تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - 20:34 - 27 March 2023

تعمیر پکیج منطقه 16 تهران

تعمیر پکیج منطقه 16 تهران بهترین خدمات تعمیرات و سرویس پکیج در منطقه 16 تهران و تعمیر پکیج دیواری با عیب یابی پکیج و شوفاژ در منطقه 16.
تعمیرات پکیج کاسپین محدوده 16 تهران
اطلاعات تماس
دفتر مرکزی : 02138405
همراه
مدیریت : 09121066282

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج منطقه 16 تهران

تعمیر پکیج منطقه 16 تهران بهترین خدمات تعمیرات و سرویس پکیج در منطقه 16 تهران و تعمیر پکیج دیواری با عیب یابی پکیج و شوفاژ در منطقه 16. تعمیر پکیج منطقه 16 تهران بصورت شبانه روزی آماده ارائه سرویس است و گروه ما در نمایندگی تعمیرات پکیج منطقه شانزده برای خدمات بیشتر جهت رضایت شما متقاضیان گرامی با دارا بودن کادری مجرب در تلاش است تا به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما باشد.

مجموعه تعمیرات پکیج در منطقه 16 تهران متشکل از کادر پشتیبانی متعهد و بهرگیری از کارشناسان مجرب با سالها تجربه فنی در زمینه تعمیر انواع برندهای پکیج و رادیاتور و همچنین استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا به منظور رفاه حال شما عزیزان آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد، شما می توانید جهت نصب، سرویس، تعمیر و یا تعویض قطعات پکیج ایران رادیاتور و بوتان خود به وسیله برقراری تماس با نزدیکترین شعبه تعمیر پکیج به محل مورد نظر خود و با ثبت سفارش جهت عیب یابی و رفع عیب دستگاه خود اقدام کنید.

نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج منطقه 16 تهران

اعزام فوری تعمیرکار پکیج در منطقه 16

تعمیرگاه و سرویس کار پکیج منطقه 16 تهران به عنوان برترین نمایندگی در زمینه سرویس و مشاوره عیب یابی در محدوده 16 تهران ارائه دهنده خدمات تعمیرات پکیج دیواری و زمینی فعالیت می کند. اگر به دنبال تعمیرات خوب پکیج ایران رادیاتور و بوتان و محله های همجوار هستید. مسلما زمانی که سیستم گرمایشی شما خراب می شود به دنبال جایی هستید که آن را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای برای شما تعمیر کنند. تعمیر پکیج منطقه 16 تهران به عنوان بهترین نمایندگی به شما این اطمینان را می دهند که دستگاه شما را با رعایت جدیدترین استانداردها و با کیفیت ترین قطعات تعمیر کنند. برای درخواست اعزام کارشناس متخصص اقدامات زیر را انجام دهید :

نمایندگی بوتان در منطقه 16 تهران آماده ارائه بهترین خدمات به منظور نصب و جابجایی انواع رادیاتور و پکیج دیواری منزل و محل کار اداری با انواع تجهیزات عیب یابی بصورت شبانه روزی در خدمت است. در ابتدا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و مشکل پکیج خود را به کارشناسان ما بگویید.

تکنسین های پکیج منطقه 16 تهران در صورتی که خرابی دستگاه شما جزئی باشد، با صبر و حوصله شما را راهنمایی می کنند تا خودتان تعمیر را انجام دهید. در غیر این صورت تعمیرکار متخصص را به منزل شما اعزام می کنند. تعمیرکار ایران رادیاتور و بوتان در محدوده 16 تهران پس از عیب یابی و تست پکیج، هزینه را به شما اعلام می کند و اقدام به تعمیر دستگاه می کند. پس از اتمام کار به شما یک کارت ضمانت و فاکتور داده می شود تا در جریان ریز کارها قرار بگیرید.

اگر پکیج شما خود به خود و بدون علت خاصی خاموش شد، در صورتی که اطمینان داشتید کلیه اتصالات برقی و گازی و آبی آن درست نصب شده اند ممکن است برد کنترلی آن دچار مشکل شده باشد. برای برطرف کردن این مشکل می توانید با تعمیر پکیج منطقه 16 تهران تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن عیب یابی پکیج شما توسط نعمیرکاران ما انجام شود.

تعمیرکار اعزام شده به محل در ابتدا به بررسی و بازبینی کامل دستگاه می پردازند و به دلیل مهارت و تجربه ای که دارند بدون اینکه به پکیج شما دست بزنند به راحتی می توانند ایراد آن را پیدا و به رفع آن اقدام کنند. به طور معمول در یک دستگاه پکیج حدود 30 قطعه اصلی و یا تعویضی وجود دارد. سرویسکارن رادیاتور و پکیج منطقه 16 تهران با دقت و تمرکز کامل به تعمیر قسمت خراب می پردازند بدون اینکه قسمت های دیگر را دستکاری کنند. در این میان ممکن است قطعه ای خراب یا فرسوده شده باشد چنانچه پکیج خود را به موقع سرویس کرده باشید این امکان وجود دارد که تعمیرکاران ما بتوانند آن را تعمیر کرده و  اجازه دهند دستگاه با همان قطعه خود به عملکرد گرمایشی ادامه دهد.

در صورتی که تعمیرکاران رادیاتور منطقه 16 تهران تشخیص بدهند دستگاه شما نیاز به تعویض قطعات دارد، با توجه به مشکلات واردات قطعات خارجی، تهیه قطعات اصلی کار بسیار سختی برای مشتریان است.

مجموعه تعمیر پکیج منطقه 16 تهران یکی از معدود مجموعه های تعمیرگاه های پکیج خارجی در کشور است که واردات مستقیم قطعات اورجینال را در دستور کار خود قرار داده است و این قطعات را با ضمانت و سلامت کالا در اختیار مشتریان قرار می دهد تا متقاضیان برای یافتن قطعات مشکلی نداشته باشند.

تعمیرگاه پکیج منطقه 16 تهران با تکیه بر سابقه طولانی خود که تا با امروز مشاوره فروش و نصب های بسیاری را با موفقیت پشت‌ سر گذاشته است تجربه‌ های بسیاری درخصوص عیب یابی انواع پکیج خارجی و ایرانی در منطقه 16 بدست آورده است، از سوی دیگر ما در نمایندگی بوتان در منطقه 16 تهران بیش از 50 تیم تعمیرکار را بخدمت گرفته ایم که به تمامی موارد عیب یابی و سرویس پکیج مسلط می‌ باشند و می‌ توانند انواع دستگاه زمینی و دیواری را به بهترین شکل تعمیر و سرویس کنند. اگر به دنبال شرکت تعمیرگاه پکیج معتبر و مجاز که بصورت شبانه روزی خدمات را ارائه دهد می گردید، ما در‌خدمت شما هستیم.

البته حق انتخاب با مشتریان می باشد که قطعات را خودشان تهیه کنند، در این صورت تعمیر پکیچ محدوده 16 تهران هیچ مسئولیتی در مورد اصل یا فیک بودن قطعه ندارند و آن را تضمین نمی کنند که قطعه ای که مشتری خریداری کرده و چه هزینه ایی برای آن پرداخته چه مدت کار کند. ولی قطعه ای که از طرف شرکت روی دستگاه نصب شود هم قیمت کارخانه ایی دارد و هم تا حدود یکسال آن را ضمانت می کنند.

بعد از تعویض قطعه جدید تا 72 ساعت گارانتی می کنند که در صورت ایراد مجدد بدون هیچ گونه هزینه ای برای تعمیر دوباره مراجعه کنند.

سوالی که اکثر مصرف کنندگان از تعمیرکاران ما می پرسند این که چه موقع پکیج نیاز به تعمیر و یا سرویس دارد ؟ در صورت مشاهده هر یک از موارد زیر سریعا به نزدیکترین تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید :

مناسب نبودن ظرفیت هوایی پکیج با توجه به متراژ خانه شما

کم بودن شعله مشعل پکیج که بر اثر کامل باز نبودن شیر گاز ورودی ایجاد می شود

باز نبودن شیر آب ورودی 

هوا گرفتن پکیج و شوفاژ ها

خراب شدن پمپ آب داخلی

رسوب گرفتن مبدل حرارتی یا رادیاتور ها

تعمیرکار پکیج و آبگرمکن منطقه 16 تهران

نصب انواع پکیج بوتان منطقه 16 تهران

پکیج ها دستگاه هایی هستند که جهت گرمایش منزل و آب گرم مصرفی مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه با توجه به اهمیت این سیستم گرمایشی برند های مختلفی از آنها در بازار تولید می شود که هر کدام بر اساس مدل و ابعاد نحوه نصب متفاوتی دارند. در صورتی که به تازگی پکیجی را خریداری کرده اید که مدل بوتان هم باشد ما در خدمت شما هستیم و اگر می خواهید آن را نصب کنید می توانید با تعمیر پکیج منطقه 16 تهران تماس بگیرید، این مجموعه در زمینه نصب پکیج و تعمیر پکیج بوتان بسیار تخصصی و حرفه ای عمل می کند.

در زمان خرید پکیج باید به متراژ خانه خود نیز توجه داشته باشید زیرا پکیج ها در ابعاد گوناگون طراحی شده است و چنانچه خانه بزرگ باشد و از دستگاه کوچک استفاده کنید نه تنها گرمایشی برای شما ندارد بلکه شما برای گرم کردن باید فشار دما و حرارت را بالا ببرید و این نه تنها مفید نیست بلکه باعث می شود به قسمت های داخلی دستگاه و محفظه لوله ها گرمای پیش از حد وارد شود و باعث ذوب شدن عایق های دور محفظه و لوله ها شود و در نهایت منجر به آتش سوزی و از بین رفتن کامل دستگاه می شود.

پس زمانی که می خواهید پکیجی را نصب کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که پکیج در چه فضایی باید نصب شود و نیازمند چه ابعادی از فضا است. زمانی که قرار است محل نصب پکیج بوتان در فضای باز باشد، از پکیج فن دار استفاده کنید.

گروهی از افراد فکر می کنند نصب پکیج کار راحتی است و خود به تنهایی اقدام به این کار می کنند و نه تنها کمکی نمی کنند بلکه ممکن است باعث ایجاد جسارات جبران ناپذیری شود. نصب پکیج یک مهارت تخصصی است که باید توسط کارشناس انجام شود. زیرا تنها در این صورت است که بعد از نصب پکیج مشکلی پیش نخواهد آمد.

بنابراین به شما توصیه می شود بعد از خریداری کردن پکیج با اولین نمایندگی پشتیبانی مجاز پکیج بوتان در منطقه 16 تماس بگیرید و از ابتدا تا انتها در خدمت شما مشتریان عزیز باشند و هرگونه خدماتی را زیر نظر نمایندگی و با ضمانت انجام می دهند.

تعمیر پکیج منطقه 16 تهران با بیش از نیم قرن تجربه و تخصص در زمینه تعمیرات و نصب انواع پکیج دیواری و آبگرمکن یکی از فعال ترین مجموعه ها در زمینه نصب آبگرمکن دیواری در محدوده شانزده می باشد. این مجموعه با در اختیارداشتن نصابان پکیج متخصص و کادری کاملا حرفه ای در زمینه سرویس و نصب انواع پکیج جهت ارائه خدمات خود به متقاضیان خود در سراسر تهران می باشند.

مشاوره پکیج و رادیاتور در منطقه 16 تهران

تعمیرکارن ما بعد از اعزام و اینکه محل نصب پکیج در کجا در نظر گرفته شده اقدام به کار می کنند. بهترین فضا برای نصب آشپزخانه و بالکن می باشد. البته نوع دیواری و زمینی آن هم در زمان نصب باهم متفاوت است. در پکیج های دیواری محل چون به دیوار است باید فضای مناسب در اطراف باشد و همچنین تراز بودن دیوار که محل نصب می باشد و مهمترین نکته اینکه باید پایه هایی که دستگاه روی آن قرار می گیرد محکم باشد تا پس از آبگیری دستگاه اتفاقی رخ ندهد. بعد از این مرحله نصب دودکش می باشد ک باید بر اساس استاندارد نصب شود نه حیلی کوتاه باشد و نه زیاد پر پیج و خم.

مراحل نصب استاندارد یک پکیج شامل :

پکیج باید متناسب با متراز خانه باشد

محل مناسب قرارگیری پکیج در فضای باز مثل بالکن و آشپزخانه باشد

نصب دودکش باید براساس استانداردنه خیلی کوتاه و نه پر پیچ و خم باشد

باز بودن شیرهای ورودی پکیج

بهترین فشار روی پکیج باید بین 1.5 تا 2 باشد

پس از ورود آب به داخل شوفاژ حتما هواگیری شود تا مانع وجود هوا و خرابی و تعمیر شود

گاهی افراد بدون داشتن اطلاع و برای زیبایی دستگاه حود را در محل های مرطوب نصب می کنند و تعمیرکاران بدون هیچ تذکر و عواقبی که ممکن است ایجاد شود این کار را انجام می دهند

شاید شما چیزی در مورد مرگ خاموش ندانید، یکی از این موارد پکیج می باشد که مرگ خاموش را به همراه دارد. بنابراین دقت داشته باشید استفاده از پکیج در فضاهای کوچک بسیار خطرناک است و با مسمومیت‌ های کمبود اکسیژن همراه است. پس نصب پکیج در فضای های زیر 60 متر ممنوع می باشد و حتما قبل از نصب از مشاوره گروه تعمیر پکیج منطقه 16 تهران استفاده کنید. 

گروه تخصصی پکیج منطقه 16 تهران ابتدا با صبر و حوصله محل نصب را از مشتری سوال کرده و افراد با توجه به سلیقه خود محل های نامناسبی را انتخاب می کنند. متخصصین ما بعد از راهنمایی های لازم و با ذکر معایب و مزایای محل نصب مشتری را متقاعد به جای مناسب می کنند.

محل نصب پکیج نباید به طور کامل پوشیده باشد و استفاده از پنجره دوجداره، درب ضد سرقت در محل نصب پکیج کاملا ممنوع می باشد.

پکیج ها نباید در جاهای نمدار و مرطوب نصب شود بنابراین رختکن، حمام، دستشویی و یا زیرزمین محل مناسبی برای نصب پکیج نیستند.

محل نصب پکیج باید به دور از وسایل گرما زایی مثل اجاق‌ گاز، بخاری، آبگرم کن باشد.

حداقل فضای مناسب برای نصب پکیج باید فضای باز و آزاد باشد، اگر فضایی که در نظر دارید کمتر از این مقدار است هرگز پکیج را در آنجا نصب نکنید.

مشاوره تعمیرات پکیج و رادیاتور نزدیک منطقه 16 تهران

عوامل موثر بر تعرفه تعمیر پکیج منطقه 16 تهران

ممکن است بعضی از مصرف کنندگان پکیج و رادیاتور خودشان به کار فنی وارد باشند و بتوانند به راحتی دستگاه خود را تعمیر کنند و فقط نیاز به یک منخصص داشته یاشند که ایراد را برای آنها مشخص کند. در اکثر تعمیرگاه برای این کار هزینه دریافت می شود و اگر تعمیرات هم به آنها سپرده شود مبلغ آن به هزینه کارشناس اضافه می شود.

در تعمیر پکیج منطقه 16 تهران به دلیل سابقه طولانی که در زمینه تعمیر و سرویس فنی پکیج دارد و به عنوان یک کارگاه نمونه در شهر شناخته شده است به مشتریان خود هم مشاوره رایگان داده می شود و هم کارشناسی به این صورت که کارشناسی را به محل اعلام شده می فرستند بعد از تشخیص و عیب یابی از مشتریان خود هزینه ای دریافت نمی کنند.

خصوصا مشتریان با سابقه ای که تمام خدمات خود را از این تعمیرات پکیج دریافت می کنند. به تازگی به دلیل پیشرفت و تکنولوژی برای مشتریانی که مسیر آنها دور است کارشناسی به صورت آنلاین در نظر گرفته شده است و دیگر نیاز نیست در سرما و یا مدت های طولانی منتظر تعمیرکار باشید و به راحتی با راهنمایی هایی که متخصصین ما به مشتریانی که اهل فن باشند داده می شود می توانند به راحتی و در کمترین زمان پکیج خود را تعمیر کنند.

بطور کلی  هزینه تعمیر پکیج به نوع و درجه خرابی بستگی دارد.

برای محاسبه تعرفه تعمیرات پکیج در اقدام اول، بررسی و تعیین نوع خرابی در پکیج می باشد که توسط تعمیرکار تشخیص داده می شود و بر اساس آن لیست قیمت خدمات پکیج به مشتری ارائه می شود.

در مواردی پکیج نیاز به تعویض قطعات دارد که این عامل مهمی در محاسبه قیمت تعمیر پکیج است چون با توجه به نوع، مدل و برند پکیج قطعات آن با هم متفاوت خواهد بود و بسته به اینکه شما از قطعات داخلی استفاده کنید یا خارجی  نیز بر قیمت تاثیر بسزائی دارد. تعمیرکاران پکیج منطقه 16 تهران بدون توجه به سختی و یا زمان بر بودن تعمیر در اولین اقدام به  بررسی دقیق دستگاه می پردازند و تا جایی که امکان داشته باشد از تعویض قطعات جلوگیری می کنند.

ولی گاهی بر اثر فرسودگی دیگر امکان تعمیر قطعه نیست و باید هر چه سریعتر تعویض شود جون ممکن است به قسمت های دیگر فشار زیادی وارد شود. در صورت نیاز به تعویض قطعه، هزینه های مربوط به قطعه مورد نظر نیز با توجه به تعرفه و قیمت مصوبه در محاسبه می گردد. در نهایت هزینه خدمات پکیج که شامل سختی کار و زمان مورد نظر برای تعمیر به کار برده می شود را در نظر می گیرند که مسلما هر چه عیب و خرابی دستگاه بیشتر باشد زمان مصرفی برای تعمیر و سرویس آن هم طولانی تر خواهد بود.

ما در سریعترین زمان خودمان را به شما در هر کجای منطقه 16 یا سایر محلات که باشید، می رسانیم، چرا که برای زمان مشتری هایمان احترام و ارزش زیادی قائل هستیم. نیرو های نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در منطقه 16 تهران با نهایت سرعت و دقت سرویس و تعمیرات شما را به انجام می رسانند.

از آنجایی که تمامی پرسنل تعمیر پکیج منطق 16 تهران دارای سابقه طولانی در زمینه خدمات فنی پکیج دارند بدون اتلاف وقت و با یک دید ظاهری به راختی عیب دستگاه شما را تشخیص و اقدام به رفع آن می کنند که مدت زمان مصرفی برای تعمیرکاران رادیاتر و آبگرمکن منطقه 16 تهران بدون رسوب گیری و اسید شویی حداقل ند ساعت می باشد که یک سرویس کامل و بدون ایراد اتجام شود.

مگر اینکه در حین کار به عیب های دیگری برخورد کنند که ممکن است زمان بیشتری را صرف کنند. ولی با این حال پرسنل نعمیرات پکیج منطقه 16 تهران هیچ هزینه اضافی از مشتریان خود دریافت نمی کنند مگر اینکه مشتری از کار سرویسکار راضی باشد و مبلغی به عنوان انعام به آنها بدهند که به صورت دلخواه است.

قیمت تعمیرات پکیج منطقه 16 تهران

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
شناسایی و معرفی ظرفیت های مغفول مجموعه های دانش بنیان

شناسایی و معرفی ظرفیت های مغفول مجموعه های دانش بنیان

فرصتی برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان به بخش کشاورزی

فرصتی برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان به بخش کشاورزی

نقش آفرینی گروه های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم

نقش آفرینی گروه های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم

رسالت مالکیت فکری شناسنامه دار کردن نوآوری هاست

رسالت مالکیت فکری شناسنامه دار کردن نوآوری هاست

حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری

حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری

پیشنهاد روز