تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - 22:01 - 13 July 2022

دکتر زینب فرخ

دکتر زینب فرخ متخصص‌ پوست و مو به همراه آدرس و تلفن مطب دکتر زینب فرخ و معرفی سایت و خدمات کلینیک زیبایی و لیزر دکتر فرخ متخصص زیبایی.
دکتر زینب فرخ
موقعیت مکانی
گیشا خیابان فاضل شمالی پلاک 91 طبقه 1 واحد 3
اطلاعات تماس
86016879 - 86017795
همراه
09352251832
وب سایت
drzeynabfarokh.ir
دکتر زینب فرخ

دکتر زینب فرخ متخصص زیبایی

دکتر زینب فرخ متخصص‌ پوست و مو به همراه آدرس و تلفن مطب دکتر زینب فرخ و معرفی سایت و خدمات کلینیک زیبایی و لیزر دکتر فرخ متخصص زیبایی.خدمات کلینیک زیبایی دکتر زینب فرخ با مجهزترین دستگاه ها و جدیدترین تجهیزات روز دنیا و همچنین استفاده از بهترین روش ها برای انجام خدمات زیبایی صورت می پذیرد.

مطب زیبایی دکتر زینب فرخ در کنار ارائه خدمات عمومی زیبایی و پوست و مو، خدمات ویژه کوچک کردن بینی با استفاده از طریق آنزیم هیالاز و بلورهای هیدروکسی آپاتیت کلسیم بطور تخصصی ارائه می نماید.

دکتر زینب فرخ متخصص پوست

خدمات پوست و مو مطب دکتر فرخ

مطب زیبایی دکتر زینب فرخ در حوزه های مختلفی مانند زیبایی صورت، زیبایی و پاکسازی پوست و مو و موارد دیگر فعالیت می کند و بخشی از خدمات ما به شرح زیر است.

جوانسازی ضدلک

لیفت دائمی بینی

از بین بردن غبغب

کاشت ابرو و مو

امبدینگ

مادلینیگ صورت با تزریق ژل

کربوکسی تراپی

تزریق فیلر زیر چشم

مزوتراپی، لیزر موهای زائد

لیزرموهای زائد

لیفت با نخ خاردار

برداشت لک صورت

جوانسازی با RF

حضور کادر متخصص در زمینه زیبایی و ارائه بهترین مشاوره و روش های روز دنیا با توجه به نیاز مراجعه کننده باعث شده تا این کلینیک به عنوان یکی از بهترین مراکز زیبایی غرب تهران شناخته شود.اگر به دنبال بهترین مرکز زیبایی و لیزر موهای زائد با دستگاه های پیشرفته هستید بهترین جا را انتخاب کرده اید.

در مطب زیبایی دکتر زینب فرخ با بهره گیری از سال ها تجربه و با آگاهی از این موضوع که توجه به پوست و مو از جمله کارهای ضروری برای هر فرد به خصوص خانم ها می باشد سعی در ارائه خدمات ویژه در جهت جلب حداکثری رضایت مراجعه کننده گان را داریم.کادر متخصص و مجرب و محیطی امن و سالم با استفاده از ابزار مدرن و مواد با کیفیت و مشاوره قبل و بعد از خدمات در کنار بهترین قیمت ما را نسبت به بقیه مراکز زیبایی متفاوت می کند.

آدرس و تلفن کلینیک دکتر زینب فرخ

برای دستیابی به گروه پزشکی زیبایی دکتر زینب فرخ می توانید از طریق آدرس و شماره تلفن های درج شده در بالای همین صفحه تماس حاصل فرمایید و هم چنین از طریق کانال تلگرام، اینستاگرام و از طریق وب سایت ارتباط حاصل نمایید.

گروه پزشکی زیبایی دکتر زینب فرخ با داشتن کادری کاملا پزشکی و متخصص در فضایی کاملا صمیمی بهترین خدمات زیبایی را با اقتصادی ترین هزینه ها به شما ارائه می دهند.

استفاده از لیزر باعث شده افراد به راحتی از شر خال های گوشتی بدترکیب و لکه های مزاحم خلاص شوند. دستگاه های پیشرفته در این زمینه باعث شده که رفع این مشکلات در زمان کوتاهی امکان پذیر باشد.خدمات لیزر مرکز زیبایی دکتر زینب فرخ شامل مواردی ون بهینه شدن دستگاه برای متقاضیانی با پوست روشن و تیره، تاثیر چشمگیر بر روی موهای نازک‌، امکان نفوذ در عمق بیشتر برای مو زدائی دائمی، سرعت بالا در از بین بردن موهای زائد، پوشش‌ دهی وسیع بدن، تاثیرگذاری موثر در جلسه اول درمانی و تعداد جلسات کم با بازاره زمانی طولانی با بی درد و بدون نیاز به بی حسی است.

یکی دیگر از خدمات پرطرفدار در زمینه پوست، مو و زیبایی عملیات جوانسازی پوست است. داشتن یک پوست بی نقص و زیبا علاوه بر تاثیر در زیبایی اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. در حال حاضر روش های زیادی برای جوانسازی پوست وجود دارد که متناسب با نوع و مشکل پوستی افراد انجام می پذیرد.

انواع روش های جوانسازی در مطب دکتر زینب فرخ بدین شرح است :

جوانسازی با لیزر، تزریق بوتاکس، استفاده از روش پی آر پی، تزریق ژل یا فیلر، لیفتینگ، هیدرودرم ابریژن، میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ، لایه برداری شیمیایی.

مراجعه کنندگان می توانند با استفاده از این روش ها به شکل صحیح و در مکان های مناسب نتیجه مطلوب خود را دریافت کنند.هنگام مراجعه به کلینیک ما توسط دکتر ویزیت شده و بهترین مشاوره جهت استفاده از خدمات زیبایی را دریافت خواهید کرد.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی