تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - 18:31 - 15 December 2022

تعمیر پکیج دخانیات

تعمیرات پکیج دخانیات بهترین خدمات تعمیرات و سرویس انواع پکیج در دخانیات و تعمیرات پکیج دیواری با عیب یابی پکیج و شوفاژ در دخانیات.
تعمیرات پکیج امین محله دخانیات
اطلاعات تماس
مدیریت : 09123951915

تعمیرات و نصب پکیج در دخانیات

تعمیر پکیج دخانیات بهترین خدمات تعمیرات و سرویس انواع پکیج در دخانیات و تعمیر پکیج دیواری با عیب یابی پکیج و شوفاژ در دخانیات. ممکن است خرابی دستگاه پکیج و یا سرد شدن رادیاتورها باعث بروز مشکلاتی برای اعضای خانواده شود ولی فقط کافی است با تعمیر پکیج دخانیات تماس بگیرید تا با دریافت خدمات خوب ما تمامی استرس ها و درگیری های ایجاد شده در ذهن شما رفع گردد.

نمایندگی تعمیرات پکیج در دخانیات با بهره گیری از از نیروهای متخصص و همچنین تجهیزات مدرن و با کیفیت در جهت عیب یابی صحیح رادیاتور ها و سیستم گرمایشی شما انتخابی مناسب است. این نمایندگی پکیج به بهترین شکل ممکن قادر به انجام تمامی خدمات از جمله نصب جابجایی و تعمیر انواع برندهای خارجی و داخلی در همه منطقه دخانیات می باشد.

تعمیرات و نصب پکیج در دخانیات

آشنایی با خدمات پکیج دخانیات

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در دخانیات با سال ها فعالیت درخشان در زمینه تعمیر و سرویس انواع پکیج های زمینی و دیواری یکی از بزرگترین شرکت های خدمات تاسیسات می باشد. قیمت تمامی خدمات ما مانند مشاوره خرید، نصب و راه اندازی و تعمیر در شرکت تعمیر پکیج دخانیات زیر قیمت دیگر همکاران می باشد و شما می توانید این مورد را مقایسه نمائید پس جهت اطمینان با کارشناسان همکار ما در تعمیرات پکیج گلچین ما تماس بگیرید.

سرویس و تعمیرات پکیج تخصص ما است و این خدمات توسط تعمیرکار با تجربه و حرفه ای برای شما در هر ساعت از شبانه روزی انجام می شود. تعمیر پکیج منطقه دخانیات با کادر مجرب و متخصص افتخار دارد کلیه خدمات خود را با بهترین کیفیت ارائه نماید که در ادامه به بخشی از آن اشاره می شود.

رفع عیب بر اساس نحوه عملکرد و کد خطا پکیج

خدمات بصورت شبانه روزی با ضمانت 6 ماهه قطعات و 1 ساله تعمیرات

تعمیر در محل با حضور مشتری طبق نرخ مصوب

عیب یابی علت گرم نبودن آب مصرفی و رادیاتورها به همراه تنظیم نوسان دما

تعمیرات جرقه نزدن و انفجاری روشن شدن پکیج

سرویس پمپ و رفع افت فشار

اعزام کارشناس به تمامی نقاط محدوده دخانیات در کمتر از یک ساعت

استفاده از قطعات اصلی با هزنیه منصفانه

هواگیری و شستشوی، اسید شویی پکیج و رادیاتورها

مشاوره خرید و نصب انواع پکیج (دیواری و زمینی)

رفع نشتی و چکه کردن آب از پکیج و رادیاتور

تعمیرات سر و صدای بیش از حد و ناهنجار پکیج

روشن و خاموش شدن پکیج و تعمیر شمعک

برای کارایی بهتر پکیج ها تعمیرات پکیج شامل موارد مختلفی می شود و در صورت عدم رسیدگی به آنها ممکن است پکیج شما آسیب ببیند که بهزینه بسیار بالاتری نسبت به زمانی که از خدمات سرویس استفاده می کنید برا شما خواهد داشت. با سرویس پکیج ، دستگاه به طور کامل رسوب گیری شده و استفاده از آن راحت تر و لذت بخش تر به ویژه در فصل زمستان خواهد بود .تعمیر و یا تعویض قطعات خراب و معیوب توسط سرویس کاران تعمیر پکیج دخانیات منجر به عملکرد بهتر و راندمان بالاتر دستگاه پکیج شما می گردد. 

سرویس منظم پکیج منطقه دخانیات

سرویس و تعمیر پکیج در منطقه دخانیات، توسط شعب نمایندگی بوتان و ایران رادیاتور در تمامی نقاط محله دخانیات انجام می شود. رادیاتور های خانگی و دستگاه های پکیج زمینی و دیواری در انواع مدل های متنوع برای رفع نیازهای منازل و محل های کار و ویلا ها در آب و هواهای مختلف تولید می شوند همچنین سری های مختلف پکیج دیواری دارای امکانات و قیمت های متفاوت می باشند و مرحله اول تعمیر پکیج ایران رادیاتور و هر برند دیگر عیب یابی صحیح دستگاه پکیج می باشد. چنانچه نیاز به تعمیر تخصصی انواع پکیج های بوتان و ایران رادیاتور دارید، می توانید با هریک از شعب نمایندگی تعمیرات پکیج در منطقه دخانیات تماس بگیرید.

پذیرش و تحویل پکیج معیوب در محل، به شما این امکان را می دهد که تخصصی ترین خدمات تعمیراتی را بدون مراجعه حضوری به نمایندگی ما دریافت کنید. تعمیر پکیج دخانیات این امکان را فراهم کرده که حتی از خدمات پذیرش در محل این مرکز استفاده کنید تا کارشناس مربوطه برند پکیج شما در صورت خرابی عمده که در محل امکان تعمیرات آن وجود ندارد دستگاه  معیوب شده را در درب منزل از شما تحویل گرفته و آن را به واحد تعمیرات منتقل کند و پس از تعمیر و سرویس، دوباره این دستگاه را در درب منزل به شما تحویل دهد؛ اینگونه دیگر نیازی نیست به صورت حضوری به  نمایندگی تعمیر پکیج در محله دخانیات مراجعه کنید و می‌ توانید در زمان و هزینه خود به صورت چشم‌ گیری صرفه‌ جویی کنید.

این خدمات برای تمامی رادیاتورها و پکیج ها در انواع برند های داخلی و خارجی صورت می پذیرد ک می تواند شامل سرویس منظم منبع یا مخزن انبساط، برد الکترونیکی، پمپ، ترانس جرقه، شیر اطمینان، مبدل‌ ها، سنسور ها، شیر اتوماتیک، فن، فیوز ها، هواگیر، محدود کننده جریان، شیر سه راهی، شیر کنترل و غیره، فلوسوئیچ و فلومتر، ولوم‌ های، تنظیم دما و سایر قطعات تخصصی پکیج و رادیاتور می باشد.

شرکت تعمیر پکیج دخانیات یک مرکز تخصصی و معتبر برای تعمیر انواع محصولات مختلف گرمایشی بخصوص پکیج از برندهای متنوع است که خدمات تعمیراتی را در محل و بدون نیاز به جابجایی دستگاه را انجام می‌ دهد. از جمله خدمات تخصصی زمرکز ما سرویس و تعمیرات انواع سنسورهای ترموستات، سنسورهای پرشرها، سنسورهای فلو سوئیچ و رگلاتور و سنسورهای حرارتی پکیج می‌ باشد. ​

آشنایی با خدمات پکیج دخانیات

مزایای سرویس پکیج محدوده دخانیات

تیم تعمیر پکیج دخانیات در زمینه مشاوره، خرید و فروش انواع زادیاتور و پکیج در محله دخانیات نیز فعال است. جهت ثبت هرگونه درخواست مشاوره خرید و یا حضور تکنسین برای تعمیر پکیج در منزل با نمایندگی مجاز و معتبر تعمیرات پکیج دخانیات تماس بگیرید.

بررسی کامل سیستم و تمام مشکلات احتمالی به وجود آمده در رابطه با رادیاتور ها و پکیج در برند های مختلف اعم از تعمیر پکیج بوتان، ایران رادیاتور، گلدیران، تاچی، آریستون، ایساتیس، شاپه، فرولی، دوو، روکا، پلار، اخگر و تعمیر سایر برندهای پکیج در دخانیات از جمله مزایای استفاده از سرویس پکیج دخانیات است که تعمیر و سرویس در صورت امکان در حضور مشتری و به صورت فوری انجام می شود. تعمیر پکیج ایران رادیاتور و بوتان بطور تخصصی پس از عیب یابی پکیج انجام می‌ شود.

به هنگام حضور سرویسکار پکیج در منطقه دخانیات تمام مشکلات مانند رفع سر و صدای پکیج که ناشی از هواگیری نکردن پکیج و شوفاژ و … می‌ باشد را باید هواگیری کرده و در صورتی که می‌خواهید این کار به شما آموزش داده خواهد شد تا خودتان انجام دهید. در برخی موارد دیگر که پکیج به درستی آب را گرم نمی‌کند و یا فشار آب گرم کم است باید بدانید که پکیج رسوب گرفته است و باید رسوب گیری پکیج ایران رادیاتور یا بوتان برای شما انجام شود و البته این مورد لازم به یاداوری است که هزینه هوا گیری و رسوب گیری پکیج ایران رادیاتور یا بوتان متفاوت است و به صورت کلی باید قبل از اقدام به تعمیر پکیج، عیب یابی انجام شود تا هزینه تعمیر پکیج مشخص شود. رسوب گیری به کمک اسید و آب توسط نیروی متخصص تعمیر پکیج دخانیات انجام می‌ شود و در برخی موارد که این خرابی ها با اسید از بین نمی‌ روند با ضربه آرام آن‌ ها جدا خواهد شد. مشاوران تعمیرات پکیج در محله دخانیات شما را برای استفاده از خدمات پس از فروش پکیج ایران رادیاتور و بوتان راهنمایی می کنند و در صورتی‌ که پکیج دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد می تواند در صورت بروز هرگونه مشکل به ما مراجعه کنید.

سرویس منظم ما شامل مشاوره و عیب‌ یابی رایگان برای تمامی دستگاه‌ ها با قیمت پایین و کیفیت بالای تعمیرات و گارانتی یک تا شش ماهه بر روی خدمات و قطعات اصلی برای مشتریان ثابت ما است. جهت دریافت حدمات نصب، سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور یا بوتان، کافی است درخواست خود را از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید.بهترین زمان برای سرویس پکیج را می توان اوایل پاییز به حساب آورد چرا که پکیج عملکرد تابستانی خود را انجام داده و نیاز به تغییر وضعیت آن می باشد و با سرویس پکیج در فصل پاییز امکان استفاده راحت از آن در فصل زمستان بدون وجود هیچ گونه مشکلی فراهم می گردد.

سرویس پکیج از اهمیت زیادی برخوردار است و زمان زیادی توسط سرویس کاران صرف این کار می گردد. بررسی و کنترل وجود نشتی در لوله های پکیج، وجود رسوب در قسمت مسیر ورودی پکیج، وجود رسوب در مبدل پکیج، رسوب در اتصالات مختلف پکیج و شیلنگ ها و فیلترها و دستگاه سختی گیر و همچنین بررسی شیر اطمینان از موارد مهمی هستند که مورد توجه سرویس کاران قرار می گیرند. هماهنگی جهت اعزام تکنسین پکیج در کمتر از 30 دقیقه صورت خواهد گرفت. نکته ویژه و متمایز خدمات تعمیر پکیج دخانیات این است که چنانچه فکر می کنید خودتان می توانید موارد ایرادات را رفع کنید، مشاوران و تعمیرکار ما کنارتان خواهد بود و در صورت نیاز به قطعه خدمات پس از فروش نمایندگی ما قعطات مورد نیاز را تامین و براتان ارسال می کند.

شماره تلفن نمایندگی پکیج در دخانیات

شماره تلفن نمایندگی مجاز و معتبر رادیاتور و پکیج در دخانیات برای شما در بالای صفحه قرار داده شده است. تکنسین های این مجموعه افراد آموزش دیده و متخصصی هستند و برای خدمات خود برگه گارانتی شرکتی ارائه می کنند. تمام موارد در تعمیر پکیج دخانیات با رعایت پروتکل های ایمنی، بهداشتی و بروزترین ابزار  و دستگاه در منزل مشتریان انجام  می شود تا به بهترین خدمات را با ما تجربه کنید. اگر شما نیز برای تعمیر پگیجاز غرب و شرق تهران تا شمال و جنوب تهران نیاز به کمک دارید، ما به شما کمک می‌کنیم تا به بهترین تعمیرکار ماشین لباسشویی در تهران دسترسی داشته باشید.

خرابی پکیج عملکرد آن و رادیاتور ها را با مشکل مواجه می‌ کند و ممکن است فضای خانه به‌ خوبی گرم نشود. معمولا علت خراب شدن پکیج ها نامشخص است؛ گاهی دستگاه کاملا از سرویس‌ دهی خارج می‌ شود و نیاز به تعمیر اساسی پیدا می‌ کنید. بهرحال این دستگاه از وسا‌یل گران‌ قیمت منزل به‌ حساب می‌آید که برای افزایش طول عمر آن، بهتر است تعمیر و سرویس دوره پکیج را در اسرع وقت انجام دهید.به دلیل جریان داشتن آب در لوله های پکیج هر از گاهی این وسیله دچار گرفتگی و رسوب می گردد و برای حل این مشکل و عملکرد بهتر پکیج، نیاز است تا در بازه زمانی مشخصی پکیج سرویس گردد. شما می توانید با مشاوره با متخصصان ما در تعمیر پکیج منطقه دخانیات از بهترین زمان سرویس پکیج خود آگاه شوید.

پکیج و رادیاتور هم مانند تمامی وسایل برقی و مکانیکی، خراب می‌ شوند و نیاز به سرویس پیدا می‌ کنند. همچنین معمولا گاهی نصب اولیه و کارکرد اولیه با پکیج کمی مشکل است، به همین دلیل نصاب ها و نمایندگی های مجاز تعمیرات و نصب رادیاتور نصاب هایی را برای پکیج استخدام می کنند.

از آنجایی که پکیج های ایرانی در دو برند ایران رادیاتور و بوتان به جهت کیفیت بالا و سازگاری با شرایط ایران معروف ترین برند پکیج درکشورمان هستند سرویس تعمیرات پکیج دخانیات مخصوص افرادی است که ساکن این محله هستند و نیاز شما به تعمیرات پکیج را توسط بهترین تعمیرکاران پکیج پاسخ می‌ دهند.

مزایای تعمیر پکیج محدوده دخانیات

توصیه های تعمیرات پکیج دخانیات

تعمیر پکیج دخانیات برای شما توصیه هایی در نظر گرفته تا بتوانید از بروز برخی از اشکالات آگاه شوید. گاهی در پکیج ها آبگرم مصرفی دچار نوسانات می شود که ممکن است زیاد بودن ارتفاع شعله، پایین آمدن دقت ntc مصرفی، استفاده همزمان از چند شیر مصرفی، استفاده از پمپ فشار نا مناسب در شبکه ساختمان، خرابی شیر سه راهه در نوع دو مبدله و کم بودن فشار آب ساختمان علت آن است.برای حل موارد یاد شده در بالا توصیه تعمیرکار پکیج محدوده دخانیات این است که ابتدا تنظیم شعله توسط مانومتر دیجیتالی را بررسی کنید و برای بازدهی بیشتر از مصرف کننده ها و شیرهای اب کمتری در یک زمان استفاده کنید، تعمیر پمپ آب ساختمان در صورت خرابی بسیار موثر است، تعویض مغزی شیر سه راهه و استفاده از پمپ آبرسانی قوی بسیار در بهبود عملکرد پیکج و گرمای مناسب رادیاتور ها بخصوص در فصل های سرد موثر است.

مجموعه بوتان و ایران رادیاتور با چندین کارخانه در سراسر کشور و بیش از سال ها فعالیت یکی از قدیمی ترین و معتبرترین واحدهای تولیدی کشور در زمینه تولید انواع رادیاتور، پکیج شوفاژ دیواری و زمینی می باشند. تعمیر پکیج دخانیات و سرویس رادیاتور منطقه دخانیات به عنوان فعال ترین نمایندگی پکیج ایران رادیاتور و بوتان در طول سال های اخیر توانسته  خدمات نصب، سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور و سایر برندها را با کیفیتی قابل قبول برای مشتریان ارائه داده و پاسخگوی نیاز های متفاوت مشتریان در زمینه خرید، تعمیرات و نصب انواع پکیج دیواری و زمینی باشد.

گاهی اوقات نیز فشار آب ورودی به دستگاه بیش از حد کم است. باید مطمئن شوید مسیر ورودی کامل باز باشد و آب پر فشار از شلنگ ورودی پکیج خارج شود. اگر تمام موارد را چک کردید و فشار همچنان کم بود، باید یک پمپ قوی تر برای منزل خود بخرید و اگر حل نشد حتما با سرویسکار تعمیر پکیج در دخانیات تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات پکیج دخانیات ثبت درخواست و با تکمیل فرم توسط کارشناس یا تماس شما موارد درخواست بررسی و ارجاع به تکنسین خواهند شد و هماهنگی برای بازه زمانی مراجعه سرویسکار از شما اجازه گرفته خواهد شد. پس از حضور دستگاه تست و پس از تعمیر و ارائه ضمانت‌ نامه‌ صورت می پذیرد. همچنین این مجموعه با دارا بودن اشخاص خبره و ماهر در زمینه تعمیر خرابی پکیج ایران رادیاتور و بوتان و برند های خارجی و موارد آن آماده خدمت رسانی در تمامی روزهای هفته است.

عیب یابی تخصصی، تعویض وتعمیر قطعاتی که دچار مشکل شدند بخشی از مهم ترین خدمات سرویس کاران این مرکز می باشد، تمامی این قطعات تعمیری ویا تعویضی توسط مرکز تعمیر پکیج دخانیات گارانتی می شوند تا از اصالت آنها اطمینان داشته باشید.

پذیرش و تحویل پکیج در محل، به شما این امکان را می دهد که تخصصی ترین خدمات تعمیراتی را بدون مراجعه حضوری دریافت کنید. کارشناسان نمایندگی تعمیرات پکیج در دخانیات، به آدرس شما آمده واقدام به عیب یابی وتعمیر پکیج شما میکنند و درصورت نیاز دستگاه پکیج را ازشما تحویل گرفته و به مرکز تعمیر پکیج دخانیات منتقل می کنندو در نهایت دستگاه تعمیر شده  در محل قبلی، به شما تحویل داده می شود. از برند‌های دیگر تولید پکیج، ایران رادیاتور است که مانند تمامی پکیج‌ های دیگر نیاز به تعمیر و سرویس پیدا می‌کنند. با درخواست سرویس تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دخانیات شما می‌ توانید خدمات را از نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در هر ساعتی دریافت کنید. تعمیرکاران ما در اسرع وقت به محل موردنظر شما می رسند و پس از اتمام کار محیط را تمیز تحویل شما می دهند.

بهترین زمان تعمیر پکیج دخانیات

در صورتی که علائم زیر را مشاهده کردید زمان آن رسیده که پکیج شما سرویس گردد، چنانچه آب رادیاتور گرم نمی شود، رادیاتورها سرد هستند، شعله پکیج کم و کوتاه می باشد، سیستم گرمایشی با مشکل مواجه باشد، روشن شدن پکیج به صورت انفجاری و فشار آب مصرفی کم شده است. بهترین زمان برای سرویس پکیج دیواری هر 6 ماه یک بار برای پکیج هایی که تازه خریداری و نصب شده اند می باشد واین زمان برای  پکیج هایی که مدت زمانی از کار کردنشان گذشته است حدود یک سال می باشد. اما بهتر است که در هنگام تغییر فصل و زمانی که می خواهید عملکرد پکیج را از حالت تابستانی به زمستانی و بالعکس تغییر دهید برای سرویس پکیج دیواری با تعمیرات پکیج دخانیات تماس و اقدام نمایید.

سرویس های دوره ای که هر 6 ماه یکبار انجام می گیرد شامل  بررسی موارد مختلفی چون بازدید نمودن از قطعات مختلف پکیج می باشد، در این سرویس های دوره ای اقدام به رفع عیوب در تمامی اتصالات و مغزی ها می گردد و در صورت مشاهده نشت از قطعات نیاز است نسبت به تعمیر یا تعویض آنها اقدام گردد.

در سرویس های سالیانه پکیج دیواری نیز نیاز است تا منبع انبساط دستگاه و پمپ شست و شو و مبدل های اولیه و ثانویه مورد بررسی قرار گیرند. این قطعات معمولا به علت وجود سختی آب، دچار رسوب شده و نیاز به رسوب زدایی پیدا می کنند. وجود رسوب در این قطعات ممکن است سبب نوسان دمای آب و سرد و گرم شدن آن می گردد که برای رفع این مشکل نیاز به شست و شوی مبدل و دیسکلره کردن آن می باشد؛ علاوه بر آن شلنگ های مختلف و پمپ پکیج نیز مورد بررسی قرار گرفته و کاملا تمیز و رسوب زدایی می گردند. تعمیر پکیج دخانیات پیشنهاد می کند علاوه بر شست و شوی پکیج، رادیاتورها نیز باید شست و شو و رسوب گیری گردند که این عمل نیز در هنگام سرویس سالیانه پکیج دیواری صورت می گیرد. علاوه بر رسوب زدایی، کنترل عملکرد پکیج و کنترل فشار آب و آزاد سازی محور پمپ نیز از جمله مواردی است که در هنگام سرویس پکیج انجام می شود.

شماره تلفن نمایندگی پکیج در دخانیات

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز