تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - 10:33 - 30 January 2023

تعمیر پکیج میدان رازی

تعمیر پکیج میدان رازی بهترین خدمات تعمیرات و سرویس انواع پکیج در میدان رازی و تعمیر پکیج دیواری با عیب یابی پکیج و شوفاژ در منطقه رازی.
سرویسکار پکیج کاسپین میدان رازی
اطلاعات تماس
دفتر مرکزی : 02138405
همراه
مدیریت : 09121066282

نکاتی در انتخاب تعمیرات پکیج میدان رازی

تعمیر پکیج میدان رازی بهترین خدمات تعمیرات و سرویس انواع پکیج در میدان رازی و تعمیر پکیج دیواری با عیب یابی پکیج و شوفاژ در منطقه رازی. مرکز تخصصی و نمایندگی تعمیرات پکیج و سرویس رادیاتور بوتان و ایران رادیاتور در محدوده میدان رازی آماده سرویس دهی و ارائه خدمات و گروه تعمیر پکیج میدان رازی مجری رسمی نصب و تعمیرات محصولات بوتان و ایران رادیاتور است.

از پکیج خود به خوبی مراقبت کنید چرا که پکیج و رادیاتورهای خانه شما نیز با ایجاد گرما تامین ابگرم مصرفی نقش بسازی در آرامش منزل شما خواهند داشت. متاسفانه فهمیدن اینکه کدام یک از تعمیرگاه های پکیج بهترین خدمات را ارائه می کنند و دانش و تجربه مورد نیاز جهت تعمیر پکیج را دارند کار بسیار دشواری است. تعمیرات پکیج میدان رازی دارای نیروهای بسیار حرفه ای در این امر می باشد که پس از دریافت خدمات به مشتریان ثابت ما تبدیل خواهید شد.

نمایندگی تعمیر پکیج در میدان رازی

نمونه خدمات تعمیر پکیج منطقه رازی

تعمیر پکیج از خدمات تخصصی ارائه شده توسط تعمیرگاه پکیج و رادیاتور میدان رازی است که برای برندهای ایران رادیاتور، بوتان، لورچ، فرولی، شوفاژ کار، وایلانت، ایمرگاس، ایساتیس و ال جی صورت می پذیرد. تمامی خدمات انجام شده در مجموعه ما توسط بهترین تعمیرکاران پکیج دیواری و زمینی و رادیاتور در میدان رازی انجام می شود. تعمیرات پکیج از جمله کارهای تخصصی تاسیسات خانه است که باید توسط تعمیرکاران با تجربه و متخصص پکیج دیواری انجام شود.

در صورتی که پکیج دیواری شما دچار مشکل شده است، می توانید به تعمیرگاه ما مراجعه کنید و یا در تماس با مشاوران ما نسبت به اعزام تعمیرکار در منزل یا محل کار ثبت تقاضا کنید و سرویسکار پکیج میدان رازی بصورت فوری در محل شما حاضر خواهد شد تا پس از انجام یک ویزیت رایگان، مشکل و مشکلات پکیج و سیستم گرمایشی مشخص شود. پس از این مرحله حدود هزینه تعمیرات پکیج مشخص شده و در صورت تایید شما تعمیرات آغاز می شود. خدمات پس از فروش ایران رادیاتور و بوتان  و همچنین خدمات نصب و مشاوره فروش و تامین قطعات مورد نیز در این مجموعه با بکارگیری گروهی از تعمیرکاران زبده و با تجربه صورت می گیرد و تعمیر پکیج میدان رازی آماده سرویس دهی به مشترکین این محصولات می باشد.

پس از تعمیرات ما با ارائه گارانتی 6 ماهه و تضمین اصل بودن قطعات مصرفی خدمات را تمام می کنیم و تضمین خواهیم داد پکیج شما همانند روز اول کار کند.

نگران نباشید چون راه‌ حل مشکلات پکیج دیواری شما نزد تعمیرکار متخصص برند شماست. چرا تعمیرات پکیج در میدان رازی باید انتخاب شما باشد زیرا گارانتی خدمات، اعزام تکنسین متناسب با زمان دلخواه شما، استفاده از قطعات اصلی و شرکتی برای دستگاه پکیج دیواری و زمینی، خوش قول و خوش برخورد از جمله صفات، تعمیرکاران ما است، تعمیرکاران ما سعی بر تعمیر قطعات دارند نه تعویض آنها، قیمت تعمیرات طبق تعرفه مصوب و ارائه خدمات بصورت شبانه روزی، سرویسکار خای این مجموعه با مسئولیت پذیر تمام سعی خود را می‌ کنند که همان بار اول همه مشکلات را برطرف سازند، همه و همه برای بالا بردن رضایت شما و کاهش هزینه های خرابی پکیج و رادیاتور است که از کوچکترین وظایف خدمت دهی ما و همکار ما در گروه تعمیر پکیج میدان قزوین به عزیزان ساکن منطقه رازی می باشد. جهت کسب اطلاعات درباره پکیج های خارجی، روش‌ های خدمت دهی بهترین تعمیرگاه مخصوص این نوع پکیج های دیواری همراه ما باشید.

تعمیرات و حتی سرویس پکیج و رادیاتور نیازمند داشتن دانش، مهارت و ابزار و تجهیزات حرفه ای عیب یابی خاص خود است و در این راستا ما خدمات زیر را ارائه می کنیم.

تعمیرات برد کنترل

اسید شویی انواع پکیج و مبدل ها

نصب و کنترل دودکش پکیج بر اساس استانداردهای مصوب

تعمیرات و تعویض شیر اطمینان

انجام لوله کشی پکیج در خصوص آب سرد و گرم

هواگیری سیستم پکیج گرمایشی دیواری

بررسی اتصال ورودی گاز و اتصال برق پکیج

سرویس کامل پمپ پکیج

تنظیم فشار آب و گرما به همراه رفع ارور و خطای پکیج

هواگیری رادیاتورها

تعویض فیلتر رسوب گیر پکیج یا تخلیه رسوب فیلتر

تست عملکرد مدار گرمایشی

تنظیم شارژ منبع انبساط

رسوب زدایی انواع پکیج‌ های دیواری

امروزه با افزایش تعداد شرکت های خدماتی ارائه دهنده این خدمت سرعت، کیفیت، ضمانت، اخلاق و منش حرفه ای تعمیرکار لازمه کاری هر نمایندگی تعمیرات پکیج معتبری است، پس بهترین کیفیت و مناسب‌ ترین قیمت را در سریع ترین زمان ممکن از تعمیر پکیج میدان رازی بخواهید. ارائه مشاوره به عزیزان برای استفاده صحیح از دستگاه پکیج و همچنین خدمات مشاوره به مالکان محترم به منظور انتخاب و تهیه پکیج و رادیاتور متناسب با شرایط ساختمان بر اساس متراژ، نوع مصالح، میزان مصرف و تعداد ساکنین و انتخاب بهترین محل به منظور نصب پکیج را از ما بخواهید.

قطعات مانند NTC جداری و مستغرق، انواع اورینگ و واشر 2 و 2/5، پرشر سوئیچ هوا، فیوز حد 102 درجه، شیر اطمینان 3 بار ( رزوه ای و فیتینگی اورینگ خور )، فلوسوئیچ، فلومتر خطی، سوزن والف، واشر دیافراگم بزرگ و کوچک پکیج و شیر سه راهه موتوری از جمله قطعات اصلی هستند که توسط تعمیرکار پکیج محدوده میدان رازی چک و بازبینی و در صورت نیاز خدمات تعمیرات انجام می شود. خدمات ما برای تمامی محصولات ایران رادیاتور و بوتان شامل موارد برای پکیج دیواری، پکیج زمینی، رادیاتور، حوله خشک کن و رادیاتورهای قرنیزی و دکوراتیو می باشد.

خدمات سرویس دوره ای پکیج میدان رازی

مهمترین اقدامات تعمیرکار پکیج محدوده رازی

نکته ای که شما باید به آن توجه کنید این است که تعمیرات رادیاتورها و پکیج بخصوص پکیج های خارجی کاری تخصصی بوده و سپردن آن به سرویسکارهای ساده عملی اشتباه است چرا که در بسیاری از موارد باعث می شود شما دوبار برای تعمیرات پکیج خود به ناچار هزینه کنید و مجددا آن را به پیش متخصص ببرید. نکته قابل توجه دیگر این است که فرق زیادی بین تعمیرکار و تعویض کار وجود دارد. یک سرویسکار  حرفه ای و با تجربه می تواند در برنامه سرویس پکیج اقدامات مختلفی از جمله تعمیر، تعویض و تست قطعات پکیج را انجام دهد.

بسیاری از قطعات پکیج ها بخصوص پکیج های داخلی قابل تعمیر بوده که متاسفانه بسیاری از دوستان به علت نداشتن تجربه و تخصص کافی آن را تعویض می کنند. پس نگران هزینه های تعمیرات پکیج خود نباشید و کار راب هگروه و نمایندگی تعمیر پکیج میدان رازی بسپارید. هرگاه با مواردی و علائمی از جمله سرد شدن رادیاتورها، کاهش دمای آب گرم مصرفی و خروج صدای از داخل رادیاتور شوفاژ روبرو شدید و یا پکیج شما بطور ناگهانی خاموش شد با سرویسکار ما در میدان رازیس موارد را درمیان بگزارید. نکته ای دیگر برای دارندگان پکیج های دیواری خارجی کم بودن نمایندگی های ارائه تخصصی این برندها بوده، لذا لطفا هرجایی آن ها را تعمیر نکنید زیرا ممکن است دچار خرابی و آسیب های جدی به دستگاه شما شود و در برخی موارد ناچار به تعویض کلی دستگاه شوید. 

ما خدمات تخصصی را برای تمامی قطعه ها بصورت تعمیر در محل مانند تمیز کردن مبدل اصلی پکیج (مبدل اولیه)، تعمیر مشعل پکیج، تعمیر الکترود پکیج، تعمیر منبع انبساط پکیج، تعمیر فن و پرشر سوئیچ پکیج، تعمیر دودکش پکیج و تعمیر برد و پمپ پکیج با بهترین کیفیت و تجهیزات حرفه ای انجام می دهیم. اینها بخشی از مهمترین اقدامات تعمیرکار پکیج محدوده رازی برای راحتی و کاهش هزینه های تعمیری پکیج تان می باشد. تعمیر پکیج ایران رادیاتور شبانه روزی و به صورت کاملا تخصصی توسط مجموعه نمایندگی های میدان رازی با انواع خدمات و سرویس کامل توسط سرویسکار و تعمیرکار دوره دیده و ماهر با گارانتی را از ما بخواهید.

پکیج ها و رادیاتورها وسیله هستند برای گرم کردن آب برای هر نوع مصارف خانگی و محل کار که با توجه به کوچک بودن آن رفته رفته جای موتورخانه‌ های بزرگ را به خود اختصاص داده است. پس باید به خوبی نگهداری شوند تا بهترین بازده را داشته باشند. اگر صاحب پکیج برندهای خارجی هستید و به هر دلیلی هر مشکلی در سرویس و نگهداری و تعمیرات فنی در پکیج شما اشکالی به وجود آمده است در این حالت تنها راه رفع مشکل به صورت کامل و 100 درصدی با هزینه بسیار پایین، مراجعه سریع به مجموعه تعمیر پکیج میدان رازی می باشد که تمام خدمات مورد نیاز مشتریان را به صورت صفر تا صد و همراه با گارانتی ارائه می دهد. هزینه تعمیر رادیاتور و پکیج معمولا در مرکز تعمیرات پکیج محدوده خیابان رازی بسیار مناسب می باشد و به هیچ عنوان نباید افراد نگرانی در رابطه با هزینه تعمیر داشته باشند.

متاسفانه امروزه اکثر مراکز تعمیر غیرحرفه‌ ای در سطح شهر، هزینه‌ های بسیار زیادی را از تمام  صاحبان پکیج خارجی   و حتی ایرانی در رابطه با خدمات ناقص و غیرحرفه‌ ای که ارائه می‌دهند دریافت می‌ کنند و به گونه‌ ای تمام این موارد باعث شده است تا تمام عزیزان فکر کنند که جهت تعمیر حرفه‌ ای و دریافت خدمات همراه با گارنتی نیاز به پرداخت هزینه های بسیار زیاد است. در صورتی که به هیچ عنوان این چنین نیست همیشه مجموعه‌ های حرفه‌ ای مانند مجموعه تعمیرکاران پکیج میدان رازی جلب رضایت مشتری را در اولویت کار خود قرار می‌ دهند.

ما در سرویسکار پکیج رازی با دهه ها تجربه و تخصص در خدمت شما دوستان هستیم تا پکیج و آلگرمکن های دیواری و زمینی را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت همانند روز اول تحویل دهیم. برای شرح مشکل پکیج در با تعمیرگاه ما تماس بگیرید و مشاوران ما را در جریان موارد خرابی قرار دهید و نوع نیاز خود را مشخص کنید. تعمیر پکیج در هر مدل تخصص ماست پس ابتدا نوع پکیج را و سپس مشخص کنید آبگرم دارید یا خیر، گرمایش شوفاز دارید یا فقط برای مصرف آبگرم از دستگاه استفاده می کنید، در ادامه به مشاوره ما اعلام کنید که پکیج به کدام مرحله می‌ رسد بطور مثال با باز کردن آبگرم، آیا فن پکیج روشن می شود یا صدای جرقه را می شنوید یا خیر و اصلا دستگاه روشن می شود یا نه، در صورت بروز ارور آن را بنویسید تا  مشاور بتواند برآورد خدمات و حتی حدود قیمت را برای شما پیش از اعزام تعمیرکار محاسبه کند.

در صورت نیاز به سرویس دوره ای خدمات پکیج با توجه به بازه زمانی سرویس پکیج انجام خواهد شد. اما در حالت کلی هزینه نهایی تعمیر پکیج به موارد مختلفی بستگی دارد مثلا نوع و میزان مشکل به وجود آمده در دستگاه، اصلی‌ترین دلیل مشخص کننده هزینه نهایی تعمیر پکیج می باشد. سرویس سالانه و کامل پکیج دیواری، سرویس 6 ماهه یا یکساله و دوره ای پکیج که تشخیص هریک از این موارد به عهده سرویسکار شما و با توجه به تاریخ سرویس پکیج قبلی انجام خواهد شد.

هزینه تمام خدمات ارائه شده توسط این مجموعه تعمیر بسیار معقول و مناسب می باشد که جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق در این رابطه به راحتی می توانید با مراجعه به تلفن های بالای صفحه از مشاوران ما قیمت دقیقی را کسب کنید. به همین دلیل همیشه بحث هزینه تمام خدمات ارائه شده مخصوصا هزینه تعمیر رادیاتور و پکیج را طوری با توجه به قطعات مورد نیاز تنظیم کرده ایم که باعث نارضایتی مشتریان نگردد.

اقدامات تعمیرکار پکیج محدوده رازی

نمایندگی بوتان در نزدیک خیابان رازی

ارائه خدمات سرویس آبگرمکن و پکیج دیواری بوتان در کمترین زمان و تعمیرات تخصصی و نصب انواع پکیج های شوفاژ دیواری بوتان شامل مدل های کالداونزیا، روما، بیتا، اپتیما، پرلا، پارما، سی وی 424، بنسره و غیره با حضور تعمیرکار نمایندگی خدمات بوتان در محل شما در منطقه میدان رازی انجام می شود. مزایا استفاده از خدمات تعمیرکار مجاز آبگرمکن و پکیج دیواری بوتان عیب یابی آبگرمکن و پکیج دیواری و رفع خطاهای آبگرمکن و پکیج دیواری توسط کارشناسان ماهر و دوره دیده با کمترین قیمت، بالاترین کیفیت و گارانتی 2 ساله نصب است.

سرویس کامل پکیج بوتان زمانی انجام خواهد شد که بازه زمانی سرویس پکیج شما طولانی شده باشد،در این بازه زمانی تمامی قطعات اورجینال آبگرمکن و پکیج دیواری بوتان دستگاه باز شده سرویس می شوند. نیورهای ما آشنایی کامل با مشکلات خاص آبگرمکن و پکیج دیواری بوتان را دارند و پشتیبانی پاسخگویی شما عزیزان در کوتاه ترین زمان ممکن است.

خدمات ما با استفاده از متدهای شرکت آبگرمکن و پکیج دیواری بوتان و پایین ترین تعرفه نمایندگی آبگرمکن و پکیج دیواری خواهد بود و نصب و سرویس پکیج و رادیاتور توسط کارشناسان و سرویسکاران مجرب نمایندگی این شرکت صورت می گیرد. حتما در نظر داشته باشید با توجه به اینکه پکیج های دیواری در طول مدت زمستان به صورت شبانه روز در حال کار هستند می بایست توسط مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز نصب و سرویس شوند و در صورت نصب و یا سرویس دستگاه توسط شخصی غیر از پرسنل شرکت، گارانتی آن لغو می گرددو متحمل هزینه سنگین خواهید شد. پس نباید در رابطه با هزینه تعمیر پکیج آپارتمان خود نگرانی داشته باشید.

سرویس‌ کاران مجاز شرکت ما از مراکز معتبر و رسمی آموزشی مانند مراکز فنی و حرفه‌ای آموزش‌ های لازم را کسب کرده‌ اند بنابراین اطمینان داریم تعمیرات و نصب‌ هایی که توسط تعمیرات پکیج مجاز در میدان رازی انجام می‌ شود دارای شرایط ایمن است.

سرویس دوره ای خوب با تعمیرگاه رازی

سرویس دوره ای پکیج دیواری روشی است که در آن سالی یک یا دوبار پکیج توسط سرویسکار معتبر بازدید و مورد باز بینی و تعمیر قرار می گیرد. در هنگام انجام سرویس دوره ای می توانید موارد فنی خود را با تکنسین تعمیر پکیج میدان رازی مطرح و راهنمایی دریافت کنید تا مشکل دستگاه حل شود. در این سرویس تمامی قطعات بررسی می شود و در صورت بروز مشکل در هریک از قطعات قطعه معیوب با برند اصلی جایگزین خواهد شد.

در برخی مواقع ممکن است نیاز به تعویض قطعه یا تعویض پکیج بر اثر فرسودگی و یا خدمات دیگر باشد که در حالت کلی ابتدا مشکل پکیج و رادیاتور و شوفاژ دیواری توسط افراد حرفه‌ ای و تعمیرکاران مجرب مجموعه تعمیرکاران پکیج منطقه رازی بررسی شده و سپس میزان هزینه احتمالی و تمام کارهای نیاز در رابطه با تعمیرات به صورت کامل به مشتری اطلاع رسانی می گردد. این سرویس بهتر است یک بار قبل از شروع فصل سرما و یک بار هم پس از به اتمام رسیدن آن انجام شود و در این نوع سرویس قطعات به صورت جزئی بررسی شده و عیب‌ های آنها را برطرف می‌ کنند.

اگر برای سرویس پکیج دیواری خود به‌ موقع اقدام نکنید با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. همواره پیش شروع به خدمات مشاوره و عیب یابی توسط مشاور پکیج میدان رازی صورت می پذیرد و پس از تایید سرویس کامل پکیج . رادیاتور صورت می گیرد و یکی از مهم ترین نکات در سرویس پکیج رسوب زدایی پکیج است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ایم امر بسیار تخصصی است و باید به بهترین نحوه در بازه زمانی چند ماه یکبار انجام گیرد.

رسوب زدایی به دو صورت انجام می گیرد. روش اول رسوب‌زدایی دستی است که برای انجام این کار ابتدا پکیج را خاموش شده و از سسیتم گرمایشی خارج جداذ می شود و پس از تخلیه کامل آب از شبکه اسید شویی توسط همکاران ما با دقت بالا و بدون کثیف کاری در منزل انجام می شود و سپس پکیج مجدد نصب و آماده راه اندازی خواهد شد.

در این روش تعمیرکار همزمان با ریختن اسید درون دستگاه به دستگاه ضربات متعددی وارد می کند تا تمامی رسوبات و جرم های داخل دستگاه از لوله ها جدا شوند. سپس اسید را به آرامی از دستگاه خارج شده و درون سطلی که همرا خود دارد می ریزد. توجه داشته باید اسید شویی دستگاه باید در یک محیط کاملا سرباز انجام شود. تعمیرکار حرفه ما به هیچ عنوان اسید را بر روی سینک و چاه تخلیه انتقال نمیدهد زیرا باعث ایجاد لک های دایمی بر روی سینک می شود.

برای رسوب زدایی در حالت دستی فردی که دستگاه را اسید زدایی می کند باید از ماسک، دستکش و ترجیحا عینک استفاده نماید. نکته آخر این که همه تعمیرگاه ها برابر نیستند. برای بهترین خدمات و بالاترین کیفیت کار، کمی وقت بگذارید و در مورد گزینه های نزدیک خود تحقیق کنید. حتما برای جلوگیری از اینکه دستگاه دچار استهلاک شود از خدمات ما استفاده کنید. رفع بسته بودن مسیر رفت و برگشت رادیاتورها، رفع وجود هوا در درون سیستم، تعمیر علت عدم گردش پمپ، تنظیم فشار کم و زیاد بار دستگاه، بازدید شیلنگ های رفت و برگشت دستگاه پکیج از جمله موارد مهم در بازدید و سرویس پکیج است.

تمامی سرویسکاران مجاز نمایندگی پکیج دیواری میدان رازی علاوه بر داشتن مدارک فنی رسمی آموزش های کامل تعمیر و نگهداری پکیج های مختلف را در شرکت تولید کننده آموزش دیده اند که مصرف کننده کوچکترین مشکلی در استفاده از پکیج را نداشته باشد. بر این اساس، در گروه تعمیر پکیج میدان رازی محصولات آبگرمکن دیواری و پکیج شوفاژ دیواری و هر محصولی که توسط نصاب مجاز یا سرویس کار مجاز نصب و راه‌ اندازی شده باشد مورد تعمیر و سرویس قرار گرفته و شامل گارانتی این شرکت است.

تعمیرات تخصصی پکیج خیابان رازی

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی