تیرداد نیوز

کد خبر: ۵۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - 16:21 - 08 November 2022

سنگ سه لت

سنگ سه لت هرمزگان از جاذبه های روستای میلکی است و سنگ سه لت سنگ هایی بی نظیر سه تکه هستندکه ارتفاع آن به 10 متر می رسد.

سنگ سه لت در هرمزگان

سنگ سه لت هرمزگان از جاذبه های روستای میلکی است و سنگ سه لت سنگ های بی نظیر سه تکه هستندکه ارتفاع آن به 10 متر می رسد.استان هرمزگان جاذبه های طبیعی بیشماری را در دل خود نهفته است و یکی از خاص ترین این دیدنی ها وجود سه تکه سنگ بزرگ با عنوان سنگ سه لت می باشد که چشم هر بیننده ای را به خود خیر می سازد.

سنگ سه لت از سه سنگ صیقلی در حاشیه تنگه ای در نزدیکی روستای خوضو بوحود آمده که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می سازد. این اثر طبیعی سنگ هایی عظیم هستند که با نظم خاصی و با فاصله بسیار کم از هم مانند ستون هایی در کنار هم ایستاده و گویی سر به آسمان دارند.

سنگ سه لت

جاذبه طبیعی سنگ سه لت پارسیان

مسیر دسترسی به این جاذبه طبیعی در شهرستان پارسیان هرمزگان از سمت جنوب با فاصله دو ساعته بصورت پیاده روی است و راه دسترسی جاده ای به محل قرار گیری سنگ سه لت از شمال این منطقه و از مسیر جاده لامرد به پارسیان است. باتوجه به گرمای شدید این منطقه بهرین زمان برای بازدید از سنگ های سه لت در پاییز و زمستان می باشد.شهرستان پارسیان یا گاو بندی یکی از شهرستان‌ های استان هرمزگان و مرکز آن شهر پارسیان است که فاصله آن تا بندر لنگه 220 کیلومتر است و این اثر دیدنی طبیعی در این مکان قرار دارد. 

استان هرمزگان و بخصوص شهر بندرعباس دارای جاذبه های بیشمار مانند برکه های باران و بسیاری دیدنی های تاریخی است. امام وجود جاذبه های طبیعی در سطح شهرهای دیگر نیز باعث رونق سفر و گردشگری در آن استان است و قرار گیری سنگ سه لت هم باعث حضور هر ساله گردشگران بسیاری به روستای میلکی و شهرستان پارسیان می باشد.

تصاویری از سنگ های سه لت

در ادامه مطلب عکس هایی از جاذبه دیدنی گردآوری شده که می توانید ملاحظه نمایید.

عکس از سنگ سه لت

معرفی سنگ سه لت هرمزگان

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد