تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - 13:45 - 01 July 2022

آموزش شمع سازی تهران

آموزش شمع سازی تهران برگزار کننده دوره های متنوع آموزش شمع سازی حرفه ای از مبتدی تا پیشرفته با بهترین متدهای آموزش شمع سازی در تهران.
آموزشگاه شمع سازی مانیا در تهران
اطلاعات تماس
09359633796
وب سایت
اینستاگرام : maniya_candle@
آموزش شمع سازی تهران

کلاس شمع سازی در تهران

آموزش شمع سازی تهران برگزار کننده دوره های متنوع آموزش شمع سازی حرفه ای از مبتدی تا پیشرفته با بهترین متدهای آموزش شمع سازی در تهران.کلاس ها و دوره های تخصصی آموزش شمع سازی تهران شامل کارگاه عملی شمع سازی در آموزشگاه با بهترین و جدید ترین تکنیک های شمع سازی روز دنیا است. 

آموزش شمع سازی از جمله هنرهای پر طرفدار در میان خانم ها است که از جمله مشاغل خانگی پردرآمد هم بشمار می رود که هنرجویان با گذراندن دوره های ساخت انواع شمع می توانند در کنار کسب هنر درآمد زایی نیز داشته باشند.

بهترین شمع سازی در تهران

آموزش شمع سازی حرفه ای در تهران

دوره های آموزش شمع سازی تهران با ارائه مهارت های متنوع در زمینه ساخت انواع مدل های شمع و آشنایی تخصصی و حرفه ای با لوازم شمع ‌سازی و موم ها، فتیله ها، عطر ها، قالب ها، مواد افزودنی و ظروف مختلف و همچنین استفاده از تکنیک های رنگ آمیزی در ساخت مدل های مختلف شمع است.دوره های حرفه ای آموزش شمع شامل تدریس حرفه ای انواع شمع های تزئینی دکوراسیون، رنگی، فانتزی، اکلیکی، معطر و وارمر می باشد.  

در بخش آموزش ساخت شمع های رنگی هنرجویان با ترکیب و تکنیک های رنگ آمیزی و ایجاد تناژهای مختلف بر روی شمع آشنا خواهند شد.آموزش شمع سازی حرفه ای در تهران با بهترین مربی این رشته شامل معرفی وسایل و آموزش صفرتا صد شمع سازی بصورت پایه و حرفه ای و همچنین آموزش شکل های شمع برای سبک رمانتیک و مناسبت های مختلف مانند یلدا و نوروز است که در زیر به بخش از آن اشاره می شود.

لازم به ذکر است تمام مواد مصرفی و وسایل مورد نیاز در اختیار هنرجو گذاشته می‌شود و مواد مصرفی که در اختیار هنرجو گذاشته می‌شود شامل : 5 کیلوگرم پارافین، اسپری سیلیکون، یک بسته فتیله و رنگ های مورد نیاز می باشد.وسایلی که در اختیار هنرجو گذاشته می‌شود نیز شامل یک عدد قالب، ابزار برش، دماسنج، کاتر، قلاب و چاقو خواهد بود.

هنجویان در آموزشگاه شمع سازی تهران با انواع مراحل ساخت و تولید شمع آشنا می شوند که برخی از این مراحل شمال موارد زیر خواهد بود.آشنایی با انواع موم و تحوه استفاده و ذوب کردن موم ها در قالب شمع و روش کار آن یکی از بخش های آموزش کارگاهی شمع سازی در تهران است.آموزش طرز استفاده صحیح از فیتله و جای گزاری صحیح آن در قالب به عنوان یکی از مهم ترین بخش جهت ظرافت کار آموزش داده خواهد شد.شناخت مواد افزودنی ها مختلف و آشنایی با کاربرد آن در شمع های مختلف از دیگر آموزش های ابتدایی دوره های آموزش شمع سازی تهران است.

آموزش شمع سازی به صورت مجازی و حضوری و همچنین آموزش آنلاین برای تمام شهرهای کشور می باشد.

آموزش کاربردی شناخت و نحوه استفاده از انواع ظروف و قالب ها و فیتله گذاری در انواع ظروف سیلیکونی، فلزی و شیشه ای و تکنیک های مختلف کاربردی در قالب های آسان و دشوار و ساخت انواع شمع ها در شکل های مختلف مانند استوانه ای و مکعبی.شناخت روغن‌ های معطر و رنگ ‌ها و برندهای مختلف این مواد به همراه میزان استفاده از آن و زمان اضفه کردن مواد به پارافین و موم.تعیین و تشخیص دما برای ذوب کردن پارافین و ریختن پارافین در قالب بخش مهمی از آموزش های اولیه در دوره های آموزش شمع سازی تهران که به هنرجویان ارائه می گردد.آموزش گارگاهی روش ها و نکات خاص و رفع عیب ها و مشکلات رایجی که برای هنرجویان در هنگام ذوب کردن پارافین و مراحل قالب گیری ایجاد می شود تحت نظر استاد و همینطور شیوه حل این مشکلات در جلسات آموزشی بهترین آموزشگاه شمع سازی در تهران ارائه می شود.نکات و سرفصل های اصلی مانند ارتفاع شعله، میزان تجمع موم مذاب در پایین شمع، ویژگی های فتیله، پخش بو،‌گود گیری و بسیاری موارد دیگر را در دوره کلاس ساخت شمع آموزش داده می شود.اصلی ترین ماده برای ساخت شمع  پارافین است و لذا آموزش های تخصصی شناخت انواع پارفین و آشنایی و طبقه بندی کیفیت آن و کار با انواع قالب سیلیکونی، فلزی، پلاستیکی و دست ساز در دوره به هنرآموزان ارائه می گردد.

مدل های فوق العاده خلاقانه و جالب شمع های فانتزی، دستمال کاغذی، ابر و بادی،‌ آموزش شمع با قهوه و شمع سازی با گل خشک را در کنار مشاوره از بهترین استاد شمع سازی بیاموزید.

آموزش شمع سازی حرفه ای در تهران

خدمات آموزش شمع سازی تهران

ساخت و تزئین شمع با روش های مختلف و متنوع شمع سازی را در دوره های آموزش شمع سازی در تهران آموزش داده خواهد شد. یکی از جذاب ترین و زیباترین روش های شمع سازی است که بطور کاملا تخصصی و کارگاهی ارائه می گردد آموزش شمع سازی با گل خشک است و از این روش با نام دکوپاژ  نیز یاد می شود.

آموزش استفاده از انواع قالب

رفع اشکال تاول رو سطح شمع

برطرف کردن سفیدک شمع

از بین بردن خط‌های افقی روی شمع

علت جدا شدن رنگ از پارافین

ته نشین شدن رنگ در قالب

آموزش قالب سیلیکونی

آموزش رنگ شناسی و کاربرد آن در شمع

رنگ مورد استفاده در شمع سازی بستگی به مدل شمعی دارد که ما می خواهیم بسازیم. بهترین و پر مصرف ترین رنگ در شمع سازی رنگ فت است که از کیفیت و رنگ دهی بسیار خوبی برخوردار می باشد. این نوع از رنگ در سوخت شمع مشکلی ایجاد نمی کند و برای شمع های تک رنگ گزینه مناسب خواهد بود اما اگر بخواهیم یک شمع را به صورت لایه های رنگی درست کنیم این رنگ مناسب این کار نیست.

برخی از رنگ‌ ها فقط برای رنگ آمیزی بدنه بیرونی شمع و یا لایه خارجی آن مناسب است. بطور مثال رنگ‌ های پودری صدفی که فقط برای رنگ آمیزی لایه خارجی استفاده می‌شود. رنگ‌ های متالیک نیز نوع دیگری است که در شمع های رنگی کاربرد فراوان دارد که این مدل رنگ هم فقط مناسب رنگ آمیزی سطح بیرونی شمع است.

شمع سازی تخصصی گل خشک

معرفی آموزشگاه شمع سازی در تهران

هنر ساخت شمع همواره موجب آرامش ذهن و جسم انسان می شود.شمع ها با زیبایی های خاص خود از جمله هنرهای پر طرفدار از سوی هنرجویان در سراسر دنیاست.بهترین دوره های تخصصی آموزش شمع سازی تهران با بهترین اساتید برگزیده در شهر تهران، تکنیک های ساخت و پرداخت بر روی انواع مدل های شمع را با روشی مفید در تمامی سطح ها به شما تدریس می کنند.برای یادگیری شمع سازی هیچ زمان دیر نیست و تدریس روان و ساده تکنیک های برش و ترکیب اجزای ساخته شده شمع و اجرای صحیح قالب گیری و گود گیری و آشنایی با انواع الگوها و متریال های مورد استفاده از جمله خدمات آموزشی ما به شماست.

آموزشگاه شمع سازی مانیا اولین آموزشگاه شمع های آنجل در ایران است و با سابقه بیش از 5 سال و زیر نظر مربی فنی حرفه ای ارائه خدمات می نماید.ما به شما با ساده ترین روش‌ ها و بصورت کاربردی شمع های آنجل و برشی را آموزش می دهیم.

آموزش شمع سازی برای فروش

شمع سازی می تواند جزو مشاغل درآمدزا در خانه نیز محسوب شود که می تواند موجب اشتغال و درآمدزایی باشد.در دوره های آموزش شمع سازی تهران علاوه بر تکنیک های متنوع نام برده شده شما با انواع شمع ها و روش ساخت پر فروش ترین شمع ها نیز آشنا خواهید شد و چنانچه قصد گذارندان آموزش به عنوان محلی برای درآمد و فروش شمع را دارید می توانید از این طریق نیز درآمد زایی کنید.امروزه شمع ها کاربرد زیادی در منازل و محیط مختلف را دارند و استفاده از انواع آنها به امری متداول تبدیل شده است.لذا بازار کار مفیدی را نیز برای مشاغل خانگی بوجود آورده و در این میان استقبال بسیار خوبی از شمع های تزئینی و معطر می شود.سفارش شمع یکی از جذاب ترین و زیباترین هدیه هایی است که می توانید به دوستان و اعضای خانواده خود هدیه دهید.دقت، تمرین زیاد و نظافت و تمیزی و نوع وسایل کار در زیبایی و ظرافت شمع های ساخته شده تاثیر بسیاری دارد.با عرضه محصولات خود در فروشگاه های مختلف و تبلیغات گسترده در صفحه های وب و شبکه‌ های اجتماعی فروش تولیدات شمع خود را تضمین خواهید کرد.

شما با شرکت در دوره های آموزش شمع سازی در تهران شمع های خیلی زیبا در خانه درست کنید و به فروش برسانید و درآمد مطلوبی از این راه کسب نمایید.

آموزش شمع سازی آنجل تهران

آموزش شمع سازی آنجل

شمع های آنجل که به شمع های ونیزی نیز شهرت دارند و جایگاه شان از اروپا به آمریکای شمالی ‌سپس به روسیه و اکراین گسترش داده شده است.شمع های آنجل یا شمع های پیشرفته در ایران دارای سابقه ای نوپا می باشد و در بیشتر آموزشگاه ها به صورت حرفه ای و کاربردی آموزش داده نمی شود.

در آموزش شمع های آنجل شروع کار با شمش خام است و بعد شمش ها بطور لایه به لایه رنگ آمیزی می‌شود و پس از رنگ آمیزی حالا موقع خلق برش‌ ها و گل های بسیار زیباست و در نهایت از پارافین مجسمه ای بسیار زیبا خلق خواهد شد.شمع های پیشرفته آنجل زیبایی چشم نواز برای دکوراسیون دارند زیرا ترکیبی بسیار زیبا را بوجود می آورند و همچنین در تمامی مراسمات کاربرد خاص و شگفت انگیزی دارد که هر فرد زیبا پسندی را محصور خودش می کند.بهترین آموزش شمع سازی تهران جزو معدود مراکز تخصصی و برگزار کننده تکنیک ساخت شمع آنجل است.

ساخت شمع های دست ساز، برشی یا آنجل بصورت تمام کار با دست هستند و بیشتر در کشورهای اروپایی تولید و ساخته می‌شوند و قیمت گزافی دارند.آموزش شمع های آنجل شامل 10 جلسه می باشد که در 5 جلسه عملی و 5 جلسه تئوری ارائه می گردد.

جلسه اول شامل آشنایی با مواد مصرفی مثل پارافین ،رنگ،فتیله و اسپری سیلیکون می باشد

جلسه دوم شامل آشنایی با ابزار کارهست مثل قالب ،ابزار برش ،چاقو ،کاتر و دماسنج وقلاب و چاقو

جلسه سوم روش ذوب پارافین و آماده سازی قالب و استفاده از قالب و گود گیری و خارج کردن شمش خام از قالب

جلسه چهارم شامل درست کردن رنگ مورد نظر

جلسه پنجم توضیح جدول شناسایی رنگ ها

جلسه ششم آموزش ساخت دستگاه مورد استفاده برای شمع های آنجل

جلسه ششم آموزش مدل کلاسیک

جلسه هفتم آموزش مدل برگ

جلسه هشتم آموزش گل چهار پر

جلسه نهم آموزش گل متقارن

جلسه دهم برگ اریب

شمع سازی در منزل و کسب درآمد

برای کسب درآمد در منزل پیشنهادات بسیاری پیش روی شما است اما یکی از ایده های بسیار مناسب و کم هزینه برای ایجاد درآمد در منزل شمع سازی است.شما پس از شرکت در کلاس های آموزش شمع سازی تهران می توانید کارگاهی کوچک و کم هزینه را در خانه برای تولید انواع مدل های شمع ایجاد کنید و با دریافت سفارش برای خود درآمد کسب کنید.این کسب درآمد بسیار مناسب برای بانوان خانه دار خواهد بود.

شمع سازی در منزل نیاز به سرمایه زیادی ندارد و همینطور اساتید آموزشگاه شمع سازی تهران همواره در کنار شما خواهند بود و با پاسخگویی و رفع اشکال در شمع ها شما را در این امر همراهی خواهند کرد.برای شروع این کسب و کار به حداقل سرمایه اولیه نیاز دارید که میزان سود شما نسبت به درآمد ماهیانه بسیار بیشتر خواهد بود. که ایران میزان قابل توجهی پارافین دارد و میزان ریسک این کسب و کار پایین بوده که به محبوبیت آن می افزاید.

شمع ها و بخصوص شمع های معطر و دکوراتیو در کشور ما تقاضا و مصرف زیادی دارد پس بازار خوب و بدون ریسکی در مقابل شما است.از نکات دیگر شمع سازی در منزل عدم نیاز به فضای بزرگ برای این کسب و کار است و فضای کوچکی از یک اتاق برای این کار کافی خواهد بود.یادگیری و فروش آسان و طیف گسترده‌ مدل ها و علاقه خریداران برای استفاده از شمع در مراسم های مختلف و محیط های خانه و محل کار تضمینی برای موفقیت شمع سازی در خانه و کسب درآمد خواهد بود.

شمع سازی ساده ترین راه برای آغاز کسب درآمد در منزل می باشد و جزو هنرهایی است که به شما کمک زیادی به عنوان داشتن شغلی مستقل خواهد کرد.

آموزش قدم به قدم شمع سازی

یک شب آرام را تصور کنید که اطراف آن را شمع های معطر با رایحه کافی احاطه کرده اند تا به فضای طراوت بیافزایند.ساخت شمع های زیبا قطعا بسیار سرگرم کننده است و به علاوه این سرگرمی فرصتی برای شما فراهم می کند که از آن به عنوان هدایای ارزشمند و یادگاری برای عزیزانتان استفاده کنید.آموزش شمع سازی تهران به صورت قدم به قدم و از ابتدا بهترین آموزش را برای شما ارائه می نماید.

شمع های معطر فواید زیادی برای سلامتی دارند. به قدری که بیشتر مردم از عطرهای شیمیایی به عطرهای طبیعی تر روی آورده اند.

آموزش شمع سازیپیشرفته در تهران

کانال آموزش شمع سازی رایگان

آموزشگاه شمع سازی ما برای هنرجویان عزیز که در شهرهای دیگر و یا امکان حضور در دوره های آموزش شمع سازی در تهران را ندارند کلاس های آنلاین و غیر حضوری برگزار می کند.قابل توجه دوستانی که تمایل به آموزش مجازی دارند
آموزش مجازی هم شامل 10 جلسه می باشد که فیلم ها جلسات در تلگرام واتساپ برای هنرجویان ارسال می‌ گردد.همچنین علاقه مندان می توانند در تماس با بهترین آموزشگاه شمع سازی تهران در کانال واتساپ شمع سازی عضویت داشته باشند و از تکنیک ها، نکات و آموزش های اصولی استفاده نمایند.

در دوره های آنلاین شمع سازی هنرجو پس از آنکه فیلم جلسه نخست را مشاهده کرد و تمرینات را انجام داد با ارسال عکس از نمونه کارهای خود توسط استاد رفع اشکال خواهد شد و سپس فیلم جلسه بعد برای هنرجو ارسال می‌شود.

 اساتید آموزش شمع سازی غرب تهران همواره در کنار شما و پاسخگوی سوالات هستند.

آموزش شمع سازی از مبتدی تا پیشرفته

شمع سازی هنری بسیار دلنشین است و ساخت شمع را می‌توان یکی از محبوب‌ ترین هنرها در میان خانم ها دانست، که با توجه به سبک‌ ها به‌ خوبی ایفای نقش کرده است.آموزشگاه هنر شمع کلاس های خود را برای تمام سنین از مبتدی تا پیشرفته برگزار می کند و آموزش شمع سازی تهران مراحل تخصصی شمع سازی را با بهترین اساتید برگزید و با روشی مفید در تمامی سطح ها به شما تدریس می کند.وسایل مبتدی هنر شمع مانند پارافین، اسید استئاریک، فتیله، ظرف مخصوص ذوب کردن پارافین، ورق موم، گلیسیرین و انواع قالب‌ ها، رنگ‌ ها و عطر ها است.

در دوره های آموزش شمع ما تمامی فنون و روش ها و نکات از ابتدا تا انتها آموزش داده خواهد شد و هنرجو با مشاهده تمام تکنیک ها و اجرای آن زیر نظر استاد در سریع ترین زمان مهارت لازم را بدست می آورد.اساتید آموزشگاه شمع سازی تهران در تمامی مراحل دوره های آموزش همراه شما هستند.

شما در هر نقطه از شهر و محلات شمال، غرب، جنوب و شرق تهران باشید می توانید از کلاس های خصوصی و آنلاین بهترین آموزشگاه شمع سازی تهران استفاده نمایید.

دانلود رایگان آموزش شمع سازی

کلاس شمع سازی در غرب تهران

آموزش شمع سازی دوبله فارسی

کلاس شمع سازی در شمال تهران

کلاس شمع سازی در جنوب تهران

کلاس شمع سازی در شرق تهران

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی