تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - 04:36 - 25 July 2022

کمپ ترک اعتیاد فروهر

کمپ ترک اعتیاد فروهر نخستین بنیان گذار کمپ های ترک اعتیاد در کشور با مدیریت مهدی فروهر با عنوان کمپ ترک اعتیاد عطش در تهران فعالیت دارد.
کمپ ترک اعتیاد مهدی فروهر
موقعیت مکانی
البرز جاده ملارد بلوار مارلیک میدان سپاه به سمت شهرک شقایق گلستان 11
ایمیل
support@atashcamp.com
اطلاعات تماس
09353004001
همراه
مدیریت : 09123339529
وب سایت
atashcamp.com
کمپ ترک اعتیاد فروهر

معرفی کمپ ترک اعتیاد مهدی فروهر

کمپ ترک اعتیاد فروهر نخستین بنیان گذار کمپ های ترک اعتیاد در کشور با مدیریت مهدی فروهر با عنوان کمپ ترک اعتیاد عطش در تهران فعالیت دارد.مهدی فروهر از بنیان گذاران نخستین مراکز اقامتی ترک اعتیاد در کشور ( سرخه حصار ) است و کمپ ترک اعتیاد فروهر با سال ها تلاش و زحمات شبانه روزی ایشان توانسته نقش بسزایی در درمان و کمک به آسیب دیدگان اعتیاد را دارد.

مرکز کمپ ترک اعتیاد مهدی فروهر با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی کشور به عنوان بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران و کشور متشکل از کادر درمانی متخصص و حرفه ای با ایجاد فضایی آرام و توام با احترام به منظور درمان بیماران است.

معرفی کمپ ترک اعتیاد مهدی فروهر

آدرس و تلفن کمپ ترک اعتیاد فروهر

مرکز ترک اعتیاد فروهر با سابقه بیش از 20 سال در محدوده غرب تهران واقع شده است و این مرکز با بهترین کارشناسان و مشاوران ترک اعتیاد بصورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما مراجعه کنندگان محترم هستند.پذیرش بیماران در کمپ ترک اعتیاد فروهر در تمامی روزها صورت می پذیرد و شما پس از تماس با کارشناسان مرکز می توانید نسب به رزرو و اقدامات اولیه پدیرش اقدام نمایید.

پرسنل و درمانگران کمپ ترک اعتیاد مهدی فروهر بر این باورند که اعتیاد یک بیماری قابل درمان است و لذا با تمام وجود و دلسوزانه و با نهایت همدلی برای رهایی بیماران و نجات از چنگال این بلای خانمان سوز تلاش خود را در ارائه خدمات انجام می دهند. مددکاران و مشاور عالی ربته این مرکز در حوزه اعتیاد و آسیب های اجتماعی از اعضا اصلی معرفی و تامین انجمن معتادان گمنام ( NA ) در ایران و دارای برد تخصصی و گواهی های معتبر بین المللی در حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد با مجوزهای قانونی و تقدیر نامه های رسمی از اداره بهزستی و مراجع ذیصلاح می باشند.

اعتیاد می تواند هر یک از افراد نا آگاه و نا هوشیار را تحت تاثیر و درگیر خود کند.

مرکز ترک اعتیاد فروهر با قیمت و تعرفه مناسب، امکانات و فضای داخلی و ورزشی و آموزش حرفه ای با  بهترین روش ها در کنار حمایت های روحی از بیماران به عنوان یکی از مراکز ترک و همچنین با خدمات ویژه از جمله معروف ترین کم ترک اعتیاد لاکچری در تهران بشمار می رود.در بخش VIP کلینیک با مراقبت کامل از بیماران محیطی خصوصی و مناسب برای آرامش بیشتر ایجاد شده است و در نتیجه هزینه بیشتری هم دربر خواهد داشت.

مراقبت 24 ساعته و ارائه خدمات تکمیلی و حمایتی در حین و بعد از درمان وجه تمایز این مرکز برای مراجعه کنندگان خود است.ما با هدف رضایت شما از فرآیند درمان بهترین خدمات رفاهی، بهداشتی و آسایشی را به فردی که قصد ترک مواد مخدر را دارد ارائه می دهیم.

افتخارات کمپ ترک اعتیاد فروهر

خدمات کمپ ترک اعتیاد مهدی فروهر

خدمات کمپ ترک اعتیاد مهدی فروهر با محور توانبخشی مراقبتی در دو بخش مصونیت زدایی جمعی و خدمات ترک VIP ارائه می شود.دوره ترک اعتیاد در این مرکز شامل دوره های ترک مواد مخدری همچون تریاک، ترامادول، کوکائین، LSD، بوپره نورفین، متادون، اکستازی، حشیش، شیشه، کراک،هروپین و سایر مواد مخدر است.

این مرکز با مدیریت مهدی فروهر اداره می شود و با برند کمپ ترک اعتیاد عطش برای بهبودی فعالیت دارد و به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز ترک سوء مصرف مواد مخدر در کشور رکورد دار بالاترین آمار خروجی از لحاظ ترک مواد مخدر در ترک ماندن افراد است.همچنین این مرکز به عنوان شاخص ترین مرکز ترک و بازپروری از لحاظ امکانات رفاهی و بهداشتی در استان تهران است.

روش درمانی ماتریکس

آموزش مهارت های زندگی

مشاوره درمان زیر نظر روانشناسان مجرب

انجام فعالیت های هنری

برگزاری جلسات دوازده قدمی

اجرای تئاتر و موسیقی

شرکت در بازی های گروهی

برگزاری مسابقات ورزشی

تاثیری که اعتیاد در فرد می گذارد را نمی توان انکار کرد به همین علت ما در کنار شما هستیم تا این دوران تاریک را به سلامت سپری کنید و به آغوش خانواده و جامعه بازگردید.مرکز ترک اعتیاد فروهر با برگزاری جلسات و آموزش حرفه ای قدم های دوازده گانه به بیماران در حال بهبودی توسط کارشناسان دارای آگاهی و علم کامل در زمینه ترک انواع مواد مخدر جدید، صنعتی سنتی، روانگران و غیره با دوره های بازروری ذهنی بیماران درگیر با مواد محرک ذهنی زیر نظر پزشکان و روانشناسان متخصص و جدیدترین متدهای علمی روز دنیا بهترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

همچنین در این مرکز جلسات عمومی و کارگاهی به طور مداوم برای بیماران برگزار می شود تا از لحاظ ذهنی آمادگی لازم برای ترک اعتیاد را پیدا کنند.

مشاوره ترک اعتیاد در مرکز فروهر

مشاوره به معنای مشورت کردن و دریافت اطلاعات و راهکار درباره یک موضوع و مشکل است.مشاور کسی است که به واسطه مدرک تحصیلی، تخصص، تجربیات و مهارت های منحصر به فردش در زمینه های مختلف به مراجعانش کمک می کند.

در جلسات عمومی مشاوره ترک اعتیاد با محور تغییرات در آگاهی و نگرش بیماران و خانواده های آنها بویژه افراد جوان سعی می شود تا اطلاعات صحیحی از سوی روانشناسان مرکز درباره مواد مخدر و آسیب های آنی و دراز مدت آن ارائه گردد. این مشاوره و آموزش در جهت تغییر دیدگاه بیماران و بخصوص جوانان نسبت به مواد و مصرف آن است. دوره های مشاوره کمپ ترک اعتیاد فروهر با محور مباحثی چون شیوه های پیشگیری از استفاده مواد مخدر، آموزش قاطعیت نه گفتن، آموزش مهارت های رفتاری و شناختی، مهارت های زندگی و مشاوره رفتارهای نحوه برخورد خانواده با بیماران پس ترخیص از مرکز به طور منظم برگزار می گردد.

مشاور و ویزیت رایگان توسط دکتر روانشناس در مرکز کمپ صورت برای مراجعه کنندگان و بیماران توسط روانشناسان مرکز صورت می پذیرد.ترک اعتیاد فروهر بصورت شبانه روزی پذیرای عزیزانی است که می خواهند به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن مواد مخدر را از بدن خود سم زدایی نمایند و به آغوش خانواده و جامعه باز گردند.

انتخاب مسیر رهایی از دام اعتیاد و داشتن اراده برای ترک مخدر می تواند به بهتر زیستن شما عزیزان از لحاظ جسمی و روحی بیانجامد و خطر آسیب دائمی اندام های حیاتی و مرگ را کاهش دهد.ما در اینجا با استقبال از بیماران و خانواده های آنها تمام تلاش خود را می کنیم تا از مسیر به سلامت عبور کرده و دورباره با جامعه و زندگی ارتباط برقرار کنید.

نحوه صحیح برخورد حرفه ای با بیماران در حال بهبودی در فضایی دوستانه و صمیمی راهکار اصلی و اساسی کلینیک ترک اعتیاد فروهر در جهت در ترک ماندن دائمی بیماران بعد از ترخیص از کمپ می باشد.همچنین بعد از اتمام دوره و کسب سلامتی مشاوران این کمپ پیگیری های لازم پس از ترخیص بیماران بهبود یافته را در دستور کار خود دارند و با تماس و دعوت از عزیزان بعد از پایان دوره بهبودی برای شرکت کلاس های گروه درمانی مخصوص بیماران بهبود یافته تمام تلاش خود را خواهند داشت که بیماران مجدد با مواد مخدر درگیر نشوند.

بخش دیگری از خدمات کمپ فروهر برگزاری جلسات در شبکه های اجتماعی بصورت آنلاین است که در این جلسات نیز مشاوره حرفه ای و آموزش و نحوه برخورد با بیماران در حال مصرف و بیمارانی که قطع مصرف نموده اند برای خانواده ها اراپه می شود.

خدمات کمپ ترک اعتیاد فروهر

مشاوره صحیح با پزشکان کمپ فروهر 

همواره در نظر داشته باشید که ارائه مشاوره صحیح در کنار همدلی و خدمات مناسب از اصلی ترین بخش های مراحل ترک اعتیاد برای هر فرد است.کمک و مشاوره به بیماران برای شناخت محرک هایی که باعث بازگشت آنها به اعتیاد می شود و ارائه راهکارهایی برای اجتناب از ایجاد شرایط تحریک کننده مصرف مواد از اصلی ترین بخش های مشاوره توسط پزشکان کمپ ترک اعتیاد فروهر است.تمامی خدمات درمانی و روان درمانی در این مرکز با حضور پزشک و استفاه از تجربه و داروهای کمکی دارای مجوز و مورد تایید از سوی سازمان بهزیستی کشور است. 

امکانات کمپ ترک اعتیاد مهدی فروهر

داشتن امکانات کافی برای بستری دراز مدت بیماران و داشتن کادر مجرب و دوره دیده، تعهد و پیگیری مسئولین مرکز در طول درمان به همراه پیگیری کارشناس کمپ ترک اعتیاد مهدی فروهر برای مراقبت های پس از ترخیص باعث گردیده تا طی سالها این مرکز به یکی از بزرگترین و معتبر ترین مراکز ترک سوء مصرف مواد مخدر تبدیل شود.اتاق های اختصاصی، وسایل ورزشی و تفریحی، محیط و حیاط مناسب و استاندارد و سالن های مناسب جهت برگزاری جلسات و غذاخوری مناسب و بهداشتی بخشی کوچکی از امکانات مرکز فروهر در جهت ایجاد فضای امن و آرام برای مراجعه کنندگان است.

این مرکز با محیطی سرسبز و مناسب و دارا بودن امکانات رفاهی و ورزشی شرایط آرام را برای بیماران فراهم کرده است.این مرکز دارای بخش VIP برای بیمارانی است که تمایل به استفاده از بخش های عمومی را ندارند.در این بخش خدمات ویژه و تمامی وسایل رفاهی با بهترین امکانات وجود دارد و در این مرکز یک تجربه جدید و جامع را برای غلبه بر اعتیاد تجربه خواهید کرد.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد