تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - 22:16 - 06 December 2019

هایفوتراپی

هایفوتراپی جدیدترین تکنولوژی جوانسازی لیفت صورت و گردن بدون جراحی در بهترین مرکز هایفو است.

هایفوتراپی

هایفو (HIFU) چیست ؟

روش هایفو تراپی جدیدترین تکنولوژی جوانسازی لیفت صورت و گردن بدون جراحی در بهترین مرکز هایفو است. که فقط در یک جلسه یک ساعته راحت و بدون درد و عارضه انجام می‌شود. و بلافاصله بعد از هایفوتراپی شخص می‌تواند به سر کار روزانه خود برگردد. این روش درمانی سطح پوست را محفوظ نگه می دارد در حالی که به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند و دمای بیشتری از فرکانس رادیویی (RF) دارد و یک دستاورد قابل توجه در تکنولوژی می باشد که جایگزینی برای جراحی است و تنها درمان مورد تأیید FDA می باشد که جهت بهبود خطوط و چروک های صورت و گردن از آن استفاده می شود.

هایفوتراپی

هایفوتراپی روشی بدون خطر و مورد تایید FDA آمریکا است. که اثرات آن در همان جلسه قابل مشاهده است و نتایج آن ماندگار است.

به کمک روش هایفوتراپی بدون کمترین آسیب به سطح پوست ، لیفت و کشیدگی موثر پوست رخ می دهد و عوارضی چون سوختگی و لک در پوست ظاهر نمی گردد. این روش با تولید حرارت یا تحریک بصورت متمرکز در داخل بدن بدون صدمه به بخش‌های خارج از هدف مورد استفاده پزشکی قرار می‌گیرد.

از موارد استفاده آن می‌توان به شکاندن سنگ کلیه، درمان سرطان و جوانسازی و لیفتینگ پوست اشاره کرد.

هایفوتراپی
ویژگی‌ها و اثرات هایفوتراپی

مزیت‌های اصلی این تکنولوژی لیفت صورت بدون جراحی ، کمترین آسیب به سطح پوست و نتیجتاً پیشگیری از عوارضی همچون سوختگی و لک بوده ضمن اینکه لیفت و کشیدگی پوست در پوست صورت به‌ صورت چشم‌گیری نسبت به سایر روش‌های قبلی بالاتر بوده به صورتی که بیمار در همان روزهای اول پس از درمان نیز آن را حس می‌کند.

هایفوتراپی همچنین می تواند بر روی تن صدای شما نیز تأثیر گذاشته و تمام ویژگی های ظاهری شما نظیر چشم ها، چانه، دهان، گونه و پوست را تحت تأثیر قرار دهد. هایفوتراپی می تواند جایگزینی برای بوتاکس باشد با این مزیت که حالات طبیعی صورت را حفظ کند. همچنین این عمل می تواند به جای عمل جراحی لیفت صورت بدون نیاز به خونریزی، ایجاد جای زخم یا اسکار و بی حسی استفاده شود.

هایفوتراپی
لیفتینگ صورت به این روش جایگزینی برای جراحی لیفت صورت

سیستم لیفتینگ این دستگاه فراصوت جهت کشیدن ولیفت کردن پوست می باشد.این درمان معادل عمل جراحی لیفت صورت نمی باشد اما امتیازات قابل ملاحظه ای دارد مانند دوران نقاحت ندارد ،بدون زخم و کبودی، بدون درد و نتایج آن طبیعی است.

این دستگاه به دلیل استفاده ازفراصوت متمرکز که مقدار بسیار زیادی گرما در نقطه های کوچک در زیر SMAS و زیر لایه پوست ایجاد میکند، یک تکنولوژی انقلابی درلیفت گردن وصورت میباشد. یک خط از این نقاط مسیری ازکشش یالیفت ایجاد میکند. انرژی فراصوت میتواند واکنش گرمایی طبیعی در بدن ایجاد کند و باعث کلاژن سازی و سفت شدن پوست شود.

هایفوتراپی پوست تنها روش درمانی غیرتهاجمی است که می‌تواند بدون نیاز به برش یا به جا گذاشتن تأثیر منفی بر سطح پوست، ساختار زیر پوست، که در جراحی‌های زیبایی بر روی آن کار می‌شود، را هدف قرار دهد. همچنین، این روش جوانسازی پوست تنها روشی است که از تصویربرداری اولتراسوند استفاده می‌کند که این به ما امکان می‌دهد لایه‌هایی از بافت که در طول درمان هدف قرار می‌دهیم را بینیم و مطمئن شویم انرژی دقیقاً به همان جایی فرستاده می‌شود که بیشترین تأثیر را داشته باشد. عوارض هایفوتراپی قابل رفع و موقتی هستند.

• محو شدن زاویه فکی

• افتادگی پوست ، خصوصاً در اطراف دهان

• پوست کیسه‌ای پلک‌ها

• چین‌های شل دور گردن

• پوست نازک و چروک

• چروک‌ها و خطوط ظریف

• خشکی و قرمزی جزئی

• یکنواخت نبودن رنگ یا بافت پوست

• حفره‌های بزرگ

روش انجام هایفوتراپی

هایفو گونه و صورت به راحتی در یک جلسه کوتاه (۱ ساعته) مانند دستگاه سونوگرافی روی پوست کشیده می‌شود و بلافاصله بعد از آن شخص به سر کارهای روزانه خود می‌رود. (بدون آسیب به سطح پوست)

نحوه انجام هایفو

راحت و سرپایی

فقط در یک جلسه

بدون درد

بدون نیاز به حتی کرم بیحسی

فرد روی صندلی می‌نشیند.

پزشک با دستگاهی مثل سونوگرافی (معمولی) روی صورت فرد حرکت می‌دهد.

لیفت صورت (بدون جراحی)

لیفت ابرو (بدون جراحی)

رفع چروک (یک جلسه)

هایفوتراپی
مدت‌زمان درمان

زمان عمل هایفو تراپی به بزرگی ناحیه تحت درمان بستگی دارد. برای مثال لیفت کامل صورت که شامل لیفت خط فک، گونه، لب، پیشانی و لیفت ابرو می‌شود، ۴۵ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد؛ حال‌آنکه لیفت جزئی صورت برای رفع چروک صورت حدود ۳۰ دقیقه زمان می‌برد. این عمل نیازی به بستری شدن و استراحت کردن ندارد و بیمار می‌تواند فعالیت‌های روزانه خود را بلافاصله پس از درمان ادامه دهد.

انجام هایفوتراپی در یک جلسه کوتاه یک ساعته انجام می‌شود.

بلافاصله می‌توان در محیط کار خود حاضر شد.

همه خانم ها که می‌خواهند (همیشه جوان ) بمانند.

کسانی که قصد کاهش وزن دارند ( نگران شل شدن پوست ) خود هستند.

همه خانم‌ها در همه سنین جهت رفع چروک و شلی پوست

مهم ترین ویژگی هایفو تراپی این است که سطح پوست کاملاً سالم و بدون آسیب (دست نخورده) باقی می ماند. پس نیازی به استراحت نداشته و بلافاصله شخص می تواند به ادامه فعالیت و کارهای روزانه اش بپردازد. جوانسازی پوست با هایفو یکی از رایج ترین و توسعه یافته ترین سیستم های درمانی امروزی است. با تقبل هزینه هایفوتراپی می توان پوست خود را زیبا کنید.

برچسب ها: هایفوتراپی
مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب شد

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

گردهمایی مراکز نوآوری منتخب سراسر کشور برگزار می شود

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

پروژه پرورش آبزیان دریایی در استان بوشهر تدوین شد

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

شناسایی کنسرسیوم میکروبی در حذف آلودگی های نفتی دهلران

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی

ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی