تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 23:19 - 10 May 2022

دکتر جهانگیر شیخی

دکتر جهانگیر شیخی متخصص دندانپزشک و فلوشیپ زیبایی در مشهد و تلفن و آدرس دکتر جهانگیر شیخی با خدمات ارتودنسی، لیزر و ایمپلنت دندان.
دکتر جهانگیر شیخی دندانپزشک
موقعیت مکانی
مشهد خیابان سناباد بین 52 و 54
اطلاعات تماس
38408911 - 051
همراه
09158222282
دکتر جهانگیر شیخی

اطلاعات آدرس دکتر جهانگیر شیخی

دکتر جهانگیر شیخی متخصص دندانپزشک و فلوشیپ زیبایی در مشهد و تلفن و آدرس دکتر جهانگیر شیخی با خدمات ارتودنسی، لیزر و ایمپلنت دندان.مطب دکتر جهانگیر شیخی همواره سعی بر ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی با محور جلب رضایت مراجعه کنندگان خود را دارد.

خدمات متنوع و تخصصی کلینیک دکتر شیخی بخصوص در زمینه دندانپزشکی زیبایی با توجه به نیازها و درخواست های بیماران با استفاده از روش های نوین و تکنولوژی های روز صورت می پذیرد.

تلفن و آدرس دکتر جهانگیر شیخی

تلفن دکتر جهانگیر شیخی استان خراسان رضوی

دکتر جهانگیر شیخی دارای 2 درجه دکترا و فلوشیپ دندانپزشکی زیبایی از کانادا و آمریکا و همچنین فلوشیپ لیزر از ایتالیا، سرتیفیکیت ارتودنسی زیبایی از آمریکا می باشد.اصلاح و خلق یک لبخند زیبا برای مراجعه کننده از مزیت های استفاده از خدمات مطب دندانپزشکی دکتر جهانگیر شیخی است.درمان‌های دندانپزشکی زیبایی دارای انواع مختلفی هستند که هدف از داشتن دندان های زیبا بهبود شکل ظاهری دندان ها و ایجاد لبخندی زیبا می باشد.

جراحی زیبایی لثه یکی از گزینه های اصلاح طرح لبخند می باشد که با خدمات مدرن در این کلینیک به مراجعه کنندگان ارائه می گردد.از دیگر خدمات ما اصلاح و بهبود ظاهر دندان ها و لمینت دندان به منظور جایگزینی دندان های از دست رفته است که تلاش مطب دندانپزشکی دکتر جهانگیر شیخی همواره بر این است تا بهترین نتیجه را به بیماران بدهد.

خدمات تخصصی کلینیک دندانپزشکی دکتر جهانگیر شیخی

در دنیای امروزه زیبایی دندان ها و داشتن لبخندی زیبا بین افراد به امری مهم تبدیل شده است و کلینیک دندانپزشکی دکتر جهانگیر شیخی با محیطی آرام و کاملا استریل و با استفاده از بهترین تجهیزات و مواد پذیرای مراجعه کنندگان محترم است.

اصلاح طرح لبخند

لمینت دندان

ایمپلنت

لمینت سرامیکی

بلیچینگ دندان

کامپوزیت ونیر

روکش سرامیکی

بریج سرامیکی

کلینیک دندانپزشکی دکتر جهانگیر شیخی یکی از مجهزترین مراکز دندانپزشکی در سطح شهر مشهد است که با تعهد آماده خدمت گذاری و ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد.این کلینیک با دارا بودن محیطی استریلیزه و با رعایت آخرین نکات بهداشتی سازمان‌ های بین‌المللی به مدیریت دکتر شیخی ارائه دهنده تمامی درمان‌ های رایج و تخصصی دندانپزشکی مطابق استانداردهای روز دنیا می‌ باشد.

خدمات کلینیک دکتر جهانگیر شیخی

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز