تیرداد نیوز

کد خبر: ۳۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - 19:02 - 11 November 2021

اتحادیه تشکدوزان و صندلی سازان خودرو

اتحادیه تشکدوزان و صندلی سازان خودرو تهران به همراه آدرس و تلفن اتحادیه تشکدوزان و صندلی سازان خودرو و سایر اتحادیه های تهران.
اتحادیه تشکدوزان اتومبیل
موقعیت مکانی
خیابان انقلاب پیچ شمیران خیابان نورمحمدی نبش ارم پلاک 2 طبقه اول شرقی
اطلاعات تماس
77523575
اتحادیه تشکدوزان و صندلی سازان خودرو

آدرس و تلفن اتحادیه تشکدوزان خودرو تهران

اتحادیه تشکدوزان و صندلی سازان خودرو تهران به همراه آدرس و تلفن اتحادیه تشکدوزان و صندلی سازان خودرو و سایر اتحادیه های تهران.اتحادیه تشکدوزان و صندلی سازان خودرو همواره در تلاش است تا بر اساس قانون نظام صنفی در جهت کسب و افزایش رضایت اعضا و مراجعه کنندگان بهترین خدمات با کیفیت و متناسب جهت تامین نیازمندی های اعضا را ارائه دهد.

اگر نیاز به تماس با اتحادیه تشکدوزان تهران را دارید و همچنین برای دریافت لیست اتحادیه های صنفی تهران می توانید با مراجعه به سرویس چی کجا در این سایت، این اطلاعات را در دسترس داشته باشید.

آدرس و تلفن اتحادیه تشکدوزان خودرو تهران

اتحادیه روکش صندلی تهران کجاست

اتحادیه صندلی سازان تهران در محدوده مرکز شهر و در آدرس خیابان انقلاب پیچ شمیران خیابان نورمحمدی نبش ارم پلاک 2 طبقه اول شرقی واقع شده است.اتحادیه شامل افرادی می باشد که دارای اعتبار و خوش نامی در بین اعضای کل مجموعه باشند البته اتحادیه از یک صنف تشکیل نمی شود بلکه از ترکیب چند صنف که با هم در ارتباط هستند تشکیل می شود.اتحادیه تشکدوزان و صندلی سازان از صنف های مختلف مرتبط با تولید و تعمیر قطعات و خدمات صندلی های انواع که همگی دارای هدف مشترکی در قبال مشاغل و حرفه مخصوص خود هستند تشکیل شده است. 

در اتحادیه تشکدوزان بر اساس تصمیم گیری همه اعضا و دیگر ذی نفعان (مشتریان) و بر اساس بهبود مستمر کیفیت قوانینی وضع می شود و مهمترین هدف سازمان در وضع این قوانین در اتحادیه صندلی خودرو جلوگیری از هر گونه تخلف و و پیش گیری از اختلال در ایجاد کسب و کاری اصناف مربوط می باشد.

اتحادیه روکش صندلی تهران

خدمات اتحادیه تشکدوزان اتومبیل چیست

فعالیت و هدف اصلی اتحادیه تشکدوزان و صندلی سازان خودرو حمایت همه جانبه از تمامی حقوق صنف تشکدوزان و ارئه دهندگان خدمات تعمیرات صندلی خودرو تهران است.بوجود آوردن همکاری صمیمانه و دادن ارائه بهترین خدمات به مشتریان و دارندگان خودرو ازجمله اهداف اصلی این اتحادیه در جهت کمک به بهبود وضعیت اقتصادی کشور است.

در واقع هدف از ایجاد اتحادیه صنف تشکدوزان و صندلی سازان خودرو ایجاد همکاری صمیمانه بین اعضای و رفع تمامی مشکلات اعضای صنف می باشد تا بتوانند بدون داشتن دغدغه فکری به بهترین شکل به وظایف خود بپردازند و از این طریق بهترین درآمد را کسب نمایند.

خدمات و اعضای اتحادیه صنف تشکدوزان شامل اصنافی همچون تولیدکنندگان روکش دوم انواع اتومبیل، خدمات تودوزی انواع اتومبیل، خدمات سقف داخلی و سقف چرمی روی اتومبیل، خدمات روکش انواع رو دری ستون وروی فرمان انواع خودرو، سازندگان انواع اسکلت صندلی، تولیدکنندگان انواع اسفنج قالبی ( موتور - اتومبیل )، تولید و فروش لمینت پارچه تودوزی، تولیدکنندگان آفتاب گیر و روکش انواع داشبورد و صنف تزئینات داخلی اتومبیل می باشد.

اطلاعات اتحادیه صندلی سازان ماشین

تولیدکنندگان تجهیزات داخلی خودرو و صاحبان ماشین های متنوع که برای وسيله نقليه خود اقدام به خريد انواع و اقسام لوازم جانبی از جمله روکش صندلی، قفل فرمان، وسايل ايمنی و کفپوش اتومبيل می کنند، در صورت نیاز می توانند با نظرات سازنده خود اتحادیه تشکدوزان را در جهت بهبود و کارای بیشتر قوانین همراهی نمایند.

اتحادیه صندلی سازان ماشین

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
عضو شورای راهبردی هوش مصنوعی منصوب شد

عضو شورای راهبردی هوش مصنوعی منصوب شد

سکوی توسعه نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی شد

سکوی توسعه نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی شد

توافقنامه توسعه کارآفرینی و اشتغال در حوزه صنایع خلاق امضاء شد

توافقنامه توسعه کارآفرینی و اشتغال در حوزه صنایع خلاق امضاء شد

توسعه فناوری های جذب و فرآوری کربن به کمک دانش بنیان ها

توسعه فناوری های جذب و فرآوری کربن به کمک دانش بنیان ها

تولید بار اول باید فرصتی برای ایجاد رقابت پذیری باشد

تولید بار اول باید فرصتی برای ایجاد رقابت پذیری باشد

پیشنهاد روز

صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای 6 استان

این رانندگان لاستیک رایگان هدیه می گیرند

برنامه فروش ایران خودرو برای 2 خودرو با قیمت های جدید اعلام شد

آغاز به کار نمایشگاه کتاب تهران با شعار بخوانیم و بسازیم

تکذیب خبر ترخیص روغن های آلوده از سوی دادستان هرمزگان

آغاز ثبت نام پشت کنکوری های متقاضی ترمیم نمره با جزئیات و هزینه

ثبت نام کلاس اولی ها حضوری و الکترونیکی انجام می شود