تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - 22:16 - 12 January 2023

تعمیر پکیج گلها

تعمیر پکیج گلها بهترین خدمات تعمیرات و سرویس انواع پکیج در میدان گلها و تعمیرات پکیج دیواری با عیب یابی پکیج و شوفاژ در منطقه گلها.
تعمیرات پکیج کاسپین در میدان گلها
اطلاعات تماس
دفتر مرکزی : 02138405
همراه
مدیریت : 09121066282

مرکز تخصصی تعمیر پکیج در گلها

تعمیر پکیج گلها بهترین خدمات تعمیرات و سرویس انواع پکیج در میدان گلها و تعمیرات پکیج دیواری با عیب یابی پکیج و شوفاژ در منطقه گلها. سرویس با کیفیت، مطمئن، سریع با هزینه رقابتی از اولویت های اصلی تعمیر پکیج گلها است و با در نظر داشتن این موارد امیدواریم انتخاب برتر همشهریان عزیز در منطقه میدان گلها، در زمینه ارائه خدمات مشاوره خرید و تعمیر انواع پکیج و رادیاتور دیواری و زمینی به عنوان بهترین نمایندگی پکیج در گلها باشیم.

تعمیرگاه مجاز پکیج دیواری میدان گلها پشتیبان همشهریان عزیز به عنوان تخصصی ترین مرکز تعمیرات رادیاتور و پکیج در انواع برند و مدل بصورت شبانه روزی در 7 روز هفته در منطقه گلها آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می باشد. ما در زمینه تعمیر پکیج دیواری و عرضه خدمات پس از فروش این دستگاه آماده ارائه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته هستیم را که خوب می دانیم پکیج یکی از مطرح ترین و پر طرفدار ترین وسیله گرمایشی در خانه است که توانسته محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان به دست بیاورد.

مرکز تخصصی تعمیر پکیج در گلها

چگونه با تعمیرات پکیج میدان گلها تماس بگیریم

تماس با گروه تعمیر پکیج گلها بسیار آسان است و فقط لازم است تلفن درج شده در بالای صفحه را شماره گیری کنید و بلافاصله مشاوره ما پاسخگوی شما است و تلاش می کنیم که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. نمایندگی ایران رادیاتور در میدان گلها دارای بخش های مجزایی برای تعمیر و سرویس دستگاه های متفاوت پکیج در برندهای ایرانی و خارجی و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه سرویس یا نصب و تعمیرات پکیج در انواع برندها و مدل ها ایران رادیاتور و بوتان یا سایر برندهای خارجی و پکیج های زمینی آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است.

این وسیله هم مانند هر دستگاه دیگری دچار ایراد و باعث نقص در کارکرد پکیچ می شود که باید هر چه سریع تر برای تعمیر پکیج اقدام کنید. نمایندگی تعمیر پکیج میدان گلها در این محله آماده خدمات رسانی به شما متقاضیان عزیز می باشد. همچنین این مرکز دارای شعبه های دیگر در سطح پایتخت است که تعمیر پکیج از دیگر نماینده های ما است که خدمت رسانی به مشتریان را تسهیل و تسریع می‌ کند.

از دیگر خدمات قابل توجه تعمیر پکیج گلها می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی هر برند پکیج و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت 6 ماه پس از ارائه اشاره کرد. تعمیر پکیج خود را به خدمات تاسیسات پکیج خیابان گلها بسپارید و به علاوه، این مرکز مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایت مندی مشتریان، در هنگام ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آنها در نظر می گیرد. برای استفاده از خدمات نصب، سرویس و تعمیرات پکیج فقط کافی می باشد با شماره های ذکر شده در بالای همین صفحه تماس گرفته و ما برای خدمت رسانی در محل حضور پیدا کنیم.

در سالهای اخیر، تولیدکنندگان و شرکت های بزرگ سیستم های گرمایشی، به طور گسترده ای به ساخت پکیج های خانگی هوشمند با ساختارها و قابلیت‌ های متفاوت روی آورده اند. این پکیج و رادیاتورها با توجه به قابلیت های گسترده ای که دارند از قطعات مختلف و حساسی تشکیل شده اند و ممکن است گاهی دچار اشکال شده و نیازمند سرویس و تعمیرات تخصصی شوند. در چنین شرایطی می بایست با نمایندگی یا تعمیرگاه مجاز تماس گرفته و درخواست راهنمایی نمایید. از جمله مشکلات احتمالی که ممکن است برای پکیج و رادیاتور ها  بوجود آید می توان به موارد زیر اشاره کرد : بعد از بازکردن شیرآب مدتی طول می‌کشد تا آب گرم شود، روشن نشدن مشعل پکیج که از مهم ترین مشکل رایج پکیج دیواری است، پکیج دیواری آب را گرم نمی‌کند ویا آب بیش از اندازه داغ است، سرد بودن آب رادیاتور، آبگرمکن به طور ناگهانی خاموش می‌ شود، سر و صدای بیش از حد از پکیج دیواری، هیچ جرقه و شعله‌ ای در پکیج یا آبگرمکن دیواری ایجاد نمی‌ شود، دمای آب به‌صورت صحیح نمایش داده نمی‌ شود، کار نکردن دکمه های پکیج و یا نشتی از منبع، پمپ جام کرده است و یا آب داخل پکیج یخ زده باشد و بسیاری موارد دیگر که با پیش آمدن هر کدام می توانید با تعمیر پکیج گلها تماس داشته باشید.

تماس با تعمیرات پکیج میدان گلها

سرویس پکیج شما در محله گلها

دیگر نگران حمل و نقل رادیاتور و پکیج خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه یا نمایندگی نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد. تعیین زمان خدمات توسط شما صورت می گیرد و مدت زمان تعمیر رادیاتور و پکیج شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما ما با دارا بودن شعب در تمام نقاط پایتخت این ضمانت را می دهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. توضیحاتی که مشتریان به مشاوران ما می دهند و با اعلام تاریخ آخرین سرویس انجام شده برای شما تیم متخصص را اعزام می کنیم و بعد از اعزام گروه متخصصین پکیج میدان گلها ابتدا به بررسی دستگاه می پردازند.

گارانتی سرویس و تعمیرات همواره از اصول کار ما است و اگر خرابی مجدد پکیج و یا نشتی رادیاتور شما از همان مشکلی باشد که شما برای رفع آن با تعمیر پکیج گلها تماس گرفته باشید و کمتر از 6 ماه از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی رفع عیب دستگاه شما رایگان انجام می شود.

پیش از نصب پکیج، بایستی موارد زیر را چک کنید و با اطمینان و کنترل این موارد است که می‌ توانید اطمینان حاصل کنید که شرایط لازم برای اینکه پکیج به خوبی عمل کند فراهم است. گردش هوای کافی، سختی‌سنجی آب، صحت عملکرد دودکش، استحکام محل نصب و موارد دیگر که کارشناسان پاسخگوی شما هستند. تعمیر در سریع ترین زمان پس از تماس تلفنی شما با نمایندگی بوتان گلها و ثبت درخواست تعمیرات پکیج خود، تعمیرکار ما فوری و در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه خدمات در محل حاضر می شود و در ادامه تعمیرکاران پکیج میدان گلها به بازبینی دقیق پکیج شما می پردازند و با سوالاتی که از مشتری در زمینه  زمان خرید، آخرین سرویس دوره ای و سالیانه متوجه خواهند شد که این دستگاه باید به صورت کامل سرویس و تعمیر شود و یا اینکه نیاز به تعمیرات و تعویض قطعات دارد.

معمولا پیشنهاد می‌ شود که سرویس دوره ای پکیج را از یاد نبرید و توصیه می کنیم سرویس سالیانه پکیج دیواری خود را به یک متخصص و تعمیرکار حرفه ای بسپارید تا هم سرویس و هم رسوب زدایی پکیج دیواری به خوبی انجام شود. اگر پکیج دیواری را به تازگی خریداری یا تعمیر کرده اید بهتر است هر نیم سال یک بار سرویس آن انجام شود. به همین دلیل اگر به سرویس دوره ای اهمیت دهید کمک موثری در جلوگیری از هزینه های ناشی از تعمیر پکیج در این شرایط اقتصادی می نماید و از خرابی های قطعات و یا حتی تعویض آنها جلوگیری خواهید کرد و اجازه می دهید که پکیج با همان قطعات اورجینال خود به کار ادامه دهد. 

از خدمات مهم سرویس دوره ای پکیج در میدان گلها بررسی صحت عملکرد دو مدار گرمایشی و بهداشتی و آزاد سازی محور پمپ سیرکولاسیون و غیره اشاره کرد. دیگر اقدامات مهم در سرویس سالیانه پکیج دیواری عبارت است از تنظیم شیر گاز پکیج، تنظیم حرارت در سرویس پکیج، بررسی صحت عملکرد دودکش یا فن، هواگیری در سرویس پکیج و بسیاری موارد دیگر می توان اشاره کرد.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور منطقه گلها

شرکت ایران رادیاتور دارای دو نوع پکیج آنالوگ و دیجیتال می‌ باشد و گروه تعمیرات پکیج میدان گلها تمامی مدل های رادیاتور و پکیج های دیواری این شرکت را بطور تخصصی برای شما تعمیر خواهد کرد. شرح عیب پکیج های ایران رادیاتور مواردی مانند خرابی و معیوب بودن برد کنترل، ترموستات ایمنی حدی 105 درجه عمل کرده است (قطع شده است)، پکیج بیش از حد گرم شده است، بالاتر از 89 درجه و کمتر از 105 درجه، عیب شعله یابی (یون) حین کار، عملکرد ضد یخ زدگی با پمپ روشن، عملکرد ضد یخ زدگی با مشعل روشن، سنسور آب گرم مصرفی اشکال دارد و مدار آن باز است، سنسور آب گرم مصرفی اشکال دارد و (اتصال کوتاه است، سنسور مدار شوفاژ اشکال دارد و مدار آن باز است، سنسور مدار شوفاژ اشکال دارد، ترموستات ایمنی حد 105 درجه قطع کرده ولی دمای اندازه گیری شده بوسیله سنسور طبیعی است، پرشر سوئیچ آب در وضعیت قطع می باشد، نشت دود به محیط، فن روشن است اما پرشر سوئیچ هوا در وضعیت قطع می باشد، فن خاموش است اما پرشر سوئیچ هوا در وضعیت وصل می باشد که در تمام موارد با توجه به نیاز سرویس تعمیرکار پکیج میدان گلها خدمات را به بهترین نحو برای شما انجام خواهد داد زیرا با سالها تجربه در زمینه خدمات نصب، تعمیرات و راه اندازی پکیج دیواری در خیابان و منطقه گلها توسط بهترین تکنسین های آموزش دیده و مجرب ارائه می دهد.

پکیج وسیله‌ ای است که در منزل و محل کار کاربرد بسیاری دارد. نبودن پکیج و یا شوفاژ در یک ساختمان خصوصا در فصل سرما دشوار و طاقت‌ فرسا خواهد بود. در صورتی که پکیج دیواری و زمینی شما با مشکلی روبرو شد، به منظور انجام تعمیرات، شما می‌ توانید با یکی از شعب نمایندگی مجاز ایران رادیاتور به عنوان یک مرکز معتبر تعمیر پکیج در گلها تماس بگیرید. در اولین تماس، ابتدا یکی از متخصصان ما در یک مشاوره تلفنی تلاش می کنند ایراد دستگاه را پیدا کنند. در این مرحله در صورتی که مشکل جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را برطرف نمایید. در غیر این صورت می توانید درخواست کنید که یکی از متخصصان تعمیرات و سرویس پکیج گلها برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. در این حالت، تکنسین های ما ظرف مدت حداکثر ۲ ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.

سرویس و تعمیر پکیچ کاری بسیار حساس و تخصصی می باشد برای این کار قبل از هر اقدامی ابتدا با گروه تعمیر پکیج میدان گلها تماس بگیرید و اگر از مشترکین قدیم این گروه باشید با اعلام کد مشتری به راحتی و در اولین فرصت به محل ذکر شده که از قبل اطلاع دارند اعزام خواهند شد. در غیر اینصورت با اولین تماس با مشاورین ما در تیم سرویسکار پکیج محدوده میدان گلها می توانید عضو این مجموعه بزرگ شوید و با اعلام محل کار یا منزل کد اشتراک دریافت کنید.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور منطقه گلها

نصاب پکیج و رادیاتور محدوده میدان گلها

انتخاب نوع پکیج و استاندارد بودن آن امری است که باید به آن توجه کرد. بعد از انتخاب پکیج باید نصب آن را به شرکت‌ های معتبر و مجرب بسپاریم. پکیج ها پس از نصب و راه‌ اندازی نیاز به سرویس دارند. زیرا پکیج هم مانند هر وسیله ای بر اثر استفاده دچار عیب و یا خرابی می‌شوند و لازم است برای تعویض یا تعمیر آنها اقدام کنیم. با استفاده به موقع از سرویس دوره ای می توانید از هزینه های سنگین و جبران ناپذیر که در اثر خرابی و خطرات احتمالی بوجود می آید جلوگیری کنید. تیم مشاوران پکیج میدان گلها مشاوره رایگان را برای خرید رادیاتور و پکیج مورد نیاز خانه یا آپارتمان شما را انجام می دهند و پس از خرید می توانید برای نصب آن اقدام کنید.

گفتنی است که کلیه هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و پس از کسر تخفیف‌ های مورد نظر اخذ خواهد شد. شما می توانید لیستی از هزینه های مربوط به برخی از خدمات و تعمیرات مربوط به پکیج را در طی تماس تلفنی و یا به هنگام حضور نصاب تعمیر پکیج گلها مشاهده کنید. لازم به ذکر است که هزینه ها مربوط به اجرت تعویض قطعات و انجام تعمیرات می باشد و نصب هزینه ای ندارد. به دلیل متغیر بودن قیمت قطعات و لوازم یدکی بر اساس نوع و مدل بوتان یا ایران رادیاتور می توانید در هنگام تماس تلفنی با شرکت از هزینه‌ ها و نرخ قطعات مطلع شوید.

البته هزینه سرویس دوره ای هم مطرح است که گروهی از مردم آن را هزینه اضافی می دانند اما در ساختمان های بزرگ غالبا برای صاحبان و ساکنین اهمیت زیادی دارد. نکته‌ ای که در این مورد باید مورد اشاره قرار بگیرد آن است که شما با پرداخت یک هزینه کم می‌ توانید از هزینه های سنگین‌ تر جلوگیری کنید. اگر نسبت به تعمیر و نگهداری پکیج حساس نباشیم، ممکن است با عواقب جبران‌ ناپذیری مواجه شویم.

تعمیر پکیج میدان گلها در واقع کیفیت خدمات و سرعت در ارائه خدمات تعمیرات و همچنین نحوه برخورد با مشتری، دریافت هزینه پایین و منصفانه را از مزایای تعمیرات تخصصی گروه خود می داند.

پکیج ها را می توان به دو حالت گرمایشی سرمایشی یا تابستانه و زمستانه تنظیم کرد. در تابستان بیشتر حالت آبگرمکن را دارد و زمانیکه شیرآن را باز کنید فقط آب را گرم می کند. ولی با شروع فصل سرما  هم باید آب را گرم نگه دارد و هم گرمای شوفاژ را تامین کند به همین دلیل به صورت مدوام و گاهی با تمام درجه روشن خواهد بود. به همین دلیل این  وسیله باید به صورت دوره ایی و سالیانه سرویس شود.

یکی از برترین خدمات این تعمیرگاه تعمیرات پکیج گلها بصورت آنلاین بودن خدمات می باشد به این صورت که اگر پکیج شما در هر زمانی دچار ایراد شد و شما دسترسی به هیچ جایی نداشتید می توانید با تماس با تیم ما از راهنمایی های مشاورین ما بهره مند شوید و با توجه به توضیحاتی که شما به مشاورین ما می دهید اگر امکان اعزام تکنسین به منزل یا محل کار شما نباشد می توانید با راهنمایی هایی که از متخصصین این گروه دریافت می کند مشکل خود را تا حضور تعمیرکار در محل رفع کنید.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز