تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - 01:34 - 28 December 2022

تعمیر پکیج بهداشت

تعمیر پکیج بهداشت بهترین خدمات تعمیرات و سرویس انواع پکیج در بهداشت و تعمیر پکیج دیواری با عیب یابی پکیج و شوفاژ در بهداشت.
تعمیرات پکیج کاسپین محدوده بهداشت
اطلاعات تماس
دفتر مرکزی : 02138405
همراه
مدیریت : 09121066282

تعمیر پکیج شبانه‌ روزی محدوده بهداشت

تعمیر پکیج بهداشت بهترین خدمات تعمیرات و سرویس انواع پکیج در بهداشت و تعمیر پکیج دیواری با عیب یابی پکیج و شوفاژ در بهداشت. باید به این موضوع توجه داشت که خرابی پکیج روز و شب نمی شناسد و ممکن است این اتفاق در هر ساعتی از شبانه روز اتفاق بیافتد. تیم حرفه ای تعمیر پکیج بهداشت با سالها تجربه در زمینه ارائه کلیه خدمات تعمیر و سرویس پکیج به صورت شبانه روزی و در سریع ترین زمان ممکن در خدمت مشتریان منطقه بهداشت می باشند.

در صورت نیاز به تعمیرکار پکیج با مراجعه به صفحه تماس و شماره های ذکر شده در هر لحظه از شبانه روز با مراکز تعمیرات پکیج بهداشت تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان سرویسکاران ما که در محدوده شما مستقر می باشند به محل اعزام شوند.

تعمیر پکیج شبانه‌ روزی محدوده بهداشت

تعمیرات و نصب پکیج محله بهداشت  

استفاده از پکیج به عنوان یک وسیله گرمایشی کم حجم امروزه طرفدار بسیاری دارد اما باید درنظر بگیریم که نصب پکیج در فضاهای کوچک بسیار خطرناک است و با مسمومیت‌ های مانند کمبود اکسیژن و در مواردی مرگ خاموش همراه است. تعمیر پکیج بهداشت به خریداران عزیز این توصیه را می کند که قبل از خرید و نصب پکیج حتما متراژ خانه خود را در نظر بگیرید تا از خطرات جبران ناپذیر جلوگیری شود. بعضی از مشتریان که به تازگی پکیج خریداری کرده اند فکر می کند که پکیج را در هر کجای ساختمان که منشاء دید نداشته باشد می توان نصب کرد ولی این سوال مطرح است که نصب پکیج در همه جا درست است یا باید در جاهای خاصی آن را نصب کرد؟

معمولا در ساختمان‌ ها نصب پکیج در تراس یا بالکن و آشپزخانه صورت می‌گیرد و نصب در این مکان ها هم دارای مزایا و معایب خاص خود هستند که در این صورت باید حتما با یک تعمیرکار خوب و حرفه ای در تماس باشید تا علاوه بر توضیح، یک نصب درست و استاندارد صورت گیرید. اگر به تازگی صاحب سیستم گرمایشی شده اید بهتر است با یک تعمیرگاه خوب و حرفه ای در ارتباط باشید تا هر گونه مشکل و ایرادی برای دستگاه شما بوجود آمد به راحتی بتوانید پکیج خود را با اطمینان به آنها بسپارید. تعمیر پکیج بهداشت تا داشتن تیمی کاملا حرفه ای و متخصص در زمینه انواع برندهای پکیج از زمان خرید پشتیبان مشتریان خود می باشند و در هر زمینه ایی که نیاز باشد آماده خدمت رسانی به متقاصبان خود هستند.

شرکت تعمیر پکیج بهداشت با داشتن بروزترین وسایل و تجهیزات آماده انجام فعالیت در سرتاسر مناطق است و همچنین همکاران ما در گروه تعمیرات پکیج فرودگاه نیز با داشتن انواع تجهیزات و تمامی قطعات اصلی برای برند های مختلف پکیج دیواری و زمینی بهترین خدمات را در محل برای شما به انجام می رسانند. باعث افتخار است که تعمیرکاران ما توانسته اند تعمیرات پکیج و آبگرمکن را در تمامی مناطق بصورت حرفه ای ارائه کنند و همواره اعتماد و لطف مشترکان ما باعث پیشرفت در خدمات دهی این نمایندی خواهد بود.

تعمیرگاه هایی که در چند زمینه فعالیت می کنند نمی توانند کارخود را به صورت حرفه ای انجام دهند و بدون داشتن تخصص و مهارت و رعایت نکردن اصول نصب استاندارد در هرکجای منزل مثل داخل داخل کابینت و یا حتی زیرا گاز هم به نصب می پردازند و هزینه های زیادی از افراد می گیرند که ممکن است بعدها دچار خطرات جبران ناپذیری شوند و در قبال اتفاق رخ داده مسئولیت پذیر نخواهند بود.

تیم نصاب رادیاتور منطقه بهداشت بعد از اعزام و با توجه به متراژ منزل به نصب اقدام می کنند و قبل از آن به شما توضیحات کامل برای انتخاب جای نصب پکیج را خواهند داد. شرایط استاندار و محل نصب یک پکیج به شرح زیر می باشد :

حداقل فاصله پکیج از کابینت مجاور باید 150 سانتی‌ متر باشد.

حداقل فاصله پکیج از دیوارهای مجاور آن باید 100 سانتی‌ متر باشد.

رعایت فاصله  120 سانتی متری پکیج از کف زمین.

کمترین فاصله کلاهک تعدیل پکیج تا دریچه خروجی دودکش حتما باید 30 سانتیمتر باشد.

محل نصب پکیج نباید به طور کامل پوشیده و بدون هوا باشد و استفاده از پنچره دوجداره و حتی درب های ضد سرقت در اطراف پکیج ممنوع است.

پکیج نباید در محل هایی که دارای رطوبت است مانند رختکن، حمام و یا زیر زمین نصب گردد.

بعضی از مواقع نصاب و تعمیرکاران ما با اعتراض مشتریان در خصوص نصب پکیج روبرو می شوند اما پرسنل تعمیر پکیج بهداشت با نهایت رعایت ادب و احترام به مشتریان و با خونسردی کامل علت را با توجه به موارد بالا توضیح می دهند و مشتریان را از خطرات مالی و جانی که ممکن است بوجود آید آگاه می کنند.

پیشنهاد تعمیرکاران ما به مشتریان خود این است با توجه به متراژ ساختمان نصب پکیج در آشپزخانه به دلیل معایب کمتری که نسبت به تراس و بالکن دارد بهترین مکان برای نصب می باشد البته این در مورد ساختمان های  بالای 60 متر قابل استفاده می باشد در غیر این صورت اگر متراژ ساختمان کمتز از 60 متر باشد بهترین فضا برای نصب پکیج همان تراس و بالکن است البته با استفاده از کابین های کاملا استاندارد و ایمن که برای نصب پکیج در نظر گرفته شده است.

تعمیر پکیج بهداشت یکی از معدود تعمیرگاه های مجاز و نصب پکیج می باشد که با رعایت تمامی اصول ایمنی و استاندارد به نصب انواع سیستم در تمامی متراژ ساختمان می باشند و قبل از هرگونه اقدامی تمام مزایا و معایب جایگاه را به مشتریان خود توضیح می دهند و آنها را با تمامی خطرات احتمالی آگاه می کنند. به همین دلیل در طول سالها تجربه و فعالیت بدون هیچ گونه شکایت و خطای نصب به عنوان تعمیرگاه نمونه در بین دیگر رقبا خصوصا در منطقه بهداشت شناخته شده است.

سرویسکار پکیج خوب منطقه بهداشت

وظایف سرویسکار پکیج خوب منطقه بهداشت

پکیج ها دارای تنوع زیادی هستند که در دو نوع تک مبدله و دو مبدله تهیه و تولید می شوند. از آن جایی که پکیج ها سریع آب گرم مورد نیاز منازل ادارات و ساختمان ها را تامین می کند. امروزه این وسیله گرمایشی مصرف کنندگان زیادی را پیدا کرده است. بنابراین با تعمیر و سرویس به موقع این دستگاه می توان مدت زمان طولانی تری از عمر مفید آن استفاده کرد. سرویس پکیج دیواری و یا زمینی (ایستاده) بهترین راه برای حفظ و نگهداری و پکیج ها بوده، و باعث شده خسارات احتمالی و هزینه های جانبی را تا حد زیادی کاهش دهد.

بنابراین برای سرویس پکیج و رادیاتور خود باید بایک تعمیرات پکیج معتبر در ارتباط باشید زیرا سرویس پکیج یک کار تخصصی و حرفه ای می باشد و هر فرد مبتدی نمی تواند این کار را انجام دهد چون ممکن است سرویس نادرست در یک قسمت به قسمت های دیگر آسیب رده و باعث هزینه های گرانتری شود برای جلوگیری از این کار با تعمیر پکیج بهداشت تماس گرفته و با دادن اطلاعات در مورد مدل و نوع برند پکیج خود در کوتاه ترین زمان از بهترین خدمات آنها بهره مند شوید.

سرویسکاران گروه بهداشت بعد از اعزام با دقت به بررسی و بازبینی دستگاه شما می پردازند و به دلیل مهارت داشتن پرسنل در زمینه تعمیر و سرویس در صورت مشاهده هر یک از موارد زیر اقدام به سرویس پکیج خواهند کرد. خدمات ارائه شده از طرف تیم پشتیبان سرویس رادیاتور بهداشت دارای شش ماه گارانتی می‌باشد. اگر پکیج شما دارای کارت گارانتی معتبر شرکتی است در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی در قبال پکیج خود دارد استفاده کنید. :

فشار آب گرم در دوش حمام و شیر آشپزخانه بسیار کم است.

 پکیج روشن است اما آب به خوبی گرم نمی شود.

زمان زیادی طول می شد آب گرم شود.

شوفاژ و رادیاتور ها به خوبی گرم نمی شوند

 زمان روشن بودن پکیج صدای تق تق می دهد.

در بازبینی سرویسکاران با هر کدام از موارد ذکر شده روبرو شوند دستگاه را سرویس می کنند در مدت زمان تعمیر پکیج اگر تعمیرکار با موارد دیگری مانند تعویض یا تغییر قطعه برخورد کنند آن را به اطلاع مشتری می رسانندو آنها در جریان هزینه ها قرار می دهند در صورتی که مشتری رضایت داشته باشد آن قطعه را تغییر و یا تعویض می کنند تعمیر پکیج بهداشت با توجه به شرایط اقتصادی امروزی و بر پایه مشتری مداری سعی می کنند تا آن جایی که ممکن است آن قطعه را تعمییر کنند تا اجلزه دهند دستگاه با همان قطعه اصلی خود به کار ادامه دهد و از مزیت این کار این است که باعث راندمان بالا و طول عمر بیشتر دستگاه می شود. در صورت تعویض قطعه یا قطعات دستگاه تنها تعمیرگاهی که از قطعات کاملا اورجینال استفاده می کند تعمیرات پکیج بهداشت می باشد و حتی قطعه را به صورت وکیوم در حضور مشتری بارکرده و استفاده می کنند و موظف هستند که قطعه تعویضی را به مشتری ارائه دهند. 

نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که پکیج نیاز به دو سرویس دارد که یک سرویس دوره ای و سالیانه می باشدحالا این سوال برای مشتریان پیش می آید که بهترین زمان سرویس پکیج چه زمانی می باشد؟

سرویس دوره ای پکیج از دیده کارشناسان و تعمیر پکیج بهداشت بهتر است هر شش ماه یک بار انجام گردد با این کارتا حد امکان در هزینه های سالیانه صرفه جویی می شود  و هم در صورت بروز هرگونه ایراد و مشکل احتمالی در دیگر قسمت ها خرابی و عیب آنها مشخص سده و زودتر می توان آن را برطرف کرد زیرا در سرویس دوره ای ممکن است ایراد به صورت جزئی و کوچک باشد که بتوان با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تعمیر کرد اما اگر این سرویس را انجام ندهید که از دیده بسیاری از افراد هزینه اضافی می باشد ممکن است این مشکل جزئی مشخص نشده و باعث خرابی بیشتر و یا حتی از کارافتادگی پکیج شما شود.

توصیه سرویس پکیج منطقه بهداشت به مشتریان خود این است که پکیج خود را پیش از شروع فصل سرما سرویس کنند تا در طول فصل زمستان دچار ایراد و یا قطع شدن آب گرم منزل و یا محل کار خود نشوند. بهترین زمان سرویس برای پکیج هایی که تازه خریداری شده  هر شش ماه یکبار می باشد اما برای سایر پکیج ها که قبلا استفاده شده بهتر است سالیانه و بطور کامل سرویس شود. سرویس پکیج خود را به سرویس کاران متخصص بهداشت بسپارید چرا که تنها افراد متخصص و با تجربه در نمایندگی ایران رادیاتور محله بهداشت، عمل رسوب زدایی و تست عملکرد بقیه قطعات را به خوبی انجام می دهند.

پیشنهاد ما به شما مشتریانی که تازه دارای پکیج شده اید و در منطقه جنوب غربی ساکن هستید تعمیر پکیج بهداست با سالها تجربه در زمینه نصب، راه اندازی و سرویس بدون داشتن کوچکترین شکایتی در زمینه فنی و تخصصی می باشد.

قیمت و هزینه پکیج در خیابان بهداشت

یکی از خدمات بسیار مهم مجموعه تعمیر پکیج بهداشت سرویس پکیج ایران رادیاتور میباشد، هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور در این گروه بسیار منصفانه و برحسب نرخ اتحادیه محاسبه میشود.

وقتی پکیج نیاز به تعمیر و یا سرویس داشته باشد، می توان حدس زد مجموعه ای از مشکلات برای دستگاه ایجاد شده و لازم است تعدادی از قطعات پکیج تعمیر و یا تعویض شوند. ولی قبل از تعمیر و سرویس پکیج عاملی که بر هزینه ها تاثیر زیادی دارد نوع پکیج می باشد. با توجه به اینکه پکیج ها در انواع برندهای ایرانی و جارجی و یا مدل های مختلفی مانند پکیج دیواری، زمینی، ایستاد و حتی برخی از آنها گازسوز و گاهی برقی می باشند که همیه این عوامل بر  قیمت و عزینه ها تاثیر زیادی دارد زیرا هر کدام قطعات خاص خود را دارند که با قیمت ای گوناگون می باشد و متاسفانه با شروع فصل سرما گروهی از افرا سود جو از این فرصت استفاده کرده و هر قیمتی را که بخواهند از مشتری دریافت می کنند و چون نبود آب گرم در فصل سرما غیر قابل تحمل است پی مشترب بدون آگاهی از قیمت ها و تعرفه ها هزینه را به تعمیرکار پرداخت می کنندو برای جلوگیری از این گونه موارد با نزدیکترین تعمیرگاه محل سکونت خود تماس گرفته و مشکل پکیج خودر ا اعلام کنید.

تعمیر پکیج بهداشت یکی بهترین و معتبرترین گروه تعمیراتی می باشد که تمام هزینه ها و قیمت های آن بر اساس تعرفه مصوبه اتحادیه تعمیرکاران می باشند و شما قبل از تماس با این گروه و با مقایسه قیمت ها متوجه خواهید شد که در بعضی از موارد حتی قیمت های آنها زیر قیمت مصوبه می باشد پس مطمئن ترین را برای شما ارتباط با این گروه و اعلام نیاز می باشد که در کوتاهترین زمان در محل اعزام می شوند. ابتدا با توجه به نوع پکیج ایراد آن را یافته و هزینه هار ا به مشتری اعلام می کنند و با توجه به میزان خرابی و ایرادی که دارند آنها را بررسی می کرده ممکن است در بررسی های انجام شده نیاز به تعویض قطعات وجود داشته باشد که هزینه آنها هم با یکدیگر متفاوت است.

مورد آخری که بر هزینه ها تاثیر دارد بستگی به نوع سرویس انجام شده است اینگذارندکه دستگاه نیاز به سرویس دوره ای دارد یا باید بصورت کامل تعمیر شود تمام این موارد را گروه تعمیر پکیج بهداشت با متقاضیان خود در میا ن می گذارند و آنجایی که محور اصلی این گروه مشتری مداری است و با توجه به شرایط و نوسانات اقتصادی سعی بر این دارند که با کمترین هزینه بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.

مزایای نمایندگی بوتان در بهداشت

برند بوتان و ایران رادیاتور هر دو از برندهای محبوب در ایران هستند که در زمینه پکیج دیواری و تولید انواع مدل های رادیاتورهای گرمایشی منازل فعالیت دارند. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش پکیج در بهداشت به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها در زمینه تعمیرات پکیج های ایران رادیاتور و بوتان اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است. با توجه به اینکه وقت و زمان کار برای مشتریان ما مهم است بر این شدیم تا با ارسال تخصصی ترین تیم به درب منزل شما به ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن کنیم، پس تمامی خدمات گروه پکیج بهداشت در محل انجام می شود مگر اینکه نیاز به تعمیرات تخصصی داشته باشد که در این صورت به مرکز ارسال خواهد شد.

برای اینکه از خدمات پس از فروش نمایندگی ما بهره‌ مند شوید می‌ توانید با تعمیرگاه مجاز پکیج در بهداشت تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما مطرح کنید تا راهنمایی لازم جهت تعمیر یا سرویس رادیاتور و پکیج خود را به دست آورید. پشتیبانی کامل و رفع اشکالات و سوالات جهت بالا رفتن اعتماد مشتریان هنگام تعمیر، از جمله خدمات مشاوران ما برای همراهی با شما عزیزان است.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
شناسایی و معرفی ظرفیت های مغفول مجموعه های دانش بنیان

شناسایی و معرفی ظرفیت های مغفول مجموعه های دانش بنیان

فرصتی برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان به بخش کشاورزی

فرصتی برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان به بخش کشاورزی

نقش آفرینی گروه های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم

نقش آفرینی گروه های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم

رسالت مالکیت فکری شناسنامه دار کردن نوآوری هاست

رسالت مالکیت فکری شناسنامه دار کردن نوآوری هاست

حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری

حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری

پیشنهاد روز