تیرداد نیوز

کد خبر: ۳۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - 14:21 - 03 August 2021

آموزشگاه کامپیوتر البرز

آموزشگاه کامپیوتر البرز بهترین آموزشگاه کامپیوتر در البرز با آموزش تخصصی نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر با مدرک فنی و حرفه ای در البرز.
آموزشگاه کامپیوتر نیکو روش
اطلاعات تماس
09361928211
همراه
مدیریت : 09027376111

آموزشگاه کامپیوتر البرز

آموزشگاه کامپیوتر البرز بهترین آموزشگاه کامپیوتر در البرز با آموزش تخصصی نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر با مدرک فنی و حرفه ای در البرز.آموزشگاه کامپیوتر البرز با فضای مناسب و اساتید مجرب برگزار کننده دوره ها و کارگاه های متنوع آشنایی با مبانی کلی سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر و همچنین تسلط کامل بر سیستم عامل ویندوز و اجرای برنامه های محیط ویندوز در البرز است.

آموزشگاه کامپیوتر البرز با کلاس های آموزش مهارت های کامپیوتر بصورت حضوری و آنلاین با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت علاقه مندان دوره های مختلف آموزشی خود را با نیازهای روز بازار کار و با بیانی ساده در کنار ارائه دیپلم رسمی و سایر مدارک بین المللی برگزار می کند.

خدمات مدرن و کارآمد آموزشی در حوزه فن آوری اطلاعات و استفاده از سیستم های حرفه ای و کادر مجرب تدریس در کنار برگزاری کلاس ها با ظرفیت محدود برای حفظ کیفیت دوره آموزشی از جمله ویژگی های آموزشگاه کامپیوتر البرز است.زمان‌ بندی دوره‌ها به صورتی تنظیم‌ شده است که زمان مناسب برای بیان کامل سر فصل‌ های آموزشی کامپیوتر در کنار زمان مکفی برای تمرین عملی آن سر فصل توسط کارآموز در نظر گرفته شده است.

آموزشگاه کامپیوتر البرز

مفاهیم اساسی IT به همراه مقدمه ای بر ویندوز، Word ،Excel، پایگاه های داده، Access ،Power Point و خدمات اطلاعاتی شبکه از جمله خدمات کلاس های آموزشگاه کامپیوتر البرز به هنرآموزان است.

آموزشگاه کامپیوتر البرز

آموزشگاه کامپیوتر البرز

آموزشگاه کامپیوتر البرز دارای دوره های متنوع و جامع کامپیوتر در زمینه های مختلف است و کارآموزان با توجه به علایق و نیاز خود می توانند در دوره آموزشی دلخواه شرکت کنند.کلاس های آموزشی با توجه به آخرین تغییرات مبانی کامپیوتر به روزرسانی می شود و فراگیران می توانند پس از گذراندن دوره نتایج بسیار خوبی را کسب نمایند.

اعطای مدرک بین المللی به کارآموزان در کلیه دوره ها ویژه مهاجرت و تکمیل رزومه اشتغال

خدمات آموزشگاه کامپیوتر در البرز

آموزش مهارتی دوره های کامپیوتر ویژه اشتغال به صورت پروژه محور و کاربردی

آموزش دوره های عمومی و کاربری کامپیوتر شامل ICDL و هفت مهارت بین المللی

آموزش کلیه دوره های نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر

آموزش انواع زبان های برنامه نویسی پایتون، سی شارپ، جاوا از صفر تا صد

آموزش برنامه نویسی اندروید

دوره تخصصی سئو با تکنیک های بروز و هوش مصنوعی

آموزش بازی سازی

آموزش اسکرچ ویژه 8 تا 16 سال

آموزش پایگاه داده، هوش مصنوعی، لینوکس و کالی لینوکس

آموزش شبکه

آموزش امنیت، تست نفوذ و دوره های تخصصی امنیتی

آموزش تخصصی دوره های گرافیک و انیمیشن، تدوین فیلم، پریمیر و مایا

آموزش جلوه های ویژه با افترافکت

آموزش تخصصی گرافیک تجاری شامل فتوشاپ، ایلاستریتور، کرل، ایندیزاین

آموزش دوره های تخصصی معماری و عمران شامل نرم افزارهای autocad و 3dmax و Vray و Revit و ...

دارای مجوز رسمی از وزارت کار و امور اجتماعی و سازمان فنی و حرفه ای

کارآموزان آموزشگاه کامپیوتر البرز می‌ توانند پس از گذراندن دوره آموزشی طبق استاندارد فنی‌ و حرفه‌ ای در این مرکز گواهینامه با قابلیت ترجمه‌ و اعتبار بین‌ المللی دریافت کنند.

آموزشگاه کامپیوتر البرز

آموزش طراحی وب سایت به صورت تخصصی در سه بخش :

Frontend ( HTml و CSS و Javascript و Bootstrap ) و دوره Wordpress

Backend ( Php و Mysql)

Full Stack

دوره های تخصصی طراحی سایت و سئو در لابراتوار با مجهزترین تجهیزات آموزشی در آموزشگاه کامپیوتر البرز.

آموزشگاه کامپیوتر البرز دوره های تخصصی برنامه نویسی تحت وب و اندروید را به عنوان یکی از پرکاربرد ترین بخش های آموزش کامپیوتر با بهترین خدمات آموزش در تمامی رشته های برنامه نویسی به خصوص برنامه نویسی بازار کار با اساتید برگزیده برگزار می کند.

با توجه به نیاز روزافزون استفاده از کامپیوتر در تمام شرکت ها و سازمان ها تسلط بر مهارت های هفتگانه ICDL در هر سمت شغلی از جمله لازمه های فعالیت در محیط کار و جزو مهارت های اساسی زندگی روزمره و یکی از الزامات استخدام در شرکت های دولتی و بسیاری از شرکت های خصوصی است.آموزشگاه کامپیوتر البرز با کادر اجرایی و اساتید مجرب و در راستای حفظ و ارتقای سطح آموزشی همواره بهترین و بروزترین خدمات آموزشی در زمینه IT را به دانشجویان و کارآموزان در طول دوره ارائه می کند.

آموزشگاه کامپیوتر البرز

آموزشگاه کامپیوتر البرز با برگزاری دوره های ویژه جذب بازار کار همچون آموزش دوره هفت مهارت کامپیوتر ویژه نوجوان، آموزش دوره امور اداری و منشی گری و جلسات آموزشی پروژه محور همراه با تمرین کلاسی جهت تسلط بر پیکربندی و آموزش تایپ ده انگشتی و آموزش روش صحیح جستجو در گوگل با بروزترین تکنولوژی آموزشی همراه با ارائه فیلم آموزشی جلسات چه بصورت حضوری و آنلاین شرایط مساعدی را جهت افزایش بهره وری کارآموزان در شاخه های متنوع آموزش کامپیوتر فراهم کرده است.

آموزشگاه کامپیوتر در البرز

با گذاردن مهارت های فنی حرفه ای و ارشاد در مجتمع آموزش کامپیوتر البرز می توانید دیپلم رسمی آموزش و پرورش دریافت کنید.آموزشگاه کامپیوتر در البرز ارائه دهنده دیپلم کامپیوتر شامل رشته های :

تصویرسازی دیجیتال

تصویرسازی جلوه رایانه ای

گرافیک رایانه

تولید محتوا انیمیشن

تولید محتوا الکترونیکی

برنامه نویسی پایگاه داده

تولید کننده چندرسانه ای

تولید توسعه دهنده پایگاههای اینترنتی

عکاسی دیجیتال

آشنایی با اینترنت، وب گردی، پست الکترونیکی، مرورگرها و مباحث تکمیلی نقش بسزایی در پایه گزاری فعالیت های وب و در ادامه آشنایی با دوره های برنامه نویسی خواهد داشت.گروه مشاوران آموزشگاه کامپیوتر البرز برگرفته از کادر اجرایی حرفه ای با راهنمایی علمی و صحیح دانشجویان و کارآموزان در طول دوره آموزشی کامپیوتر بهترین خدمات مشاوره جهت انتخاب دوره های مناسب شاخه ها و نرم افزار های متنوع کامپیوتر با توجه به قابلیت ها، استعدادها و علائق کارآموزان را ارائه می کنند.

آموزشگاه کامپیوتر البرز یک برند آموزشی است با سال ها سابقه در زمینه آموزش دوره های مختلف کامپیوتر است.آموزش کامپیوتر البرز در رشته کامپیوتر با اساتید با تجربه و مسلط برگزار کننده کلیه دوره های رشته فناوری اطلاعات در این آموزشگاه است.حتی کسانیکه قصد مهاجرت دارند با دریافت مدارک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای می توانند از امتیاز ویژه ای برخوردار شوند.

با توجه به اهمیت آموزش کامپیوتر آموزشگاه کامپیوتر البرز در رده های مختلف سنی کلاس های آموزشی خود را برگزار می کند.این دوره ها در رده سنی کودک و نوجوان شامل دوره های icdl و کاربری عمومی کامپیوتر و همچنین دوره های بازی سازی اسکرچ و برنامه نویسی مقدماتی است.

دوره های فتوشاپ و انیمیشن نیز از جمله دوره های ویژه دیگر آموزشگاه کامپیوتر البرز برای نوجوانان علاقه مند به این شاخه از نرم افزار در کنار دوره های تخصصی طراحی سایت ویژه نوجوانان است.با یک مشاوره صحیح از طریق مشاوران و متخصصان ما می توانید استعدادها و علایق فرزندان خود را بسنجید و در بهترین شرایط آنها را ثبت نام نمایید. نیز برگزار می گردد.

آموزشگاه کامپیوتر البرز با فضای مناسب و اساتید مجرب برگزار کننده دوره ها و کارگاه های آموزش تخصصی نرم افزار و سخت افزار در سطوح متنوع از مقدماتی تا پیشرفته توسط اساتید حرفه ای با ارائه مدرک بین المللی معتبر است.

تمامی عزیزانی که جهت ارتقای رزومه کاری و شغلی خود نیاز به مدارک وزارت کار و یا سایر ارگان ها دولتی و خصوصی را دارند، می توانند در آموزشگاه کامپیوتر البرز طی گزراندن کلاس های تخصصی مدرک مورد نظر خود را دریافت نمایند.

آموزشگاه کامپیوتر البرز

آموزشگاه کامپیوتر البرز

آموزشگاه کامپیوتر البرز

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

پیشنهاد روز

هشدار هواشناسی برای 10 استان

حقوق کارگران 15 درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت

سامانه بارشی از امشب در این استان ها فعال می شود

افزایش تعطیلات آخر هفته منتظر تصمیم مجلس است

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی شد

استعلام تخلفات حجاب تاریخچه پلاک و دریافت کروکی الکترونیک

هفته ای بارانی در پیش روی استان های کشور