تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - 19:23 - 14 July 2022
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس:

سایپا نقش موثری در تولید و عرضه خودرو داخلی دارد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس ضمن تقدیر از حضور گروه سایپا در این نمایشگاه گفت: در نمایشگاه، مردم در واقعیت و خارج از فضای مجازی از خصوصیات محصول مطلع می شوند و قطعا می توانند با انتخاب بهتر و صحیح تر اقدام به خرید محصول کنند و گروه سایپا در این زمینه به خوبی عمل کرده است.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از سایپا، در آیین افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین المللی شیراز و در بازدید از سالن گروه خودروسازی سایپا، علی فرهادی در خصوص برگزاری نمایشگاه های خودرو گفت: خوشبختانه در سال جاری و با تاکید مقام معظم رهبری در موضوع تولید دانش بنیان و ارتقای کیفیت محصولات، روند روبه رشدی در حال انجام است و این حرکت درست و قابل لمس در حوزه صنعت خودرو و سایپا کاملا گویاست که البته باید این روند ادامه داشته باشد.

او برگزاری این چنین نمایشگاه های تخصصی را بهترین فرصت برای ایجاد ارتباط و آشنایی تولید کنندگان و متخصصان از سراسر کشور دانست که بهره گیری از نیروی خلاق و مستعد و بادانش کشور در آن انجام می شود.

فرهادی افزود: در این نمایشگاه های تخصصی، تولید کننده می تواند بدون واسطه و با کوتاهترین مسیر با حوزه دانش بنیان و متخصص کشور نشست هایی برگزار کند و با تبادل تجربیات و اطلاعات قطعا شاهد پیشرفت این صنعت و ارتقا جایگاه آن در بازارهای داخلی و جهانی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس با اشاره به اینکه گروه سایپا به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان داخلی نقش موثری در تولید و عرضه محصول دارد افزود: گروه خودروسازی سایپا به تازگی و در مدت چندین ماه اخیر فعالیت های خوبی در زمینه بهره گیری از دانش و توان شرکت های دانش بنیان و داخلی سازی قطعات خود انجام داده است البته باید در این مسیر حرکت را ادامه داد.

او با اشاره به تلاش هایی که در حوزه برگزاری نمایشگاه خودرو در چندین سال گذشته در استان فارس انجام شده افزود: وظیفه اصلی نمایشگاه ها معرفی برترین و بهترین دستاوردهای حوزه صنعت است که با چندین هدف ایجاد چرخه تولید، توزیع و مصرف بدون واسطه از تولید کننده به مصرف کننده انجام می شود.

فرهادی تصریح کرد: علاوه بر آن ایجاد ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده و تبادل علم و دانش از دیگر وظایف برگزاری نمایشگاه ها است که گروه های مختلف ضمن تبادل نظر در خصوص نیاز سنجی و وجود مشکلات با همفکری جهت رفع موانع به گفتگو بنشینند.

او خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه تخصصی خودرو یک فرصت دوطرفه برای تولید کننده و مصرف کننده است و گروه سایپا هم علاوه بر تمامی روش های ایجاد ارتباط با مشتریان خود، در این نمایشگاه می تواندبه صورت مستقیم با مشتریان خود ایجاد ارتباط کند و در حوزه بازاریابی و فروش محصولات خود فعالیت مناسبی انجام دهد.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
انعقاد توافق نامه با سه شرکت دانش بنیان به منظور آبادانی و پیشرفت

انعقاد توافق نامه با سه شرکت دانش بنیان به منظور آبادانی و پیشرفت

استمرار رویداد مانوین در قالب برنامه های استانی و بین المللی در سال

استمرار رویداد مانوین در قالب برنامه های استانی و بین المللی در سال

گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین المللی در اینوتکس 2024

گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین المللی در اینوتکس 2024

مشارکت 50 درصدی کمیته امداد در تامین مالی و طرح معطوف به مددجویان

مشارکت 50 درصدی کمیته امداد در تامین مالی و طرح معطوف به مددجویان

امکان سنجی حمایت بیمه ای از محصولات دانش بنیان حوزه توان بخشی

امکان سنجی حمایت بیمه ای از محصولات دانش بنیان حوزه توان بخشی

پیشنهاد روز

تکذیب خبر ترخیص روغن های آلوده از سوی دادستان هرمزگان

آغاز ثبت نام پشت کنکوری های متقاضی ترمیم نمره با جزئیات و هزینه

ثبت نام کلاس اولی ها حضوری و الکترونیکی انجام می شود

تهران تا پنجشنبه بارانی است

آخرین جزییات از تغییر سن بازنشستگی

تعیین کف و سقف اجاره بها

ساخت 150000 واحد مسکونی در تهران از ماه آینده آغاز می شود