تیرداد نیوز

کد خبر: ۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - 17:02 - 11 July 2019

خشم مردم مصر از عذرخواهی پولی بازیکنان مصری!

بازیکنان تیم مصر در یک کلیپ تبلیغی شرکت کردند و در یک فضای موزیکال از مردم معذرت خواهی کردند.

تیرداد نیوز، تیم ملی مصر در جام ملت های آفریقا شکست خورد و در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد تا در خانه باخت تلخی را تجربه کرد. پس از آن انتقادات زیادی از سوی هواداران مصری وارد شد و حالا بازیکنان تیم ملی مصر در یک ویدیو کلیپ نسبت به این شکست ها عذرخواهی کرده اند که البته این موضوع واکنش بسیاری را به دنبال داشته است.

احمد المحمدی، محمود حسن ترزگه، طارق محمود و... حضور پیدا کردند. البته دیگر بازیکنان نیز همچون محمود حسن در صفحات شخصی خود از مردم مصر عذرخواهی انجام داد و نوشت: ما ناراحتیم و خیلی شرمنده ایم و تنها چیزی که می توانم بگویم همین است. خیلی از مسائل نیاز به توضیح دارند اما در یک وقت بهتر این را توضیح خواهیم داد.

مجد عبدالغنی عضو مستعفی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصر برخی اتهام ها را نسبت به بازیکنان گفت و عنوان داشت که سهم زیادی از این ناکامی برعهده بازیکنان است.

هکتور کوپر آرژانتینی سرمربی سابق تیم ملی مصر نیز عنوان کرد که این تیم توانایی بازی هجومی ندارد و باید روی کار دفاعی فعالیت خود را انجام دهد و در این صورت موفق تر خواهد بود.

واکنش مردم مصر به عذرخواهی ویدیویی بازیکنان این تیم بدین شکل بوده که آن ها چنین عذرخواهی ای را پولی دانسته و به نوعی نپذیرفته اند.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

برای تحویل سال بهشت زهرا باز است

نمایندگان کارفرمایی روی حداقل قیمت ها در سبد معیشت متمرکز شده اند

هشدار هواشناسی برای استان های ساحلی در شمال و جنوب کشور

قیمت برخی از شرکت های لوازم خانگی افزایش یافت

جدال بر سر دستمزد 1403 ادامه دارد

طی 3 روز آینده شرایط جوی برای سفر مناسب نیست

چرا دولت رقم 19 و نیم میلیون تومان سبد معیشت را نمی پذیرد