تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - 21:08 - 01 July 2022

کلینیک زیبایی آسو

کلینیک زیبایی آسو بهترین مرکز خدمات پوست مو و زیبایی و خدمات لیزر در هشتگرد با سال ها سابقه به همراه اطلاعات تماس کلینیک زیبایی آسو.
مرکز زیبایی آسو
موقعیت مکانی
 هشتگرد پشت پاساژ صدف کوچه نخبه زعیم بالای آب نبات چوبی درب قهوه‌ای رنگ طبقه 1 واحد 2
اطلاعات تماس
09122624692
کلینیک زیبایی آسو

آدرس و تلفن کلینیک زیبایی آسو

کلینیک زیبایی آسو بهترین مرکز خدمات پوست مو و زیبایی و خدمات لیزر در هشتگرد با سال ها سابقه به همراه اطلاعات تماس کلینیک زیبایی آسو.خدمات متنوع کلینیک زیبایی آسو به عنوان بهترین مرکز زیبایی در کرج با برزوترین تجهیزات پزشکی ارائه دهنده انواع خدمات مانند تزریق ژل، بوتاکس و خدمات تخصصی لیزر موهای زائد است.

مرکز زیبایی آسو با بیش از سال ها سابقه در زمینه پوست و مو و زیبایی و خدمات لیزر موهای زائد با بهترین تجهیزات روز دنیا ( الکس دایود ) با داشتن تیم حرفه ای و پزشکان متخصص و مجرب تجربه مثبتی را برای مراجعه کنندگان خود رقم زده است.

تلفن کلینیک زیبایی آسو

خدمات مرکز پوست و مو آسو

آسو کلینیک با هدف افزایش سلامت وست، مو و اندام شما خدمات مختلفی را در زمینه های متنوع زیبایی به شرح زیر ارائه می نماید.

مزو تراپی مو و پوست

میکرونیدلینگ پوست و مو

مزونیدلینگ پوست و مو

پلاسما جت با بهترین مواد و کوکتل ها

هیدروفیشال تخصصی و پاکسازی با کابین فرانسوی و ترکیه

اسکن تخصصی و هوشمند پوست و مو

میکرودرم ابریژن

کربوکسی تراپی

ژل و بوتاکس پوست و زیر بغل

انواع خدمات لاغری با بروز ترین دستگاه

مشاوره رایگان و تخصصی پوست و مو و زیبایی و لاغری

ارائه خدمات تخصصی بدون درد و کولینگ قوی و همراه با وایتنینگ مناسب پوست های ایرانی و آسیایی.

کلینیک تخصصی زیبایی آسو یکی از پیشرفته ترین و مجهزترین کلینیک های تخصصی خدمات زیبایی در ایران می باشد.خدمات تخصصی لیزر موهای زائد در مرکز آسو با قویترین طول موج های الکس، اندیاگ، دایود ارائه می گردد.همچنین خدمات تیم تخصصی کلینیک زیبایی ما در زمینه جوانسازی پوست با جدیدترین تجهیزات و آخرین متدهای روز دنیا باعث گردیده این مرکز به عنوان کلینیک مطرح در این زمینه شناخته شود.خدمات تزریق بوتاکس با کاربردهای مختلف در زمینه های آرایشی و بهداشتی، پزشکی، درمان سردردهای میگرنی و کمک به بهبود برخی بیماری های ناشی از اختلال عضلات و اعصاب صورت و چشم در کلینیک زیبایی آسو تحت نظر بهترین متخصص زیبایی و با استفاده از مواد استاندارد صورت می پذیرد.

مرکز زیبایی پوست و مو آسو

معرفی کلینیک زیبایی آسو هشتگرد

مجموعه کلینیک زیبایی آسو با مجوز رسمی بهداشت و درمان و استفاده از دستگاه های مدرن و داروهای با کیفیت ارائه دهنده تمامی خدمات زیبایی در حوزه پوست و مو می باشد.مشاوره قبل از انجام درمان های زیبایی با ارائه راهکارهای ویژه به مراجعه کنندگان در کنار سرویس دهی منظم وجه تمایز مرکز آسو نسبت به سایر کلینیک زیبایی در هشتگرد است.از دیگر ویژگی های مرکز آسو ارائه خدمات با قیمت های مناسب و اکرام ارباب رجوع می باشد.انعطاف پذیری در نوبت دهی و انجام کلیه امور زیبایی امری است که ما را نسبت به بقیه مراکز متفاوت می کند.

در کنار همه موارد فوق تعهد ما به انجام درست و مناسب همه خدمات و سرویس دهی متعهدانه و دلسوزانه تیم خانم آسو یاری ده از نظر همه مراجعه کنندگان جالب توجه بوده و نقطه عطف ما می باشد.

تمامی کادر کلینیک دارای مدارک پزشکی مرتبط با زیبایی هستند و تجربه و تخصص در زمینه درمان معضلات پوستی و یا مشکلات مربوط به مو را دارند.برگزاری جلسات مشاوره پیش از درمان و استفاده از داروهای باکیفیت و الویت رضایت مشتریان نشان دهنده این امر است که آسو صرفا به دنبال کسب درآمد نمی باشد و اعتبار ما در کنار پروانه تخصصی فعالیت های درمانی و گواهینامه های معتبر خوشنامی و رضایت عزیزان از خدمات ارائه شده می باشد.

معرفی کلینیک زیبایی آسو هشتگرد

اطلاعات کلینیک زیبایی آسو

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد