تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - 12:33 - 23 January 2023

تعمیر پکیج ولیعصر

تعمیر پکیج ولیعصر بهترین خدمات تعمیرات و سرویس انواع پکیج در ولیعصر و تعمیر پکیج دیواری با عیب یابی پکیج و شوفاژ در میدان ولیعصر.
تعمیر پکیج کاسپین منطقه ولیعصر
اطلاعات تماس
دفتر مرکزی : 02138405
همراه
مدیریت : 09121066282

خدمات تعمیرات پکیج در میدان ولیعصر

تعمیر پکیج ولیعصر بهترین خدمات تعمیرات و سرویس انواع پکیج در ولیعصر و تعمیر پکیج دیواری با عیب یابی پکیج و شوفاژ در میدان ولیعصر. خراب شدن پکیج ها می‌ تواند ناشی از مرور زمان، رسوب های آب یا استفاده از قطعات غیر اصل و هنگامی که یک خرابی برای دستگاه پکیج شما رخ دهد، شرایط آرامش خانه را به علت سرد شدن دما و نبود آبگرم مصرفی  بهم می زند. گروه تعمیر پکیج ولیعصر در خدمت شما است و می توانید با مشاهده کوچک‌ ترین نقص در عملکرد پکیج، برای تعمیر و سرویس پکیج از تعمیر پکیج ولیعصر کمک بگیرید.

برای تعمیر پکیج در محدوده ولیعصر کافی است با شماره بالا تماس بگیرید و تعمیرکاران ما در اولین فرصت برای سرویس و تعمیر پکیج بوتان یا ایران رادیاتور و حتی آبگرمکن و شوفاژهای دیواری در محل حاضر خواهند شد. این گروه مرجع اصلی تعمیرکاران پکیج خارجی و ایرانی در منطقه ولیعصر می باشد.

تعمیرات پکیج در میدان ولیعصر

تعمیر تخصصی و فوری پکیج در ولیعصر

تعمیر و نگهداری پکیج خود را به تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه ما در تعمیرات پکیج میدان ولیعصر بسپارید و در مواردی که پکیج شما خاموش شده باشد، اغلب متوجه سردی رادیاتور ها خواهید شد که نشان می دهد سیستم گرمایشی منزل یا محل کار شما از کار افتاده است. پکیج در دو مدل دیواری و زمینی به بازار عرضه می شود که هر کدام کاربرد خاص خود را دارد. معمولا برای مصارف خانگی و در ادارات از پکیج دیواری استفاده می شود. هرچند خرابی پکیج در اصل آسیب جدی به روند زندگی نمی زند اما ممکن است در هر زمانی از شبانه روزی و حتی در روزهای سرد سال اتفاق بیفتد. برای تشخیص هر یک از ایراد های پکیج نیاز به حضور یک تکنسین متخصص و تعمیر رادیاتور و پکیج در محل است.

پیشنهاد ما این است که برای تعمیر پکیج حتما به نمایندگی ایران رادیاتور در میدان ولیعصر مراجعه کنید. تیم فنی نمایندگی رسمی تعمیر پکیج ولیعصر با بهره‌ گیری از آخرین آموزش‌ ها و فناوری‌ های مدرن روز می‌ توانند مشکل پکیج و رادیاتورها و سایر موارد نیازمند به سرویس دوره ای و مشاوره و سوالات شما را برطرف نمایند و در صورت نیاز به تعویض قطعات، با قطعات یدکی فابریک و اصلی، مشکل را رفع کنند. خدمات ما برای پکیج شامل موارد سرویس پکیج و فروش و نصب دستگاه پکیج یا رادیاتور در میدان ولیعصر می باشد. کلیه خدماتی که ما به عنوان نمایندگی پکیج به مشتری ارائه می کنیم، دارای 6 ماه ضمانت است. ما هماهنگی لازم را انجام می دهیم تا سرویسکار پکیج در خیابان ولیعصر در کمترین زمان ممکن به محل شما اعزام شود. اگر قصد خرید پکیج را داشته باشید مشاوران ما بهترین انتخاب را به شمال پیشنهاد خواهند کرد و به شما فروشندگانی را معرفی می کنند که به قیمت مناسب به شما پکیج بدهند.

گروه تعمیر پکیج ولیعصر همواره و در تمام خدمات کنار شما است و اگر پکیج خریده اید یا قصد جابجایی آن را دارید ما می توانیم هماهنگی لازم با نصاب پکیج را برای شما انجام دهیم. تمام خدمات ما دارای ضمانت است و در صورت بروز مشکل به صورت کاملا رایگان و بدون دریافت هزینه انجام خواهد شد. این نمایندگی به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی مشتریان خود می باشد.

پکیج ها یکی از مرکزی ترین و البته شاید یکی از ضروری ترین دستگاه‌ های هر منزل هستند. چنانچه آب به خوبی گرم نمی‌ شود یا رادیاتورها سرد هستند می‌ توانید مشکلات پکیج خود را با یک تعمیرکار پکیج ماهر و متخصص در میان بگذارید. ما در تعمیر پکیج ولیعصر تلاش داریم تا همواره در کنار برترین خدمات بهترین و با تجربه ترین سرویسکاران را برای خدمت دهی و کسب رضایت شما به محل اعزام کنیم. به همین دلیل مشاوران تعمیرگاه پکیج خیابان ولیعصر بعد از ارائه خدمت و تعمیر پکیج توسط تعمیرکار با شما تماس می گیرند و کیفیت کار سرویسکار پکیج را از شما سوال می کنند.

هر دستگاه پکیجی ممکن است به صدها دلیل مختلف دچار اشکال شود، اما اگر در هنگام خرید رادیاتور و پکیج به گارانتی معتبر محصول دقت کنید، کارتان در این مواقع خیلی راحت‌ تر است. پکیج های دیواری و زمینی امروزه بخشی از وسایل ضروری منزل به شمار می روند که می بایست همیشه روشن بوده و گرمایش آب مصرفی و رادیاتورها را تامین نمایند.

ما به واسطه‌ تعمیرکاران خبره‌ ای که در اختیار داریم، به خوبی می‌ دانیم کدام یک از خرابی‌ ها بیشتر برای پکیج های دیواری پیش می‌ آید و لذا به دلیل فعالیت مدام پکیج ها، می بایست برنامه سرویس، تعمیرات و نگهداری سالانه برای آنها در نظر گرفت که از خدمات متفاوت تعمیر پکیج و رادیاتور همین سرویس دوره ای است که در منزل خود می توانید این موارد را با بهترین قیمت و سرویس دهی با ما تجربه کنید.

گروه تعمیر پکیج ولیعصر دارای مشترکان بیشماری است که نه تنها در این محدوده بلکه خدمات تعمیر پکیج فاطمی را نیز به علت نزدیکی انجام می دهد و درصد بسیار بالایی از مشتریان رضایت کامل خود را از اعتماد به تیم سرویسکار پکیج منطقه خیابان ولیعصر اعلام کرده اند. تعمیرکاران ما دارای تجربه و تعهد در انجام امور تعمیراتی آبگرمکن دیواری و پکیج ها هستند چرا که سرویس پکیج نمی تواند توسط افراد عادی و ناآزموده انجام شود. قصد ما از بیان این توصیه این است که تمام خرابی و مشکلات رایج بین پکیج را باید به درستی بررسی کنیم و برای برطرف کردن آنها راهکارهایی مناسب و تعمیری را ارائه دهیم. چرا که پکیج ها علاوه بر قطعات مکانیکی، انواع سنسورها و بوردهای الکترونیکی را در خوی جای داده اند که شناخت و سرویس آنها مستلزم دانش کافی خواهد بود.

تعمیر فوری پکیج خیابان ولیعصر

اعزام تعمیرکار پکیج خیابان ولیعصر

اگر دلتان نمی‌خواهد لذت گرمای خانه در یک زمستان سرد را از دست بدهید، وقت را تلف نکنید و یک راست با شماره های تعمیرکار پکیج ولیعصر تماس بگیرید. هر تعمیرکار خوب برای انجام امور بازدید و عیب یابی رادیاتور و پکیج در خیابان ولیعصر به بهترین شکل نیاز به تجربه و تعهد کاری بالایی دارد و  تکنسین های ما از این دو عامل برخوردار هستند.

خدمات تعمیرات پکیج در ولیعصر عبارت است از بازیینی کلی قطعات نصب شده و نظارت مستمر بر عملکرد کلی سیستم و بطور کلی هیچ سیستمی وجود ندارد که نیازمند سرویس و نگهداری و بازبینی دوره ای نباشد به ویژه سیستم های گرمایشی که نقش اساسی در عملکرد حرارتی و گرمایی را برعهده دارند و خرابی آنها باعث خطرات احتمالی جانی حتی مالی می گردد. تعمیرکاران ایران رادیاتور و بوتان سرویس ادواری رادیاتور و پکیج را بررسی نموده و در صورت نیاز آن را باز نموده و توسط دستگاه های مخصوص اسید شویی خواهند کرد. برای اعزام تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور در منطقه خود با ما تماس داشته باشید. پکیج های برند ایران رادیاتور به طور کلی به دو دسته، آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شوند. که سرویسکار اعزامی ما متخصص در تعمیر و عیب یابی تمام مدل های این دستگاه پر محل است.

چه زمانی با سرویسکار پکیج در ولیعصر تماس بگیریم

اگر پکیج دار اشکال در عملکرد عادیی خود شود و یا سنسورهای پکیج خراب شوند و یا دستگاه به هر دلیلی روشن نشود، چراغ های روی دستگاه شروع به چشمک زدن سریع می کنند. برای این که متوجه بشوید هر کدام از این چشمک زدن ها به چه معنی است کافی است با مشاوران خود در گروه تعمیر پکیج ولیعصر موارد را در مطرح کنید. انجام کلیه امورعیب یابی و هماهنگی اعزام تعمیرکار را به ما بسپارید.

مشاوران رادیاتور و پکیج آماده ارائه کلیه خدمات مربوط به هماهنگی و اعزام سرویسکار در محل و ساعت مورد نظر شما هستند و تمام خدماتشان تحت نظر پرسنل حرفه و با نهایت توجه و دقت می باشد. ممکن است در مواردی دستگاه روشن نشود اما اروری هم ندهد. در این مواقع بهتر است با یکی از سرویسکاران ایران رادیاتور  و بوتان تماس بگیرید و علت را جویا شوید. درصورتی که متقاضیسرویس دوره ای پکیج هستید، اگر قصد دارید طی زمان بندی مشخص در سال پکیج  خود را سرویس کنید، اگر به دنبال شرکتی حرفه ای و مورد اعتماد برای تعمیرات پکیج منزل و سرویس رادیاتورها در  ولیعصر می گردید حتما خدمات این نمایندگی را با تعرفه و قیمت های مناسب امتحان کنید.

خدمات ویژه ما تنها به تعمیرات خلاصه نمی شود و برای خرید یا فروش پکیج در میدان ولیعصر نیز در کنا شما هستیم و فقط لازم است با شماره دفتر نمایندگی پکیج ولیعصر تماس بگیرید. گروه ما با بیش از سالها سابقه، بهترین گزینه را با توجه به استفاده و متراژ خانه شما ارائه می دهد. در این مرحله شما به کارشناس عنوان می کنید که سرویسکار پکیج چه خدماتی را باید انجام دهد و به شما این مزیت را می دهیم که بهترین خدمات پس از فروش را با تضمین و گارانتی شش ماهه دریافت نمایید. تعمیرات پکیج میدان ولیعصر یکی از بهترین شرکت های تعمیرات پکیج در این محدوده است که با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه نصب، خدمات، سرویس و راه اندازی انواع رادیاتور و پکیج ها و با در اختیار داشتن مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها در تلاش بوده تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد.

آریستون، ایمرگاس، باکسی، تاچی، دئوترم، وستن، فرولی، لورچ، زاس، وایلانت، آلزان، استانبول و تمام برندهای خارجی دیگر در مورد پکیج ها شامل خدمات ما می شود. ما تمام خدمات را برای اشنایی هرچه بیشتر شما در ادامه توضیح می دهیم. اگر رادیاتور های خانه شما سرد شده اند و با روشن شدن پکیج گرم نمی شوند به احتمال بسیار زیاد مبدل پکیج رسوب گرفته است و نیاز به اسید شویی دارد. تعمیرات برد کنترل و تنظیم فشار آب و گرما به همراه رفع ارور و خطای پکیج نیز از موارد دیگر خدمات ما است. وجود هوا و تولید گاز داخل رادیاتور ها مورد دیگر است که باید رادیاتورها را بشوئید و مایع ضد هوا داخل آنها ریخته شود و این عیب یابی نشتی پکیج و رادیاتور با دستگاه انجام می شود. فشار آب خانه کم است یا مسیر شیر پر کن پکیج رسوب گرفته است که تعمیر پکیج ولیعصر اسید شویی انواع پکیج و مبدل ها را برای بهبود این وضعیت برایتان انجام می دهد.

برق پکیج قطع شده است یا برد الکترونیک معیوب است که نیاز به تست عملکرد مدار گرمایشی دارد. تعمیرات و تعویض شیر اطمینان و سرویس کامل پمپ پکیج. شستشو رادیاتور و سرویس و تعویض شیر رادیاتور برای مواردی که نیمی از رادیاتور سرد است و نصف دیگر رادیاتور گرم است و یا پره های آخر رادیاتور ها گرم نمی شوند.

اعزام تعمیرکار پکیج خیابان ولیعصر

سرویس دوره ای پکیج در منطقه ولیعصر

معمولا سرویس پکیج باید سالی یک بار انجام شود و مواردی از قبیل منبع انبساط، پمپ، دودکش، محفظه احتراق، مبدل اصلی مورد سرویس قرارر گیرند. از این رو اهمیت سرویس و نگهداری پکیج کمتر از اهمیت نصب آن نیست و یک پکیج صرف نظر از نوع آن و شرکت سازنده آن ، می بایست بطور منظم و حداقل سالی یک بار توسط افراد متخصص تحت بازرسی منظم قرار گیرد. برای جلوگیری از تمامی این احتمالات ما به شما گروه تعمیرات پکیج میدان ولیعصر را معرفی می کنیم. سرویس سالیانه پکیج معمولا در اواخر شهریور ماه و اوایل مهر ماه انجام می شود و کمک می کند تا عمر دسنگاه پکیج بیش از پیش شود.

برای سرویس سالیانه پکیج دستور العمل خاصی وجود دارد که بهتر است تمام موارد آن رعایت شوند. در آخر هنگام تغییر فصل نیز ممکن است بابت سرویس تماس بگیرید که البته در نهایت مجموع هزینه هایتان به شدت کاهش پیدا می کند. شرکت تعمیر پکیج ولیعصر خود را موظف می داند که بهترین و مناسب ترین سرویس ها را با توجه به نیاز مشتریان گرامی و با تجهیزات کامل با قیمتی مناسب انجام دهد. رسوب گیری اصلی ترین بخش از سرویس دوره ای دستگاه می باشد چرا که آب گرم در لوله ها جریان دارد، به مرور لوله ها رسوب می گیرند. برای رفع رسوب و عملکرد بهتر پکیج، باید سرویس دوره ای انجام شود و پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از تعمیر کار متخصص است. موارد دیگر سرویس شامل تعمیر برد الکترونیکی با قیمت مناسب و ضمانت کتبی یکساله است. تمام تلاش تعمیرکار پکیج نزدیک میدان ولیعصر برای تعمیر قطعات معیوب دستگاه می باشد ولی در صورت نیاز تمامی قطعات اصلی و نو نیز موجود می باشد.

از آن جا که با شروع فصل سرما در پاییز و زمستان استفاده از پکیج به شدت در خانه ها و با ادارات افزایش می یابد، نکته‌ حائز اهمیت این است دستگاه  پکیج خود را برای تعمیر به هر تعمیرکار اعتماد نکنید. افراد غیر حرفه ای نه تنها به شما کمکی نمی کنند بلکه باعث می شوند مجدد دستگاه شما ایراد پیدا کند و هزینه های بالاتری را برای شما ایجاد می کند. سرویس های خدماتی ما شامل تمام امور تاسیساتی رادیاتور و پکیج اعم از تعمیر و نصب پکیج، رادیاتور، آبگرمکن، شیرالات پکیج و رادیاتور و تمامی امور مربوط به تاسیسات آب و شوفاژ بصورت اصولی و مهندسی است.

برای پکیج دیواری با عمر کمتر از پنج سال، سرویس دوره‌ای هر شش ماه یکبار و برای عمر بین پنج تا ده سال، سرویس دوره‌ ای هر چهار ماه یکبار و با عمر بیش از ده سال، سرویس دوره‌ای هر سه ماه یکبار بهتر است صورت پذیرد و و در ضمن قبل از تعمیر مقدار حدودی هزینه اعلام و درصورت توافق شما کار انجام می شود.

مواردی که در زمان سرویس پکیج ایران رادیاتور و بوتان توسط تعمیر پکیج ولیعصر انجام می شود مواردی چون بررسی مبدل اصلی، کنترل منبع انبساط، نظافت پمپ و هواگیری خودکار، اطمینان و بررسی تمیز بودن فیلتر، عدم رسوب در مبدل و رسوب گیری آن، بررسی شیر و کنترل عدم نشتی شیر در پکیج، کنترل و بررسی مبدل ثانویه در دستگاه های دو مبدله، کنترل و بررسی فیلتر آب گرم و گرفته نبودن سوراخ ها، اطمینان از عدم وجود دود در بخش شعله و اطمینان از فاصله کافی آن و بررسی و کنترل فن و پره ها و نظافت آن ها در صورت کثیف شدن است که با در اختیار داشتن انواع تجهیزات عیب یابی تخصصی و  توسط نیروی کاملا مجرب و مسلط به برند پکیج با بهترین قیمت و هزینه تعمیرات پکیج می باشد. حتی برای مراحل اسید شویی نیز از تجهیزات خاص جهت حفظ سلامت شما استفاده می گردد.

نمایندگی تعمیرات پکیج محدوده ولیعصر

 یکی از موارد مهم در تعمیر و سرویس داشتن کادری مجرب و متخصص در این زمینه می باشد. تعمیرات پکیج میدان ولیعصر با کادری مجرب و متخصص بهترین کیفیت در زمینه عیب یابی و تعمیرات را به مشتریان خود ارائه می دهد. نمایندگی تعمیرات پکیج محدوده ولیعصر به شما توصیه می کند تا در صورا خرابی حتما از مشاوره این نمایندگی در منطقه ولیعصر استفاده کنید زیرا زیرا عدم نگهداری، تعمیر و سرویس به موقع پکیج ها در انواع مدلها چه ایرانی و خارجی می تواند باعث ایجاد عواقب جبران ناپذیری شود و علاوه بر افزایش هزینه نگهداری، باعث کاهش طول عمر دستگاه نیز شود و از جمله این موارد می توان به افزایش قبوض برق و امکان نشتی گاز منوکسید کربن و در موارد خرابی کامل پکیج  خواهد شد که ناچار به پرداخت هزینه های بیشتر برای تعمیر می شوید.

از مزیت های اصلی تعمیرات پکیج در میدان ولیعصر این است که این گروه یکی از نمایندگی های معتبر در این منطقه می باشد و تمامی افرادی که در این گروه آماده خدمت رسانی هستند از متخصصین با تجربه می باشند که به هر نوع برند پکیج آشنایی کامل را دارند. پکیج به دلیل کیفیت خوب دستگاه ، طراحی زیبا و قابلیت ها و ویژگی های قابل توجه، مانند مصرف انرژی پایین، سر و صدای کم هنگام کار کردن، آپشن های متنوع در منزل مورد استفاده قرار می گیرند و با اینکه امکان ایجاد خرابی در آن بسیار زیاد است همواره یکی از موارد پرطرفدار در بین خریداران سیستم گرمایشی است.

مرکز و نمایندگی تعمیر پکیج ولیعصر، تعمیرات پکیج در خیابان ولیعصر را بصورت تخصصی در کلیه نقاط منطقه، توسط تیمی از متخصصین تعمیرات ماهر و کارآمد که دوره تخصصی تعمیر رادیاتور و پکیج را گذرانده اند انجام می دهد.

مزایای تعمیر پکیج توسط مجموعه ما این است که تخصص ،تجربه و به روز بودن متخصصین این مرکز از لحاظ تجهیزات و دانش فنی موجب شده که دیگر نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه نباشد و سرویس و تعمیرات در محل انجام پذیرد. این نمایندگی بیش از صد نیروی متخصص، متعهد و با تجربه را دارا است که در کنار کار تجربی و آموزش های بروز و استخراج شده از منابع اصلی برندهای پکیج موجود در بازار، دوره های فنی و حرفه تعمیر و سرویس پکیج دیواری و رادیاتور را نیز به خوبی گذرانده اند و دارای مدارک معتبر و تخصصی هستند.

نمایندگی تعمیرات پکیج محدوده ولیعصر

وجه تمایز خدمات سرویسکار پکیج ولیعصر

تعمیرات رادیاتور و پکیج اصولا کاری نیست که افراد بصورت دائم با آن سرو کار داشته باشند از این رو زمانی که نیاز به این امر پیدا می شود عدم وجود تجربه در عیب یابی پکیج منزل و تعمیر و سرویس اصول باعث سردرگمی و احتمالا بروز دردسرهای زیادی می شود که کاملا طبیعی است. پس یافتن یک تعمیرکار حرفه ای بسیار اهمیت دارد و وجه تمایز خدمات سرویسکار پکیج ولیعصر این است که تکنسین های تعمیرات ما با سابقه کاری متوسط بیش از 8 سال و متخصص تعمیرات هر برند هستند و تا انجا که امکان دارد سعی در تعمیر قطعه خراب و اجتناب از تعویض قطعه را دارند.

وقتی می گوییم وجه تمایز خدمات به این معنی است که در کنار حاضر شدن در محل تعمیر در اسرع وقت و مطابق زمان پیشنهادی مشتری بررسی تمام موارد ایمنی در تعمیرات و تحویل سالم دستگاه و حتی بررسی محکم بودن محل نصب پکیج های دیواری را سرویسکاران برای ایمنی خود دستگاه انجام می دهند.

هزینه تعمیر پکیج یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب شرکت تعمیر پکیج ولیعصر است. هزینه های مربوط به سرویس دوره ای و یا تعمیرات را می توانید از پرسنل مشاور ما سوال کنید، اما هزینه ها مطابق با نرخ های مصوب اتحادیه تعمیرات لوزم گرمایشی خواهد بود. بکار بردن قطعات نامرغوب، بی‌ کیفیت و ارزان قیمت از بزرگ‌ ترین دلایل خرابی پکیج می‌ باشند. دلیل استفاده از این قطعات کم کردن هزینه‌ های نصب پکیج است. استفاده از قطعات با کیفیت و اصلی در تعمیرات بسیار اهمیت دارد و این اطمینان را داشته باشید که تمام قطعه های مصرفی کاملا اصلی بوده. استفاده از قطعات نامرغوب در کارکرد نرمال پکیج اختلال ایجاد می‌ کند و نه تنها باعث کاهش هزینه‌ ها نمی‌ شود بلکه فرسودگی زود هنگام و خرابی را نیز به همراه دارد. بنابراین استفاده از نمایندگی ها و تعمیرگاه هایی که نمی شناسید ممکن است از این قطعات استفاده می‌ کنند در این صورت خرابی و تعمیر پی‌ در پی پکیج را برایتان به همراه دارد.

تعمیرات در محل مشتری و ضمانت تعمیر انجام شده به مدت 90 روز از دیگر موارد مهم در گروه تعمیر پکیج ولیعصر است که برای شما انجام می شود. در صورت مشاهده کوچکترین ایراد در پکیج خود با این گروه تعمیرات پکیج در ولیعصر تماس بگیرید چون تمام قیمت ها و هزینه های این گروه بر اساس عرف کار است و حتی گاهی کمتر از نرخ های اعلام شده هزینه دریافت می کنیم. نکته دیگر اینکه تمام قطعاتی که برای تعمیر و سرویس دستگاه شما به کار می رود را در حضور خود مشتری باز کرده  و نصب می شود و قطعه معیوب را به شما می دهیم.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد