان سنجی حمایت بیمه ای از محصولات دانش بنیان حوزه توان بخشی

امکان سنجی حمایت بیمه ای از محصولات دانش بنیان حوزه توان بخشی

پیشنهاد روز

تکذیب خبر ترخیص روغن های آلوده از سوی دادستان هرمزگان

آغاز ثبت نام پشت کنکوری های متقاضی ترمیم نمره با جزئیات و هزینه

ثبت نام کلاس اولی ها حضوری و الکترونیکی انجام می شود

تهران تا پنجشنبه بارانی است

آخرین جزییات از تغییر سن بازنشستگی

تعیین کف و سقف اجاره بها

ساخت 150000 واحد مسکونی در تهران از ماه آینده آغاز می شود