تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - 20:03 - 20 December 2022
چهاردهمین آزمون سراسری حوزه خدمات برای کارکنان شبکه نمایندگی‌ها برگزار شد:

کنکور ایساکو برای کارکنان شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو

گسترده‌ترین آزمون مهارتی سراسری صنعت خودرو کشور در حوزه خدمات پس از فروش، بین پرسنل تمام نمایندگی‌های ایران‌خودرو آغاز شد.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از ایکو - این آزمون که به‌صورت آنلاین به منظور مهارت‌سنجی کارکنان نمایندگی‌ها برای چهاردهیمن سال متوالی برگزار می‌شود، از ۲۷ آذر ماه آغاز شده و تا پنجم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

معاون مهندسی و کیفیت این شرکت در این‌باره گفت: امسال در این آزمون که گسترده‌ترین و بزرگ‌ترین آزمون مهارتی در صنعت خودرو کشور است، ۶۸۰۰ نفر از کارکنان ۶۵۵ نمایندگی‌ ایران‌خودرو در سه سطح مدیریتی، کارشناسی و تعمیراتی حضور یافته‌اند.

محمدحسین محمد تقی‌زاده، هدف از برگزاری این آزمون را، سنجش دانش و مهارت فنی و عمومی پرسنل شاغل در نمایندگی‌های مجاز و ارتقای روزافزون مهارت کارکنان عنوان کرد.

وی همچنین گفت: این آزمون ضمن پایش اثربخشی اقدامات آموزشی ارایه شده‌ پیشین و انجام برنامه‌ریزی برای آموزش‌های آتی، نقاط قابل بهبود و زمینه ارتقای کارکنان مجموعه را مشخص خواهد کرد و با رشد توانمندی‌های حرفه‌ای آن‌ها، ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش و افزایش روزافزون رضایت مشتریان در این زمینه را در پی خواهد داشت.

تقی‌زاده اضافه کرد: آزمون در پست‌های کاری مختلف شامل مدیر خدمات پس از فروش، کارشناس فنی و پذیرش، مسوول امور مشتریان و مسوول انبار، مکانیک، برق‌کار، جلوبندی‌کار و گازسوزکار برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سوالات آزمون با شبیه‌سازی فرآیند عیب‌یابی و تعمیرات به صورت چندگزینه‌‌ای طراحی شده و منابع آن «جزوات آموزشی» و «مستندات فنی و تعمیراتی» است، این سوالات با دقت بسیار بالا و حساسیت ویژه‌ در کارگروه‌های تخصصی طرح شده تا دانش و اطلاعات فنی شرکت‌کنندگان را به صورت کامل ارزیابی کند.

معاون مهندسی و کیفیت ایساکو یادآور شد: از آن‌جا که نتایج به دست آمده از این آزمون به صورت مستقیم در امتیاز «خبرگی» پرسنل و کارشناسان فنی تاثیر دارد و باعث ارتقای جایگاه شغلی آن‌ها می‌شود، از بعد انگیزشی نیز برای مجموعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

گفتنی است، مدیریت آموزش فنی شرکت ایساکو در راستای تحقق اهداف آموزشی خود علاوه بر برنامه‌های منجسم و جاری شرکت، در سال جاری ۷۵ فیلم نیز با محتوای آموزش فنی و برای کارشناسان این حوزه، تولید و به منظور تسهیل دسترسی کارکنان، از طریق پیامک در سطح شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو منتشر کرده است.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
ماده واحده تشکیل شورای ملی راهبردی و سازمان ملی هوش مصنوعی ابلاغ شد

ماده واحده تشکیل شورای ملی راهبردی و سازمان ملی هوش مصنوعی ابلاغ شد

قالب فراخوان برنامه جامع تاب آوری شهری محقق می شود

قالب فراخوان برنامه جامع تاب آوری شهری محقق می شود

حمایت بنیاد ملی علم ایران از طرح های پژوهشی و رساله های مرتبط با فلسطین

حمایت بنیاد ملی علم ایران از طرح های پژوهشی و رساله های مرتبط با فلسطین

پایش ناوگان ترانزیت با محوریت بومی سازی و فناوری های نوین

پایش ناوگان ترانزیت با محوریت بومی سازی و فناوری های نوین

تدوین استاندارد محصول محور شیشه های کم گسیل

تدوین استاندارد محصول محور شیشه های کم گسیل

پیشنهاد روز

هشدار بارش رگبار و رعد و برق در این استان ها صادر شد

60 لیتر سهمیه بنزین آذرماه امشب واریز می شود

این بازنشستگان منتظر واریز حقوق باشند

آتش سوزی خیابان ناصرخسرو بدون مصدوم مهار شد

تعرفه واردات خودرو به 20 درصد کاهش یافت

طرح ترافیک جدید تهران کنسل شد

خط ویژه بزرگراه همت پولی می شود