تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - 16:49 - 14 October 2019

مهد کودک و پیش دبستانی نارسیس

مهد کودک و پیش دبستانی نارسیس محیط آرام با جدید ترین و بروز ترین روش های آموزش.مهد کودک چهار ستاره نارسیس با کادری مجرب واقع در غرب تهران.
مهد کودک و پیش دبستانی نارسیس ( چهار ستاره )
موقعیت مکانی
کوی نصر - خ 19 - پلاک 17
اطلاعات تماس
88264499 - 88266449
همراه
خط مستقیم مدیریت : 88253288
مهد کودک و پیش دبستانی نارسیس

مهد کودک نارسیس

مجموعه آموزشی نارسیس شامل مقاطع مهد کودک و پیش دبستانی دوزبانه و چهار ستاره با بهره گیری از کادری مجرب و کارآزموده ارائه دهنده بروز ترین متد های آموزشی روز دنیا برای کودکان است.ارائه دوره های متنوع آموزشی با بروز ترین روش های تدریس به کودکان بصورت موزیکال و موسیقی،دوره متنوع آموزشی ارتقا هنر و خلاقیت، یادگیری مهارت های زندگی، ورزش، شادی و بازی، جشنواره های متنوع به همراه استفاده از روش های نوین آموزشی با شیوه کودک محور در کنار خدمات روانشناسی و پزشکی مهدک کودک و پیش دبستانی نارسیس را به محیطی کاملا سالم و امن جهت تربیت کودکان تبدیل کرده است.

مهد کودک و پیش دبستانی نارسیس


درباره مدیریت

خانم کتایون شاکری مدیر موسسه و مسئول فنی، کارشناس و عضو هیئت مدیره انجمن صنفی موسسان مهدهای کودک از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را با هدف رشد همه جانبه کودکان قبل از دبستان با ارائه جدیدترین و بروز ترین روش های آموزش آغاز کرده است.

رشته تحصیلی : کارشناس آموزش ابتدایی و پیش دبستانی گرایش علوم تربیتی

  • عضو هیئت مدیره انجمن صنفی موسسان مهدهای کودک
  • دارنده گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت و خدمات مشتری ها،
  • دارنده گواهینامه Iso 9001-2008 از شرکت آینوراسپانیا
  • دریافت تندیس های مدیریت راهبردی، مدیریت استراتژیک و برنامه های آموزش پیش از دبستان
  • دریافت تندیس کارآفرین برتر و مدیر نمونه
  • دارنده گواهینامه های مهارتی مدیران مهدهای کودک
  • گواهینامه تخصصی مدیران پیشرو
  • گواهینامه های تخصصی در امر بهداشت، تغذیه و ...

مهد کودک و پیش دبستانی نارسیس

اهدف گروه آموزشی نارسیس

هدف ما رشد همه جانبه کودکان قبل از دبستان با ارائه جدیدترین و به روزترین روش های آموزش می باشد.

مهد کودک و مرکز پیش دبستانی نارسیس به عنوان یک موسسه ارائه دهنده خدمات آموزشی پرورشی و نگهداری کودکان در راستای افزایش رضایت مشتریان و بهبود مستمر اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت با رعایت قوانین و مقررات سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت درمان و استقرار استاندارد I so 9001-2008 دارای خطی مشی ذیل می باشد:

- ارتقاء سطح رضایت مشتریان از طریق شناسایی نیازهای جاری و آتی مشتریان و برقراری ارتباط موثر با آنان و همچنین ارتباط کودک و اولیا

- بهره گیری از مربیان مجرب و کارآزموده

- ارتقاء سلامت زیستن، روانی و اجتماعی کودکان

- پرورش خلاقیت و شکوفایی استعدادهای کودکان

- توسعه توانایی‌های کودکان در بیان اندیشه و بروز احساسات با آموزش مهارت‌های زندگی، هنری، کلامی، بازی، شعرخوانی، نمایش و..

بدیهی است تحقق اهداف فوق جز در سایه تلاش، همکاری و همدلی کلیه همکاران محترم میسر نمی گردد. بدین منظور مدیریت و کارکنان خود را متعهد و ملزم به درک و اجرای سیستم مدیریت کیفیت در تمامی واحدها می‌دانند.

مدیریت : کتایون شاکری

مهد کودک و پیش دبستانی نارسیس

مهد کودک و پیش دبستانی نارسیس

مهد کودک و پیش دبستانی نارسیس

مهد کودک نارسیس

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی