تیرداد نیوز

کد خبر: ۳۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - 22:39 - 07 November 2021

اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی

اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی با آدرس و تلفن اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی و سایر اتحادیه های تهران.
اتحادیه صنف تولید و تعمیر صنایع برودتی
موقعیت مکانی
خیابان سعدی شمالی خ شهید برادران قائدی خ نورمحمدی جنوبی کوچه جوادی پلاک 11
اطلاعات تماس
8 - 77619065
وب سایت
esbt.ir
اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی

اتحادیه صنایع برودتی تهران

اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی با آدرس و تلفن اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی و سایر اتحادیه های تهران.تاریخچه آغاز بکار اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی به سال 1344 باز می گردد که این اتحادیه طی حکمی با شماره ثبتی 66 از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت خود را شروع کرد.

این اتحادیه شامل تمامی اصناف فعال در حوزه تولید کنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، صنایع گرمایشی و تهویه مطبوع و عرضه کنندگان قطعات یدکی این تجهیزات می باشد.

اتحادیه صنایع برودتی تهران

اتحادیه تعمیرات پکیج تهران

اتحادیه تعمیرکاران صنایع برودتی در برگیرنده نمایندگی ها و تعمیرکاران دستگاه های گرمایشی و پکیج نیز است و شما می توانید با مراجعه به آدرس وب سایت این اتحادیه از صلاحیت مجوزهای تعمیرکار و نمایندگی های انواع برندهای پکیج و سایر تولید کنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع کسب اطلاع نمایید.همچنین هرگاه نیازمند دریافت خدمات تعمیرات پکیج در مناطق تهران و یا خرید تجهیزات گرمایشی برای منزل و محل کار هستید می توانید در تماس با کارشناسان اتحادیه از صلاحیت نمایندگی مورد نظر آگاه شوید و با خیال آسوده تصبت به خرید اقدام کنید. 

آدرس و تلفن اتحادیه تعمیرکاران صنایع برودتی

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز